Mitt Dala Bygg AB

Läs vad 8 kunder tycker om Mitt Dala Bygg AB

• Christina K

2020-09-27

Christina K skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Beställde montering av kök och har fått bra service. Då flera personer skulle jobba på en liten yta var det viktigt att planering fungerade mellan elektriker, vvs, golvslipare, köksleverantör, kund och snickare vilket jag upplever att det har gjort från Mitt Dala Bygg AB. De löser platsbyggda detaljer och hjälper kund med samordning. Har tidigare anlitat företaget för takarbete och nu köksrenovering, bara positivt intryck efter båda projekten. Läs mer

Johan E skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Seriösa snickare med kunden i fokus. Kvalitet med bra kundbemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-09-14 Mitt Dala Bygg AB svarar Johan E
    Tack johan hoppas du blev nöjd med utbyggnaden

Emma L skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Mitt Dala Bygg AB gjorde en utbyggnad av vårt hus. De var seriösa och gjorde ett noggrant jobb utan att lämna bygget och åka på andra uppdrag emellan. De kom även med egna idéer när vi själva körde fast lite och följde upp efter avslutat jobb för att se att vi var nöjda. Superduktiga killar som varmt rekommenderas👏👏👏 Läs mer
    2020-09-14 Mitt Dala Bygg AB svarar Emma L
    Tack för fina rekommendationen hoppas ni njuter av uterummet

Mattias O skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Vi bytte fasad och fönster på vår villa och blev bra bemött av företaget. Dom fixade till allt vi ville och även med försenade leveranser och extraarbete så tog det inte lång tid för dom att fixa dessa. Dom bemötte frågor vi hade med proffsig anda och ärliga svar. Läs mer

Jan L skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Utbyggnad av huset.
    Mkt bra bemötande och väl utfört arbete. Talade om när de skulle komma och framförallt kom de när de skulle!
    Var otroligt noga med att jag skulle vara nöjd. Klagade på en vindskiva som slog sig vind efter någon månad, denna byttes ut direkt utan krusiduller!
    Kan med varm hand rekommendera dessa seriösa hantverkare! Läs mer

Mimmi A skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Oerhört nöjd med erat snickeri och service. Fredrik är en riktig dunderkille som löser allt längs hans väg. Rekommenderar er till alla jag känner. Läs mer

E Mma A skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Tack för att du professionellt gick igenom allt med oss, slutresultatet på huset blev så fantastiskt fint och välbyggt.
    Nya soldäcket är över våra förväntningar stort tack till Fredrik på mitt dala bygg Läs mer
  • Erik Fredrik E

2020-09-11

Erik Fredrik E skrev om Mitt Dala Bygg AB
    Dom gjorde min dröm till min verklighet altanen blev bättre än vad jag ens kunnat tänka mig
    Dom hjälpte mig hela vägen från bygglov till slutstäd

Rekommenderar denna firma starkt! Läs mer

Hällvägen 1, 781 60 Gustafs