Mstore

Läs vad 2 kunder tycker om Mstore

• 2020-11-13

Obed S skrev om Mstore
    Varning!!!!
    Lämnade in min Macbook pro 13" för reperation för byte av tangentbord. Istället för byta tangetbord fick jag förslag på att byta allt och det skulle kosta över 17000 kr. Dator köpte jag för 13000 kr. Lämna aldrig in din dator för reperation hos de. Rekommenderas ej! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2020
    "Toppen tycker vi båda i hushållet. Duktig, pedagogisk och rimligt pris."
    Susanne T
  • David S

2010-11-30

David S skrev om Mstore
    Jag har mötts av okunskap i den här butiken tidigare, men det här slår det mesta. I somras satte de upp folk på en intern kölista inför lanseringen av iPad i Sverige. Jag stod i den där kön, ganska långt fram, men var skeptisk till om de verkligen hade rätt att göra en sån lista. Dagen det blev känt att paddan skulle släppas var personalen väldigt förtegen och hänvisade till det sms som vi i kön skulle få så fort de hade maskinerna i lager.

SMS:et kom nu på förmiddagen: "Nu har iPaden kommit! Det är först till kvarn som gäller, så inga förhandsbokningar efter direktiv från Apple. Välkommen in till butiken."

Så mycket var den köplatsen värd. Detta borde de sagt när jag ringde tidigare förstås. Som tur är hade jag det på känn och köpte mina två iPads på en annan butik direkt vid lanseringen. Läs mer

Bästa Företagen inom dator nära Mstore:

Jon S Jon S tycker:
“Bra bemötande, trevliga och ko...” Läs mer
Hot Help (7.0km)
GmStore (7.1km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte