Lennestor AB

Bergsängsvägen 62, 521 30 Falköping — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lennestor AB

• birgitta n
    birgitta n skrev om Lennestor AB
    Helt uruselt golv, köpt via jemofix i karlskrona, de anklagar mig för att ha lagt golvet fel, varenda skarv skev, dålig vid ihopsättning i klicken, jemofix representant var ute och tittade på golvet och ansåg att det var fel på golvet inte läggningen men ingen vill kännas vid det, för jag är den ende som klagat..... hm, handla inget golv via jemofix och detta företag.
  • Karl L
    Karl L skrev om Lennestor AB
    Har testat deras parkett golv, dåliga toleranser man känner skarvarna i golvet när man går på det. Efter 6-12mån sprack några plankor. Varning, Varning!
    2009-12-10 Representant för Miljöagenturer svarar Karl L
    Hej Karl L.

Tråkigt om du är missnöjd med våra varor. Du är välkommen att kontakta din återförsäljare eller mig direkt (John Ladberg, 0707-104425, 0515-776490) så ska vi behandla din reklamation som vi gör med alla reklamationer som kommer till vår kännedom. Vi säljer ca 500.000m2 parkett per år och har funnits i marknaden i 40 år. Såsom för alla parkettleverantörer så är det ofrånkomligt att det uppstår reklamationer. Parkett är en naturprodukt som inte går att kontrollera till 100%. Därför uppstår ibland problem. Dessa problem försöker vi alltid lösa så gott det går. Det kommer vi göra med ditt fall också om du anmäler problemet så vi får chansen. Vi följer Golvbranschens regler. Är du inte nöjd med vår bedömning har du rätt att ta in en oberoende besiktningsman från Golvbranschen. Vi står för kostnaden om vi har fel. Är du fortfarande inte nöjd har du rätt att kontakta Allmänna reklamationsnämnden. Vi följer ARN:s anvisningar, men har aldrig blivit tillrättavisade. Vänligen hör av dig till återförsäljaren eller oss direkt. Vänligen John Ladberg, VD, Miljöagenturer AB

Bergsängsvägen 62, 521 30 Falköping