MVPP - Mälardalens Värmecenter

MVPP - Mälardalens Värmecenter

Ring 08-26 26 22 mvpp.se

För att välja rätt värmepump med en installation som både är väl utförd och snygg måste du navigera dig genom en djungel av råd, information och erbjudanden. Men det behöver inte vara svårt. Vi har erfarna medarbetare, som kan hjälpa dig med just ditt val av värmepump. Vi tycker att det är viktigt att du ska få hjälp med frågor...

18 omdömen om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Joakim G
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Fantastiskt bra och trevligt bemötande. Enkelt, tydligt, ärligt och helt kort professionellt! Inget knussel, tydliga besked och resultatet blev en fin installation som fungerat väl.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Ingvar B
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Kontakten och uppföljning har varit jättebra. Ibland svårt att få kontakt då ingen svarat.

Tommy R
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Trevligt och proffissionellt bemötande. Kunniga. Sngg och prydlig installation.

Huddinge Maskinservice AB
4.5/5 i betyg av 1397 omdömen 4.5 av 1397 omdömen

Har köpt en luftvärmepump till vårt vinterisolerade uterum av Huddinge Maskinservice. Fick snabb och bra hjälp med att lösa utmaningar som k

Håkan I
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Trevligt mottagande Marita var kanon installationen blev kanon bra väldigt snyggt gjort. Fick problem med pumpen efter någon månad och den byttes utan problem. Kan varmt rekommenderas.

Peter
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Duktiga och vänliga. Både montörer och kontorspersonal

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Bengt J
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Vi är tacksamma för bemötandet och omsorgen personalen lade ned för att vi skulle få en så lämplig pump som möjligt till vår hus. Efter installationen så kontaktade jag installatören flertalet gånger för konsultation om rätt inställning, och fick ett väldigt trevligt bemötande. Jag ångrar verkligen inte vårt val. Kan "varmt" rekommenderas. Bengt o Ritva

Valdemar D

Mycket bra bemötande. f

Rördoktorn IVT Center
4.8/5 i betyg av 83 omdömen 4.8 av 83 omdömen

Richard på Rördoktorn har varit otroligt hjälpsam vid en felsökning. Kunnig och engagerad. Tack vare Rördoktorn så löste det sig med det fal

Tomas O
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Vi köpte vår nya luftvärmepump (Mitsubishi FH35) från MVPP i oktober 2012. Trevlig montör som verkade mer mån om att jag skulle bli nöjd med installationen än att det skulle gå fort. Kändes också tryggt att de arbetar med egna montörer. Totalt sett är jag väldigt nöjd med hela processen från beställning till färdig installation. Pumpen fungerar utmärkt och har inte bara sänkt våra uppvärmningskostader utan också ökat komforten i huset. Om du funderar på att installera eller byta luftvärmepump kan jag verkligen rekommendera MVPP. /Tomas, Älvsjö.

Daniela M
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Snabb leverans och bra service. Vi är nöjda med kontakten och uppdraget.

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 183 omdömen 4.6 av 183 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Lars J
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Vi var helt nöjda med installation och bemötandet Vi rekommenderar helt klart!

Mats K
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Utmärkt service, till synes mycket noggrann och professionell installation, kan rekommendera!

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Anders N
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

De jobbade väl. Missade att komma på utsatt tid beroende på att de inte hade läst ordern korrekt, vilket gör att deras betyg dras ner en nivå.

Veronica J
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Kunniga, tydliga och trevliga.

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
4.9/5 i betyg av 255 omdömen 4.9 av 255 omdömen

Bra service. Trevlig och bra på att informera.

Göran
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Mycket bra bemötande, bra service och bra tekniker, ringde om service på min värmepump efter ett år och dom meddelade att det inte behövdes så tidigt. Det är bra service!!

Christer E
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Ett seriöst, trovärdigt företag. Jag fick intrycket att de lyssnade på och förstod mina specifika önskemål och verkligen bemödade sig om att hitta den bästa lösningen för mig. Rekommenderas!

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Bo J
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Köpte en Mitsubishi Ge25VAH + ME-Control inkl. montering. Bra pris, bra installation. Kunnig montör som gjorde ett bra jobb.

Jan Ö
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Dom installerade en värmepump hos mig. Det gick snabbt och smärtfritt. Kostnaden helt OK. Pumpen var helt ny, men inköpt på Blocket = ingen garanti. Den slutade fungera efter en vecka, MVPP åtgärdade fabrikationsfelet helt utan kostnad. Det kallar jag service.

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Robin
Skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter

Mycket bra på det dom gör och väldigt trevliga. MVPP har varit engagerade i vårt jobb och utfört det precis enligt önskemål. När det uppstått frågor har dom varit mycket hjälpsamma!