Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Motor Trafikskola i Stockholm

Motor Trafikskola i Stockholm

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla — Visa karta

Varmt välkommen till Motor Trafikskola, vi är trafikskolan med mycket erfarna lärare som levererar hög kvalitet i undervisningen. Därmed har vi nått mycket goda resultat bland våra tidigare elever. Du hittar oss i ljusa fräscha lokaler i vårt utbildningscentrum i Jakobsberg/Järfälla. Vi kan hjälpa dig på din resa till B-körkort till ett bra pris. Förutom B-körkort kan vi även erbjuda Taxi utbildning, taxiföretag utbildning, C-körkort (Lastbil) och D körkort (Buss). Vi utgår givetvis från dina individuella förkunskaper för att planera utbildningen så effektivt som möjligt. När du genomgår teoriutbildningen använder vi de senaste tekniska hjälpmedlen som finns för att underlätta för dig. Du kan testa oss på intensivkurser på både teori- och körundervisning. När det kommer till just intensivkurser är vi väldigt effektiva. Välkommen!

Läs vad 81 kunder tycker om Motor Trafikskola i Stockholm

• 2019-03-11

Sozan A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa skola i Stockholm 👍..
    Jag rekommendera alla.. Bra lärare, fina lokaler o bästa miljö.. Läs mer
  • Adam N

2019-02-14

Adam N skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra undervisning samt väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2019-02-14 Motor Trafikskola svarar Adam N
    Tack Adam och Stort Grattis till körkortet!
  • 2019-02-11

Laila Ni skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Genom denhär körskolan har jag blivit en 10 gånger bättre förare än vad jag hade kunnat förvänta mig!

Genom pedagogisk, hjälpsam, skarp och tålmodig handledning av läraren Nidal lyckades jag med uppkörningen på första försöket. Inte nog med det kunde jag alltid känna mig trygg och bekväm när vi körde, samtidigt som jag aldrig kände mig begränsad med att ställa frågor eller om jag hade funderingar.

Utbildningsperioden har i helhet gett mig mycket ökad förståelse för trafiken samt kunskap om massor med små tricks och detaljer som man inte kan lära sig från varken teoribok eller körning hemma. En helt enkelt heltäckande och otroligt bra utbildning som gör dig mer än redo för körning.
    10/10 Would recommend Nidal. Läs mer
    2019-02-11 Motor Trafikskola svarar Laila Ni
    Stort Grattis och tack för dem fina ord och rekommendationerna!
    Vi önskar dig Lycka till och Kör försiktigt!
  • 2019-01-24

Gabriel M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra och heltäckande vägledning,
    Jag körde mina körlektioner med Nidal och var väldigt nöjd, han var tålmodig och pedagogisk.
    Helt klart 10/10. Läs mer
  • 2018-12-21

Helene S skrev om Lastbils behörighet en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag tog lastbilskörkort genom Motor Trafikskola. Jättetrevligt bemötande, peppande och glad stämmning. De överträffade mina förväntningar och jag lyckades med mitt körkort snabbare än vad jag trodde. Läs mer
  • 2018-12-20

Ying M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Wonderful experience to learn driving in Motor Trafikskola i Stockholm. The receptionist and all the other staff are nice and helpful. Besides, my driving teacher Nidal has smart and sharp observations on my improper driving habits and meanwhile provides me professional and strict instrutions with patience and encouragement all the time.
    Many thanks to Motor Trafikskola i Stockholm! Läs mer
    2018-12-20 Motor Trafikskola svarar Ying M
    Congadulations to the drivning liciense Mie!
    Thanks alot for your nice words you have written!
    We wish you a very successful future!
    Best regards
  • 2018-12-19

Usman M skrev om Buss behörighet en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Brilliant upplevelse! lärare som lärde mig att köra bussen var verkligen professionella. Läs mer
    2018-12-19 Motor Trafikskola svarar Usman M
    Vi graltuerar dig till buss körkortet Usman!
    Vi tackar dig för dina fina ord. Vi önskar dig all lycka med ditt nya yrke.
  • 2018-10-16

Robel B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag har köpt 10 lextion. Det var väldigt bra under övningskör. Läs mer
  • Ronya A

2018-10-12

Ronya A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag tog B körkortet på motortrafikskolan.
    De är Mycket trevliga, förståndiga, kunniga, engagerade och duktiga personal.
    Innan motortrafikskolan hade jag kört väldigt mycket och förväntade mig bara snabb uppkörningstid och lite finslipning.
    Det hjälp jag fick var över mina förväntningar. Jag blev en mycket tryggare och säkrare förare tack vare deras professionella hjälp.
    Jag rekommenderar starkt motortrafikskolan för alla som snabbt vill ha ett körkort i handen.
    Ett speciellt tack till bästa trafiklärarna Nidal och Ahmad för mycket stöd och hjälp med körkortet. Tack snälla all personal för all hjälp.
    Mvh Ronya Läs mer
  • 2018-10-11

Rovinroy J skrev om Buss behörighet en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    lite dyrare än andra men utmärkt kan lita på samer Läs mer
  • Eddie B

2018-10-10

Eddie B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag tycker att motor trafikskola är bland dom bästa i Jakobsberg. Dom har väldigt bra lärare och ger en ett bra och trevligt bemötande. Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort tack vare dom. Jag tackar er så mycket. Läs mer
    2018-10-10 Motor Trafikskola svarar Eddie B
    Tack Så mycket!
    Och Stort Grattis till körkortet
    Önskar dig lycka till !
  • Åsa E

2018-09-20

Åsa E skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Helt underbart! På mindre än 3 veckor hade jag körkort! Om alla körskole lärare var som min skulle Sveriges trafik vara både tryggare och bättre! SÅ STORT TACK!!! Mvh Åsa Läs mer
    2018-09-20 Motor Trafikskola svarar Åsa E
    Tack och Stort Grattis till körkortet Åsa!
    Tack så mycket för dina fina ord om oss!
    Vi önskar dig lycka till!
    Åsa E gillar detta
  • 2018-09-01

Noora A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa skolan och bästa personal👍🏻👍🏻👌🏻 Läs mer
  • 2018-08-30

Lilit K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket trevligt bemötande och kompetenta lärare. Jag har haft bara positiva upplevelser från Motor Trafikskola! 👍👍👍 Läs mer
  • 2018-08-30

Talar A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte 20 körlektione. Tycker att min lärare var riktigt bra, noggrann och tydlig med vad jag gjorde för fel så att jag kunde förbättra det till nästa gång. Min lärare var även bra på att uppmuntra vilket jag tycker är viktig eftersom att det skapar självförtroende bakom ratten. Läs mer
  • Elias M

2018-08-30

Elias M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Tio körlektioner och risk1, risk2, teoriprov och körprov.

Alla var jätte trevliga och läraren jag fick var bra. 10 lektioner räckte gott för att få körkortet.

Nöjd! Läs mer
  • Alisa S

2018-08-05

Alisa S skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    En jättebra skola med personlig approach! Alla inklusive rektorn Samer är snälla och stöttande. Suha i receptionen är superhjälpsam, gullig och service minded. Jag kände mig alltid välkommen där! Rekommenderar verkligen läraren som jag hade- Nidal! En heeeelt fantastisk lärare med kunskap, mentorskap oh tålamod! Jag hade fobi att sätta mig bakom ratten men med sin lugna och djupa undervisningsteknik kunde Nidal få mig att börja köra och till slut ta körkort! Rekommenderar verkligen skolan och Nidal!!! Läs mer
    2018-08-05 Motor Trafikskola svarar Alisa S
    Kul att höra att du var nöjd med oss! Tack så mycket för dina rekommendationer !
    Stort grattis till körkortet!
  • 2018-07-18

David J skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Tydlig och bra lärare. Förklarade momenten på ett pedagogiskt och bra sätt. Kan starkt rekomendera denna trafikskola. Läs mer
    2018-07-18 Motor Trafikskola svarar David J
    Tack David för dina rekommendationer !
    Stort grattis till D kortet igen!
    Lycka till med arbetslivet!
  • Kobimna A

2018-06-26

Kobimna A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    15 lektioner hade jag hos Moto Trafik Skolan, i början var jag nervöst men jag gick genom smidigt senare, Nidal min lärare var jättebra och skojsam, såväl som receptionisten Suker skrattar hon alltid när man träffade henne, jag har godkänt nu och vill jag gärna rekommendera Mototrafik skolan till alla som vill lära sig att ta körkort 98 % bra !!!! Kobina Adom Läs mer
  • 2018-06-25

Håkan S skrev om Lastbils behörighet en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Hej!
    Jag tog C-kort, c-prov, YKB och uppkörning. Måste verkligen rekommendera dom, proffsiga duktiga, gjorde att jag tog kortet fort och kastade inte så mycket. Tack/ Håkan Läs mer
    2018-06-25 Motor Trafikskola svarar Håkan S
    Tack så mycket Håkan för dina rekommendationer!
    Jätte grattis till C kortet och lycka till med arbetslivet!
  • 2018-06-24

Suha M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa trafikskola ! Jag rekommenderar starkt! Till er som vill ha ett körkort som räcker för hela livet ut att ni vänder er till Motor Trafikskoka ! Tack ! Läs mer
  • Narmeen K

2018-06-21

Narmeen K skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag och min syster är så nöjda och glada över att vi har tagit körkortet. Lärarna är extremt duktiga och personalen var jätte trevliga. Vi rekommenderar starkt till alla där ute som vill ta körkortet!!!! Läs mer
  • 2018-06-21

Michaele T skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var jätte bra trafikskola jätte snälla lärarna och bilar de är nya Läs mer
  • Shadi A

2018-06-20

Shadi A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Fantastiskt bra skola.
    Väldig trevlig, kunnig, hjälpsam personal.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2018-05-09

Ritta G skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Köpte både teori och körlektioner. Fick jättebra med hjälp!
    Personalen är så snälla skulle även kunna gå dit om ja inte hade nån körlektion för att de är så trevliga
    Motor trafikskola hjälpte mig med alla mina fel och lärde mig det rätta i trafiken.
    Jag rekomenderar verkligen trafikskolan för att de är så duktiga och lär ut så bra. Läs mer
    2018-05-09 Motor Trafikskola svarar Ritta G
    Stort grattis till körkortet igen Ritta!
    Tack för dina rekommendationer!
    Lycka till nu med livet!
  • 2018-05-06

Venus A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte ett paket med 10 lektioner, där det även ingick riskettan, risktvåan samt teori. Jag är mer än tacksam för all hjälp och support jag fått i Motor trafikskola! Utan dem hade jag inte kunnat klara både uppkörning och teori på första försöket. Jag rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2018-05-09 Motor Trafikskola svarar Venus A
    Stort grattis till körkortet Vinus!
    Du var grym under hela utbildningen! Du klarade både teorin och uppkörningen på första försöket!
    Verkligen bra jobbat.
    Kör försiktigt nu och lycka till!
  • Betelhem S

2018-04-27

Betelhem S skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Det kändes länge hopplöst för mig att lyckas ta körkort mitt i livet. Men de underbara människorna på Motortrafikskolan hjälpte mig metodiskt och envist att komma dit jag ville. Nu har jag äntligen körkort! Läs mer
    2018-04-27 Motor Trafikskola svarar Betelhem S
    Det ryser när man läser det du har skrivit!
    Stort grattis till körkortet!
    Lycka till med livet!
  • Haider A

2018-04-18

Haider A skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa väg till körkortet. Trevliga personal gott kafé
    Samer är en stjäna
    Jag fick taxi körkort på några dagar
    Jag rekommenderar 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2018-04-18 Motor Trafikskola svarar Haider A
    Tack Haider för dina rekommendationer!
    Stort grattis till taxilegitimationen!
    Lycka till med arbetslivet

MVH

Haider A gillar detta
  • 2018-04-11

Platon M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Mycket effektiv och bra utbildning! Även trevliga och mycket kunniga lärare! Läs mer
    2018-04-11 Motor Trafikskola svarar Platon M
    Tack så mycket Platon för dina fina ord!
    Vi är glada att ha haft dig som elev!
    Stort grattis igen till ditt körkort !
    Kör försiktigt !
  • 2018-04-10

Bernardos Y skrev om Buss behörighet en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Trevliga o fantastisk personalen Läs mer
    2018-04-10 Motor Trafikskola svarar Bernardos Y
    Tack så mycket Bernardos! Stort Grattis till D körkortet!
  • 2018-04-09

Danila B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    De hjälpte mig oerhört mycket. Lyckades med körkortet tack vare de. Läs mer
    2018-04-09 Motor Trafikskola svarar Danila B
    stort grattis till körkortet Daniela ! Väldigt bra insatts från dig också
    Kör försiktigt !
  • 2018-04-08

Anna G skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt trevligt bemötande och inlärning på högsta nivå. Läs mer
    2018-04-09 Motor Trafikskola svarar Anna G
    Stort grattis till ditt taxilegitimationen !
    Tack för dina rekommendationer Anna! Du var också super duktig
  • 2018-03-07

Andrea E skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Riktigt bra trafikskola med trevliga körlärare och personal!

Kan starkt rekommendera då dom är väldigt pedagogiska och känner till områdena man gör sin uppkörning i (Jakobsberg). Läs mer
    2018-03-07 Motor Trafikskola svarar Andrea E
    Tack Andrea!
    Stort Grattis till körkortet!
    Tack för din rekommendation och fina ord om oss!
    Lycka till!
  • Najat B

2018-03-06

Najat B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Riktigt proffsiga trafiklärare, som hjälpte mig genom hela utbildning. Hjälpsamma, ödmjuka och väldigt mån om att man klarar körkortet snabbt samtidigt tryggt och säkert. Hela företaget var delaktiga och stöttade samt peppade mig, vilket jag uppskattar, kändes mer som en familje. Fina nya fräscha bilar.
    Bästa som finns!Bara gott att säga! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-03-07 Motor Trafikskola svarar Najat B
    Tack och Stort Grattis till körkortet Najat!
    Vi är stolta över dig!
  • 2018-02-19

Markus A skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var den bästa trafikskolan sim jag har varit på, dvs jag har provkört med 3 olika trafikskollor, men ingen av dem var lika professionella som dessa trafiklärare. Från och med det första steget som jag tog hos de, till sista steget med ett körkort i handen, så ville dem hjälpa mig. Utan dem så tror jag inte att jag skulle ha skaffat körkortet på ett sådant roligt och trevligt sätt. All kärlek till dem <3 Läs mer
    2018-02-19 Motor Trafikskola svarar Markus A
    Vilka fina rekommendationer och ord Markus! Tack så mycket!
    Det är roligt att höra att du var nöjd med oss.
    Grattis igen till körkortet och kör försiktigt!

• 2018-02-19

Diana V skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jättebra lärare , tog 5 lektioner inklusive lån av bil på uppkörning , blev godkänd , bra priser Läs mer
    2018-02-19 Motor Trafikskola svarar Diana V
    Jätte grattis till körkortet Diana!
    Du var väldigt duktig under de 5 körlektioner du har kört med oss. Du gjorde ditt bästa och lyckades bra.
    Lycka till med livet och kör försiktigt

Fada A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    det gick jätte bra att man lär sig från grunder,hur man kör .alla lärare har respekt o tålamod mot elever . lärarens mål var att du kan köra på säkert .väldigt bra skolan de uppmuntra elever väldig mycket . Läs mer
    2018-02-09 Motor Trafikskola svarar Fada A
    Det glädjer oss att höra att du har blivit en riskmedveten och säker förare bland annat, vilket styrker vår vision!
    Jätte grattis till körkortet igen!

Priscilla B skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    I am highly impressed about the professionalism at Motor Trafiksoka. I have 20 years driving in other countries, and I though I was good driver. Motor Trafikskola helped me to correct "bad habits", and now I am more conscious about the environment and safety driving. My teacher (Nidal) was fantastic, and the results talks by itself: I pass the exam in the first try with excellent results. The experience of getting my driver license here increased my admiration for Sweden, the complete systems is amazing and I am a much better driver for the world. Thank you Motor Trafikskola and thank you Sweden. Läs mer
    2018-02-09 Motor Trafikskola svarar Priscilla B
    Hi Priscilla,
    It was nice to have you as a student with us. It makes us happy to hear that you have learned a lot during driving license training, which led you to become a better driver.
    Congratulations on your driving license again!
    drive carefully!

Noah S skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag körde mycket privat under min lärlingstid och hade kommit en bra bit på vägen när jag kom i kontakt med Motor Trafikskola. Bemötandet var utmärkts och man märkte ytterst snabbt att intresset hos läraren och de anställda låg i elevens succé snarare än inkomstmöjligheter. Tog 5 st körlektioner och läraren jag arbetade med visste vad han gjorde. Skicklig i retorik, kroppsspråk och pedagogik gjorde min tid hos Motor Trafikskola fantastisk. Läs mer
    2018-02-09 Motor Trafikskola svarar Noah S
    Hej Noah!
    Verkligen glädjer oss att höra att du har blivit väl bemött och fått den hjälp du just behövde.
    Jätte grattis till körkortet och vi ses på vägarna
  • 2017-12-17

Mohammad K skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Fantastiskt bemötande, trevlig personal och familj känsla var min upplevelse.
    Bra kör lärare och undervisning
    Högsta betyg från nöjd kund Läs mer
  • 2017-12-17

Abdalaziz D skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Alla är bra och de arbetar i en andes anda. Jag önskar dem framgång Läs mer
  • 2017-12-15

Deaa N skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Det var jätte roligt att jag registrerad med motor trafikskola Läs mer
  • 2017-12-06

Nazila V skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    En toppen trafikskola med bästa bemötande och proffsiga lärare! Eleven är i fokus och lärarna lär dig allt på ett mycket pedagogiskt sätt. Det bästa utöver personalen är tiderna, där både kvälls- och helgtider erbjuds. Allt för att hjälp sina elever till att få körkort! Rekommenderas varmt till alla som vill ha körkort! Läs mer
    2017-12-06 Motor Trafikskola svarar Nazila V
    Tack så mycket Nazila för dina fina ord och Jätte grattis till körkortet.

Kostimakdis A skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Bästa skola
    Men bilr riktigt förare bland annat säkrare Läs mer

Duha M skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jag pluggade teori och hade samtidigt körlektioner, personalen var trevliga och gjorde sitt jobb på bästa sätt. Jag Fick mycket goda kunskaper som hjälpte mig med körkortsutbildningen. Läs mer
    2017-12-18 Motor Trafikskola svarar Duha M
    Tack Duha och Stort Grattis till körkortet!
    Vi på Motor Trafikskola önskar dig Lycka till!

Ashraf H skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Blev väldigt väl bemött av körlärare och fick väldigt lärorik kunskap som hjälpte mig klara uppkörningen. Skulle definitivt rekommendera körskolan och alla som jobbar där, jättehärliga personer. Läs mer
    2017-11-30 Motor Trafikskola svarar Ashraf H
    Hej Ashraf!
    Tack för dina fina ord!
    Grattis till körkortet! Kör försiktigt!
    Lycka till!

Nada M skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Jätte trevligt administratör och bästa lärare som har tålamod med sina elever. BÄSTA trafikskola Läs mer
    2017-11-30 Motor Trafikskola svarar Nada M
    Tack så mycket Nara för dina fina ord.
    Stort grattis till ditt körkort och lycka till!

Adam B skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    de bemöttande jag fick av motor var mycket bra! kom dit och hade 1 månad på mig att klara uppkörningen vilket vi fixade tillsammmas och även fast jag krånglade lite med bytande av tider pga jobb så löste de allt och var mer än trevliga. jag skulle rekomendera denna skola till alla Läs mer
    2017-11-29 Motor Trafikskola svarar Adam B
    Stort grattis till ditt körkort! Det var bra jobbat av dig! Tack för dina ord Adam! Och lycka till med livet!
    Motor trafikskoka i Stockholm AB

Sama A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm
    Allt var bra. Det känds att lärare har bra erfarenhet o förklara bra. Bilen är jätte bra o modern. Läs mer
    2017-11-29 Motor Trafikskola svarar Sama A
    Hej!
    Tack för att du valde oss och dina bra rekommendationer.
    Grattis till körkortet.

Markus J skrev om Motor Trafikskola i Stockholm
    Väldigt kompetent skola! Jag trivdes bra med lärarna och fick alltid ett varmt bemötande. Det bästa va dock att man kunde köra på kvällarna och alltså rätt sent. Läs mer
    2017-11-29 Motor Trafikskola svarar Markus J
    Tack för dina fina ord!
    Och stort grattis Markus till körkortet! Du förtjänar verkligen det!
    MVH

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla