Alla kategorier Barnpassning Stockholms län Stockholm Södermalm Elviras Hemhjälp

Elviras Hemhjälp

BERGSUNDSGATAN 6, 117 37 Stockholm — Visa karta

VI SÄLJER TID OCH LIVSKVALITET

Elvira Hemhjälp finns till för dig som försöker få vardagen att gå ihop där hemma. Vi hjälper dig vare sig det gäller städning, trädgårdsskötsel, barnpassning, enklare hantverkshjälp eller något annat. Vi levererar inte endast en tjänst utan tid som du sedan får disponera hur du vill. Ditt hem är vår arbetsplats, och med en av våra Elviror får du en trygg, flexibel och kontinuerlig hemhjälp.
Jungfrugatan 35, 11444, STOCKHOLM
Marianne C:
Trevligt, professionellt bemötande. Snabb handläggning. Trots att vi hade ganska specifika önskemål hittade de snabbt en barnvakt med rätt p...

Barnpassare nära Elviras Hemhjälp:

Döbelnsgatan 34A, STOCKHOLM
Nannyaktuen fixar en barnvakt till dig inom 1 timme i storstäderna! Läs mer ›
Peter W:
Mycket bra. Behövde snabbt ordna barnvakt och fick en duktig tjej som gjorde ett jättebra jobb!

Vanadisvägen 10, STOCKHOLM
Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av ... Läs mer ›
Emma S:
Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick även en riktigt bra f...

Jungfrugatan 35, STOCKHOLM
Nannynu! är ett av Sveriges största och mest prisbelönta barnpassningsföretag. V... Läs mer ›
Marianne C:

Läs vad 14 kunder tycker om Elviras Hemhjälp

• Anna T
    Anna T skrev om Elviras Hemhjälp
    I början, första halvåret, funkade allt bra. Sen blev det flera personalbyten och ett antal kommunikationsmissar som kändes jobbiga, och uppvägde själva nyttan med tjänsten. Därför valde jag att avbryta. Jag skulle vilja rekommendera Elviras Hemhjälp att styra upp sin interna och externa kommunikation. Speciellt då ett av säljargumenten är att man ska få precis den service man vill ha, inte bara något slags standardpaket.
  • Ann-sofie T
    Ann-sofie T skrev om Elviras Hemhjälp
    Elviras är som en extra familjemedlem. Våra elviror har lätt och ledigt kommit in i vår familj och barnen älskar dem, verkligen.
  • Linda P
    Linda P skrev om Elviras Hemhjälp
    Mycket vänligt och trevlig bemötande vid köp av städningen i privat boende.
    Trevlig personal och mycket tillmötesgående vid kontakt. Dock är det trots påminnelse ytor som ej är dammade och en hel de saker som inte är städade. Det känns många gånger som man tar det man ser. Men ytor som fläkt, hyllor i barnens rum, fönsterbrädor och under möbler, mattor är något vi själva får efterstäda. I det stora hela fungerar allt bra. Synd bara att det inte är hela vägen. Dvs att det inte alltid är något som stör lite.
  • Britt P
    Britt P skrev om Elviras Hemhjälp
    Mycket pålitligt och seriöst företag.Bra kundbemötande.

Jag har anlitat Elviras Hemhjälp för städtjänster i flera år och är mycket nöjd.
  • Petra F
    Petra F skrev om Elviras Hemhjälp
    Vi är mycket nöjda med städningen som vi har varannan vecka. om det kommer någon annan någon gång så märks det direkt, det är inte samma standard på städningen.
  • thony  t
    thony t skrev om Elviras Hemhjälp
    Jag har varit kund hosElviras både privat och genom det företag jag jobbar på i flera år och alltid varit nöjd.
    Personalen är glad, flexibel och mycket kundfokuserat. Det är alltid jag som kund som bestämmer vad jag vill ha. Även när jag på kort varsel anlitat Elvira för större jobb har det alltid utförts med noggrannhet och stort kundfokus. Jag har också nöjer att använda dem privat och jag har alltid varit mer än nöjd med resultatet.
  • thony  t
    thony t skrev om Elviras Hemhjälp
    Jag har använt Elviras Hemhjalp i flera år och är mer än nöjd. Glad flexibel och duktig personal som vet hur man gör en kund nöjd:-))
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Elviras Hemhjälp
    Har haft hjälp av Elviras i många år. Har hemstädning var 14:e dag.
    Med några få undantag har det fungerat perfekt. Det har bara hänt vid något enstaka tillfälle att städningen inte blivit av (pga sjukdom) och vi inte blivit informerade innan. Annars har vi alltid i god tid fått information om det blivit någon förändring.
    Vi är mycket nöjda med den tjej som hjälper oss. Hon är mycket bra, och vi märker direkt när det är någon ersättare.
    På det stora hela är vi mycket nöjda.
  • Maria U
    Maria U skrev om Elviras Hemhjälp
    Bra städning men beror på vilken städare man får.
  • Kjell P
    Kjell P skrev om Elviras Hemhjälp
    städning och fönsterputs och alltid svensktalande anställda som underlättar kommunikation. Elvira svarar snabbt vid förfrågan och har uppfyllt mina krav för en leverantör till min fulla belåtenhet och Linda fixar städningen och andra hushållstjänster perfekt
  • Lars B
    Lars B skrev om Elviras Hemhjälp
    XXXXXXXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXXXX
  • Annika A
    Annika A skrev om Elviras Hemhjälp
    Jag har städning 4h varannan vecka och har haft det i flera år. Alla städarna har varit duktiga och trevliga.
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Elviras Hemhjälp
    Lätta att ha med att göra. Blir fel lite för ofta men det kompenseras alltid. Har städning var 14:e dag och det har väl varit lite upp och ned med den, men nu fungerar det bra. All personal på kontoret och de som kommer och städar är alltid mycket tillmötesgående och vänliga.
  • Anita H
    Anita H skrev om Elviras Hemhjälp
    Bra utförd och tillförlitlig städning.

BERGSUNDSGATAN 6, 117 37 Stockholm