Matilda After Care Center

Matilda After Care Center

3 omdömen om Matilda After Care Center

Charlotte B
Skrev om Matilda After Care Center

Så tacksam för all hjälp jag fått av Matilda, hon har varit helt avgörande för mig i mitt tillfrisknade från utmattningssyndrom. Matilda hjälpte mig inse och acceptera orsakerna till varför jag blev utmattad och gav mig ovärderlig guidning till att komma närmare mitt sanna, sunda jag.

Svar från Matilda After Care Center

Bästa Charlotte, jag blir så glad att höra om ditt tillfrisknande. Är väldigt tacksam över att jag fick vara med på endel av din resa. Absolutely amazing ✨/Matilda

Sanne F
Skrev om Matilda After Care Center

Matilda har spelat en avgörande roll i min återhämtning från utmattningssyndrom. Hon har skapat en trygg atmosfär där jag kunnat lära mig värdefulla verktyg för att hantera stress, sätta gränser och hitta balans i livet. Tack vare hennes stöd och vägledning har jag kunnat återvända till arbetet och mår nu betydligt bättre. Jag rekommenderar varmt Matilda till alla som lider av utmattningssyndrom eller stressrelaterade problem.

Svar från Matilda After Care Center

Bästa Sanne, är otroligt tacksam för att du delar med dig. Vilket fantastiskt jobb du gjort! Tack för jag fick vara med på din resa. /Matilda✨

Ellen B
Skrev om Matilda After Care Center

Jag kände mig direkt väldigt trygg med Matilda. Hon har inte bara hjälp att hantera den akuta sorg som jag sökte för utan vi har även hittat andra ”förbättringsområden”. Jag känner att jag har blivit en mycket bättre version av mig själv tack vare henne. Rekommenderar varmt!

Svar från Matilda After Care Center

Bästa Ellen , tack för dina vänliga ord. Det har varit en ära att få följa din utveckling. Du är grym! /Matilda