Min Bil

Ambitionen för Min Bil är att vara det absolut bästa valet för dig när du ska reparera eller serva bilen. Vi erbjuder fackmässigt hantverk, avancerad diagnostik, tekniskt kunnande, konkurrenskraftiga priser och en service som vi hoppas ska överträffa dina förväntningar.
  • Kompetens
  • Märkesspecifik utrustning
  • Original reservdelar
  • Know-how för din bil
Min Bil
"Alltid trevliga och enkla att ha och göra med!"
Emma E anlitade Min Bil Tyresö
"Bra människor att ha kontakt med, snabba och tänker på mig som kund. Jag kommer fortsätta ta min bil dit på service o reparation."
Mattias E anlitade Min Bil Vallentuna
"Vi har under många år fått hjälp med service, problem med bromsar, problem med elsystem mm! Pik-gänget är alltid snabba, glada, hjälpsamma och trevliga! Toppenverkstad!/ Hanna"
Hanna Ö anlitade Min Bil Sätra (f.d PIK AB)
"Fick hjälp av MinBil att lägga på nyinköpta vinterdäck på fälgar och att montera dem på bilen. Allt fungerade smidigt och hjulen har inte ramlat av så än så länge är jag nöjd :). Trevligt och professi..."
THOMAS R anlitade Min Bil Sollentuna
"Mycket bra service hjälpsamma o trevlig personal. Byte av kondonsor ruta och 6000 mila service Fick snabbt tid. Trevlig kaffe hörna gott kaffe🤗"
Pernilla R anlitade Min Bil Bromma
"Mina vindrutetorkare trasslade ihop sig, det visade sig att det var någon fel på fästet till en av dem, lämnade bilen på måndag skulle få den senast torsdag, torsdag blev jag uppringd fel del har komm..."
Monica L anlitade Min Bil Täby

Kemistvägen 4, Täby
4.5 / 476 recos
Moränvägen 13 , Vallentuna

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.