Alla kategorier Webbsida Stockholms län Stockholm Norrmalm Montenor Communications AB

Montenor Communications AB

Holländargatan 8B, 111 36 Stockholm — Visa karta

Företag inom webbsida nära Montenor Communications AB:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Yaroslav S:
Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras li...

Läs vad 1 kund tycker om Montenor Communications AB

• Lasse S
    Lasse S skrev om Montenor Communications AB
    Det här företaget har ett antal "portaler" där de säljer annonser till företag. Portalerna har inget annonsörsvärde och försäljningstekniken är därför aggressiv telemarketing. De ringer upp och ber dig bekräfta att du säger upp annonseringen. Sen får du ett mail eller fax direkt där du ska bekräfta uppsägningen. Fort ska det gå! Du svarar på vändande mail att du säger upp. Hoppsan! Nu är du fast, för du läste inte det finstilta...Du märker inget förrän du får en chockerande faktura på 30 000-40 000 kr exkl. moms för något du inte beställt.

När du ringer upp är säljaren först stenhård och hotar med inkasso. Sen efter att du bråkat lite så säger säljaren att han ska se vad han kan göra. Han ska bara prata med sin chef...Sen ringer han upp och säger att de ska göra ett undantag och du behöver bara betala hälften. Troligtvis betalar du snällt för att inte hamna i inkasso.

Det här är ett smart företag som agerar i gråzonen och ser till att hålla sig inom lagens gränser. Men det är naturligtvis fullständigt oetiskt och moraliskt förkastligt.

Här är några av deras sajter:
    Eurotradeforum.com
    NordicNetExpo.com