Elviras Hemhjälp

Elviras Hemhjälp

Ring 08-752 90 82 elvirashemhjalp.se
4.1

VI SÄLJER TID OCH LIVSKVALITET Elvira Hemhjälp finns till för dig som försöker få vardagen att gå ihop där hemma. Vi hjälper dig vare sig det gäller städning, trädgårdsskötsel, barnpassning, enklare hantverkshjälp eller något annat. Vi levererar inte endast en tjänst utan tid som du sedan får disponera hur du vill. Ditt hem...

14 omdömen om Elviras Hemhjälp

Anna T
Skrev om Elviras Hemhjälp

I början, första halvåret, funkade allt bra. Sen blev det flera personalbyten och ett antal kommunikationsmissar som kändes jobbiga, och uppvägde själva nyttan med tjänsten. Därför valde jag att avbryta. Jag skulle vilja rekommendera Elviras Hemhjälp att styra upp sin interna och externa kommunikation. Speciellt då ett av säljargumenten är att man ska få precis den service man vill ha, inte bara något slags standardpaket.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Ann-sofie T
Skrev om Elviras Hemhjälp

Elviras är som en extra familjemedlem. Våra elviror har lätt och ledigt kommit in i vår familj och barnen älskar dem, verkligen.

Linda P
Skrev om Elviras Hemhjälp

Mycket vänligt och trevlig bemötande vid köp av städningen i privat boende. Trevlig personal och mycket tillmötesgående vid kontakt. Dock är det trots påminnelse ytor som ej är dammade och en hel de saker som inte är städade. Det känns många gånger som man tar det man ser. Men ytor som fläkt, hyllor i barnens rum, fönsterbrädor och under möbler, mattor är något vi själva får efterstäda. I det stora hela fungerar allt bra. Synd bara att det inte är hela vägen. Dvs att det inte alltid är något som stör lite.

Britt P
Skrev om Elviras Hemhjälp

Mycket pålitligt och seriöst företag.Bra kundbemötande. Jag har anlitat Elviras Hemhjälp för städtjänster i flera år och är mycket nöjd.

PETRA F
Skrev om Elviras Hemhjälp

Vi är mycket nöjda med städningen som vi har varannan vecka. om det kommer någon annan någon gång så märks det direkt, det är inte samma standard på städningen.

thony  t
Skrev om Elviras Hemhjälp

Jag har varit kund hosElviras både privat och genom det företag jag jobbar på i flera år och alltid varit nöjd. Personalen är glad, flexibel och mycket kundfokuserat. Det är alltid jag som kund som bestämmer vad jag vill ha. Även när jag på kort varsel anlitat Elvira för större jobb har det alltid utförts med noggrannhet och stort kundfokus. Jag har också nöjer att använda dem privat och jag har alltid varit mer än nöjd med resultatet.

thony  t
Skrev om Elviras Hemhjälp

Jag har använt Elviras Hemhjalp i flera år och är mer än nöjd. Glad flexibel och duktig personal som vet hur man gör en kund nöjd:-))

Gunilla K
Skrev om Elviras Hemhjälp

Har haft hjälp av Elviras i många år. Har hemstädning var 14:e dag. Med några få undantag har det fungerat perfekt. Det har bara hänt vid något enstaka tillfälle att städningen inte blivit av (pga sjukdom) och vi inte blivit informerade innan. Annars har vi alltid i god tid fått information om det blivit någon förändring. Vi är mycket nöjda med den tjej som hjälper oss. Hon är mycket bra, och vi märker direkt när det är någon ersättare. På det stora hela är vi mycket nöjda.

Maria U
Skrev om Elviras Hemhjälp

Bra städning men beror på vilken städare man får.

Kjell P
Skrev om Elviras Hemhjälp

städning och fönsterputs och alltid svensktalande anställda som underlättar kommunikation. Elvira svarar snabbt vid förfrågan och har uppfyllt mina krav för en leverantör till min fulla belåtenhet och Linda fixar städningen och andra hushållstjänster perfekt

Lars B

XXXXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXXXX

Annika A
Skrev om Elviras Hemhjälp

Jag har städning 4h varannan vecka och har haft det i flera år. Alla städarna har varit duktiga och trevliga.

Madeleine K
Skrev om Elviras Hemhjälp

Lätta att ha med att göra. Blir fel lite för ofta men det kompenseras alltid. Har städning var 14:e dag och det har väl varit lite upp och ned med den, men nu fungerar det bra. All personal på kontoret och de som kommer och städar är alltid mycket tillmötesgående och vänliga.

Anita H
Skrev om Elviras Hemhjälp

Bra utförd och tillförlitlig städning.