Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 45 kunder tycker om B-körkort

• Ying M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-12-20

Wonderful experience to learn driving in Motor Trafikskola i Stockholm. The receptionist and all the other staff are nice and helpful. Besides, my driving teacher Nidal has smart and sharp observations on my improper driving habits and meanwhile provides me professional and strict instrutions with patience and encouragement all the time.
    Many thanks to Motor Trafikskola i Stockholm! Läs mer
    2018-12-20 Motor Trafikskola svarar Ying M
    Congadulations to the drivning liciense Mie!
    Thanks alot for your nice words you have written!
    We wish you a very successful future!
    Best regards
    Motor trafikskola
  • Robel B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-10-16

Jag har köpt 10 lextion. Det var väldigt bra under övningskör. Läs mer
  • Ronya A
    Ronya A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-10-12

Jag tog B körkortet på motortrafikskolan.
    De är Mycket trevliga, förståndiga, kunniga, engagerade och duktiga personal.
    Innan motortrafikskolan hade jag kört väldigt mycket och förväntade mig bara snabb uppkörningstid och lite finslipning.
    Det hjälp jag fick var över mina förväntningar. Jag blev en mycket tryggare och säkrare förare tack vare deras professionella hjälp.
    Jag rekommenderar starkt motortrafikskolan för alla som snabbt vill ha ett körkort i handen.
    Ett speciellt tack till bästa trafiklärarna Nidal och Ahmad för mycket stöd och hjälp med körkortet. Tack snälla all personal för all hjälp.
    Mvh Ronya Läs mer
  • Eddie B
    Eddie B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-10-10

Jag tycker att motor trafikskola är bland dom bästa i Jakobsberg. Dom har väldigt bra lärare och ger en ett bra och trevligt bemötande. Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort tack vare dom. Jag tackar er så mycket. Läs mer
    2018-10-10 Motor Trafikskola svarar Eddie B
    Tack Så mycket!
    Och Stort Grattis till körkortet
    Önskar dig lycka till !
  • Noora A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-09-01

Bästa skolan och bästa personal👍🏻👍🏻👌🏻 Läs mer
  • Lilit K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-08-30

Mycket trevligt bemötande och kompetenta lärare. Jag har haft bara positiva upplevelser från Motor Trafikskola! 👍👍👍 Läs mer
  • Talar A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-08-30

Jag köpte 20 körlektione. Tycker att min lärare var riktigt bra, noggrann och tydlig med vad jag gjorde för fel så att jag kunde förbättra det till nästa gång. Min lärare var även bra på att uppmuntra vilket jag tycker är viktig eftersom att det skapar självförtroende bakom ratten. Läs mer
  • Elias M
    Elias M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-08-30

Tio körlektioner och risk1, risk2, teoriprov och körprov.

Alla var jätte trevliga och läraren jag fick var bra. 10 lektioner räckte gott för att få körkortet.

Nöjd! Läs mer
  • Kobimna A
    Kobimna A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-06-26

15 lektioner hade jag hos Moto Trafik Skolan, i början var jag nervöst men jag gick genom smidigt senare, Nidal min lärare var jättebra och skojsam, såväl som receptionisten Suker skrattar hon alltid när man träffade henne, jag har godkänt nu och vill jag gärna rekommendera Mototrafik skolan till alla som vill lära sig att ta körkort 98 % bra !!!! Kobina Adom Läs mer
  • Suha M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm

2018-06-24

Bästa trafikskola ! Jag rekommenderar starkt! Till er som vill ha ett körkort som räcker för hela livet ut att ni vänder er till Motor Trafikskoka ! Tack ! Läs mer