Taxikörkort

5 omdömen om Taxikörkort

Anna G

Väldigt trevligt bemötande och inlärning på högsta nivå.

Svar från Taxikörkort

Stort grattis till ditt taxilegitimationen ! Tack för dina rekommendationer Anna! Du var också super duktig Med vänlig hälsning, Motor trafikskola

Aghal S

Förklarar bra, för båda teorin och uppkörningen Bra priser , trevliga och hjälpsamma personal

Svar från Taxikörkort

Tack Ikhlas och Stort Grattis till körkortet! Kör försiktigt!

Odai A

En utmärkt trafikskola med trevlig och kunnig personal med ledaren Samer i spetsen som styr och ställer på ett exemplariskt sätt. Samer har en gedigen erfarenhet, ett minne som en extern hårddisk vilket gör att du får svar på vilken fråga som helst inom trafik oavsett vilket körkort du pluggar. Pluggar du hos Motor Trafikskola så garanterar jag dig att du får ditt efterlängtade körkort på nolltid. Fundera inte, vad väntar ni på?! GO GO GO!

Svar från Taxikörkort

Tack för dem fina orden! Kul att du blev nöjd med din Taxi körkortsutbildning hos oss. Tack och Lycka till med Taxi bilkörandet! Vi är glada att du valde oss för att utbilda dig till en kunnig taxiförare! Ha det bra!

Mustafa K

Jag har blivit bemött på ett bra sätt inte som lärare men snarare som medmänniskor. Dem har bra sätt att lära elever på dem följer nya trender. Mysigt med kaffe o bullar på trafikskolan.

Svar från Taxikörkort

Tack så mycket Mustafa K! Lycka till med Taxikörkortet! Du kommer att få nytta av den i framtiden . Kör försiktigt!

Kandi M

Jag vill bra säga att de är mycket bra att lära folk.

Svar från Taxikörkort

Tack så mycket Kandi M! Grattis till Taxikörkortet som du kommer att få nytta av den i framtiden! Lycka till .Kör försiktigt!