En del av MrCAP - www.mrcap.com

Läs vad 69 kunder tycker om MrCAP Värmdö 2

2021-09-23
    Trevliga tillmötesgående perfekt utmärkt jobb
    2021-09-23
    Fantastisk service och bilen blev otroligt fin
    2021-09-21
    Jag har enbart positiva omdömen att avge i de tjänster jag
    beställt. Trevlig personal och bra utförda jobb .

MVH Gunnar
    Hej Gunnar. Tack för fina ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Värmdö.
    Vi tackar för att vi får förtroendet att ta hand om din bil för MrCAP behandling och hälsar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.
    2021-09-19
    Trevligt bemötande av personalen

Förväntningar på att bilen blev väl omhändertagen. Jag hade fått goda råd av tidigare kunder som verkligen rekommenderade dem. Jag blev inte besviken

Bilen lämnades in för rengöring, vilket blev gjort. Jag blev också både hämtad lämnad av personal när bilen blev omhändertagen. Nästa tvätt kommer att ske på MrCAP.
    Hej Birgit! Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP gör för att se till att din bil glänser så mycket mer. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Värmdö
    2021-09-19
    ,................,,,,,,,,,, ,,,,,
    Hej Göran, Tack för ditt fina betyg och rekommendationer.
    Hjärtligt välkommen tillbaka till MrCAP Värmdö när det är dags för en översyn av din bil igen.
    2021-09-18
    Servicen är utmärkt! Har både tvättat och rekondat.
    Hej Jonna! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil genom åren i och med dina besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en behandling eller tvätt igen. MrCAP Värmdö
  • 2021-09-17
    Fantastiskt fint bemötande med visat intresse för om jag själv hade något jag ville visa på som dom skulle kunna åtgärda.
    Hej Kerstin! MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord, rekommendationer och upplevelse när du besökte oss med din fina bil. Vi är som du säger noggranna att gå igenom bilen tillsammans med kunden för att hitta eventuella defekter som vi oftast kan åtgärda.Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen! MrCAP Värmdö
    Jättebra!
    Varit där flera gånger och alltid bra.
    Håller vad dom lovar, in & utvändig tvätt
    Hej Claes! Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina rekommendationer, att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Värmdö
    alltid BRAtrevlig personal håller tiden
    Hej Urban. Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka! MrCAP Värmdö
    Utmärkt bemötande, trevlig personal,
    Kvalitet på utfört arbete.

Hyfsad prisbild.

Sammantaget väldigt nöjd.
    Hej Lars.Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
    Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.
    2021-09-15
    Great job. Everything on time. Very pleased with the result.
    Hi Maciej! Thank you so much for your positive feedback and for your opinion
    that we have delivered a positive experience and a nice treatment of your car with your visit to us at MrCAP Värmdö. Welcome back Maciej!
    2021-09-14
    Proffsigt bemötande och snabb service.
    Produkten levde upp till mina förväntningar.
    Rekommenderar starkt Mr.Caps tjänster
    Hej Robert! Vi på MrCAP Värmdö tackar för din positiva feedback, fina rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Värmdö
    2021-09-14
    Suverän service! Snabba och proffsiga.
    Hej Sofie, MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen tillbaka! MrCAP Värmdö
    Grymt bra service
    Trevlig personal och proffsigt bemötande
    Per! Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Värmdö
    2021-09-14
    Väldigt bra bemötande väl utfört arbete fick fort tid
    Hej Kjell.Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Värmdö.
    Vi tackar för att vi fick förtroendet att ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.
    2021-09-14
    Gjorde en buckelutdragning hos dem. Syns inte ett spår av bucklan🤩
    Hej Ulrika! MrCAP Värmdö tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet
    på de behandlingar vi tillhandahåller. Härligt att du blev av med den där irriterande bucklan.Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din bil när det är dags för en översyn igen.
    2021-09-14
    Alltid bra bemötande och suveränt resultat av beställt arbete. Jag har oftast lämnat in bilen för utvändig tvätt, men också lite större behandling såsom lackkonservering mm.
    Hej Reiner! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse när du lämnar in din bil för WasAll och en fin behandling av er bil i och med dina besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Värmdö
    2021-09-12
    skickligt o mktbra
    en äldre veteranbil behandlades bra trots en olyckshändelse md högtrycksspruta
    Hej. MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. MrCAP Värmdö
  • 2021-09-12
    Lämna in bilen flertal gånger.
    Alla kan göra misstag.
    Vet inte om det är jag som har för höga förväntningarna eller om det ska bli 99% när man hämtar sin bil.
    Bra bemött men upplever slarv.
    Polerrester kvar
    Hologram synliga efter 2 olika poleringar.
    Dessa rätta ni till tack.
    Känns stressat och underbemannat för att kunna ge 100% till varje bil.
    //Micke
    Hej Micke. Vi uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Tack för att du hörde av dig dig så vi kunde rätta till det som du inte var helt nöjd med. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP Värmdö så ser vi fram emot att leverera en behandling som överträffar dina förväntningar. MrCAP Värmdö
    2021-09-12
    Möttes av ett trevligt bemötande. Proffsig och hjälpsam personal. Dem gjorde ett riktigt bra jobb med min bil. Skinande ren både in och utvändigt med deras master treatmantprogram. Det kommer garanterat bli fler besök hos Mr Cap Värmdö. Kan starkt rekommendera dem
    Hej Robert. MrCAP Värmdö tackar hjärtligt för att du delar med dig av ditt fina betyg, rekommendationer , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. MrCAP Värmdö
  • 2021-09-11
    Trevlig service och bra resultat.
    Hej och tack för er positiva feedback, rekommendationer och att ni tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av era bil i och med ert besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka. MrCAP Värmdö
  • 2021-09-11
    Lämnade bilen för luktsanering. Det blev knappt märkbart bättre..
    Hej Tony, Tack för din feedback. Gällande lukteleminering kan de produkter vi använder behöva tid på sig för att till slut ha fått bort oönskad lukt. Om problemet kvarstår efter en tid återkommer då till oss så hittar vi en lösning. Hjärtligt välkommen åter. MrCAP Värmdö
    2021-09-11
    Ett välgjort arbete. Mkt nöjd. Återkommer
    Hej Olle. MrCAP Värmdö tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet
    Ok!
    ……………………………
    Hej Jan. Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
    2021-09-10
    Vid första besöket blev det lite fel, men jag blev ombedd att komma tillbaka och då blev det bra.
    Hej Tommy, Vi på MrCAP Värmdö uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Bra att du hörde av dig så vi kunde rätta till det. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP när det är dags igen. MrCAP Värmdö
    2021-09-10
    -Trevlig och snabb service.
    -Något över mina förväntningar.
    -Ett mindre drop in jobb som de hjälpte mig med per omgående. (Polerade bort ett par repor)
    Hej Olof, MrCAP Värmdö tackar för din positiva feedback och att vi överträffade dina förväntningar. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen MrCAP Värmdö
  • 2021-09-10
    Väldigt dyrt men väl bemött ytbehandling av ny bil kommer inte ihåg mer det var i januari
    i år
    Hej Torbjörn, Tack för din feedbackl. Ytbehandlingen vi utrustade din nya bil med är framtagen för att hålla för det svenska klimatet och går inte att jämföra med de billigare alternativen där ute på marknaden. Du har gjort ett bra val att behandla bilen på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags. MrCAP Värmdö
    Bra. Ingen aning men det blev bra. Vaxning
    Hej Peter, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Värmdö
    2021-09-09
    Trevlig och servicemindad personal.
    Hej Mathias! Vi på MrCAP Värmdö tackar så mycket för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för dig och din bil. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Värmdö
    2021-09-09
    Perfekt jobb - bilen blev som ny! Bemötandet var mkt bra och jag köpte till tvättmedel och smuts/oljelösare.
    Svarade helt mot mina förväntningar.
    /Lars
    Hej Lars, Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina värmande ord och fina betyg. Vi hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen och lycka till när du tvättar bilen med MrCAP´s smuts och oljelösande Degreaser. MrCAP Värmdö
    2021-09-09
    Vänligt bemötande, vi beställer tvätt av bilen och dom gör ett utmärkt jobb snyggar även till insidan, putsar upp däcksidorna.
    Man är aldrig besviken när man hämtar hämtar bilen.
    Hej Leif, Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till du gett oss och att du tycker att vi det var en positiv upplevelse att få din bil behandlad av oss på MrCAP.
    2021-09-09
    Gjorde ett uselt jobb sist har varit en trogen kund tidigare tyvärr
    Hej Janne.Vi uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Hör av dig och så går vi igenom det som du inte var helt nöjd med så vi kan rätta till det vid nästa behandlingstillfälle. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP Värmdö. MrCAP Värmdö
    2021-09-08
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra
    Hej Klas, Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Värmdö.
    Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.
    2021-09-08
    Bra bemötande och bra resultat.
    Hej Mikke! Vi på MrCAP Värmdö tackar dig för dina fina ord och betyg och vi hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen. MrCAP Värmdö
    2021-09-08
    Trevligt bemötande och bra utförd tjänst.
    Recondetionering, stavas det så, ni förstår.
    Hej Solveig. Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Värmdö.
    Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.
    2021-09-08
    Jättebra och trevlig personal. Hämtade upp en strålande fin bil!
    Hej Emma. Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Värmdö
    2021-09-07
    Lackförsegling. Perfekt utfört. Mycket trevligt bemötande.
    Hej Mats, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka! MrCAP Värmdö
    2021-09-07
    Proffsigt team och ett utmärkt resultat. Bilen som ny.
    Hej Jan,
    Tack för dina värmande ord och att du blev nöjd med behandlingen av din bil. Vi på MrCAP Värmdö ser fram emot att ta hand om din fina bil i när det är dags för en översyn igen.
    Mycket bra mottagande
    Bilen blev mycket fin
    Hej Arne! Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Värmdö
    2021-09-07
    Trevlig personal ! Fint bemötande!
    Hej Monica. Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina värmande ord och hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen MrCAP Värmdö
  • 2021-09-06
    Superproffsiga, trevliga, riktigt väl utfört jobb och smidig hantering. Rekommenderas starkt!
    Hej Katarina.Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Värmdö
    2021-09-06
    Service utöver det vanliga! Gör det lilla extra!
    Hej Maria, Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina värmande ord och hälsar dig välkommen tillbaka till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen. MrCAP Värmdö
    2021-09-06
    Bra service och skinande blank bil...
    Hej Fredrik. Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Värmdö
    Jag få en välskött fin bil. Ser fortfarande ut som ny efter 7 års behandling
    Hej Peter. Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina värmande ord och hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen. MrCAP Värmdö
    2021-09-06
    Trevligt bemötande och en riktigt fin bil att hämta ut.
    Kommer återkomma
    Hej Annica, Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina värmande ord och hälsar dig hjärtligt välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen MrCAP Värmdö
    Trevlig mottagande. Tider hålls. Bra utfört arbete
    Hej Peter. Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och resultat. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Värmdö
  • 2021-09-06
    Trevligt bemötande.Fint resultat!
    Hej och tack för er feedback. Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och resultat. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Värmdö
    Oerhört bra bemötande.
    Bilen var i bättre skick än när den var ny
    Hej Hans, Vi på MrCAP tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Värmdö
    2021-09-06
    Utvändig och invändig rengöring/tvätt av bil - All wash. Jättebra service, väl utfört jobb, över förväntan och mycket engagerad personal :)
    Hej Kerstin och tack för din feedback. Vi på MrCAP tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och resultat. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Värmdö
    2021-09-06
    Enkelt att boka, snabb, personlig och trevlig service. Och ett jättebra resultat!
    Hej Susanna och tack för din feedback. Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och resultat. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Värmdö