Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna

Stora Gatan 56, 193 30 Sigtuna — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

I WE Sigtunas lokaler på Stora Gatan 56 i Sigtuna hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Känner du smärta i muskler eller leder? Hos oss på Muskelcentrum tar våra erfarna naprapater hand om dina problem genom evidensbaserad vård.

Problem vi kan hjälpa dig med: Ryggskott, muskelskador, nackspärr, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer. Oavsett om det handlar om akuta eller långvariga besvär så ser vi till att du får behandling snabbt.

Vårt mål är att gå till botten med orsaken till dina problem. Varför ha ont när du kan vara smärtfri? Varmt välkommen in till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta!

Läs vad 33 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna

• 2020-10-10

Mats W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Efter en tid inaktivitet efter en olycka blev jag så stel och orörlig att jag hade till och med problem med att lyfta armarna över huvudet eller att gå ned på huk. Vader, lår och rygg kändes extremt stela. Efter behandling och genomgång av övningar kom resultatet snabbt, på en par månader började rörligheten öka och smärtan försvinna vid rörelse. Jättefina lokaler. Jag har alltid fått mycket bra bemötande, stor förståelse för min situation, trevlig och noggrann personal som uppmuntrar till framgång, så denna klinik rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-09-17

Evalena R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Fick professionell Naprapatbehandling, mycket bra kunskap och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-15

Catharina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Naprapatbehandling.
    Mycket bra bemötande. Noggrann både vid undersökning och vid uppföljning av behandlingen.
    Uppfyllde mina förväntningar. Känns väldigt professionell. Läs mer
  • 2020-09-13

Eva L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Behandling av besvär i nacke/nedre rygg. Fungerade väldigt bra, fick ett bra bemötande, noggrannt undersökt och bra övningar att jobba med hemma. Läs mer
  • 2020-09-10

Kristina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Jag hade problem med axeln som värkte. Fick bra bemötande, jag tyckte att naprapaten lyssnade och förstod när jag förklarade vad som var felet. Efter flera behandlingar gick jag också på ultraljud där det riktigt framkom vad felet var, och jag har fått bra behandling och nu är det mycket bättre, på god väg att bli helt bra. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-09

Johan L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Jag är jättenöjd med Muskelcentrum Sigtuna. Seriös behandling där Christian dessutom tog ut mig till gymmet för att visa övningar som var bra för just min problematik. Läs mer
  • 2020-09-05

Cecilia L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Som så många gånger förr upplevde jag att just jag, med mina specifika problem, inte blev sedd som individ utan fick en mer generell bedömning: ont i ryggen? - jamen stärk coren. Tyvärr upplever jag den attityden väldigt ofta hos manliga behandlare. Därför har jag nu hittat till en klinik som drivs av kvinnor och som specialiserar sig på kvinnors problematik. Eftersom våra olika faser i livet (graviditeter, klimakteriet etc.) naturligtvis påverkar våra kroppar. Då hjälper det inte att bara få rådet att stärka coren. Läs mer
    2020-09-15 Johan S svarar Cecilia L
    Hej Cecilia,
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback.
    Vi tar till oss det du beskriver.
    Hoppas att du nu hittat rätt med dina besvär.

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum
  • 2020-09-03

Åke O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Naprapat.
    Mkt trevligt bemötande, allt var bra och jag kommer säkert att komma åter om/när jag behöver. Läs mer
  • Rolf K

2020-09-03

Rolf K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Besökte Muskelcentrum i förebyggande syfte. Hade en början till nackspärr och ansträngda ryggmuskler.
    Det var enkelt att boka tid, praktiken är lättillgänglig på bra adress i Sigtuna, bra uppföljning och kompetent naprapat.
    Det här sättet jag stort pris på
    Kan varmt rekommendera Muskelcentrum.
    Rolf i Sigtuna Läs mer

Helena E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Axelproblem som blev diagnostiserat och hjälpt med. Förtroendeingivande bemötande. Läs mer

Malin R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Jag har varit ett flertal gånger hos naprapaten ( Christian Bure ) och han har hjälpt mig massor!! Läs mer

Conny B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    -Jag var på besök hos naprapat Bure.
    - Blev mycket vänligt mottagen av en dam vid entrén och blev hänvisad att vänta och ta en kopp kaffe.
    -Blev mycket väl behandlad av naprapat Bure. E. mycket trevlig och så vitt jag kan bedöma kunnig person.

Jag kommer att rekommendera Muskelcentrum till släkt och vänner.

Conny Läs mer
  • JANETTE B

2020-08-05

JANETTE B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Christian är fantastisk! Jag kände mig så trygg hos honom (jag var lite rädd) och han löste mitt ryggont på direkten.
    Från att ha gråtit i dagar till att bli smärtfri. Helt underbart! Läs mer
  • Mathilda Inger Alida K

2020-06-25

Mathilda Inger Alida K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Sökte hjälp för överansträngt ligament i axeln (troligen pga en ca 10 år gammal skada) som gjorde att jag hade väldigt ont och dålig rörlighet. Christian har hjälpt mig med massage, akupunktur och träningsövningar och efter ca 2 månader känns axeln bättre än den gjort på 10 år. Kan verkligen rekommendera att söka hjälp hos Christian! Läs mer
  • 2020-05-07

Lars E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Proffsigt , kunskap, omhändertagande. Läs mer
  • 2020-05-06

Per-åke "pelle" H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Stora höftproblem och fixade han bra! Jag har fullt förtroende för muskelcentrum Läs mer
  • 2020-05-06

Annika B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Naprapat en session. Valde sedan att gå dit jag brukar gå i Sthlm där jag kunde kombinera naprapatbehandling med massage hos min favorit massör. ”Valde inte bort” Muskelcentrum utan ”valde tillbaka” Spinex som jag brukar gå till. Läs mer
  • 2020-05-05

Bo Göran G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Behandling för hälsporre.
    Bemötandet av Christian var oklanderligt. Växeln var delvis ganska förvirrat.
    Jag hade hoppats på en förbättring av mina besvär, men han kunde inte pga min övriga hälsa behandla fullt ut.
    Det var ett långskott som gick utanför mål. Läs mer
  • 2020-05-05

Ulrika W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Naprapattjänst som anpassades mycket bra till mina behov. Mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2020-05-03

Emma S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Individanpassad behandling och ett genuint intresse att hjälpa Läs mer
  • 2020-05-02

Sofie N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Helt ok! Däremot kan hela vistelsen förtas om man ska få Mail efter Mail där man ska återge omdöme. Ett Mail, där man inte agerar, borde vara tillräckligt för att visa att det inte finns intresse att lämna omdöme. Läs mer
  • Liza S

2020-04-30

Liza S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Tog och bokade naprapat för jag har problem med min axel/arm. Har blivit mycket väl bemött. Christian kunde se med en gång vad jag hade för problem och behandla mig därefter. Känner ett förtroende och kunnig personal. Känner att jag på väg att bli bättre i axel/arm men det kommer att ta ett tag. Fick med mig övningar som jag ska köra varje dag. Kan verkligen rekommendera att gå hit. Supernöjd och jag har spridit det vidare till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-04-30

Mats N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Bra bemötande
    Fick bra känsla att de är kunniga. De vet vad de håller på med.
    Hjälpte till med rekommendationer hur jag skulle träna för att undvika framtida problem med ryggen. Läs mer
  • Daniella K

2020-03-31

Daniella K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Christian på Muskelcentrum i Sigtuna är jätteduktig. Det känns tryggt att gå till honom. Han ser och förstår ens problem och hjälper till på bästa sätt. Praktiskt för mig också att han har sin mottagning på WE i Sigtuna. Det passar bra när jag tränar där. Läs mer
  • 2020-01-18

Lovisa S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Slarvigt utförd massage Läs mer
    2020-01-22 Johan S svarar Lovisa S
    Hej Lovisa,
    Det var tråkigt att höra.
    Vi tar detta med oss internt och diskuterar förbättringsåtgärder.

Med vänliga hälsningar
    Johan
    VD Muskelcentrum

Jesper R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Naprapat behandling - Christian var kunnig och professionell. Läs mer

Annelie A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Besökte naprapat och blev väl bemött. Mina besvär togs på allvar och jag fick bra råd om hur jag skulle fortsätta min träning för att undvika problem med nacken. Läs mer

Sandra M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna

Proffsigt och tydligt! Bra övningar med tydliga instruktioner 🤩 Läs mer
  • Anna W

2019-11-14

Anna W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Bra hjälp och duktiga naprapater Läs mer
  • 2019-11-14

Helena G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Positiv upplevelse, bra bemötande.
    Kan inte ge omdömen efter endast ett eller två möten. Läs mer
  • 2019-11-12

Kerstin E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Problem med rygg, muskelinflammation. Jag blev bra och proffsigt bemött. Kände stort förtroende och fick bra övningar att träna på. Kommer absolut att gå tillbaka. Läs mer
  • 2019-11-12

Shaqe H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    Har hälsporre/inflammation plantar fascit.
    Har blivit bemött jättebra och jag börjar känna mig bättre. Skall gå till naprapath igen om 2 veckor i Sigtuna.
    Var en gång i Uppsala och det var bra där också. Läs mer
    Johan S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte