My Driving Academy, sid 2

Sveavägen 9, 111 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till My Driving Academy - En modernare trafikskola!

Vi strävar efter att vara Sveriges mest kundvänliga trafikskola med lektioner skräddarsydda efter varje unik students behov. Våra fantastiska lärare kör på vardagar, helger samt kvällar. Vi erbjuder även hämt- och lämning för att upplevelsen skall bli så bekväm som möjligt. Att ta körkort har aldrig varit enklare.

Våra kurser hålls i fräscha lokaler centralt beläget i Stockholm och Uppsala - inga fler mörka källare!

Oavsett om du är nybörjare eller enbart behöver fräscha upp delar av din körning är du välkommen till oss för att ta ditt körkort.

Klicka på “boka en tid” och börja med en testlektion redan idag.
(Our driving lessons and courses are also available in English!)

Här finns vi:

Läs vad 339 kunder tycker om My Driving Academy

• Johan H

2019-04-12

Johan H skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Att ta körkort samtidigt som jag är mitt uppe i karriären, och närmare 40 än 30 år, är inte något jag såg fram emot. Men med hjälp utav Daniel och MyDrivingAcademy så gick det galant! Mycket flexibelt upplagt med deras app, och alltid proffsigt och vänligt bemötande från alla. Daniel har en förmåga att få en ovan förare att slappna av, samtidigt som han pushar dig vid de rätta tillfällena. 10/10 would do it again Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Johan H
    Hej Johan,
    Tack för din Reco. Det glädjer oss att du är så nöjd med din utbildning och att Daniel och My Driving Academy har kunnat hjälpa dig i din resa mot körkortet.
    Vi tackar jättemycket för din fina reco och Grattis till körkortet!
    Kör försiktigt!

• Mariama G

2019-04-12

Mariama G skrev om My Driving Academy
    Jag har kört med Daniella, Marie och Ivan. Jag kan inte säga tillräckligt bra saker om dom. Otroligt skickliga och trevliga. Jag är mer än nöjd och tackar dom för allt.

Mariama Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Mariama G
    Hej Mariama,
    Tack för din fina reco.
    Vad kul att du är så nöjd med alla dina lärare och att du fick ut så mycket av din utbildning.

• 2019-04-11

Jörgen L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Körlektioner, blev jättebra bemött och lärde mig mycket. Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Jörgen L
    Hej Jörgen,
    Tack för din reco.
    Vad kul att du lärde dig mycket under dina lektioner och blev bemött bra.

• 2019-04-09

Josefine K skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela har varit en fantastisk körskollärare: trevlig, kunnig, pedagogisk och uppmuntrande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-04-15 My Driving Academy svarar Josefine K
    Hej Josefine,
    Tack för din otroligt fina reco.
    Vi är så glada att du känner dig nöjd med dina lektioner och framförallt med Daniela som din lärare.

• 2019-04-09

Andree S skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Köpte flera körlektioner och blev alltid bemött bra. Läs mer
    2019-04-09 My Driving Academy svarar Andree S
    Hej Andree,
    Tack för din reco. Vad kul att du alltid kände dig bra bemött.

• 2019-03-25

Oleksandr K skrev om Ivan Ghafour en del av My Driving Academy
    Great teacher, adopt training well for my needs and help to pass the exams. Encouraging a lot and motivate well. Thanks! Läs mer
    2019-03-29 My Driving Academy svarar Oleksandr K
    Hi Oleksandr,
    Thank you for your reco. We are so glad that you are happy with your education at My Driving Academy and most of all with your teacher Ivan.
    Drive safe and congratulation!

My driving Academy
  • Kajsa L

2019-03-19

Kajsa L skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Jag köpte typ 15 körlektioner.
    Proffsigt och personligt bemötande. Pedagogiska och peppande lärare (Daniel och Marie). Fick känslan av att de ville mitt bästa och brydde sig om mig och min utveckling.
    Uppskattar speciellt att de var ärliga, uppmuntrade mig att utmana mig själv och var hjälpsamma med att boka om tider etc. Riktigt bra körskola! Läs mer
    2019-03-20 My Driving Academy svarar Kajsa L
    Hej Kajsa,
    Tack för din fina reco!
    Vi är så glada att du är nöjd med din utbildning hos oss och framförallt med Daniel och Marie.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• 2019-03-07

Hamim M skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Jag utförde hela min körkortsutbildning med Marie och jag är så himla nöjd. Hon förklarar allt grymt och håller mig lugn under stressiga situationer. Riktigt härliga konversationer har vi haft. Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2019-03-07 My Driving Academy svarar Hamim M
    Hej Hamim,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning och framförallt med Marie som din lärare.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt där ute på vägarna.

• 2019-03-05

Aurora N skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Jag har tagit körlektioner och fått hjälp att planera min tid fram till körkortet.
    Både den administrativa hjälpen, supporten och Daniela har varit fantastiskt! Läs mer
    2019-03-05 My Driving Academy svarar Aurora N
    Hej Aurora,

Tack för din reco. Vad kul att du är nöjd med allt vi har erbjudit och att din utbildning har varit enligt dina förväntningar.

• 2019-03-04

Amalia O skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Jag hade körlektioner till och från med Nils i över ett år och kunde inte blivit mer nöjd! Världens trevligaste och härligaste! En bättre Körskolelärare kan man inte få! Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Amalia O
    Hej Amalia,
    Tack för din fina reco!
    Vad kul att du är så nöjd med Nils som din lärare och grattis till körkortet!
    Kör försiktigt ute på vägarna.

• 2019-03-04

Fanny C skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en väldigt bra pedagog och gjorde lektionerna väldigt kul och avslappnade. För mig betydde det jättemycket och underlättade hela min upplevelse och vägen till körkort.

Jag tycker Nils och Linus (hade en lektion med honom) är toppen och jag skulle absolut rekommendera andra att ta hjälp av dem. Läs mer
    2019-03-04 My Driving Academy svarar Fanny C
    Hej Fanny,
    Tack för din fantastiska reco!
    Vad kul att du är nöjd med både Nils och Linus och att du kände att din utbildning var både rolig och lärorik.
    Grattis till körkortet och kör försiktigt!

• Axel B

2019-02-15

Axel B skrev om My Driving Academy
    Smidigt! Nils är riktigt grym :) Läs mer
    2019-02-15 My Driving Academy svarar Axel B
    Tack för din fina rekommendation Axel!

Vi håller helt med! ;-)

Lycka till ute på vägarna nu! Kör försiktigt!

• 2019-02-08

Henrik S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Det är en fröjd att köra med Daniela - en mycket duktig trafiklärare som vid sidan av god undervisning bjuder på trevliga stunder i bilen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-08 My Driving Academy svarar Henrik S
    Hej Henrik,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad kul att du är nöjd med Daniela som lärare och din utbildning här hos My Driving Academy.
    Vi önskar dig all lycka i trafiken och grattis till körkortet.

• Kenneth J

2019-02-07

Kenneth J skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är allt du kan tänka dig att behöva och mer inför ditt körkort. Lugn, pedagogisk och uppmuntrande med världens jävla aura. Tog precis körkortet tillsammans med honom och jag kan inte tacka den här mannen nog för vad han har gjort. Om du, precis som jag vet att din utbildning speglas av din körlärare och är lite nojjig över vem du ska spendera närmsta veckorna/månaderna med så måste jag faktiskt säga att tedros är världens finaste människa på alla plan. Tedros förtjänar en löneförhöjning NU. Läs mer
    2019-02-07 My Driving Academy svarar Kenneth J
    Hej Kenneth,
    Tack för din otroliga reco! Vi är så glada att du är så nöjd med Tedros och att det verkligen blev en rolig och lärorik utbildning för dig!
    Vi är så stolta över att ha Tedros som körskolelärare hos oss.

• Mikaela A

2019-02-06

Mikaela A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Nils är en utomordentligt pedagogisk lärare som jag inte kan ge nog med beröm. Min nervositet över övningskörning dog redan de första lektionerna och Nils har en otrolig förmåga att få en att etablera rutiner i körningen samtidigt som han upprätthåller en väldigt lättsam och positiv stämning under lektionerna. Det är nästan tråkigt att få körkort eftersom det innebär att jag inte får hänga med Nils längre. Verkligen stort (mega-stort) tack till dig Nils!
    Jag tycker även att appen är en stor fördel med My Driving Academy då det blir lätt att boka lektioner, kontakt support och öva teori.
    Av olika anledningar har jag haft anledning att kontakta supporten några gånger under övningskörningen. Hjälpen har varit väldigt snabb och effektiv, stort tack till er också!
    Teoriprovet kirrade jag till stor del med hjälp av My Driving Academys app som innehåller massa övningsfrågor.
    Slutsats: jag är supernöjd och Nils är bäst! Läs mer
    2019-02-06 My Driving Academy svarar Mikaela A
    Hej Mikaela,
    Tack för din fantastiska reco och att du lagt all den tiden på att berätta hur nöjd du är. Vi tackar dig enormt mycket för det!
    Det är så kul att Nils gjorde lektionerna roliga och lärorika för dig och att vi u supporten fanns tillgängliga för att hjälpa dig.

• 2019-02-04

Karl-otto Granström skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Otroligt lugn och säker instruktör. Hjälpte mig både i praktiken och i teorin. Tedros gjorde så jag klarade både uppkörningen och terorin på första försöket. Tack! Läs mer
    2019-02-05 My Driving Academy svarar Karl-otto Granström
    Hej Karl,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd och grattis till körkortet.

• Jacob F

2019-02-04

Jacob F skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Lugn, pedagogisk och uppmuntrande.
    Tedros förklarar saker bra, han är otroligt kunnig och är en trygghet att ha bredvid sig. Skulle rekommendera Tedros till alla. 5/5 Läs mer
    2019-02-04 My Driving Academy svarar Jacob F
    Hej Jacob,
    Tack för din fantastiska reco! Vad kul att du är så nöjd med allt och framförallt med Tedros. Vi önskar dig lycka till ute på vägarna och kör försiktigt.

• 2019-01-21

Daniel M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Fantastiskt pedagogisk och trevlig trafiklärare! Gjorde alltid det mesta av lektionerna och kom med konkreta tips och råd. Läs mer
    2019-02-05 My Driving Academy svarar Daniel M
    Hej Daniel,
    Tack så jättemycket för din fina reco. Vad roligt att du trivdes så bra med Johanna och att du verkligen kände att du fick ut det bästa av dina lektioner. Grattis till körkortet och kör försiktigt ute på vägarna.

• 2019-01-18

Anja R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer gjorde övningskörningen till en trevlig upplevelse! Läs mer
    2019-01-18 My Driving Academy svarar Anja R
    Hej Anja,
    Tack för din fina reco, vad kul att du tyckte om din upplevelse hos oss och trivdes bra med Christer.

• Alexander V

2019-01-17

Alexander V skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Daniel Andersson är en trevlig lärare som vet hur man håller en lugn och trevlig stämning under körturer. Han ger bra feedback och är alltid öppen för frågor. Alla körlektioner var lärorika och roliga. Läs mer
    2019-01-18 My Driving Academy svarar Alexander V
    Hej Alexander,
    Tack för din reco! Vi är så tacksamma att du tagit dig tid att skriva om vår fantastiska lärare Daniel. Vad roligt att du lärde dig nya saker på alla dina lektioner!
    Nu önskar vi dig lycka till med körkortet och köra försiktigt ute på vägarna.

• 2018-12-18

Tilda A skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Gjorde körningen rolig samtidigt som man utvecklades mycket! Fick en att känna sig trygg i körningen. Läs mer
    2018-12-18 My Driving Academy svarar Tilda A
    Hej Tilda,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning hos oss och med din lärare Nils.
    Lycka till med körningen och kör försiktigt.

• 2018-12-15

Matilda Z skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Superbra körlärare, kändes tryggt i bilen och jag lärde mig otroligt mycket!! Tack för allt ❤️ Läs mer
    2018-12-17 My Driving Academy svarar Matilda Z
    Hej Matilda,
    Tack för din reco. Vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid och skrivit denna fina reco om Marie och att du är nöjd med Marie som lärare.
    Kör försiktigt ute på vägarna.

• 2018-12-13

Edvard Å skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Christer var min körskollärare i ca 9 månader. Han var grymt pedagogisk och säker i sitt arbete o man kände sig trygg med han men samtidigt kunde man ha lätt till skratt. Däremot så misslyckades My Driving acedemy med att kommunicera till mig och till Christer vilket gjorde att de blev extremt mycke mer pengar som gick från mig till dem. Läs mer
    2018-12-13 My Driving Academy svarar Edvard Å
    Hej Edvard,
    Tack för din reco. vad kul att du är nöjd med Christer som lärare.
    Vad tråkigt att du upplevde att kommunikationen mellan supporten och lärare med elev inte fungerade som den ska.
    Eftersom att det är läraren som ska kommunicera med supporten om elevens utbildning och inte tvärt om vore det superbra om du kunde förklara mer vad som gick fel i kommunikationen.
    Du får gärna ringa eller maila oss dina synpunkter då din feedback är viktig för oss.

• 2018-12-12

Felicia N skrev om My Driving Academy
    Skulle inte kunna rekommendera denna körskola nog. Tog körkortet på väldigt kort och intensiv tid och det hade inte gått lika snabbt med en "traditionell" körskola. Appen med alla frågor som man kör igenom gjorde att jag klarade teorin på ett smidigt sätt utan att behöva förlita mig på endast böcker. Man kan köra frågor så fort man har en minut över och det var toppen. Dessutom för mig som jobbar heltid gick det att att köra lektioner över lunchen då möjligheten att bli hämtad och lämnad finns. Underlättar verkligen. Supporten har alltid super snabb respons också. Sist men inte minst, Daniela överträffar alla förväntningar man kan ha på en körskolelärare. Så pedagogisk, peppande och uppmuntrande. Hade inte klarat det utan henne! Kommer rekommendera er till allt och alla! Tack för all hjälp!! Läs mer
    2018-12-12 My Driving Academy svarar Felicia N
    Hej Felicia,
    Tack så hemskt mycket för din fina reco! Vi är så glada att du valde oss som trafikskola och att du är supernöjd med det vi kunde erbjuda! Lycka till där ute på vägarna och kör försiktigt nu :D

• 2018-11-18

Karin L skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros är klart en 5/5 lärare!! Kan varmt rekommendera honom till alla som kämpar med körkortet. Han är lugn, trygg och pedagogisk, och med hans hjälp fixade jag körkortet på första försöket! Läs mer
    2018-12-12 My Driving Academy svarar Karin L
    Hej Karin,

Tack för din reco! Vad kul att du är nöjd med din utbildning hos oss. Toppen att du hittade Tedros som den perfekta läraren för dig!
    Kör försiktigt ute på vägarna!

• Gabriel A

2018-10-11

Gabriel A skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Super-lärare! Väldigt lugn o pedagogisk, rekommenderar varmt! Hjälpte mig genom hela processen, från början till slut. Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar Gabriel A
    Hej Gabriel,
    Vad kul att du är nöjd med hela upplägget och att du fick så mycket hjälp av vår fantastiska lärare Tedros.
    Tack så jättemycket för din fina reco.
    Ha kul i trafiken men framförallt, kör försiktigt.

• 2018-10-09

John E skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Johanna är världens bästa trafikutbildare och coach. Det är helt o hållet tack vare hennes insikter, feedback och lugn som jag klarade både kunskaps- och körprovet på första försöket. Rekommenderar Johanna och My Driving Academy till alla som vill ta körkort! Läs mer
    2018-10-30 My Driving Academy svarar John E
    Hej John,
    Tack för din reco. Vi är så glada att du är nöjd med oss som körskola och lärare Johanna. Jätteroligt att du klarade allt på första försöket efter din intensivutbildning.

• 2018-10-03

Mark P skrev om My Driving Academy
    Tog mitt körkort sent omsider med hjälp av My Driving Academy och Tedros Demsies som lärare.
    Upplevelsen var exceptionell - körskolan har ett modern tänk, är väldigt flexibla och har bra digitala verktyg som gör det möjligt att få ihop körningen även om man har ett pressat livsschema.
    Tedros är väldigt lugn, pedagogisk och är supertrevlig att köra med - vilket också är väldigt viktigt när man spenderar många timmar tillsammans en bil! Med Tedros blev körutbildningen rolig och engagerande! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Mark P
    Hej
    Tack så jättemycket för den fantastiska recon. Ja vi jobbar ständigt med att utveckla oss för att ni som elev så få det bästa utav er utbildning. Tedros är en fantastisk lärare och vi är så glada att ha honom hos oss. Lycka till och ta det lugnt ute i trafiken.

• 2018-10-01

Slee W skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Jättebra utbildning och bemötande! Tedros är pedagogisk och lugn, man känner sig trygg ända fram till körkortet. Den extra servicen att man kan bli hämtad från jobbet/hemmet är super, perfekt för den som jobbar men ändå vill ta körlektioner mitt på dagen. Rekommenderar! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Slee W
    Hej Slee
    Visst är det bra att vi kan erbjuda denna tjänst, allt för att det skall underlätta för er körkortstagare. Alla ska få möjlighet till att kunna ta körkort även med pressat schema som de flesta har. Lycka till med allt och tack för att du valde oss.
  • 2018-09-27

Oscar S skrev om Nils af Petersens en del av My Driving Academy
    Grym stämning i bilen, mycket konstruktiv lärandestil. Väldigt effektiva lektioner, jag lärde mig väldigt mycket varje lektion. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-27 My Driving Academy svarar Oscar S
    Hej Oscar,
    Tack för din fina reco, Lycka till och kör försiktigt i trafiken.

• 2018-09-17

Sara S skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Tedros var mycket hjälpsam och flexibel med att ordna tider till min som arbetar heltid. My Driving Academys personal var mycket trevliga och hjälpsamma i alla frågor. Läs mer
    2018-09-17 My Driving Academy svarar Sara S
    Hej Sara. Tack för din fina reco.
    Tedros är fantastisk och vi gör allt för att kunna hjälpa er elever att få ert körkort på era villkor.

• 2018-09-12

Linnea B skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Köpte ett paket med 10 st lektioner. Mycket bra service, dock lite för lång väntetid i telefon ibland. Trevlig lärare! Läs mer
    2018-10-09 My Driving Academy svarar Linnea B
    Hej Linnea
    Va trist att du upplevde väntetid i telefonen. Den går på högvarv hos supporten. Men då har vi den smarta tjänsten att man kan använda sig av chatten där vi oftast svarar inom 5-10 minuter inom öppettiderna.
    Tack för du gav oss förtroendet att hjälpa dig med din resa till körkortet.

• 2018-09-06

Edvard O skrev om My Driving Academy
    Är otroligt nöjd med den hjälp jag fick av Tedros och my driving academy att klara både körkort och teoriprov på första försöket. Tedros är lugn, proffsig och snäll. Den perfekta körläraren helt enkelt. Läs mer
    2018-09-06 My Driving Academy svarar Edvard O
    Hej Edvard
    Grymt jobbat och ett stort grattis från oss alla på My Driving Academy.
    Vi är så glada att få haft dig som elev och lycka till med allt.
    Visst är Tedros grym, vi är så tacksamma att ha honom i vårt gäng.

• Edgar V

2018-08-28

Edgar V skrev om Tedros Demsie en del av My Driving Academy
    Proffsigt företag som bryr sig om sina elever på riktigt. Suverän support.

Tedros är en duktig lärare som är engagerad, trygg och har bemött mig väldigt bra. Bra utbildningsstil som passade mig alldeles utmärkt. Uppskattade hans lugna framtoning, och han fanns alltid där när jag behövde hjälp eller hade frågor.

Efter att ha kört med Tedros upplevde jag att jag har blivit stabil i min körning i slutet av utbildningen, vilket bidrog till att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket. Tack till My Driving Academy för allt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Edgar V
    Hej Edgar,
    Tack för din fantastiskt fina reco. Vi är så glada att du har varit så nöjd med både supporten och med Tedros som lärare här på My Driving Academy. Vi önskar dig all lycka ute i trafiken och kör försiktigt.

• 2018-08-27

Erika   J skrev om Marie Cyrén en del av My Driving Academy
    Köpte ett paket om 15 lektioner och körde sen ungefär två gånger per dag i två veckor med Marie och klarade sen teorin och uppkörningen på första försöket! Skulle rekomendera Marie och My Driving Academy till alla. Såg framemot varje körning eftersom Marie är så härlig och pedagogisk. Jag har känt mig så säker tillsammans med Marie, som varit noga med att vi gått igenom allt innan uppkörningen flera gånger för att inte missa något. Jag har Marie att tacka för mitt körkort! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Erika   J
    Hej Erika,
    Tack för din fina reco! Vad kul att du känner dig så positiv till din utbildning här på My Driving Academy med Marie. Tack för denna tid och kör försiktigt ute i trafiken.

• 2018-08-27

Jazairi E skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela is an amazing teacher, who becomes personally invested with all her students.

Her commitment to me has doubled my commitment to finish the drivers test, and I couldn't be more satisfied. The amount of lessons were minimal and she always packed them with information and value, there was never a second where I was not learning, and I took the drivers license much faster than I expected.

100/10 would recommend.

Thank you very much Daniela! Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Jazairi E
    Hi Jazairi,
    Thank you so much for the reco. Its so good to know that you like the My Driving Academys way of learning and most of all Daniela. Be safe in the traffic and good luck with you liscens.

Best Regards,
  • Kanth L

2018-08-27

Kanth L skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Daniela was one of the finest trainers I was fortunate to have. She was so good at what she does. She taught me all the rules and practicalities needed to be a good driver and more so, to be a safe driver causing no harm to mine or anyone else's life. She was so friendly, flexible and her immense interest to see my succeed with a license was something I cant thank her more. I am very thankful to her for this great learning experience. I strongly recommend her to many new drivers who want to join My driving academy to take lessons and get successful in obtaining a license in Sweden. Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Kanth L
    Hi Kanth,
    Thank you so much for your lovely reco. We are so glad that you liked My Driving Academy and that Daniela was the perfect teacher for you.
    Thanks and drive safe.

Best regrds,
  • 2018-07-17

Mats K skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    hade låga förväntningar då jag trodde det skulle bli långtråkigt men han fick till en bra presentation Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Mats K
    Hej Mats,
    Tack för din fina reco. Vad kul att du tyckte om upplägget av vår handledarutbildning.

• 2018-07-12

Ulrika W skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Handledarutbildning för körkort.
    Jag har blivit bra bemött.
    Jag hade inga förväntningar direkt innan. Men tyckte att det var en lättsam framförande av informationen som gavs.
    Positivt överraskad. Läs mer
    2018-08-30 My Driving Academy svarar Ulrika W
    Hej Ulrika,

Tack för din reco. Vad kul att du blev bra bemött och var positiv till Handledarutbildningen.

Elin M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Johanna är en otroligt avslappnad, pedagogisk och kunnig körlärare. Hon var med mig in i det sista och gjorde allt för att vägen till mitt körkort skulle bli så bra som möjligt. Johanna är en stor anledning till att jag tog körkort på första försöket :) TACK! Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Elin M
    Hej Elin,
    Va fantastiskt att höra och va kul att det gick hela vägen på första försöket, GRATTIS och ta det lugnt på vägarna.

Martina D skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    Jag körde intensivt med Johanna i två veckor o hade max paketet med 20 lektioner. Är extremt nöjd med både lektionerna och bemötandet av Johanna. Kontakten med supportet fungerade nästintill problemfritt, om det var något problem så löstes det på direkten utan problem. Kommer definitivt rekomendera körskolan och Johanna till alla som vill ta körkort! Klarade uppkörning o teori på första försöket! Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Martina D
    Hej Martina!

Va glada vi blir och så otroligt kul att höra! Fantastiskt bra jobbat, GRATTIS till körkortet!

Ewa S skrev om My Driving Academy
    Handledarkurs
    Tydligt, kreativt och intressant Läs mer
    2018-07-25 My Driving Academy svarar Ewa S
    Hej Ewa,
    Va kul att du känner så, 3 viktiga egenskaper som gör att man kan minnas innehållet lättare. Härlig feedback!

• 2018-07-10

Nancy T skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Gick handledarutbildningen, tyckte den var bra. Läs mer
  • 2018-07-10

Frida F skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Vi gick handledarutbildningen för B-körkort. Daniel var glad och trevlig. Förklarade otroligt bra så både handledare och körkortstagare förstod. Fick massa tips :) Läs mer
  • 2018-06-30

Thomas Robert Christie H skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    I like Daniela's style, she knew when to be quiet and let me figure out how to solve a situation myself. She also knew when I needed help. The balance was just right. Läs mer
    2018-07-09 My Driving Academy svarar Thomas Robert Christie H
    HI Thomas,
    We are so glad that you hade a good education with Daniela and liked her way of learning. Thank you for the fine reco and be safe in the trafic.

• 2018-06-30

Rubin M skrev om Johanna Holm en del av My Driving Academy
    A great teacher that knows what to teach for a student to pass. We also had loads of fun. Läs mer
    2018-07-09 My Driving Academy svarar Rubin M
    HI Rubin,
    Thank you for the nice reco, and we all are so glad that you liked everything and had a lot of fun with Johanna.

• Prem S

2018-06-28

Prem S skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    When Daniela saw my driving she said "you know how to drive but you have no idea how to follow the signs and how to behave in traffic" She was very calm and critical in her remarks. I had the opportunity to have 10 lessons with her. And with it she transformed my driving from a no rule follower to a rule following passed driver. It was an over all great experience. They also did a mock test with me prior to my exam (which I failed) But together we analysed the problem and fixed it to give myself a winning chance. She taught me that stress can make anyone fail. Although the course was quite expensive it was very worth it at the end. Läs mer
    2018-06-28 My Driving Academy svarar Prem S
    Hi Prem,
    We are so glad that you liked Danielas way of learning and that she could help you to become the best driver. We thank you so much for your time here at My Driving Academy and wish you good luck with you driving.

• 2018-06-28

Maia T skrev om Daniela Feratovic en del av My Driving Academy
    Utmärkt!!! . Läs mer
    2018-06-28 My Driving Academy svarar Maia T
    Hej Maia,
    Vad roligt att du tycker att din utbildning här på My Driving Academy har varit utmärkt. Grattis till körkortet och lycka till!

• 2018-06-28

Victoria R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    Han är en jätte duktig lärare som är duktig på att indevid anpassa lektionerna!! Och han gör körlektionerna mycket roliga!! Läs mer
    2018-06-28 My Driving Academy svarar Victoria R
    Hej Victoria,

Vad kul att du är nöjd med hela utbildningen och framförallt med Christer.
    Vi önskar dig all lycka med din körning.

• 2018-03-19

Anja M skrev om Daniel Andersson en del av My Driving Academy
    Jag kan varmt rekommendera My Driving Academy som körskola. Proffsigt, varmt och otroligt trevligt bemötande. Alla är väldigt måna om att hålla en hög kvalitet och kunna vara flexibla så att det passar elevernas önskemål.

Daniel som lärare är helt fantastisk! Jag hade ganska mycket ångest över att ta körkort lite senare i livet. Men Daniel har tagit bort allt det och gjort det roligt. Daniel är glad, trygg, kunnig, pedagogisk, noggrann och rolig. Allt en kan önska av en lärare! Läs mer
    2018-04-17 My Driving Academy svarar Anja M
    Hej Anja,

Tack för din otroligt fina reco. Vi blir så glada av att våra elever uppskattar My Driving Academy och känner att dem blivit behandlade precis som man ska bli.
    Tack igen för din reco och ta hand om dig.

Nils af Petersens
Daniela Feratovic