Barnvakt i Stockholm

6 rekommenderade företag inom barnvakt i Stockholm

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

Nannynu!

Jungfrugatan 35, Stockholm
    Nannynu! är ett av Sveriges största och mest prisbelönta barnpassningsföretag. Vi har barnvakter i Stockholm, Göteborg, Malmö & Uppsala. Nannynu! erbjuder även hemstäd genom Tidynu!
    Johanna B
    Johanna B: Positivt, barnflickan vi nu har hjälp av lever upp till våra förväntningar.

Nannyakuten

Döbelnsgatan 34A, Stockholm
    Nannyaktuen fixar en barnvakt till dig inom 1 timme i storstäderna!
    Emma J
    Emma J: Professionellt, kunnigt och varmt

Stockholm Service Management

Narvavägen 32, Stockholm
    Vi gör vardagen lite lättare! Barnpassning, trädgårdsskötsel, tvätt eller städhjälp. Flyttstädning, fönsterputs, kontorsstädning, golvvård...kontakta oss för en offert på just det du behöver för att u...
    Harry N
    Harry N: Bra service och positiv personal

Elviras Hemhjälp

BERGSUNDSGATAN 6, Stockholm
    Ann-sofie T
    Ann-sofie T: Elviras är som en extra familjemedlem. Våra elviror har lätt och ledigt kommit in i vår familj och barnen älskar dem, ve...

Marisas Städ- och Hemservice

Rädisvägen 27, Hässelby
    Eva-Charlott
    Eva-Charlott: När Marissa kommer får man alltid ett stort leende och man känner sig alltid trygg att lämna ens hem i hennes ansvar.
Sida:   1
Områden i Stockholm