Välkommen till Möbelmännen!

Vi är din flytt- och städfirma i Uppsala, Västerås och Stockholm. Med lång erafarenhet inom branschen bjuder vi in dig till att testa vår tjänst. Vi kommer alltid göra vad som krävs för att du ska vara nöjd med din flytt.

När du låter oss ta hand om din flytt eller städning så kan du välja helt själv exakt vilka tjänster du vill ha hjälp med. Vi håller hög kvalitet men utan att för den sakens skull tumma på kvaliteten. Behöver du låna flyttbil så går det givetvis bra. Varmt välkommen!

Läs vad 13 kunder tycker om Möbelmännen AB 2

• MÅRTEN H
    skrev om Möbelmännen AB
    2021-09-17
    Trevliga och bra bemötande initialt, men när dom sen glömde kvar möbel i shurgardförådet vi flyttade från lovade dom att inom några dagar åtgärda detta. Istället har veckorna gått och dom svarar inte på våra meddelanden och klickar bort oss när vi ringer. Så använder ni denna firma måste ni vara 100% på att allt är med innan ni betalar fakturan.
    2021-06-01
    Möbelmännen AB har en bra bemöttande .
    Your worker's are hard working and have a good character. Möbelmännen you should be proud of them.thank you and I'm absolutely delighted with your service.
    2021-05-30
    Möbelmännen var helt suveräna i sin service då de flyttade vårt stora bohag!
    Det gick snabbt smidigt och proffsigt!
    De arbetade metodiskt och var riktigt rutinerade.
    Bemötande var alltid vänligt och tydligt, inga problem!
    Aldrig har vi haft en så skicklig flyttfirma!
    Betyget blir UTMÄRKT!!
    2021-02-15
    Vi är mycket nöjda med både kontakten innan flytt, hjälp med flyttlådor och flytthjälpen.
    Hårt arbetande manskap med ett proffsigt och väl utfört uppdrag.
    Kan absolut ge våra bästa rekommendationer.

Tomas och Camilla
    Jättetack till dig Tomas! Hoppas att ni trivs.

• 2021-02-12
    Jag är jätte nöjd toppen 👍👍👍
    2021-01-13
    Vi är jättenöjda med Möbelmännen, snabb kontakt, mycket seriöst prisförslag - bra generöst pris men framförallt väldigt bra bemötande, svarade på alla frågor via mail och telefon, kom i förväg med flyttkartonger mm. De var glada trevliga killar som kom i god tid, packade vårt glas och porslin superbra och monterade isär och ihop en stor våningssäng på kort tid. Under flytten var de tålmodiga med oss och att vi ville ha in allt i rätt rum och noga med att hantera sakerna försiktigt. Pirror och flera mindre lastbilar gjorde att det var smidigt för dem att lasta i och ur. Det blev en lång dag för dem med det tog de med glatt humör. Alla gånger att det var värt att betala för all denna hjälp!
    2020-12-24
    Väldigt bra team. Super nöjd med deras hjälp. Professionellt
    2020-12-23
    Superproffsiga och mycket effektiva! Rekommenderar!
    2020-12-23
    Jag är väldigt nöjd och rekommendera de till mina vänner som vill flytta. Professionella personal som bryr sig sitt jobb och service.

Hooman Abolhasani
    2020-12-23
    Möbelmännen levererade service i världsklass. Rekommenderar företaget starkt!
    2020-12-18
    Vi har fått hjälp med ett flytt från Stockholm till Göteborg och allt har fungerat väldigt smidigt, mycket bra pris/kvalitet ratio. Rekommenderas!
    2020-12-16
    Snabbt och smidigt , bra pris och städ
    2020-12-15
    Vi anlitade Möbelmännen med Sami i spetsen för sitt flytt-team.
    Stor flytt från hus till ny fastighet inom Västerås.

Mkt bra organiserad flytt där mina åsikter och tankar togs med på bästa sätt. Allt löpte på enligt effektivt och välplanerat upplägg.

Vi är mkt nöjda med allt och speciellt med att de plastade in vissa ömtåliga möbler och föremål på plats. Inte förväntat mig det. Klart plus!

Tydlig försiktighet togs med värdefullare möbler/föremål etc.

Stort tack ska de ha!
    Kan varmt rekommenderas!