Moodhouse AB

Hulda Lindgrens Gata 8, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Moodhouse AB

• Camilla A
    Camilla A skrev om Moodhouse AB
    Stylingen ganska ok, dock inte som Lotta förklarade vid införsäljningen. Problemet började när huset inte låg kvar på Hemnet längre, då fick jag ett sms om att de skulle hämta möblerna dagen efter, vilket INTE vad var Lotta och jag kommit överens om. Innan stylingen flyttade vi alla våra möbler, förutom våra sängar till ett förråd hos Shurgard och blev lovade att få bo i stylingmöblerna fram till vår flytt (ca 1 mån) eftersom vi inte ville flytta tillbaks allt (villa på 6 rum). När jag försökte nå Lotta som lovat detta vid flertal gånger och även förklarat att man kan ta bort allt ömtåligt mm, så svarade olika personer på hennes mobil varje gång jag ringde. Jag bad då personen som svarade att jag väldigt gärna ville att Lotta skulle ringa upp mig men det har hon inte gjort ännu. Fick ett spydigt svar av någon att det borde jag väl ha förstått och att det står i det finstilta i kontraktet. Tyvärr så litade jag på vad som sades och kollade inte så noga i kontraktet. Tänk till innan ni anlitar Moodhouse. Det finns mindre och framförallt trevligare bemötande firmor som gör samma jobb
  • emma l
    emma l skrev om Moodhouse AB