Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

I WE Sigtunas lokaler på Stora Gatan 56 i Sigtuna hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Känner du smärta i muskler eller leder? Hos oss på Muskelcentrum tar våra erfarna naprapater hand om dina problem genom evidensbaserad vård.

Problem vi kan hjälpa dig med: Ryggskott, muskelskador, nackspärr, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer. Oavsett om det handlar om akuta eller långvariga besvär så ser vi till att du får behandling snabbt.

Vårt mål är att gå till botten med orsaken till dina problem. Varför ha ont när du kan vara smärtfri? Varmt välkommen in till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta!

Läs vad 73 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna 2

2021-06-14
    Sökte för knäsmärta. Fick hjälp med övningar att aktivera & stärka upp muskler för att återfå stabiliteten i knät. De första övningarna gav omedelbar smärtlindring. Efter tre veckors rehab träning har jag åter byggt upp stabilitet & är smärtfri.
    2021-06-12
    Jag har ont i ryggen pga av mitt jobb. Mina besök på muskelcentrum har hjälpt mig på flera plan. Jag är näst intill smärtfri på jobbet. Går fortfarande på behandlingar på muskelcentrum & ångar inte en sekund mitt val av klinik. Kan absolut rekommendera de oavsett om de är idrottsrelaterade eller inte😆
    2021-06-12
    Räddare i nöden. Nacken & arm så mycket bättre
    2021-06-10
    Bra

Rimliga förväntningar, som de levde upp till

Bra behandling.
    2021-06-09
    Trevlig och kunniga! Jag är nöjd och rekommenderar dem gärna.
    2021-06-09
    Idrottsmassage, fick ett bra och kunnigt bemötande. Förklarade vad som ev var problem och löste det utan att sälja på mig flera tillfällen.
    2021-06-09
    Lösningsfokuserade, snabba å svara, enkla att nå, trevliga, inlyssnande, kunniga och otroligt engagerade.
    2021-06-09
    Pratade minst 5min i början och var alltid färdig 10 minuter innan tidens slut alltså 15minuer av 40 som inte användes båda besöken de är nästan ett helt besök. Men de hjälpte så ska inte klaga men mycke tid som försvann och de ville boka in ett tredje besök vilket kunde vart den tiden som pratades bort.
    2021-06-07
    Bra bemötande och ett bra resonemang vad som kan vara problemet.
    Något slutomdöme kan jag inte ge efter så få behandlingar.
    Jag tror det ör av mer intresse för er utveckling än vad mitt första intryck ör
    2021-06-07
    Jag är nöjd med personalen och behandlingen. Hon är väldigt professionell.
    2021-05-05
    Mycket kompetent, förtroendeingivande och trygg!
    2021-04-30
    Tog kontakt med muskelcentrum naprapat & idrottsklinik med hjälp av rekomendationer från mina 2 systrar.
    Min rygg pajade en söndag-fick akut tid på måndagen.
    Otroligt serviceminded samt lyhörda på mig som patient. Kunniga och effektiva i sitt sätt att jobba på-kunde knappt gå,sitta eller stå när jag kom in.....2 behandlingar senare och instruktioner för hemövningar har jag nog aldrig varit så lugn och stark i min rygg ☺ glada hälsningar Ingela
  • Malin H
    2021-04-29
    Jag kontaktade Christian Bure på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik i Sigtuna (WE) för att få hjälp med smärtor i ländryggen efter för mycket stillasittande jobb.

Redan första gången så kunde han magiskt nog göra så att jag blev bättre genom massage/justering och övningar.

Jag märkte att jag blev starkare och fick mindre ont för varje gång.

Jag är inte färdigbehandlad än men jag kan varmt rekommendera Christian. Han är otroligt duktig och jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte fått hans hjälp.

5 glittrande stjärnor!
    2021-04-28
    Sökte för stela och kramper i vader, pga löpning.
    Fick massage och någon form av vibrationer, i små korta pulser. Behandlingen hjälpte, trevlig och kunnig naprapat, ett plus för trevliga lokaler.
    2021-04-28
    Väldigt beskrivande och kunnig naprapat.
    Oskar heter han.
    2021-04-28
    Oskar Widlund är en utmärkt Naprapat, mycket noggran och följer upp behandlingen på ett mycket bra sätt
    2021-02-23
    Naprapatbesök x flera. Bemötandet får 5 av 5 möjliga stjärnor. Jag hade förväntningar att bli smärtfri och har uppnått mina förväntningar!
    2021-02-21
    Naprapati. Proffsigt bemötande, god kunskap, noggrann och påläst.
    2021-02-19
    Undersökning, fick diagnos och sedan behandling. Proffsigt, sakligt och pedagogiskt förklarat. De har levererat, och levererar, det jag förväntade mig: diagnos och behandling vilket jag kommer att bidra till att jag blir smärtfri.
    2021-02-19
    Oskar mycket duktig och lyhörd på symptom och övningar
    2021-02-19
    Behandling överansträngd axel. Bra bemötande. Behandling med stor kunskap och förståelse. Jag kan starkt rekommendera Muskelcentrum.
    2021-02-19
    Mycket proffsiga, fick ordning på mina ryggproblem snabbt
    2021-02-19
    Naprapat med fokus på rygg. Trevligt och proffsigt bemötande.
    2021-02-18
    Dyrt och fick inte hjälp med min åkomma.
    Som att kasta pengar i sjön.
    2021-02-18
    Hälsporre problem. Bra bemötande. Hade inga förväntningar, men hittills bra leverans o tillgänglighet. Ännu oklart om behandling kommer lösa problemet
    2021-02-18
    Besvär med ländrygg och sätesmuskulatur.
    Trevligt bemötande.
    Håller tiderna.
    Fick genast förtroende för behandlande person.
    Bra på att lyssna in mina problem, m.a.o vi har en bra dialog.
    Är i en behandlande period och det går framåt.
    2021-02-17
    Klok, eftertänksam, grundlig och kunning.
    2021-02-17
    Proffsig hjälp, vänligt bemötande. Stor skillnad efter behandling och övningar.
    2021-02-17
    Konsultation ang ond ländrygg, pga av gammal skada. Väl bemött, tips på rörelser. Helt ok men jag söker nog inte igen,,
    Inte så lätt att åtgjärda,,,
    2021-02-17
    Besökte naprapat akut pga ont i rygg och min ordinarie var isolerad pga Corona.
    Fick tid snabbt och professionellt bemötande.
    Tyvärr blev ryggen endast marginellt bättre trots tre besök.
    Har nu kunnat återgå till min ordinarie ryggfixare.

Men ändå tacksam för snabb akuttid och trevligt bemötande.

Mest irriterande är den låsta grinden och avsaknad av receptionist vid bokad tid. Inte roligt att stå och vänta på att bli insläppt av någon random med fruktansvärt ont i ryggen....
    2021-02-17
    Ryggont som blev läkt tack vare hjälp från Muskelcentrum.
    2021-02-17
    Träffade Oskar, väldigt engagerad och gjorde underverk på kort tid.
    2021-02-15
    Började få ont, ville komma mest förförebyggande.
    Fick behandling som helt tog bort det onda och han visade övningar och stretch som jag ska göra frammöver.
    De funkar och jag är mycket nöjd.
    2021-02-15
    Jag fick behandling för ont i höft/ rygg. Förutom massage fick jag råd och tips om övningar jag kan göra hemma för att stärka ryggen samt hållning. Blev helt bra efter 3 besök.
    2021-02-15
    Det går inte att vara annat än bara nöjd. Oskar är lugn, professionell och duktig. Varma rekommendationer!
    /Milka L
    2021-02-14
    Naprapat- stel och ont i nacke och rygg.

Jag tycker att jag blev väl bemött och behandlingen har hjälpt. Jag är ännu inte bra. Vid mitt andra tillfälle fick jag råd och övningar att träna. Det var bra, hade gärna fått förslag på övningar redan vid första tillfället.
    2021-02-13
    Bra bemötande, övningar och behandlingar av Oscar
    Proffsigt, kunnig och inlyssnande
    2021-02-12
    Fick bra behandling och tips på övningar jag kan göra för att slippa ha ont. Det fanns också tid att ställa frågor och 'bolla' idéer med naprapaten om vilken träning som är bäst för mig.
    2021-02-12
    Hade problem med ryggen och fick den hjälp jag behövde för att lösa problemet.
    2021-02-12
    Bra bemötande och uppföljning. Jag fick hjälp med det jag önskade. Rekommenderar starkt!
    2020-10-10
    Efter en tid inaktivitet efter en olycka blev jag så stel och orörlig att jag hade till och med problem med att lyfta armarna över huvudet eller att gå ned på huk. Vader, lår och rygg kändes extremt stela. Efter behandling och genomgång av övningar kom resultatet snabbt, på en par månader började rörligheten öka och smärtan försvinna vid rörelse. Jättefina lokaler. Jag har alltid fått mycket bra bemötande, stor förståelse för min situation, trevlig och noggrann personal som uppmuntrar till framgång, så denna klinik rekommenderas starkt.
    2020-09-17
    Fick professionell Naprapatbehandling, mycket bra kunskap och trevligt bemötande.
    2020-09-15
    Naprapatbehandling.
    Mycket bra bemötande. Noggrann både vid undersökning och vid uppföljning av behandlingen.
    Uppfyllde mina förväntningar. Känns väldigt professionell.
    2020-09-13
    Behandling av besvär i nacke/nedre rygg. Fungerade väldigt bra, fick ett bra bemötande, noggrannt undersökt och bra övningar att jobba med hemma.
    2020-09-10
    Jag hade problem med axeln som värkte. Fick bra bemötande, jag tyckte att naprapaten lyssnade och förstod när jag förklarade vad som var felet. Efter flera behandlingar gick jag också på ultraljud där det riktigt framkom vad felet var, och jag har fått bra behandling och nu är det mycket bättre, på god väg att bli helt bra. Rekommenderas!
    2020-09-09
    Jag är jättenöjd med Muskelcentrum Sigtuna. Seriös behandling där Christian dessutom tog ut mig till gymmet för att visa övningar som var bra för just min problematik.
    2020-09-05
    Som så många gånger förr upplevde jag att just jag, med mina specifika problem, inte blev sedd som individ utan fick en mer generell bedömning: ont i ryggen? - jamen stärk coren. Tyvärr upplever jag den attityden väldigt ofta hos manliga behandlare. Därför har jag nu hittat till en klinik som drivs av kvinnor och som specialiserar sig på kvinnors problematik. Eftersom våra olika faser i livet (graviditeter, klimakteriet etc.) naturligtvis påverkar våra kroppar. Då hjälper det inte att bara få rådet att stärka coren.
    Hej Cecilia, Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vi tar till oss det du beskriver. Hoppas att du nu hittat rätt med dina besvär. Med vänliga hälsningar Johan Söderström VD Muskelcentrum Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Sigtuna
    2020-09-03
    Naprapat.
    Mkt trevligt bemötande, allt var bra och jag kommer säkert att komma åter om/när jag behöver.
  • Rolf K
    2020-09-03
    Besökte Muskelcentrum i förebyggande syfte. Hade en början till nackspärr och ansträngda ryggmuskler.
    Det var enkelt att boka tid, praktiken är lättillgänglig på bra adress i Sigtuna, bra uppföljning och kompetent naprapat.
    Det här sättet jag stort pris på
    Kan varmt rekommendera Muskelcentrum.
    Rolf i Sigtuna
  • Helena E
    2020-09-01
    Axelproblem som blev diagnostiserat och hjälpt med. Förtroendeingivande bemötande.