Seglingsresa i Karibien

Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Läs vad 5 Läs vad Seglingsresa i Karibien

• PETER J
    2020-03-18
    En fantastisk seglingsresa i Karibien i januari. Mycket kompetent skeppare och en fantastisk kock, vi fick många oförglömliga luncher. Väl avvägt upplägg med kortare och längre distanser. Otroliga platser framförallt i Grenadinerna. En minnesvärd taxiresa till ett vattenfall på St Vincent.
  • Per Michael F
    2020-03-08
    Nyår på segelbåt i VästIndien, vad kan vara mer minnesrikt?

Inte mycket!

Vädret, vattnet, vinden, vågorna, värdparet och vännerna vi fick - allt gjorde resan till en toppupplevelse !

Vi rekommenderar MoreSailing!
  • ANNELI L
    2020-03-02
    Vår drömsemester gick helt uppfyllelse , en trygg kapten som gav tydliga instruktioner så att alla ombord kunde delta efter förmåga. En rar och omtänksam värd som kunde på ett flexibelt sätt ordna fantastiska frukostar och luncher till oss alla utifrån våra önskningar om vegetarisk och kryddig nivå. Ett fantastiskt koncept att få chansen att uppleva ny segling utanför ens egna farvatten med svenska besättning. Skönt o slippa tänka på transfers och klarering etc.
  • Malin M
    2019-07-22
    Bästa semestern! Avkopplande dagar i härliga kustområden med bra möjligheter till allt från bad och ankring i avskilda vikar till feststämning i myllrande små städer.
    More sailing gör segelsemestern möjlig även för den som inte kan segla själv i Medelhavet eller Karibien. Perfekt halvpension ombord och gott sjömansskap hos besättningen!
    Efter 8 genomförda seglingar är vi taggade på nästa!
  • Alexander Hans Robert K
    2019-07-08
    Seglat med More Sailing i både medelhavet och Karibien. Fantastiskt upplägg och underbara destinationer.