Min Bil

Auktoriserad verkstad för över 20 bilmärken men också anslutna till Autoexperten.
Ambitionen för Min Bil är att vara det absolut bästa valet för dig när du ska reparera eller serva bilen. Vi erbjuder fackmässigt hantverk, avancerad diagnostik, tekniskt kunnande, konkurrenskraftiga priser och en service som vi hoppas ska överträffa dina förväntningar.
Varmt välkommen!
  • Kompetens
  • Märkesspecifik utrustning
  • Original reservdelar
  • Know-how för din bil
Min Bil
"Byte av batteri. Bokade med kort varsel, utmärkt bemötande och bra utfört till en rimlig peng."
Jan L anlitade Min Bil Sollentuna
"Fick snabbt tid för service, mycket hjälpsamma och trevliga!"
Tove L anlitade Min Bil Täby
"Första gången här. Vart rekommenderat att komma hit för service. Blev bemött av väldigt professionell personal (Adrijan) Höll sig till tidsplanen som utlovades. Snabba, effektiva och proffsiga. Fi..."
Toulis anlitade Min Bil Sätra (f.d PIK AB)
"Outstanding!!! Jag fick ett jättetrevligt bemötande, mkt god service och bilen var som ny efter reparationen. Tack Min Bil för all hjälp! Ni är guld!!😊 Mvh, Ulrika Kockum"
Ulrika K anlitade Min Bil Tyresö

Kemistvägen 4, Täby
4.3/5 av 55 omdömen
Ekholmsnäsvägen 42, Lidingö

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.