Momentum Property Education AB

Momentum Property Education AB

Momentum Property Education was created to fill a need in the market. Founders Daniel Wood, Gisela Wood and Lukasz Brzyski, all successful property investors, came together to discuss their journey from regular jobs to becoming financially free through property investing. Their journeys were eerily similar, they had all been...

5 omdömen om Momentum Property Education AB

Helen L
Skrev om Momentum Property Education AB

Mycket kunnigt och professionellt företag som tar hand om sina kunder.

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 247 omdömen 4.5 av 247 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Raw I
Skrev om Momentum Property Education AB

I have so far bought your light version for euro 97 All dialog with the company exceed my expectations.

Daniel W
Skrev om Momentum Property Education AB

Som stolt partner till Momentum Property Education ger vi direkt 5 stjärnor. Våra kunder har blivit väl omhändertagna, fått bra service och fått bra resultat.

Scandi G
Skrev om Momentum Property Education AB

Bra kurs, information och material. De ger en tydlig inblick i UK fastighetsmarknaden.

Svar från Momentum Property Education AB

Tack så mycket för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva om oss. Det uppskattas verkligen!

Bussines I
Skrev om Momentum Property Education AB

momentum Property Education är mkt dedikerade och håller kontakt med sina kunder på ett helt otroligt bra sätt!

Svar från Momentum Property Education AB

Tack så mycket! Det är lätt och kul att hålla kontakten med så bra kunder!!