MDS TRANSPORT AB

MDS TRANSPORT AB

4.3

Vi hjälper gärna till att flytta bohag och kontor men också mer speciella flyttar så som större båtar, farligt gods och mycket mer. Vi jobbar mot hela Sverige men hjäper gärna till att flytta inom hela Europa också. Varmt välkommen att höra av er så hjälper vi till!

6 omdömen om MDS TRANSPORT AB

Duje R
Skrev om MDS TRANSPORT AB

Arbeta inte med dem. Dålig användning rada. Positiva recensioner är från vänner som aldrig har arbetat i företaget. Check

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 709 omdömen 4.8 av 709 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Deyan N
Skrev om MDS TRANSPORT AB

Dom e besta i boras! Im very satisfy with them!

Irena N
Skrev om MDS TRANSPORT AB

Jag har fått mycket bra bemötande. Dem var snabba och noga med mina grejer. Jag fick flytt hjälp. Rekommenderar vart!

Aleksandar C
Skrev om MDS TRANSPORT AB

Jag blev otroligt bra bemött av företaget. Det gick så snabbt och smidigt med flytten. MDS TRANSPORT AB levde upp till det dom sa. Inga konstigheter eller krångel. Inga skador. Tack för ett bra jobb:)

Dragana R
Skrev om MDS TRANSPORT AB

Jag har fått hjälp att flytta från huset till lägenheten. Mycket trevligts människor som arbetar där! Bra bemötande och proffsig hjälp. Noga med hanteringen av möbler.

Charalampe G
Skrev om MDS TRANSPORT AB

Mycket bra och hjälpsam,professionella, kunniga