Läs vad 8 kunder tycker om Möbelmännen AB 2

• 2021-01-13
    Vi är jättenöjda med Möbelmännen, snabb kontakt, mycket seriöst prisförslag - bra generöst pris men framförallt väldigt bra bemötande, svarade på alla frågor via mail och telefon, kom i förväg med flyttkartonger mm. De var glada trevliga killar som kom i god tid, packade vårt glas och porslin superbra och monterade isär och ihop en stor våningssäng på kort tid. Under flytten var de tålmodiga med oss och att vi ville ha in allt i rätt rum och noga med att hantera sakerna försiktigt. Pirror och flera mindre lastbilar gjorde att det var smidigt för dem att lasta i och ur. Det blev en lång dag för dem med det tog de med glatt humör. Alla gånger att det var värt att betala för all denna hjälp!
  • 2020-12-24
    Väldigt bra team. Super nöjd med deras hjälp. Professionellt
  • 2020-12-23
    Superproffsiga och mycket effektiva! Rekommenderar!
  • 2020-12-23
    Jag är väldigt nöjd och rekommendera de till mina vänner som vill flytta. Professionella personal som bryr sig sitt jobb och service.

Hooman Abolhasani
  • 2020-12-23
    Möbelmännen levererade service i världsklass. Rekommenderar företaget starkt!
  • 2020-12-18
    Vi har fått hjälp med ett flytt från Stockholm till Göteborg och allt har fungerat väldigt smidigt, mycket bra pris/kvalitet ratio. Rekommenderas!
  • 2020-12-16
    Snabbt och smidigt , bra pris och städ
  • 2020-12-15
    Vi anlitade Möbelmännen med Sami i spetsen för sitt flytt-team.
    Stor flytt från hus till ny fastighet inom Västerås.

Mkt bra organiserad flytt där mina åsikter och tankar togs med på bästa sätt. Allt löpte på enligt effektivt och välplanerat upplägg.

Vi är mkt nöjda med allt och speciellt med att de plastade in vissa ömtåliga möbler och föremål på plats. Inte förväntat mig det. Klart plus!

Tydlig försiktighet togs med värdefullare möbler/föremål etc.

Stort tack ska de ha!
    Kan varmt rekommenderas!

/ Mats med familj
    skrev om Möbelmännen AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte