Topp 9 företag inom barnvakt

Hemfrid

Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Richard B
    Richard B: Seriöst företag. Trevligt bemötande. Punktliga.

Nannynu!

Jungfrugatan 35, Stockholm
    Nannynu! är ett av Sveriges största och mest prisbelönta barnpassningsföretag. Vi har barnvakter i Stockholm, Göteborg, Malmö & Uppsala. Nannynu! erbjuder även hemstäd genom Tidynu!
    Christian H
    Christian H: Alltid personlig men samtidigt väldigt proffsig service och väldigt bra barnvakter.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Björn H
    Björn H: Utmärkt städning och professionell kontakt! Anlitade Carolas hemservice efter att ha varit ngt missnöjd med tidigare le...

Nannyakuten

Döbelnsgatan 34A, Stockholm
    Nannyaktuen fixar en barnvakt till dig inom 1 timme i storstäderna!
    Peter W
    Peter W: Mycket bra. Behövde snabbt ordna barnvakt och fick en duktig tjej som gjorde ett jättebra jobb!

Rut och Rot Hemservice

Stjärnplan 3, Limhamn
    Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag, både hemstädning och hantverkarjobb. Med kvalitet och mångårig expertis på var enskilt område.
    Anna B
    Anna B: De är proffsiga, kommer alltid i tid och det blir snyggt och fräscht.

Move

Vallgatan 10, Kolbäck
    Naprapati, massage och rehabilitering för alla - elitidrottare eller ej! Vi hjälper dig med dina led- och muskelproblem på din nivå.
    Kent L
    Kent L: kunnig och trevlig,angaskerad, han tog sig verkligen sig tid att lyssna och fråga

Elviras Hemhjälp

BERGSUNDSGATAN 6, Stockholm
    Ann-sofie T
    Ann-sofie T: Elviras är som en extra familjemedlem. Våra elviror har lätt och ledigt kommit in i vår familj och barnen älskar dem, ve...

Marisas Städ- och Hemservice

Rädisvägen 27, Hässelby
    Eva-Charlott
    Eva-Charlott: När Marissa kommer får man alltid ett stort leende och man känner sig alltid trygg att lämna ens hem i hennes ansvar.

A Som i Allt AB

Kryddstigen 14C, Gävle
    A som i Allt hjälper dig med städning, diskning, tvättning och en rad andra hushållsnära tjänster. Be om en gratis offert och får mer tid över till familjen, vänner, dans eller golf. Välkommen in!
    Inger B
    Inger B: Bra kommunikation, bra utfört arbete