Matsmak

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg — Visa karta

Välkommen till matsmak, vi står för god mat med hög kvalitet och smakkänsla, där och när du behöver det. Vi kan erbjuda dig catering, både till fest och vardag. Vi driver även en professionell anläggning för dagkonferenser. Kvällstid kan vi välkomna sällskap till våra fina festlokaler. Köket är det som står i fokus i verksamheten och med många års erfarenhet av att ordna både smått och stort kan vi arrangera evenemang och festligheter med hög kvalitet. Vår ambition är att vi alltid ska ha något för magen, från hjärtat och med hjärnan.

Vår Restaurang hittar du i Gårda. Vi serverar dagligen hemlagad husmanskost och affärslunch. Kvällstid kan vi erbjuda grupper till buffé, middag, mingel och även matlagning.

Våra dagkonferenser hålls i mycket fräscha konferenslokaler, vi ordnar möten för både små och större grupper. Dessutom har vi bra förslag för trevliga aktiviteter till kvällen.

Den catering vi erbjuder är mycket uppskattad av våra tidigare kunder och menyerna varierar. Genom en flexibilitet gör vi det enkelt att anordna kalas, vi arbetar även här gärna både smått och stort.

Förutom ovanstående har vi även en matbutik där vi erbjuder delikatesser och färdiglagat, exempelvis portionsförpackad husman från vårt eget kök. Välkommen att sätta lite guldkant på vardagen såväl som festen!

Läs vad 60 kunder tycker om Matsmak

Drakegatan 1, 412 50 Göteborg