En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Linköping!

På Tornbyvägen 1-3 i Linköping hittar du Moogio Linköping som slog upp portarna den 24/3 2021. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Linköping med omnejd. Vi är experter på allt som har med solskydd att göra och vi har ett stort utbud av måttbeställda gardiner, markiser och persienner.

Vi som jobbar på Moogio Linköping heter Lars och Anna och vi finns här för att besvara dina frågor gällande solskydd, solsegel, parasoll och mycket mer. Välkommen att anlita en expert!

Läs vad 6 kunder tycker om Moogio Linköping 2

2021-10-21
    Bemötandet var mycket bra.
    Leveranstiden var i längsta laget.
    Jag köpte motoriserade rullgardiner med screenväv
    2021-10-14
    Sen leverans, första montering av markis gav vika i regeln och fick göras om. Markisen var felmätt av säljare och blev 10 cm kortare än vi önskat. När vi påtalade detta blev vi nonchalant och arrogant bemötta tyvärr. Sammantaget kommer jag inte rekommendera föeetaget vidare och önskar de lyssnat mer på oss som kunder.
    Hej Emma,
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi strävar självklart efter att bli bättre. Vi har i år tyvärr drabbats hårt av pandemin med försenade leveranser som följd. Tyvärr inget vi kunnat påverka. Trots att våra leverantörer hävdar, force majure, och därmed inte ger oss någon kompensation för förseningen, så har vi ändå valt att ge våra kunder en ekonomisk kompensation. Något som även Ni har fått. Vad gäller monteringen, så valde våra montörer att stärka upp med en starkare bärlina för att säkerhetställa en långsiktig hållbarhet utifrån bärigheten i ert hus. Markisens utfall har bestridits och behandlats. Meningarna går tyvärr isär om solskyddets funktion och överenskommen storlek på utfall. Markisen har levererats enligt offert och orderbekräftelse. Vi beklagar att Ni känner er missnöjda och tar samtidigt lärdom genom att försöka bli tydligare i vår kommunikation.
    2021-10-12
    Extremt dålig kundbemötande. Svårigheter med att få kontakt. Upprepade fel i beställningar. Återkommer inte med avsatt tid för installation. Själva markisen är fin och bra kvalite men allt som berör själva kundbemötandet och uppföljning är under all kritik
    Hej Marcus,

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Vi är ledsna om du känner att du fått ett dåligt kundbemötande. Det är självklart inte vår avsikt. Bakgrunden är att vi haft en fantastisk start i Linköping, med en 5 dubblad försäljning mot förväntat. Det är självklart roligt, men gjorde att vi var kraftigt underbemannade under vår och tidig sommar. Vi hann helt enkelt inte med att rekrytera nya medarbetare. Vi ber om ursäkt att det drabbat dig och att du inte fått det bemötande som du kan förvänta dig. Kan vi kompensera dig på något sätt så gör vi gärna det.
    2021-10-12
    Beställde terassmarkis som lev och monterades efter 6 veckor enl ök. Markisen utfall blev inte som tänkt, varken säljaren eller vi tänkte på .montaget gjordes på undersida av balkong, samt måste en fönstermarkis justeras, har sökt Lars Karlsson men inte fått kontakt ännu.. I det stora hela fungerade det ok under rådande omständigheter.
    Roligt att Ni är nöjda och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Jag tycker det blev riktigt bra. Fönstermarkisen kommer vi och justerar som vi planerat på måndag. Moogio Linköping
    2021-10-07
    Väldigt bra bemötande från personalen, som hittade en bra lösning för mitt hus. Det märks att det är ny start företag.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Tycker det blev snyggt och bra. Färgen passade väldigt bra till ert hus. Tror de extra stödbenen kommer behövas framöver..;-) Moogio Linköping
    2021-10-07
    Ok men lång leveranstid. Otydlig kommunikation avseende leverans samt installation. Inte helt professionellt bemötande.
    Hej Ann,

Tack för att du tog dig tid och lämna omdöme. Jag tycker det blev snyggt och en bra lösning för ert vackra och nybyggda hus. Trist att det blev leveransförsening på någon vecka på grund av pandemin. Trist också att vi av samma anledning inte kunde ge tydligare besked om leverans och instellation. Vi kan bara beklaga den uppkomna situationen som varit svår att förutse. Vad gäller bemötandet så kommer jag kontakta dig och höra lite närmare om hur vi kan bli bättre.