Mordgåtan

Banérgatan 61, 115 53 Stockholm — Visa karta

Vi skapar moderna mordgåtor med mycket spänning och humor. Det är ett
spännande koncept där gästerna själva medverkar. Med hjälp av uppdrag,
ledtrådar och improvisation ska deltagarna försöka lösa mordgåtan i samband
med en god middag.
Strandvägen, Kaj plats 17, 11456, Stockholm
Borje L:
Ett trevligt och familjärt bemötande. Vi hade en idé för att premiera några av våra kunder. På ett proffsigt sätt utvecklade & förverkligade...

Eventbyråer nära Mordgåtan:

Strandvägen, Kaj plats 17, Stockholm
Upplev Östersjön och Stockholms skärgård på ett nytt sätt! Läs mer ›
Borje L:

Läs vad 4 kunder tycker om Mordgåtan

• Sofia B
    Sofia B skrev om Mordgåtan
    En riktigt trevlig middag på Engelen med ett lite annorlunda koncept. Jo en person dog, haha, riktigt kul att få klura ut vem av oss som var mördaren. Självklart dog ingen på riktigt! Men riktigt bra mat och roligt med en lite annorlunda middag.
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Mordgåtan
    Mordgåtan gav oss en oförglömlig kväll! Vi är så nöjda och det har inte pratats om annat denna vecka!
    Jag har vidarebefordrat deras kontaktuppgifter till ett flertal som vill uppleva en liknande kväll!
  • Madeleine
    Madeleine skrev om Mordgåtan
    Vi hade bokat Mordgåtan och såg fram emot en trevlig kväll men ingen kom från Mordgåtan trots att det var bokat och klart. Snacka om pinsamt när man bjudit in massa vänner. Uselt!
  • Peter S
    Peter S skrev om Mordgåtan
    Bokade Mordgåtan till grillfesten med kollegorna. Det vart en humoristisk kväll med mkt skratt, Uppskattat!!

Banérgatan 61, 115 53 Stockholm