Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Nykvarn MVPP - Mälardalens Värmecenter

MVPP - Mälardalens Värmecenter

NORRA BRUKSGATAN 2 3TR, 155 33 Nykvarn — Visa karta

För att välja rätt värmepump med en installation som både är väl utförd och snygg måste du navigera dig genom en djungel av råd, information och erbjudanden. Men det behöver inte vara svårt.
Vi har erfarna medarbetare, som kan hjälpa dig med just ditt val av värmepump. Vi tycker att det är viktigt att du ska få hjälp med frågor om placering, tekniska specifikationer och vi kan rekommendera en värmepump för just ditt hem. Du har alltid möjligheten att prata med någon av våra erfarna installatörer, dem har kunskapen som hjälper dig att ta rätt beslut.
Installationen är viktig för oss och den bör vara viktig för dig. En väl genomförd installation ger en lång livslängd på din värmepump.

Läs vad 18 kunder tycker om MVPP - Mälardalens Värmecenter

• Joakim G
    Joakim G skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Fantastiskt bra och trevligt bemötande. Enkelt, tydligt, ärligt och helt kort professionellt! Inget knussel, tydliga besked och resultatet blev en fin installation som fungerat väl.
  • Ingvar B
    Ingvar B skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Kontakten och uppföljning har varit jättebra. Ibland svårt att få kontakt då ingen svarat.
    2014-01-26 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Ingvar B
    Hej Ingvar!

Tack för det goda omdömet. Det är tråkigt att kontakten varit mindre än perfekt. Det är något som vi har förbättrat, nu har vi två som sitter på kontoret. Vilket gör vår tillgänglighet mycket bättre under högsäsong.

Om du skulle ha några andra frågor eller synpunkter är det bara att ringa och vi kommer svara alla vardagar mellan 08-17.

• Tommy R
    Tommy R skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Trevligt och proffissionellt bemötande.
    Kunniga.
    Sngg och prydlig installation.
    2014-01-26 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Tommy R
    Hej Tommy!

Tack så mycket för ditt väldigt fina omdöme, vi rodnar ;)

Skulle det vara något är det bara att ringa.

• Håkan I
    Håkan I skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Trevligt mottagande Marita var kanon installationen blev kanon bra väldigt snyggt gjort.
    Fick problem med pumpen efter någon månad och den byttes utan problem.
    Kan varmt rekommenderas.
    2014-01-26 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Håkan I
    Hej Håkan!

Tack så mycket för omdömet, det värmer.

Håller med dig om att Marita är en pärla! Väldigt glada över att du tyckte om det estetiska. Men det vi gläds mest åt har att du upplevde vår service vid reklamation som positiv.

• Peter
    Peter skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Duktiga och vänliga. Både montörer och kontorspersonal
    2014-01-26 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Peter
    Hej Peter!

Tack så mycket för rekomendationen!

• Bengt J
    Bengt J skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Vi är tacksamma för bemötandet och omsorgen personalen lade ned för att vi skulle få en så lämplig pump som möjligt till vår hus.
    Efter installationen så kontaktade jag installatören flertalet gånger för konsultation om rätt inställning, och fick ett väldigt trevligt bemötande.
    Jag ångrar verkligen inte vårt val. Kan "varmt" rekommenderas.
    Bengt o Ritva
    2014-01-27 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Bengt J
    Hej Bengt!

Vi är väldigt tacksamma för ditt omdöme.

Trevligt att höra dig nöjd med vår service.

• Valdemar D

Tack för ditt omdöme!

Marita Mälardalens Värmecenter
  • Tomas O
    Tomas O skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Vi köpte vår nya luftvärmepump (Mitsubishi FH35) från MVPP i oktober 2012. Trevlig montör som verkade mer mån om att jag skulle bli nöjd med installationen än att det skulle gå fort. Kändes också tryggt att de arbetar med egna montörer. Totalt sett är jag väldigt nöjd med hela processen från beställning till färdig installation. Pumpen fungerar utmärkt och har inte bara sänkt våra uppvärmningskostader utan också ökat komforten i huset. Om du funderar på att installera eller byta luftvärmepump kan jag verkligen rekommendera MVPP. /Tomas, Älvsjö.
    2014-01-28 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Tomas O
    Hej Tomas!

Tack för ditt väldigt fina omdöme!

Även om vi självklart tror starkt på vårt koncept är det väldigt skönt att få en sådan fin bekräftelse att vi är på rätt spår.

• Daniela M
    Daniela M skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Snabb leverans och bra service. Vi är nöjda med kontakten och uppdraget.
    2014-01-28 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Daniela M
    Hej Daniela!

Tack för det fina omdömet!

• Lars J
    Lars J skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Vi var helt nöjda med installation och bemötandet Vi rekommenderar helt klart!
    2014-01-29 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Lars J
    Hej Lars!

Tack så mycket för den fina rekommendationen.

• Mats K
    Mats K skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Utmärkt service, till synes mycket noggrann och professionell installation, kan rekommendera!
    2014-01-29 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Mats K
    Hej Mats!

Tack för ditt fina omdöme.

Roligt att höra att inte bara servicen var bra utan att även installationen höll hög nivå!

• Anders N
    Anders N skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    De jobbade väl. Missade att komma på utsatt tid beroende på att de inte hade läst ordern korrekt, vilket gör att deras betyg dras ner en nivå.
    2014-01-29 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Anders N
    Hej Anders!

Tack för omdömet.

Det är tråkigt att vi inte kunde komma vid utsatt tid, något som vi alltid försöker se till att göra. Vi vill inte vara en kliché :

Roligt att du var nöjd med vår insats trots detta.

• Veronica J
    Veronica J skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Kunniga, tydliga och trevliga.
    2014-01-30 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Veronica J
    Hej Veronica!

Tack för det fina omdömet.

• Göran
    Göran skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Mycket bra bemötande, bra service och bra tekniker, ringde om service på min värmepump efter ett år och dom meddelade att det inte behövdes så tidigt. Det är bra service!!
    2014-01-30 MVPP - Mälardalens Värmecenter svarar Göran
    Hej Göran!

Tack så mycket för det omdömet!

Service är vad vi lever på! ;)

• Christer E
    Christer E skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Ett seriöst, trovärdigt företag. Jag fick intrycket att de lyssnade på och förstod mina specifika önskemål och verkligen bemödade sig om att hitta den bästa lösningen för mig. Rekommenderas!
  • Bo J
    Bo J skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Köpte en Mitsubishi Ge25VAH + ME-Control inkl. montering. Bra pris, bra installation. Kunnig montör som gjorde ett bra jobb.
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Dom installerade en värmepump hos mig. Det gick snabbt och smärtfritt. Kostnaden helt OK. Pumpen var helt ny, men inköpt på Blocket = ingen garanti. Den slutade fungera efter en vecka, MVPP åtgärdade fabrikationsfelet helt utan kostnad. Det kallar jag service.
  • Robin
    Robin skrev om MVPP - Mälardalens Värmecenter
    Mycket bra på det dom gör och väldigt trevliga. MVPP har varit engagerade i vårt jobb och utfört det precis enligt önskemål. När det uppstått frågor har dom varit mycket hjälpsamma!

NORRA BRUKSGATAN 2 3TR, 155 33 Nykvarn