Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Motor Trafikskola i Stockholm

Motor Trafikskola i Stockholm

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla — Visa karta

Varmt välkommen till Motor Trafikskola, vi är trafikskolan med mycket erfarna lärare som levererar hög kvalitet i undervisningen. Därmed har vi nått mycket goda resultat bland våra tidigare elever. Du hittar oss i ljusa fräscha lokaler i vårt utbildningscentrum i Jakobsberg/Järfälla. Vi kan hjälpa dig på din resa till B-körkort till ett bra pris. Förutom B-körkort kan vi även erbjuda Taxi utbildning, taxiföretag utbildning, C-körkort (Lastbil) och D körkort (Buss). Vi utgår givetvis från dina individuella förkunskaper för att planera utbildningen så effektivt som möjligt. När du genomgår teoriutbildningen använder vi de senaste tekniska hjälpmedlen som finns för att underlätta för dig. Du kan testa oss på intensivkurser på både teori- och körundervisning. När det kommer till just intensivkurser är vi väldigt effektiva. Välkommen!

Läs vad 42 kunder tycker om Motor Trafikskola i Stockholm

• Mohammad K
    Mohammad K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Fantastiskt bemötande, trevlig personal och familj känsla var min upplevelse.
    Bra kör lärare och undervisning
    Högsta betyg från nöjd kund Läs mer
  • Abdalaziz D
    Abdalaziz D skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Alla är bra och de arbetar i en andes anda. Jag önskar dem framgång Läs mer
  • Deaa N
    Deaa N skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var jätte roligt att jag registrerad med motor trafikskola Läs mer
  • Nazila V
    Nazila V skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    En toppen trafikskola med bästa bemötande och proffsiga lärare! Eleven är i fokus och lärarna lär dig allt på ett mycket pedagogiskt sätt. Det bästa utöver personalen är tiderna, där både kvälls- och helgtider erbjuds. Allt för att hjälp sina elever till att få körkort! Rekommenderas varmt till alla som vill ha körkort! Läs mer
    2017-12-06 Motor Trafikskola svarar Nazila V
    Tack så mycket Nazila för dina fina ord och Jätte grattis till körkortet.
  • Kostimakdis A
    Kostimakdis A skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa skola
    Men bilr riktigt förare bland annat säkrare Läs mer
  • Duha M
    Duha M skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag pluggade teori och hade samtidigt körlektioner, personalen var trevliga och gjorde sitt jobb på bästa sätt. Jag Fick mycket goda kunskaper som hjälpte mig med körkortsutbildningen. Läs mer
    2017-12-18 Motor Trafikskola svarar Duha M
    Tack Duha och Stort Grattis till körkortet!
    Vi på Motor Trafikskola önskar dig Lycka till!
  • Ashraf H
    Ashraf H skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Blev väldigt väl bemött av körlärare och fick väldigt lärorik kunskap som hjälpte mig klara uppkörningen. Skulle definitivt rekommendera körskolan och alla som jobbar där, jättehärliga personer. Läs mer
    2017-11-30 Motor Trafikskola svarar Ashraf H
    Hej Ashraf!
    Tack för dina fina ord!
    Grattis till körkortet! Kör försiktigt!
    Lycka till!
  • Nada M
    Nada M skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jätte trevligt administratör och bästa lärare som har tålamod med sina elever. BÄSTA trafikskola Läs mer
    2017-11-30 Motor Trafikskola svarar Nada M
    Tack så mycket Nara för dina fina ord.
    Stort grattis till ditt körkort och lycka till!
  • Adam B
    Adam B skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    de bemöttande jag fick av motor var mycket bra! kom dit och hade 1 månad på mig att klara uppkörningen vilket vi fixade tillsammmas och även fast jag krånglade lite med bytande av tider pga jobb så löste de allt och var mer än trevliga. jag skulle rekomendera denna skola till alla Läs mer
    2017-11-29 Motor Trafikskola svarar Adam B
    Stort grattis till ditt körkort! Det var bra jobbat av dig! Tack för dina ord Adam! Och lycka till med livet!
    Motor trafikskoka i Stockholm AB
  • Sama A
    Sama A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Allt var bra. Det känds att lärare har bra erfarenhet o förklara bra. Bilen är jätte bra o modern. Läs mer
    2017-11-29 Motor Trafikskola svarar Sama A
    Hej!
    Tack för att du valde oss och dina bra rekommendationer.
    Grattis till körkortet.
    Motor trafikskola
  • Markus J
    Markus J skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt kompetent skola! Jag trivdes bra med lärarna och fick alltid ett varmt bemötande. Det bästa va dock att man kunde köra på kvällarna och alltså rätt sent. Läs mer
    2017-11-29 Motor Trafikskola svarar Markus J
    Tack för dina fina ord!
    Och stort grattis Markus till körkortet! Du förtjänar verkligen det!
    MVH
  • Aghal S
    Aghal S skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Förklarar bra, för båda teorin och uppkörningen
    Bra priser , trevliga och hjälpsamma personal Läs mer
  • Zeena A
    Zeena A skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jätte bra skolan och väldigt duktiga personal 😊utan de kunde jag inte skaffa körkortet Läs mer
    2017-11-30 Motor Trafikskola svarar Zeena A
    Hej Zeena!
    Tack för dina fina ord.
    Grattis till körkortet!
    Önskar dig lycka till! Kör försiktigt!
  • Kashiratun N
    Kashiratun N skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Fick fantastisk hjälp att nå mitt mål, att få mitt körkort. Läraren var super bra, pedagogisk, Trevlig receptionist som alltid var glad och ställde upp. Har bara positivt att säga om Motor trafikskola. Rekommenderar denna trafikskolan till alla. Läs mer
    2017-11-30 Motor Trafikskola svarar Kashiratun N
    Hej Kashiratun!

Tack för att du valde oss!
    Tack för fina ord och dina rekommendationer!
    Stort Grattis till körkortet! Kör försiktigt!
    Lycka till!
  • Betol A
    Betol A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt bra, tålmodiga och pedagogiska trafiklärare som skapar självsäkra förare i trafiken. Motor trafikskolan tänker alltid på elevernas bästa. Läs mer
    2017-03-13 Motor Trafikskola svarar Betol A
    Tack och Stort Grattis till körkortet!
    Tack för dina rekommendationer!
    Kör försiktigt! och lycka till!
  • Frida N
    Frida N skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra lärare! Dock gillar jag inte att alla körskolor utgår ifrån att alla måste ta minst 10 lektioner. Själv tog jag mycket färre och blev godkänd direkt! Mer situationsanpassad läroplan skulle alltså uppskattas! Läs mer
    2017-02-18 Motor Trafikskola svarar Frida N
    Grattis Frida till körkortet!
    Kul att höra att du har fått det!
    Vi på vår trafikskola är väldigt noga med att anpassa oss till elevens förkunskaper!
    Enligt trafikskolans undervisningsplan så var du inte beredd att göra ett körprov.
    Därför rekomenderade trafikläraren som du körde med att ta 4 lektioner till för att vara helt säker på att du ska kunna bli godkänd på uppkörningen.
    Grattis till ditt körkort igen!
    Vi ses på vägarna
  • Reman A
    Reman A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Som kund hos Motor Trafikskolan anser jag att det är en jättebra skola som vill sina elever det bästa. Det är en skola som jag lätt kan rekommendera till mina vänner och familj. Trevliga personal och lärorik skola, vad mer vill man ha?! Tack vare deras tålamod och deras unika lärosätt har jag körkort idag!

Hälsning
    Reman Altaweel Läs mer
    2017-03-13 Motor Trafikskola svarar Reman A
    Stort Grattis till körkortet Reman! Vi är glada att du valde oss.
    Tack för dina rekommendationer.
    Kör försiktigt! Lycka till!
  • Shahjahan C
    Shahjahan C skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var jätte bra med både teori och körning med de. Jag är jättenöjd med de. Jag kan rekommendera mina vänner och bekanta om Motor trafikskolan. Läs mer
    2017-01-31 Motor Trafikskola svarar Shahjahan C
    Stort Grattis till körkortet shahjahan! Tack för din rekommendation.
    Kör försiktig!
  • Balsam N
    Balsam N skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Motor trafikskolan är bästa skolan i Stockholm Läs mer
    2016-12-13 Motor Trafikskola svarar Balsam N
    Tack så mycket Balsam!
    Stort grattis!
    Vi är glada att du valde oss.
    Och Lycka till!
  • Helen K
    Helen K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Super duktig lärare som har lärt mig att köra bra och ta körkortet. Läs mer
    2016-12-05 Motor Trafikskola svarar Helen K
    Tack Helen och Stort grattis till körkortet!
    Vi är glada att du valde oss!
    Kör försiktigt! Lycka till!
  • Zahra A
    Zahra A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt bra trafikskola som jag med självklarhet rekommenderar! Duktig och trevlig personal vilket gör utbildningen rolig och extremt lärorik. Vill man ta körkortet lätt och effektivt så är det bara att börja där :) Läs mer
    2016-12-01 Motor Trafikskola svarar Zahra A
    Tack så mycket Zahra! Stor grattis till körkortet och vi önskar dig lycka till!
    Vi är väldigt glada att vi har haft dig som elev!
    Åter igen, grattis till körkortet!
    Kör försiktigt nu :)
  • Erik T
    Erik T skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Fantastiskt bra körskola! Rekommenderar den till alla min vänner som ska ta körkort. Underbara människor och jätteduktiga lärare. Fixade mitt kort på en månad med ca 13 lektioner Läs mer
    2016-11-01 Motor Trafikskola svarar Erik T
    Tack så mycket Erik för de fina orden som du skrev!
    Vi är väldigt glada att vi har haft dig som elev!
    Jätte grattis till körkortet!
    Motor trafikskola
  • Fatma A
    Fatma A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    bästa trafikskolan med bästa personal!! det kan absolut inte finnas bättre trafikskola i hela sverige!! rekommenderar dem starkt 👌👍 Läs mer
    2016-10-27 Motor Trafikskola svarar Fatma A
    Tack bästa Fatma! Stort grattis till körkortet!
    Tack att du valde oss !
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    I Juni 2016 övningskörde jag för första gången någonsin med Motor Trafikskola. I början på Oktober hade jag körkortet i handen. Läs mer
    2016-10-10 Motor Trafikskola svarar Kristoffer L
    Tack! Stort Grattis Kristoffer till körkortet! ! Vi är glada att du valde oss och stolta över att ha dig som elev
  • Osame A
    Osame A skrev om Lastbils behörighet en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket professionell och bra trafikskola. Läs mer
  • Sateaa Sabri I B
    Sateaa Sabri I B skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var helt ok med lektioner och det finns allt möjligt hjälpmedel som stöd till alla elever. Läs mer
    2016-08-29 Motor Trafikskola svarar Sateaa Sabri I B
    Tack så mycket Sateaa Sabri !
    Stort Grattis till Taxiföretags utbildningen som du fick av oss önskar vi dig Lycka till!
  • Kristina P
    Kristina P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag är jättenöjd, bra pedagogiska lärare! Látt att få tid och så!! Ska rekommenderas! Läs mer
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Kristina P
    Tack så mycket, Kristina!
    Vi är jätte glada över att du blev nöjd med oss och vi önskar dig all lycka!
  • Fatima M
    Fatima M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    De va ett bra lärare dock var dem inte uppmuntrande ibland Läs mer
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Fatima M
    Hej!
    Vi beklagar att du upplevde det så. Vi på trafikskolan ville inte att våra elever skulle göra proverna för tidigt, därför kändes det så för din del. Du fick i alla fall godkänd på båda kunskap och körprov från första försöket.
    Grattis för körkortet och lycka till!
  • David T
    David T skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt bra frågor inför proven, väldigt dåliga öppettider och dålig närvaro hos personalen. Läs mer
    2016-06-23 Motor Trafikskola svarar David T
    Grattis till högsta poäng som du fick 16/16 på jätte kort tid ! Du klarade provet galant ! Men det var synd att du upplevde så! Vår öppettid är 9:00 till 18:00 och ni får extra hjälp på Tisdagar och Torsdagar från kl 15:00 till 18:00 för att svara på era frågor.
  • Odai A
    Odai A skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    En utmärkt trafikskola med trevlig och kunnig personal med ledaren Samer i spetsen som styr och ställer på ett exemplariskt sätt. Samer har en gedigen erfarenhet, ett minne som en extern hårddisk vilket gör att du får svar på vilken fråga som helst inom trafik oavsett vilket körkort du pluggar. Pluggar du hos Motor Trafikskola så garanterar jag dig att du får ditt efterlängtade körkort på nolltid.
    Fundera inte, vad väntar ni på?! GO GO GO! Läs mer
    2016-06-09 Motor Trafikskola svarar Odai A
    Tack för dem fina orden!
    Kul att du blev nöjd med din Taxi körkortsutbildning hos oss. Tack och
    Lycka till med Taxi bilkörandet!
    Vi är glada att du valde oss för att utbilda dig till en kunnig taxiförare!
    Ha det bra!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jättebra trafikskola. Jag fick tider snabbt och en kanonbra lärare! Läs mer
    2016-06-09 Motor Trafikskola svarar Tobias A
    Tack! Vad kul att du var nöjd med lärarna och Vår trafikskola.
    Vi är tacksamma för att vi har fått hjälpa dig med ditt B- körkort! Lycka till!
  • Saman Y
    Saman Y skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Bra seriöst företag som bryr sig om den lilla minsta när det gäller utbildningen. Läs mer
    2016-06-03 Motor Trafikskola svarar Saman Y
    Tack så mycket Saman Y! Stort Grattis och Lycka till med Taxiföretag utbildningen som du fick av oss önskar vi dig Saman Y!
  • Mustafa K
    Mustafa K skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag har blivit bemött på ett bra sätt inte som lärare men snarare som medmänniskor.

Dem har bra sätt att lära elever på dem följer nya trender.

Mysigt med kaffe o bullar på trafikskolan. Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Mustafa K
    Tack så mycket Mustafa K! Lycka till med Taxikörkortet! Du kommer att få nytta av den i framtiden . Kör försiktigt!
  • Kandi M
    Kandi M skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag vill bra säga att de är mycket bra att lära folk. Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Kandi M
    Tack så mycket Kandi M! Grattis till Taxikörkortet som du kommer att få nytta av den i framtiden! Lycka till .Kör försiktigt!
  • Rita J
    Rita J skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jätte bra trafikskola, duktig lärare, har bred kunskap om trafik regler.
    Önskar de lycka till 💐 Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Rita J
    Tack så mycket Rita J! Stort Grattis till Körkortet som du fick hos oss! Lycka till önskar vi personalen dig Rita! Kör Försiktigt!
  • Christofer P
    Christofer P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    En helt fantastisk trafikskola som hjälpte mig under ca 13 lektioner att ta körkort. Tillskillnad från de andra så pratar de inte om antal lektioner utan istället de olika moment i deras läroplan som man måste ta sig igenom och klara. Vägen till körkortet blev mycket smidig via dem och deras manuella bil var mycket lättkörd, jag använde även den på uppkörningen. Jag hade kört upp två gånger som privatist innan jag kom till dem och en gång via dem när deras utbildning var klar. Tack vare deras utbildning så klarade jag det galant. Stort tack till Rafet, Akram och Samer för er proffsiga utbildning och er tålamod med en så mesig förare som jag! Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Christofer P
    Tack så mycket Christofer P! Med glädje har vi haft dig hos oss! Stort Grattis till körkortet och så önskar vi dig Lycka till och kör försiktigt!
  • George D
    George D skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag rekomenderar denna skola 😉 Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar George D
    Tack så mycket George D! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi personalen dig George!
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tack för allting ni är bra att lära hur man kör bil Läs mer
    2016-06-08 Motor Trafikskola svarar Mohamed A
    Tack så mycket Mohamed A! Stort Grattis till körkortet önskar vi dig Mohamed A! Lycka till och kör försiktigt!
  • Yang W
    Yang W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra tränar, organiserad klass. Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Yang W
    Tack så mycket Yang W! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi dig Yang! Kör försiktigt!
    Motor Trafikskola, Samer S gillar detta
  • Maha A
    Maha A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tack så mycket. Det var jättebra jobb. Hoppas att fortsätta så har Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Maha A
    Tack så mycket Maha A! Stort Grattis till körkortet som du fick hos oss! Lycka till och kör försiktigt!
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag övade min bil körning hos Motor trafikskola på cirka 2-4 veckor. Fick hjälp från fler än en lärare. De all var tålmodig, professionell och visste precis vad jag behövde träna på. Receptionen var trevlig och flexible, så de anpassade scheman efter min behov. Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jonathan F
    Tack så mycket Jonathan F! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önska vi personalen dig Jonathan! och kör försiktigt!
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tack vare motor trafikskola gick jag körkort , bästa körskolan !! Läs mer
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jimmy W
    Tack så mycket Jimmy W! Stort Grattis till körkortet önskar vi personalen dig Jimmy! Lycka till! Kör försiktigt!

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla