B-körkort

• Robel B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag har köpt 10 lextion. Det var väldigt bra under övningskör. Läs mer
  • Ronya A
    Ronya A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag tog B körkortet på motortrafikskolan.
    De är Mycket trevliga, förståndiga, kunniga, engagerade och duktiga personal.
    Innan motortrafikskolan hade jag kört väldigt mycket och förväntade mig bara snabb uppkörningstid och lite finslipning.
    Det hjälp jag fick var över mina förväntningar. Jag blev en mycket tryggare och säkrare förare tack vare deras professionella hjälp.
    Jag rekommenderar starkt motortrafikskolan för alla som snabbt vill ha ett körkort i handen.
    Ett speciellt tack till bästa trafiklärarna Nidal och Ahmad för mycket stöd och hjälp med körkortet. Tack snälla all personal för all hjälp.
    Mvh Ronya Läs mer
  • Eddie B
    Eddie B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag tycker att motor trafikskola är bland dom bästa i Jakobsberg. Dom har väldigt bra lärare och ger en ett bra och trevligt bemötande. Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort tack vare dom. Jag tackar er så mycket. Läs mer
    2018-10-10 Motor Trafikskola svarar Eddie B
    Tack Så mycket!
    Och Stort Grattis till körkortet
    Önskar dig lycka till !
  • Noora A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa skolan och bästa personal👍🏻👍🏻👌🏻 Läs mer
  • Lilit K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket trevligt bemötande och kompetenta lärare. Jag har haft bara positiva upplevelser från Motor Trafikskola! 👍👍👍 Läs mer
  • Talar A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte 20 körlektione. Tycker att min lärare var riktigt bra, noggrann och tydlig med vad jag gjorde för fel så att jag kunde förbättra det till nästa gång. Min lärare var även bra på att uppmuntra vilket jag tycker är viktig eftersom att det skapar självförtroende bakom ratten. Läs mer
  • Elias M
    Elias M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tio körlektioner och risk1, risk2, teoriprov och körprov.

Alla var jätte trevliga och läraren jag fick var bra. 10 lektioner räckte gott för att få körkortet.

Nöjd! Läs mer
  • Kobimna A
    Kobimna A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    15 lektioner hade jag hos Moto Trafik Skolan, i början var jag nervöst men jag gick genom smidigt senare, Nidal min lärare var jättebra och skojsam, såväl som receptionisten Suker skrattar hon alltid när man träffade henne, jag har godkänt nu och vill jag gärna rekommendera Mototrafik skolan till alla som vill lära sig att ta körkort 98 % bra !!!! Kobina Adom Läs mer
  • Suha M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa trafikskola ! Jag rekommenderar starkt! Till er som vill ha ett körkort som räcker för hela livet ut att ni vänder er till Motor Trafikskoka ! Tack ! Läs mer
  • Michaele T skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var jätte bra trafikskola jätte snälla lärarna och bilar de är nya Läs mer
  • Shadi A
    Shadi A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Fantastiskt bra skola.
    Väldig trevlig, kunnig, hjälpsam personal.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Ritta G skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Köpte både teori och körlektioner. Fick jättebra med hjälp!
    Personalen är så snälla skulle även kunna gå dit om ja inte hade nån körlektion för att de är så trevliga
    Motor trafikskola hjälpte mig med alla mina fel och lärde mig det rätta i trafiken.
    Jag rekomenderar verkligen trafikskolan för att de är så duktiga och lär ut så bra. Läs mer
    2018-05-09 Motor Trafikskola svarar Ritta G
    Stort grattis till körkortet igen Ritta!
    Tack för dina rekommendationer!
    Lycka till nu med livet!
  • Venus A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte ett paket med 10 lektioner, där det även ingick riskettan, risktvåan samt teori. Jag är mer än tacksam för all hjälp och support jag fått i Motor trafikskola! Utan dem hade jag inte kunnat klara både uppkörning och teori på första försöket. Jag rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2018-05-09 Motor Trafikskola svarar Venus A
    Stort grattis till körkortet Vinus!
    Du var grym under hela utbildningen! Du klarade både teorin och uppkörningen på första försöket!
    Verkligen bra jobbat.
    Kör försiktigt nu och lycka till!
  • Betelhem S
    Betelhem S skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Det kändes länge hopplöst för mig att lyckas ta körkort mitt i livet. Men de underbara människorna på Motortrafikskolan hjälpte mig metodiskt och envist att komma dit jag ville. Nu har jag äntligen körkort! Läs mer
    2018-04-27 Motor Trafikskola svarar Betelhem S
    Det ryser när man läser det du har skrivit!
    Stort grattis till körkortet!
    Lycka till med livet!
  • Platon M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket effektiv och bra utbildning! Även trevliga och mycket kunniga lärare! Läs mer
    2018-04-11 Motor Trafikskola svarar Platon M
    Tack så mycket Platon för dina fina ord!
    Vi är glada att ha haft dig som elev!
    Stort grattis igen till ditt körkort !
    Kör försiktigt !
  • Danila B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    De hjälpte mig oerhört mycket. Lyckades med körkortet tack vare de. Läs mer
    2018-04-09 Motor Trafikskola svarar Danila B
    stort grattis till körkortet Daniela ! Väldigt bra insatts från dig också
    Kör försiktigt !
  • Andrea E skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Riktigt bra trafikskola med trevliga körlärare och personal!

Kan starkt rekommendera då dom är väldigt pedagogiska och känner till områdena man gör sin uppkörning i (Jakobsberg). Läs mer
    2018-03-07 Motor Trafikskola svarar Andrea E
    Tack Andrea!
    Stort Grattis till körkortet!
    Tack för din rekommendation och fina ord om oss!
    Lycka till!
  • Najat B
    Najat B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Riktigt proffsiga trafiklärare, som hjälpte mig genom hela utbildning. Hjälpsamma, ödmjuka och väldigt mån om att man klarar körkortet snabbt samtidigt tryggt och säkert. Hela företaget var delaktiga och stöttade samt peppade mig, vilket jag uppskattar, kändes mer som en familje. Fina nya fräscha bilar.
    Bästa som finns!Bara gott att säga! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-03-07 Motor Trafikskola svarar Najat B
    Tack och Stort Grattis till körkortet Najat!
    Tack för dina fina ord!
    Vi är stolta över dig!
  • Fada A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    det gick jätte bra att man lär sig från grunder,hur man kör .alla lärare har respekt o tålamod mot elever . lärarens mål var att du kan köra på säkert .väldigt bra skolan de uppmuntra elever väldig mycket . Läs mer
    2018-02-09 Motor Trafikskola svarar Fada A
    Det glädjer oss att höra att du har blivit en riskmedveten och säker förare bland annat, vilket styrker vår vision!
    Jätte grattis till körkortet igen!
  • Priscilla B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    I am highly impressed about the professionalism at Motor Trafiksoka. I have 20 years driving in other countries, and I though I was good driver. Motor Trafikskola helped me to correct "bad habits", and now I am more conscious about the environment and safety driving. My teacher (Nidal) was fantastic, and the results talks by itself: I pass the exam in the first try with excellent results. The experience of getting my driver license here increased my admiration for Sweden, the complete systems is amazing and I am a much better driver for the world. Thank you Motor Trafikskola and thank you Sweden. Läs mer
    2018-02-09 Motor Trafikskola svarar Priscilla B
    Hi Priscilla,
    It was nice to have you as a student with us. It makes us happy to hear that you have learned a lot during driving license training, which led you to become a better driver.
    Congratulations on your driving license again!
    drive carefully!
  • Noah S skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag körde mycket privat under min lärlingstid och hade kommit en bra bit på vägen när jag kom i kontakt med Motor Trafikskola. Bemötandet var utmärkts och man märkte ytterst snabbt att intresset hos läraren och de anställda låg i elevens succé snarare än inkomstmöjligheter. Tog 5 st körlektioner och läraren jag arbetade med visste vad han gjorde. Skicklig i retorik, kroppsspråk och pedagogik gjorde min tid hos Motor Trafikskola fantastisk. Läs mer
    2018-02-09 Motor Trafikskola svarar Noah S
    Hej Noah!
    Verkligen glädjer oss att höra att du har blivit väl bemött och fått den hjälp du just behövde.
    Jätte grattis till körkortet och vi ses på vägarna
  • Mohammad K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Fantastiskt bemötande, trevlig personal och familj känsla var min upplevelse.
    Bra kör lärare och undervisning
    Högsta betyg från nöjd kund Läs mer
  • Abdalaziz D skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Alla är bra och de arbetar i en andes anda. Jag önskar dem framgång Läs mer
  • Nazila V skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    En toppen trafikskola med bästa bemötande och proffsiga lärare! Eleven är i fokus och lärarna lär dig allt på ett mycket pedagogiskt sätt. Det bästa utöver personalen är tiderna, där både kvälls- och helgtider erbjuds. Allt för att hjälp sina elever till att få körkort! Rekommenderas varmt till alla som vill ha körkort! Läs mer
    2017-12-06 Motor Trafikskola svarar Nazila V
    Tack så mycket Nazila för dina fina ord och Jätte grattis till körkortet.
  • Sama A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Allt var bra. Det känds att lärare har bra erfarenhet o förklara bra. Bilen är jätte bra o modern. Läs mer
    2017-11-29 Motor Trafikskola svarar Sama A
    Hej!
    Tack för att du valde oss och dina bra rekommendationer.
    Grattis till körkortet.
  • Betol A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt bra, tålmodiga och pedagogiska trafiklärare som skapar självsäkra förare i trafiken. Motor trafikskolan tänker alltid på elevernas bästa. Läs mer
    2017-03-13 Motor Trafikskola svarar Betol A
    Tack och Stort Grattis till körkortet!
    Tack för dina rekommendationer!
    Kör försiktigt! och lycka till!
  • Frida N skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra lärare! Dock gillar jag inte att alla körskolor utgår ifrån att alla måste ta minst 10 lektioner. Själv tog jag mycket färre och blev godkänd direkt! Mer situationsanpassad läroplan skulle alltså uppskattas! Läs mer
    2017-02-18 Motor Trafikskola svarar Frida N
    Grattis Frida till körkortet!
    Kul att höra att du har fått det!
    Vi på vår trafikskola är väldigt noga med att anpassa oss till elevens förkunskaper!
    Enligt trafikskolans undervisningsplan så var du inte beredd att göra ett körprov.
    Därför rekomenderade trafikläraren som du körde med att ta 4 lektioner till för att vara helt säker på att du ska kunna bli godkänd på uppkörningen.
    Grattis till ditt körkort igen!
    Vi ses på vägarna
  • Reman A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Som kund hos Motor Trafikskolan anser jag att det är en jättebra skola som vill sina elever det bästa. Det är en skola som jag lätt kan rekommendera till mina vänner och familj. Trevliga personal och lärorik skola, vad mer vill man ha?! Tack vare deras tålamod och deras unika lärosätt har jag körkort idag!

Hälsning
    Reman Altaweel Läs mer
    2017-03-13 Motor Trafikskola svarar Reman A
    Stort Grattis till körkortet Reman! Vi är glada att du valde oss.
    Tack för dina rekommendationer.
    Kör försiktigt! Lycka till!
  • Shahjahan C
    Shahjahan C skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var jätte bra med både teori och körning med de. Jag är jättenöjd med de. Jag kan rekommendera mina vänner och bekanta om Motor trafikskolan. Läs mer
    2017-01-31 Motor Trafikskola svarar Shahjahan C
    Stort Grattis till körkortet shahjahan! Tack för din rekommendation.
    Kör försiktig!
  • Helen K
    Helen K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Super duktig lärare som har lärt mig att köra bra och ta körkortet. Läs mer
    2016-12-05 Motor Trafikskola svarar Helen K
    Tack Helen och Stort grattis till körkortet!
    Vi är glada att du valde oss!
    Kör försiktigt! Lycka till!
  • Zahra A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt bra trafikskola som jag med självklarhet rekommenderar! Duktig och trevlig personal vilket gör utbildningen rolig och extremt lärorik. Vill man ta körkortet lätt och effektivt så är det bara att börja där :) Läs mer
    2016-12-01 Motor Trafikskola svarar Zahra A
    Tack så mycket Zahra! Stor grattis till körkortet och vi önskar dig lycka till!
    Vi är väldigt glada att vi har haft dig som elev!
    Åter igen, grattis till körkortet!
    Kör försiktigt nu :)
  • Erik T skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Fantastiskt bra körskola! Rekommenderar den till alla min vänner som ska ta körkort. Underbara människor och jätteduktiga lärare. Fixade mitt kort på en månad med ca 13 lektioner Läs mer
    2016-11-01 Motor Trafikskola svarar Erik T
    Tack så mycket Erik för de fina orden som du skrev!
    Vi är väldigt glada att vi har haft dig som elev!
    Jätte grattis till körkortet!
  • Fatma A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    bästa trafikskolan med bästa personal!! det kan absolut inte finnas bättre trafikskola i hela sverige!! rekommenderar dem starkt 👌👍 Läs mer
    2016-10-27 Motor Trafikskola svarar Fatma A
    Tack bästa Fatma! Stort grattis till körkortet!
    Tack att du valde oss !
  • Kristoffer L skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    I Juni 2016 övningskörde jag för första gången någonsin med Motor Trafikskola. I början på Oktober hade jag körkortet i handen. Läs mer
    2016-10-10 Motor Trafikskola svarar Kristoffer L
    Tack! Stort Grattis Kristoffer till körkortet! ! Vi är glada att du valde oss och stolta över att ha dig som elev
  • Kristina P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag är jättenöjd, bra pedagogiska lärare! Látt att få tid och så!! Ska rekommenderas! Läs mer
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Kristina P
    Tack så mycket, Kristina!
    Vi är jätte glada över att du blev nöjd med oss och vi önskar dig all lycka!
  • Fatima M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    De va ett bra lärare dock var dem inte uppmuntrande ibland Läs mer
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Fatima M
    Hej!
    Vi beklagar att du upplevde det så. Vi på trafikskolan ville inte att våra elever skulle göra proverna för tidigt, därför kändes det så för din del. Du fick i alla fall godkänd på båda kunskap och körprov från första försöket.
    Grattis för körkortet och lycka till!
  • Tobias A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jättebra trafikskola. Jag fick tider snabbt och en kanonbra lärare! Läs mer
    2016-06-09 Motor Trafikskola svarar Tobias A
    Tack! Vad kul att du var nöjd med lärarna och Vår trafikskola.
    Vi är tacksamma för att vi har fått hjälpa dig med ditt B- körkort! Lycka till!
  • Christofer P
    Christofer P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    En helt fantastisk trafikskola som hjälpte mig under ca 13 lektioner att ta körkort. Tillskillnad från de andra så pratar de inte om antal lektioner utan istället de olika moment i deras läroplan som man måste ta sig igenom och klara. Vägen till körkortet blev mycket smidig via dem och deras manuella bil var mycket lättkörd, jag använde även den på uppkörningen. Jag hade kört upp två gånger som privatist innan jag kom till dem och en gång via dem när deras utbildning var klar. Tack vare deras utbildning så klarade jag det galant. Stort tack till Rafet, Akram och Samer för er proffsiga utbildning och er tålamod med en så mesig förare som jag! Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Christofer P
    Tack så mycket Christofer P! Med glädje har vi haft dig hos oss! Stort Grattis till körkortet och så önskar vi dig Lycka till och kör försiktigt!
  • George D skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag rekomenderar denna skola 😉 Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar George D
    Tack så mycket George D! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi personalen dig George!
  • Mohamed A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tack för allting ni är bra att lära hur man kör bil Läs mer
    2016-06-08 Motor Trafikskola svarar Mohamed A
    Tack så mycket Mohamed A! Stort Grattis till körkortet önskar vi dig Mohamed A! Lycka till och kör försiktigt!
  • Yang W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra tränar, organiserad klass. Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Yang W
    Tack så mycket Yang W! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi dig Yang! Kör försiktigt!
    Motor Trafikskola, Samer S gillar detta
  • Maha A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tack så mycket. Det var jättebra jobb. Hoppas att fortsätta så har Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Maha A
    Tack så mycket Maha A! Stort Grattis till körkortet som du fick hos oss! Lycka till och kör försiktigt!
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag övade min bil körning hos Motor trafikskola på cirka 2-4 veckor. Fick hjälp från fler än en lärare. De all var tålmodig, professionell och visste precis vad jag behövde träna på. Receptionen var trevlig och flexible, så de anpassade scheman efter min behov. Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jonathan F
    Tack så mycket Jonathan F! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önska vi personalen dig Jonathan! och kör försiktigt!
  • Jimmy W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tack vare motor trafikskola gick jag körkort , bästa körskolan !! Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jimmy W
    Tack så mycket Jimmy W! Stort Grattis till körkortet önskar vi personalen dig Jimmy! Lycka till! Kör försiktigt!

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla