Alla kategorier Telekommunikation Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Mybw Office Management Communication AB

Mybw Office Management Communication AB

Skalholtsgatan 6, 164 40 Kista — Visa karta

Office Management AB. Om du vill veta mer om våra lösningar inom kopiator färgskrivare eller videokonferenssystem. Vi kan videokonferens

Läs vad 1 kund tycker om Mybw Office Management Communication AB

• Martin G
    Martin G skrev om Mybw Office Management Communication AB
    Vi har köpt tjänster av Office Management, bland annat leasar vi en skrivare/kopiator/scanner. Under säljprocessen är de duktiga på att lyfta fram möjligheter och fördelar, men när det sedan kommer till leverans lyckas de inte bra. Skrivaren fungerar att skriva ut på, men åtskilliga funktioner (som att bara jag ska kunna få ut min egen utskrift, med kod) som ska finnas fungerar inte.
    Att enstaka barnsjukdomar uppstår kan jag förstå, även om det är irriterande. Det vi är mest besvikna på är Office Managements oförmåga att lösa det problem som uppstått. Efter att vi informerat dem om detta har deras säljare varit på plats hos oss, funderat och sedan återkommit med uppgifter (som låter som att de kommer från deras tekniker, samtidigt som säljare inte riktigt förstår det han pratar om). Slutsatsen från dem blir att "det vore enklast om ni som kund talar med de som driftar era övriga IT-tjänster, tror de kan ordna detta.".
    Fortsätter det såhär lär vi inte anlita Office Management fler gånger - jag har bättre erfarenhet av andra leverantörer. Rekommenderar alla som funderar på att anlita Office Management att tänka efter ordentligt - och välja ett annat alternativ om ni inte har någon stark anledning att välja OM. Läs mer