Rekommenderat företag 2016 - Nannyakuten
Rekommenderat företag 2015 - Nannyakuten

Nannyakuten

Döbelnsgatan 34A, 113 52 Stockholm — Visa karta

Nannyakuten är ett väletablerat företag som sedan 2009 verkat under det nuvarande namnet, men bolaget startades redan 1997 och är därför en av Sveriges äldsta förmedlingar för barnvakter. Barnfamiljer i behov av extra hjälp, hotell och institutioner anlitar oss på Nannyakuten för att underlätta i vardagen.

Vårt utbud av tjänster är brett och vår personal är kvalificerad och engagerad. Vi kan stolt säga att vi är en av få som kan ordna barnpassning i storstäderna på under en timme!

Vi skräddarsyr tjänsten efter dina behov och önskemål för ingen familj är den andra lik. Idag är vi fem personer på kontoret och vi har över 100 barnvakter redo för dig!

Hör av dig när du behöver lite lugn eller avlastning!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om Nannyakuten

• Peter W
    Peter W skrev om Nannyakuten
    Mycket bra. Behövde snabbt ordna barnvakt och fick en duktig tjej som gjorde ett jättebra jobb!
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Peter W
    Vad roligt att höra att ni är nöjda över barnvakten och att kontoret levererade snabbt utefter ert behov! Tack för ert omdöme och ni är varmt välkommen att höra av er igen till oss på Nannyakuten!
  • Mina L
    Mina L skrev om Nannyakuten
    Vi köper Nanny VAB via Nannyakuten och är väldigt nöjda med den Nanny som har kommit till oss. Bemötandet från Nannyakuten är också väldigt proffsigt och de återkommer snabbt.
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Mina L
    Tack för ditt omdöme, Mina! Det glädjer oss att du är nöjd över både bemötandet från kontoret och hjälpen från sjuknannyn!
  • Agnes E
    Agnes E skrev om Nannyakuten
    Vi har fått hjälpt från nannyakuten med att passa våra 3 åriga tvillingar under en längre tid. Vi var osäkra i början över att lämna över barnen då det är lite tufft med just tvillingar men nannyn vi fått har mycket erfarenhet av just tvillingar och det fick oss att känna oss trygga. Hon var proffsig och vi är mycket nöjda med de aktiviteter hon hittat på med barnen. Ett stort plus till Jenny på kontoret också för trevligt bemötande och snabba svar!
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Agnes E
    Vi har några nannys som har stor tidigare erfarenhet av just tvillingar, så det var roligt att det blev sådan fin match mellan er och henne. Vi ska även föra vidare den fina responsen till Jenny. Tack Agnes för din kommentar!
  • Jan S
    Jan S skrev om Nannyakuten
    Riktigt nöjda över både bemötandet från de på kontoret och från nannyn. Det gick snabbt och smidigt. Nannyakuten var lyhörda efter våra behov och matchade oss med en duktig och trevlig nanny. Barnen tycker mycket om henne och vi känner oss trygga med att lämna barnen i hennes ansvar två gånger i veckan. Nannyn kunde också hoppa in på kort varsel som är ett extra plus.
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Jan S
    Vad roligt att ni är riktigt nöjda över servicen från kontoret och nannyn! Tack Jan för ditt fina omdöme!
  • Petronella B
    Petronella B skrev om Nannyakuten
    Jätte smidigt att boka. Löste på kortsikt mitt problem så jag kunde delta på ett viktigt möte. Duktig dam Som Kom hem till oss var noga att lyssna av vad Som gäller hemma hos oss och vad förväntan på henne var.
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Petronella B
    Vad roligt att höra att vi löste ert problem snabbt så ni kunde delta på ert viktiga möte. Det är också skönt att höra att bokningsprocessen upplevs som enkel och smidig. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på Nannyakuten igen!
  • Christopher T
    Christopher T skrev om Nannyakuten
    Personlig och snabb service från Nannyakuten. Trevliga och duktiga barnvakter som hjälpte till under barnkalaset för våra två barn. Kom på lekar, lekte med barnen, hjälpte till att förbereda och plocka bort efteråt. Vi kommer anlita er igen! /Christopher
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Christopher T
    Vad roligt att ni anlita oss till barnens kalas! Ni är varmt välkomna att höra av er till oss igen! Tack för din kommentar Christopher!
  • Anders W
    Anders W skrev om Nannyakuten
    Toppbetyg till Nanny Michelle och Nannyakuten!
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Anders W
    Tack Anders för ert fina omdöme! Vi ska också föra vidare betyget till Michelle för fantastiskt jobb!
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Nannyakuten
    Am very happy for choosing this company
    2016-12-04 Nannyakuten svarar Sarah A
    Thank you for your kind review Sarah. It glads us to hear that!
  • Hedvig S
    Hedvig S skrev om Nannyakuten
    Jätteduktig Nanny! Och bra, okomplicerad och servicemindad administration! Enbart gott att säga om Nannyakuten./ Hedvig
    2016-11-23 Nannyakuten svarar Hedvig S
    Det glädjer oss mycket att ni både är nöjda med företaget och med barnvakten. Vi kommer att fortsätta arbeta för att behålla förtroendet. Tack Hedvig för din fina feedback!
  • Linda P
    Linda P skrev om Nannyakuten
    Bra och snabb service och sen fick vi en väldigt bra nanny också så än så länge bara bra erfarenhet.
    2016-11-23 Nannyakuten svarar Linda P
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Linda! Det glädjer oss att ni är nöjda med er nanny och servicen från oss på kontoret.
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Nannyakuten
    Bra service och trevlig personal. Fick tag på nanny mrd kort varsel men minus för det inte fanns så många att välja mellan.
    2016-11-11 Nannyakuten svarar Sandra W
    Tack Sandra för din kommentar! Vissa tider är tyvärr svårare att tillsätta för att våra nannys går i skolan eller arbetar under dagtid. Vi hoppas du är nöjd med er nanny som kom och hjälpte till. Vi önskar er en trevlig helg!
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Nannyakuten
    Väldigt nöjd med vår nanny men inte lika snabb återkoppling från förmedlingen som vanligt
    2016-11-08 Nannyakuten svarar Gabriella G
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med er nanny! Det är inte bra att du upplevde vår kontakt som långsam. Vår ambition är att alltid ge personlig, snabb och anpassad service. Du får väldigt gärna maila till info@nannyakuten.se och berätta vad du upplevde som mindre bra vid kontakten och återkoppling. Vi är tacksamma för feedback så vi kan bli ännu bättre!
  • Helena V
    Helena V skrev om Nannyakuten
    I have help from a babysitter for 1 month now. I really like her and will keep her. The process in finding someone was really fast and everytime I contacted the office (phone or mail) I had all the answers I needed.
    2016-11-08 Nannyakuten svarar Helena V
    Thank you for your review Helena! It glads us to hear that you like your nanny and have a good contact with us at the office.
  • Randall J
    Randall J skrev om Nannyakuten
    Great customer service--courteous, helpful, rapid replies from Maria Koval to set up the appointment. Nanny Michelle was fantastic--very friendly, prompt, conscientious, and helpful. Our son loved spending time with her. We hired her for 2 nights, and our son was very excited to see her the second night. Exceptional experience and completely satisfied with the engagement. Thank you.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Randall J
    Thank you for your kind review. It glads us to hear that you appreciated both the service from Maria and from our nanny Michelle. You are always welcome to contact us again if you are in need of a nanny.
  • Helene R
    Helene R skrev om Nannyakuten
    Bra man kan anställa sin egen nanny.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Helene R
    Tack för din feedback Helene! Det glädjer oss att ni uppskattar den nya tjänsten vi tagit fram. Vi hoppas på ett fortsatt fint samarbete tillsammans med er och barnvakten.
  • Nicholas C
    Nicholas C skrev om Nannyakuten
    Vi är mycket nöjda. Trevligt bemötande och professionella.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Nicholas C
    Tack för omdömet Nicholas, vi är glada att ni är nöjda med våra tjänster och barnvakter samt att ni uppskattar vårt bemötande och service.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Nannyakuten
    Nannyakuten gav oss support snabbt och kandidaten har funkat superbra såhär långt med undantag för en incident.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Caroline L
    Tack Caroline för din kommentar! Skönt att hör att det fungerat bra hittills. Skulle ni ha några frågor eller funderingar är ni alltid välkommen att kontakta oss så vi kan hjälpa er vid uppstående situationer så vi kan lösa det tillsammans!
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Nannyakuten
    Snabbt, proffsigt, och enkelt för mig som ny användare av nanny. Och en hättebra nanny!
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Katarina F
    Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss att du uppskattar vår service och den barnvakt vi matchat er med.
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Nannyakuten
    Gick perfekt och barnen nöjda
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Patrik W
    Vad härligt att barnen är nöjda och att det gick så bra med barnpassningen. Tack för ditt fina omdöme Patrik!
  • Gabriella G
    Gabriella G skrev om Nannyakuten
    Snabba svar och förtroendeingivande hjälp med vår 10-månaders dotter
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Gabriella G
    Tack för förtroendet Gabriella, vi är glada att du uppskattar vår snabba service och nannyns hjälp!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Nannyakuten
    Barnen älskade nanny Rosita och när jag frågade om de ville att hon skulle komma igen sa fyraåringen: "Ja! Då kan vi bjuda in farmor, farfar, mormor, morfar och kusinerna också!" Han ser henne redan som en del av familjen! 😄👍
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Sofia S
    Haha, men gud så underbart! Då får vi det verkligen bekräftat att Nanny Rosita var uppskattad av barnen! Jag har skickat detta vidare till henne också. Tack Sofia för din härliga kommentar!
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Nannyakuten
    Bra och pålitligt. VI fick snabbt förslag på en nanny som var fantastiskt fin med våra barn.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Elsa L
    Tack så mycket för ditt omdöme, det betyder mycket för oss att ni och barnen är nöjda med Nannyn!
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Nannyakuten
    Väldigt bra att hitta barnvakt om nära o kära inte har tid :)
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Sofie L
    Ja precis, det är en av anledningarna till att vi finns där när det behövs! Roligt att höra att ni är nöjda med oss och tack för din kommentar!
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Nannyakuten
    Funkade mycket bra med barnvakt
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Sebastian A
    Det betyder mycket för oss att vi kan uppnå era förväntningar och att ni är nöjda med barnvakten.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Nannyakuten
    Vi har fått ett mycket bra bemötande. Det är snabbt och enkelt att få hjälp. Vi har fått hjälp med barnpassning och av en mycket duktig person och vi är nöjda med Nannyakuten.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Tommy B
    Tack Tommy för din fina kommentar! Det glädjer oss att ni är nöjda med bemötandet från oss på kontoret och barnpassningen från Nannyn.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Nannyakuten
    Bra och snabb service! Mycket nöjd med barnvakten som tog hand om vår son när vi gifte oss! Rekommenderas!
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Sofie H
    Vi hoppas ni hade ett fantastiskt bröllop! Vi är väldigt tacksamma att vår barnvakt fick hjälpa till med er son under denna speciella dag och att ni var nöjda med henne och oss på kontoret. Tack för ditt omdöme Sofie!
  • Josefine R
    Josefine R skrev om Nannyakuten
    Snabb service vid akutbehov med barnvakt. Trevlig tjej som hjälpte oss med våra två barn.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Josefine R
    Vad roligt att ni uppskattade vår tjänst akutnanny och att ni var nöjda med vår service! Tack Josefine för din kommentar!
  • Liza A
    Liza A skrev om Nannyakuten
    Snabb och trevlig respons per mejl, trots att förfrågan ställdes mitt i semestertider. Vi valde tillslut en annan förmedling endast pga att barnflickan därifrån passade oss bättre. Inga sura miner från Nannyakuten, snarare tvärtom. De var glada för att vi funnit en bra tjej, önskade oss lycka till och välkomna åter. Proffsigt!
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Liza A
    Det glädjer oss att ni lyckades hitta en barnvakt även om det inte kom från oss! Men ni är såklart välkomna om ni skulle behöva hjälp vid ett annat tillfälle! Tack Liza för din kommentar!
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Nannyakuten
    Jag har inte använt barnvaktstjänster förut, men blev tipsad av en god väninna som använt Nannyakuten. Mycket trevligt och snabbt bemötande från kontoret, och bra att man får en presentation och få träffa Nannyn kostnadsfritt innan man bestämmer sig. Vi använder en Nanny varannan vecka nu och är jättenöjda med Nannyakuten som företag!
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Jenny F
    Tack för den fina feedbacken! Kul att både du och din väninna är nöjda med Nannyakuten. Vi strävar alltid att familjerna, barnen och barnvakten ska träffas innan för att det ska kännas mer tryggt för alla inblandade.
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Nannyakuten
    Jag fick hjälp när mitt barn var sjuk och jag har eget företag och behövd hjälp snabb. Jag ringt och efter 20 minuter hade dom hittade nån som kunde hjälpa mig. Hon var fantastisk duktigt med mitt 2 åring jag kändes så trygg att lämna honom och jag var så tacksam av hennes hjälp. Hon aven sms mig under dagen och bdrattade vad som händer. Absolut använder nanny akuten igen tack
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Lisa C
    Fantastiskt roligt att höra att vi lyckades hjälpa er och ert barn så ni kunde fokusera på ert företag. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss när du behöver hjälp Lisa!
  • Märta S
    Märta S skrev om Nannyakuten
    Mycket bra bemötande och service från början till slut. Jag fick hjälp med VAB-nanny. Nannyn som kom var jättebra och mitt barn vill gärna att hon ska komma igen. Jättenöjd.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Märta S
    Vad roligt att ni är nöjda med barnvakten och tjänsten VAB, samt att ni uppskattat bemötandet från kontoret. Tack Märta för din feedback!
  • Chiara B
    Chiara B skrev om Nannyakuten
    Proffsigt!
    Trevlig personal, bra kontakt.
    Rekommenderar!
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Chiara B
    Tack för den fina feedbacken. Detta glädjer oss att höra!
  • Erik A
    Erik A skrev om Nannyakuten
    Hej

Trevligt och bra bemötande med snabba svar.
    Har en nanny som hjälper oss med hämtning från dagis/skola varannan vecka.
    Både vi och barnen är positiva till detta.
    2016-10-30 Nannyakuten svarar Erik A
    Vad trevligt att höra att kommunikationen med kontoret fungerat bra och att ni trivs med er barnvakt, tack Erik för din feedback!
  • Elinor A
    Elinor A skrev om Nannyakuten
    Enkelt och smidigt. Fick snabb hjälp i mitt ärende
  • Hedvig A
    Hedvig A skrev om Nannyakuten
    Barnvakt. Bra uppföljning, bra information, snabba respons på kandidater. Hade uppskattat ett personligt telefonsamtal för att gå igenom detaljer hur processen för barnvakt fungerar.
  • Maddalena M
    Maddalena M skrev om Nannyakuten
    Bra. Professionell och hjälpsam.
  • Peter N
    Peter N skrev om Nannyakuten
    Har barnvakt regelbundet en gång i veckan (onsdagar) 3-4 timmar med hämtning på dagis. Det har varit ett bra och smidigt bemötande hela tiden från nannyakuten. Tog lite tid att hitta en nanny då flera intervjuer blev inställda (möjligtvis det enda som var lite struligt) men i slutändan blev det en väldigt bra match/person. Vi känner oss oerhört nöjda och trygga med vår nanny och hon är uppskattad av vår dotter.
  • Hannah Y
    Hannah Y skrev om Nannyakuten
    Bra och snabb service. Bra info och återkoppling.
  • Isabel E
    Isabel E skrev om Nannyakuten
    Väldig bra, vi har inte anlita dem jättemycket endast 3gånger men vi är supernjöda och rekommendera gärna till andra deras tjänster
  • Manuella G
    Manuella G skrev om Nannyakuten
    Personalen på Nannyakuten är mycket trevlig och tillmötesgående. Nannyakuten rekryterar lämplig nanny om det inte redan finns någon i det område som man behöver hjälpen. Men var ute i god tid, rekryteringstiden är lång.
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Nannyakuten
    Vi skickade in en förfrågan på en torsdag och på fredagen hade vi en kandidat som vi fick träffa på söndagen. Och hon passade utmärkt för oss. Nannyakuten svarar snabbt på mejl och ser till att bemöta önskemålen som finns.

Vi fyllde i deras formulär noggrant när vi skickade förfrågan och då räckte den informationen för att de skulle kunna börja leta kandidat omgående. Så det är ett tips om man vill att det ska gå fort: prioritera vad som är viktigt och se till att specificera det.
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Nannyakuten
    Mycket nöjd ännu så länge. Ända plumpen är att det tog tid att få en barnvakt men nu är vi nöjda. De verkar seriösa och proffsiga.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Nannyakuten
    Vi fick hem en glad och super kompetent nanny att ta hand om våra små barn, 1 och två år, under 3 ggr på några timmar när vi var på semester i Visby.
    Jättenöjda med Nanny Kerstin och Nannyakuten!
  • Anna N
    Anna N skrev om Nannyakuten
    Tog tid att hitta kandidat men sen toppen!
  • Naomi D
    Naomi D skrev om Nannyakuten
    We are very happy with Nanny Michelle. The kids just love her!
  • Nadine H
    Nadine H skrev om Nannyakuten
    Det är första gång som jag har valt nannyakuten men jag tycker att de jätte bra
  • Anna G
    Anna G skrev om Nannyakuten
    Bra bemötande (dock lite lång tid innan vi fick förslag på kandidat) samt fick en mycket bra nanny till min familj.
  • Helena K
    Helena K skrev om Nannyakuten
    Dålig kundkontakt och nonchalanta.
    2016-03-22 Nannyakuten svarar Helena K
    Hej Helena! Det är jättetråkigt att du upplevde vår kontakt på det här viset. Vår ambition är att alltid ge personlig, snabb och anpassad service. Vi kommer med anledning av detta se över våra rutiner, och vi följer fortsatt ditt ärende.
  • Eva-charlotte O
    Eva-charlotte O skrev om Nannyakuten
    Jag köpte barnvaktshjälp för min snart 1 åriga dotter. Första kontakten skedde via mejl och det gick väldigt snabbt att få återkoppling. Informationen om vilken nanny som skulle kunna åta sig jobbet var också bra. Snabbt och bra bemötande. Nannyn som kom var lugn och förtroendeingivande och hon gjorde ett jättebra jobb.,
  • Diana L
    Diana L skrev om Nannyakuten
    Barnvakt på kvällen, snabb och bra service. En klok och välutbildad person kom hem och jag kände direkt att man kan anförtro henne barnen. Ordning och reda.

Döbelnsgatan 34A, 113 52 Stockholm