Seglingsresa i Karibien

10 omdömen om Seglingsresa i Karibien

Sedan starten hos Reco 2021
ANNA T
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Jag kan å det varmaste rekommendera more sailings seglingsresor. Den tio dagars resa i Karibien som min man och jag nyligen upplevt blev ett minne för livet. Varje dag upplevde vi så mycket att det känns som att vi måste ha varit ute och seglat i en månad för att hinna uppleva allt detta. Och det samtidigt som det inte vid något enda tillfälle under seglingen fanns någon stress. More sailing har tagit hand om oss hela vägen. Från första kontakt, genom den snåriga skogen av administration som rådde pga covid vid tillfället,...

JONAS G
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Bästa semestern i Karibien! Klimatet, snorkling, kritvita stränder med turkosblått vatten men hade inte blivit så bra utan Sam och Viktor. Sam hade full koll på den stora katamaranen och manövrerade skickligt och tryggt fram till våra bojar, och maten Viktor, restaurangklass, nybakade Scones, pannkakor och färsk frukt till frukost för att inte tala om luncherna, mycket god mat. Kan varmt rekommendera More sailing

FRIDA G
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Stort tack More Sailing och stjärnorna Felicia & Viggo för en fantastisk seglingsresa i Karibien 🌟

Maria L
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Resornas resa! Vi firade nyår 2022 i Karibien med More Sailing och värdparet Olof och Sam. De bjöd oss på en oförglömlig resa med magiska platser, god mat, mycket skratt och stor variation! Det ena dagen var inte den andra lik. More Sailing överträffade alla förväntningar. /Maria

HELENA N
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

En oförglömlig resa till Karibien fick vi tack vare Sam och Viktor! Sam tog oss fram på ett föredömligt sätt mellan Karibiens öar. Vi fick uppleva det man bara drömt om tidigare……att bla sitta på en strand i månskenet och äta hummer slår det mesta. Snorkling i världsklass bjöds det på också. Fantastisk miljö att vistas i. Viktor gjorde fantastisk mat åt oss, gott och omväxlande med fina råvaror. Bästa hotell frukosten med nybaktbröd och fantastiska luncher varje dag. Toppen fin båt att åka med och att bo på Lagoon 52 Kommer definitivt att resa med More Sailing igen! Karibien 2022-01-11

PETER J
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

En fantastisk seglingsresa i Karibien i januari. Mycket kompetent skeppare och en fantastisk kock, vi fick många oförglömliga luncher. Väl avvägt upplägg med kortare och längre distanser. Otroliga platser framförallt i Grenadinerna. En minnesvärd taxiresa till ett vattenfall på St Vincent.

Per Michael F
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Nyår på segelbåt i VästIndien, vad kan vara mer minnesrikt? Inte mycket! Vädret, vattnet, vinden, vågorna, värdparet och vännerna vi fick - allt gjorde resan till en toppupplevelse ! Vi rekommenderar MoreSailing!

ANNELI L
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Vår drömsemester gick helt uppfyllelse , en trygg kapten som gav tydliga instruktioner så att alla ombord kunde delta efter förmåga. En rar och omtänksam värd som kunde på ett flexibelt sätt ordna fantastiska frukostar och luncher till oss alla utifrån våra önskningar om vegetarisk och kryddig nivå. Ett fantastiskt koncept att få chansen att uppleva ny segling utanför ens egna farvatten med svenska besättning. Skönt o slippa tänka på transfers och klarering etc.

Malin M
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Bästa semestern! Avkopplande dagar i härliga kustområden med bra möjligheter till allt från bad och ankring i avskilda vikar till feststämning i myllrande små städer. More sailing gör segelsemestern möjlig även för den som inte kan segla själv i Medelhavet eller Karibien. Perfekt halvpension ombord och gott sjömansskap hos besättningen! Efter 8 genomförda seglingar är vi taggade på nästa!

Alexander Hans Robert K
Skrev om Seglingsresa i Karibien en del av More Sailing

Seglat med More Sailing i både medelhavet och Karibien. Fantastiskt upplägg och underbara destinationer.