Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Mobil Park AB

Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Mobil Park AB

• björn n
    björn n skrev om Mobil Park AB
    Oseriösa otrevliga dryga försöker hitta ställen där man missförstår parkeringsregler för att maximera vinsten
  • Kaj A
    Kaj A skrev om Mobil Park AB
    Mitt parkeringtillstån hade glidit ner lite under framrutskanten, det mesta syntes, fick ändå bot.
    När denna skulle betalas stod det fel pg- på boten.
    NMu måste jag kontakta dom men vet inte vilka öppettider deras telefonväxel har eftersom det inte står på hemsidan.
  • Lars v
    Lars v skrev om Mobil Park AB
    De fotograferar biljetter ur de mest ofördelaktiga vinklarna och ser till att ha täta besök så att de kan maximera antalet böter. Däremot var de schyssta med att inte skicka vidare till Kronofogden trots att den första boten förfallit innan betalning skedde.
    Jag finner inte att de är helt seriösa. I telefon var de dessutom arroganta och överlägsna.
  • bg m
    bg m skrev om Mobil Park AB
    Vilka jävla blodsugare. 10 dagars betalningstid för en felparkering. Efter det skickar de kronofogden på dig direkt UTAN påminnelse först. Maffiametoder!!!

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala