Alla kategorier Mattor Stockholms län Stockholm Norrmalm Mio Stockholm City

Sveavägen 10, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Mio Stockholm City

• Adam J
    Adam J skrev om Mio Stockholm City
    Mio city lovar en hemleverans mellan 18-22. Detta bekräftas via ytterligare ett samtal och en beställning. Detta går utmärkt för oss eftersom det då inte krockar med arbete.
    Ringer Mios leverantörer och de säger att detta inte går att lova och att Mio City har gjort fel.
    Detta resulterade i en avbokning av leveransen.
    Oavsett om man dubbelkollar och ska försöka försäkra sig om att leveransen är bokad så går inte detta med Mio City. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Mio Stockholm City
    Köpte en säng. Dock finns ingen lista över bitarna (så jag fått med allt!) "eller" för den delen några skruvar att skriva ihop dom med.

MIO verkar överlag ha problem med sitt bokföringssystem, och man får vänta rätt länge på kvittot och annat nödvändigt. Läs mer
  • Arg K
    Arg K skrev om Mio Stockholm City
    Kundtjänst efter köp är usel.

De leverar "IKEA" paket och det feltillvekning, saknar riktiga skruvhåll... Så det går inte att montera bordet. Ingen kvalitetskontroll alltså. Om du köper bord eller något som ska monteras? och det har gått en vecka och de vägrar höra av sig. Så funderar på kasta bordet i kontainer... MIO kör den vanliga amerikanska taktiken att trötta ut kunden. Produkten har dessutom fula svetsfogar.

MIO tar inte ansvar för min reklamation. Läs mer

Leverantörsvägen 2, 18766, TÄBY