Karin Nilsson

Karin Nilsson

Karin Nilsson är mäklare på MOHV Malmö

Karin Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Karin Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Karin Nilsson har haft 5 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

10 omdömen om Karin Nilsson

Sedan starten hos Reco 2024
Stina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Nilsson en del av MOHV Malmö
Lorensborg

Min lägenhetsförsäljning har gått väldigt enkelt och smidigt med Karin som mäklare. Karin är kompetent, noggrann, lyhörd och vår kommunikation har varit väldigt bra och trygg från början till slut, något som jag verkligen uppskattat!

Svar från Karin Nilsson

Tack för ditt fina omdöme, det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen!

Jackie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Nilsson en del av MOHV Malmö
Lorensborg

Hon bryr sig mycket, är väldigt tydlig och hör av sig ofta så fort det är något, man ska vara otroligt glad om man får Karin som mäklare!!

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket Jackie och lycka till med ditt nya boende!

Louise L
Limhamn

Karin hade ett väldigt fint bemötande och var kompetent för sitt uppdrag. Karin levde klart upp till mina förväntningar och tom lite mer. Karin var serviceminded och jag kan rekommendera henne.

Svar från Karin Nilsson

Tack för ditt fina omdöme Louise!

Lillian N
Nydala

Karin Nilsson är en glad och trevlig vänlig och alldeles utomordentlig mäklare, som har hjälpt mig på bästa tänkbara sätt vid försäljningen av min bostad.

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket för dina fina ord Lillian!

Malin H
Kroksbäck

Karin är en väldigt bra mäklare, väldigt lyhörd och låter dig stå o fokus. Kan verkligen rekommendera Karin Nilsson

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket Malin, det var ett nöje att hjälpa till med din försäljning!

Tony P
Lindeborg

Karin är trevlig, engagerad och märkbart erfaren. Försäljning av bostäder i tider av inflation är inte optimalt, och här kommer det verkligen fram hur ambitiös och tålmodig Karin är,. Hon ska ha stort plus som engagerar sig så mycket och har den koll hon har på bostadsmarknaden, och vi kan varmt rekommendera henne om ni går i köp eller säljtankar.

Svar från Karin Nilsson

Tack för de otroligt fina orden Tony!

Olle O
Dammfri

Karin har ett bra förhållningssätt till såväl säljare som köpare. Vid kontraktsskrivandet höll hon en kort och bra information, vilket underlättade arbetet.

Svar från Karin Nilsson

Tack för fin feedback Olle och lycka till med allt nu!

Tatjana V
Slussen

Mycket bra! Känner stort förtroende för henne

Svar från Karin Nilsson

Tack för att du tog dig tid att återkoppla på vårt samarbete och för det fina betyget!

Sofia Anna O
Limhamn

Kanrin är engagerad, personlig och proffsig! Man får direkt förtroende för Karin och jag kommer definitivt använda mig av henne nästa gång jag ska sälja!

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket för ditt fina omdöme Sofia, gör definitivt min dag!

Berenice C
Slussen

Karin Nilsson var otroligt bemötande och engagerade. Vi upplevde att hon verkligen ville hjälpa oss. Glad och positiv är hon också.. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Karin Nilsson

Tack Berenice, det värmer att få så fina ord av dig. Lycka till nu med allt!