Rekommenderat företag 2016 - Matsmak

Matsmak

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg — Visa karta

Välkommen till matsmak, vi står för god mat med hög kvalitet och smakkänsla, där och när du behöver det. Vi kan erbjuda dig catering, både till fest och vardag. Vi driver även en professionell anläggning för dagkonferenser. Kvällstid kan vi välkomna sällskap till våra fina festlokaler. Köket är det som står i fokus i verksamheten och med många års erfarenhet av att ordna både smått och stort kan vi arrangera evenemang och festligheter med hög kvalitet. Vår ambition är att vi alltid ska ha något för magen, från hjärtat och med hjärnan.

Vår Restaurang hittar du i Gårda. Vi serverar dagligen hemlagad husmanskost och affärslunch. Kvällstid kan vi erbjuda grupper till buffé, middag, mingel och även matlagning.

Våra dagkonferenser hålls i mycket fräscha konferenslokaler, vi ordnar möten för både små och större grupper. Dessutom har vi bra förslag för trevliga aktiviteter till kvällen.

Den catering vi erbjuder är mycket uppskattad av våra tidigare kunder och menyerna varierar. Genom en flexibilitet gör vi det enkelt att anordna kalas, vi arbetar även här gärna både smått och stort.

Förutom ovanstående har vi även en matbutik där vi erbjuder delikatesser och färdiglagat, exempelvis portionsförpackad husman från vårt eget kök. Välkommen att sätta lite guldkant på vardagen såväl som festen!

Läs vad 60 kunder tycker om Matsmak

• Monica E
    Monica E skrev om Matsmak
    Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.
  • Peter L
    Peter L skrev om Matsmak
    Bra alltid god mat och trevligt bemötande.
  • Susanne I
    Susanne I skrev om Matsmak
    grymt snabb respons, trevlig personal & bra mat
    Petra L skrev om Matsmak
    Väldig proffsigt bemötande. Lätta att samarbeta med och uppfyller alltid vår förväntningar och krav.
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Matsmak
    Det var längesedan jag var på Matsmak men tycker alltid att det är trevlig och bra. Jag gillar upplägget.
  • Agnes B
    Agnes B skrev om Matsmak
    Jag har aldrig anlitat matsmak, vad jag kan minnas, så vet inte varför jag blir ombedd att göra detta.
  • Johan A
    Johan A skrev om Matsmak
    En fantastisk service med en stor idérikedom kring upplägg av olika cateringlösningar.
    I restaurangen serveras en riktigt god husmanskost av hög klass.
    Mikael Sande och personal är fantastiska!
    Kan verkligen rekommendera Matsmak!
  • Eva O
    Eva O skrev om Matsmak
    Trevligt och tillmötesgående bemötande. Snabb återkopling. Fantastiskt god mat, Buffé för 80personer.
  • Pelle W
    Pelle W skrev om Matsmak
    Inget att klaga på. God service. Dock kan portionerna vara större,
  • Oktavia M
    Oktavia M skrev om Matsmak
    Alltid ett trevligt bemötande och en god service.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Matsmak
    Catering till jobbet
    Event med matlagning på restauragnen
    God mat, avspänd trevlig stämning och professionell handläggning, rekommenderas!
  • Helen M
    Helen M skrev om Matsmak
    Bra bemötande från början till slut med leverans av god studentbuffé.
  • Barbro C
    Barbro C skrev om Matsmak
    God mat men knepigt med leveranserna.
  • Anders S
    Anders S skrev om Matsmak
    Vi använder Matsmak till våra årliga julbord och allt funkar mycket bra
  • Helena N
    Helena N skrev om Matsmak
    Äter ofta lunch på Matsmak och det är alltid gott!
    Beställer ibland catering och det har varit utmärkt service, smakfullt för ögat och väldigt gott!
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Matsmak
    Bemötandet har alltid varit mycket bra och de försöker alltid lösa önskningarna på bästa sätt.
  • Mia R
    Mia R skrev om Matsmak
    Mina kollegor och jag äter lunch nästan varje dag på Matsmak för att maten alltid smakar fantastiskt bra. Dagens ratter, en fisk och en kött, eller sallader, eller andra alternative, är varierande och alltid vällagat. Servicen trevlig och effektiv även när det är helt fullt med folk. Vi hade också ett privat kalas för ca 80 personer en lördag. Det var helt fantastiskt och alla gäster berömde maten, lokalen, och livebandet vi hade bjudit in. Allt fungerade perfekt. Matsmak hade fått fria hander med maten och den var ljuvlig!
  • Anette B
    Anette B skrev om Matsmak
    Bra och trevligt bemötande. Vi har till största delen beställt mat och fika till olika typer av möten och konferensen. Ibland lunch i restaurangen.
    Duktig personal.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Matsmak
    Hej!

Trevligt bemötande, mycket god mat och vackert upplagd mat.
  • Lena O
    Lena O skrev om Matsmak
    Bra bemötande, men en del oklarheter i det som sägs. Långa väntetider vid lunchen. Det man ber en av personalen om når inte fram till övriga och det man bett om blir ändå inte gjort.
  • Ann-marie P
    Ann-marie P skrev om Matsmak
    Vi får alltid ett fantastiskt personligt bemötande i vårt samarbete med Matsmak.
    De uppfyller alltid våra förväntningar vad gäller lunch bufféer och middagar.
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Matsmak
    Matsmak har alltid levererat det som är lovat. Har både köpt catering samt varit på deras matlagningskväll med arbetet samt haft arbetslunch hos dem..
    Vid kontakt med Matsmak har jag alltid fått en trevligt och proffsigt bemötande.
  • Christina H
    Christina H skrev om Matsmak
    Supergod mat, trevlig effektiv service
  • Ann K
    Ann K skrev om Matsmak
    Äter lunch hos er hyfsat ofta. Bra vällagad och god mat. Salladen som serveras i separat skål lite tråkigt. Tjafsigt med skålen som står ivägen på tallriken och som ofta blir såsig på undersidan varför man inte vill ställa den på bordet. Priset höjdes rätt mycket vid årsskiftet tror jag. Äter mer sällan hos er sedan dess.
  • Kent O
    Kent O skrev om Matsmak
    Otroligt trevliga och tillmötesgående. God mat, finna lokaler samt en liten presentshop med delikatesser.
  • Bente K
    Bente K skrev om Matsmak
    Alltid hjälpsamma och fixar fram det vi önskar, trots att vi ibland har dålig framförhållning. Använder dom i stort sett varje vecka under året både till stora och små evenemang.
  • Jane L
    Jane L skrev om Matsmak
    Jag har fått hjälp med konferens med mat. Har även beställt julbord. Allt har jag varit väldigt nöjd med. Bra bemötande från personalen.
  • Anette A
    Anette A skrev om Matsmak
    Alltid ett trevligt bemötande och leverens av högsta kvalitet.
    Catering är det som vi har köpt för det mesta och Matsmak levererar alltid till oss med bästa service, men en hög jämn kvalitet. Inga krångel, helt enkelt tummen upp och vi kommer självklart att fortsätta vara kund hos er :-)
  • Bo H
    Bo H skrev om Matsmak
    Alltid lika bra mat och mycket trevligt bemötande.
  • Annis E
    Annis E skrev om Matsmak
    Vi har alltid varit nöjda med er service och goda mat !
  • Carina P
    Carina P skrev om Matsmak
    Fantastiskt, alltid positiva och ordnar allt efter våra önskemål
  • Maria D
    Maria D skrev om Matsmak
    Över det hela mycket god mat. Dock när vi beställt i större sällskap har maten varit kall vid två tillfällen. bästa service i luckan. Tjejen som jobbar där.
    Petra L skrev om Matsmak
    Alltid trevligt bemötande o god mat. Har beställt buffe vid några tillfällen.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Matsmak
    Bra mat och service. Nära från kontoret, trevligt lunchställe och bra konferensmöjligheter
    Petra L skrev om Matsmak
    Vi har kursverksamhet och bokar alla våra luncher hos Matsmak.
    Vi får alltid ett proffsigt bemötande. De uppfyller alltid våra krav och förväntningar.
    Lätta att samarbeta med. Det ända som inte är optimalt är deras lokaler. Blir hög ljudnivå i ljusgården.
  • Ulla V
    Ulla V skrev om Matsmak
    Suverän service och ordning samt reda på bekräftelse och beställningar.
    Vi köper konferenstjänster.
  • Hans F
    Hans F skrev om Matsmak
    Jättebra bemötande rent allmänt.
    Vid kurser och seminarium så får vi all hjälp man kan önska.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Matsmak
    Proffsigt, jättebra skött. Köpte catering
  • Jens P
    Jens P skrev om Matsmak
    Allt kring service lokal, bemötande och bra grundkvalitet är bra. Rätterna har dock blivit lite "plattare" i sin smak/utformning. Salladen som tillbehör blir lite "tråkig". Ta det rätt. Ni är en bra restaurang och vi rekommenderar er varmt. Finns dock alltid lite att skruva på.
  • Kent F
    Kent F skrev om Matsmak
    Vi har vid ett antal tillfällen använt Matsmaks catering till kundluncher.
    Mycket uppskattat.
    Italiensk, Spansk och Mikaels specialbufféer.
    Vällagat, generöst till ett rimligt pris.
  • Ann S
    Ann S skrev om Matsmak
    Service i samband med konferenser, möten och i samband med catering är utmärkt. Personal är lyhörda och otroligt serviceinriktade. Catering har varit utmärkt, både för öga och gom.
    Kan rekommendera Matsmak till andra utifrån de tjänster de tillhandahållit
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Matsmak
    vi har bokat luncher/affärsluncher/och catering. Maten är mycket god och vällagad. Det som inte fungerar är tiden för att beställa . Det tar alldeles för lång tid vid lunchtid att beställa, få maten och sedan betala vilket blir ett skäl till att man väljer annan restaurang. Lokalen är också sådär mht akustiken. Detta drar ner betyget från 4.5 till 3.
  • Marie L
    Marie L skrev om Matsmak
    Vi har haft både företagsevenemang och catering från Matsmak och både prisbild, bemötade och service har varit jättebra samt att maten de serverar/levererar är superb.
  • Agneta C
    Agneta C skrev om Matsmak
    Hög servicenivå. Tillmötesgående. Fixar så att vi som kund blir nöjda.
    Bra mat - jämn standard/kvalité.
    Vi köper konferenslokaler, fika och arbetsluncher/representation.
  • Anders N
    Anders N skrev om Matsmak
    Hej !
    Jag tycker att maten gradvis har blivit sämre.. kan inte direkt peka på något men
    smaken har blivit mer platt.. detta har kommit på senaste året
    Kram A
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Matsmak
    Bra bemötande, alltid tillmötesgående, bra service och goda förslag.
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Matsmak
    Vi har bara goda erfarenheter av Matsmak och kontakten med dem.
    Trevligt bemötande och fantastisk service.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Matsmak
    Matsmak levererar en god matupplevelse, bra arrangemang och kärleksfyld matkonst
  • Britt-louise C
    Britt-louise C skrev om Matsmak
    catering till fest, ätit lunch
    bra service , bra att man kan köpa bara grönsallad
  • Frida S
    Frida S skrev om Matsmak
    Matsmak gjorde hela vår julavslutning, vacker och god mat snyggt och enkelt förpackat, bara att ta upp cateringfaten från lådorna och njuta!

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg