Alla kategorier Trädgård Stockholms län Norrtälje Mattes Trädgårdstomtar

Mattes Trädgårdstomtar

NORRTÄLJEVÄGEN 321, 761 74 Norrtälje — Visa karta

Vill du ge trädgården ett lyft? Lägga en gång, bygga altan eller kanske ett utekök? Vi på Matte's Trädgårdstomtar gör det mesta som går att göra i en trädgård och hjälper dig gärna få till den perfekta utformningen för dig och din tomt.

Vi har många års erfarenhet och mycket kunskap inom trädgårdsanläggning. I bolaget finns utbildning för Säkra Lyft, LABC och Heta Arbeten. Vi har även certifikat för grävmaskin samt erfarenhet av att köra hjullastare.

Hör av dig till oss på Matte's Trädgårdstomtar och berätta om dina trädgårdsplaner!

Vi utför arbeten som:
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Mattes Trädgårdstomtar

• Ulla B
    Ulla B skrev om Mattes Trädgårdstomtar
    Att anlita Mattes trädgårdstomtar är bland det bästa jag gjort. De lyssnade lyhört på mina önskemål och slet med min tomt tills den blev bättre än jag föreställt mig. Nu är jag inspirerad att fortsätta själv med att plantera och odla och göra färdigt min damm. Som sagt tack Matte! Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Mattes Trädgårdstomtar
    Trädgårdstomtarna gav ett professionellt och trovärdigt intryck vid första mötet, kom med bra idéer och förslag innan vi fick en offert. Vi fick hjälp med att gräva ur en slänt och avjämna, stenlägga och bygga ett pooldäck samt en 50m lång mur. Allt blev mycket bra och snyggt. Vi flyttade till ett nybyggt hus där de fick stenlägga hela uppfarten med över 22000 stenar. De byggde även en 15 meter lång "blomlåda" med impregnerad slipers, anlade 200 m2 gräsmatta. Sedan fick de även göra en stenbeläggning för ett växthus och för ett spabad.
    Vi skulle aldrig komma på tanken att anlita någon annan än Mattes Trädgårdstomtar vid nästa jobb. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Mattes Trädgårdstomtar
    Mattes gäng har gjort 2 större projekt åt oss, dels en längre mur, ca 12m med tillhörande markarbeten, från grovplanering ända till nylagd gräsmatta, samt planering, grävning och läggning av en större glasfiberpool.

Ihärdiga, kunniga, professionella och med rätt verktyg och rätt maskiner tillhands, kommer i tid och tar inga onödiga raster eller drar fötter efter sig, bra fart och bra tidsplanering

Den kvalitet som dom uppvisat har gett dom ytterligare arbeten i vårt område och jag vet att samtliga kunder har vart ytterst nöjda med resultaten.

Jag rekommenderar dom varmt och har själv ytterligare mark och anläggnings projekt där jag kommer att leja in dom. Läs mer
  • Pia N
    Pia N skrev om Mattes Trädgårdstomtar
    Trevliga, ansvarstagande och uthålliga! Läs mer

NORRTÄLJEVÄGEN 321, 761 74 Norrtälje