Vilja Allservice

Vilja Allservice

www.viljaallservice.com

Välkommen till Vilja Allservice! Hos oss på Vilja Allservice kan du välja engångsstädning eller städning per abonnemang. Det fungerar precis som det låter, vill du att vi kommer och städar hos dig återkommande så väljer du städning per abonnemang. Du kan naturligtvis boka ett kostnadsfritt hembesök där vi går igenom de behov...

7 omdömen om Vilja Allservice

Jocke J
Skrev om Vilja Allservice

Nämen jag vart bara snopen att det kan det bli så bra! Så jätte nöjd!

Svar från Vilja Allservice

Tack Jocke! Jätteroligt att du blev nöjd med slagportarna vi byggde och monteringen av dem! 👍😊

Lena H
Skrev om Vilja Allservice

Vi fick tips och tog kontakt. Vi har höga förväntningar och det lever dom till. Vi har stor salong som vi inte hann städa riktigt. Vilja Allservice städar den varannan vecka och vi på salongen tycker dom gör ett toppjobb!

Svar från Vilja Allservice

Tack Lena och er övriga på StyleIt. Det är jätteroligt att städa er fina salong och i morgon är det dags igen. Då kommer vi även att lämna en liten present som tack för vårt fina samarbete 😊

Owe H
Skrev om Vilja Allservice

Fantastiskt bra Utförandet:mycket bra Noggrann,kunnig,gjorde alltid det extra,kom med bra idéer Det är det bästa företag vi anlitat Allt var bra Mvh Ove o Lisa Hellström

Svar från Vilja Allservice

Tack Ove och Lisa! Jättekul att ni blev så nöjda med utbyggnaden av er fina stuga :-)

Kamran K
Skrev om Vilja Allservice

Bra bemötande och tillgänglighet. Dem kunde snabbt fixa jobbet, väldigt flexibla

Peter T
Skrev om Vilja Allservice

Företaget Vilja har en hög servicenivå och utför ett utomordentligt arbete , jag har köpt deras flyttstäd för 2 år sedan och blev då så nöjd så jag köper hemstädning 2 gånger i månaden. Detta är värt varenda krona😊

Eva S
Skrev om Vilja Allservice

Vilja Allservice putsade fönstren i vår sommarstuga i våras. Trevligt och glatt bemötande och med ett utmärkt resultat. Jag hoppas kunna anlita Vilja Allsevice igen, nästa vår!

Karin L
Skrev om Vilja Allservice

Trevligt bemötande, snabb återkoppling, toppenbra städat.