STHLM Service Management

Albygatan 136, 172 65 Sundbyberg — Visa karta

4.5 i betyg av av 13 omdömen
Välkommen till ett serviceföretag där allt finns under samma tak!

Vi finns till för att underlätta i din vardag, framförallt med olika typer av städning, men också andra hushållsnära tjänster som tvätt, barnpassning, trädgårdsskötsel med mera.

Du får alltid en kontaktperson hos oss och vet vem som är ansvarig, det gör att du kan känna dig trygg och vi har ett sätt att kvalitetssäkra vårt arbete. Du bestämmer själv, efter ett besök av en av våra driftchefer, hur många timmar du behöver och vad de ska användas till.

Hör av dig till oss för att få en kostnadsfri offert på det just du behöver hjälp med i vardagen!

Läs vad 13 kunder tycker om STHLM Service Management

• Hannes Å

2019-10-02

Hannes Å skrev om STHLM Service Management
    Uselt!
    Vid första bokade tid lämnade Joakim Radovanovic återbud i sista stund.

Vid den andra bokade tiden försökte vi, dagen före avtalad tid, få kontakt med honom för att försäkra oss om att han skulle kunna komma. Vi fick vare sig svar på telefon eller sms. Han dök inte upp på avtalad tid och har inte hört av sig. Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 549 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2017-02-15

Harry N skrev om STHLM Service Management
    Bra service och positiv personal Läs mer
  • 2017-02-08

Peter E skrev om STHLM Service Management
    Grymt bra service! Alltid korrekt utfört jobb Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1282 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"

Hale L skrev om STHLM Service Management
    Beställde flyttstädning i lägenhet och fullständig städning samt fönsterputs i nybyggt hus i samband med flytt. Snabb återkoppling, transparent priskommunikation och ypperlig service. Läs mer

Johanna C skrev om STHLM Service Management
    Vill varmt rekommendera S.S.M pga deras professionella sätt att agera både i deras profession men även gentemot oss som kund.
    Vi får alltid snabba svar, de är tydliga och väldigt flexibla! Vi blir alltid informerade om det blir ändringar, uppskattas stort!
    Hemstädning, flyttstädning, storstädning och föntersputs är tjänster vi köpt in och det har alltid fungerat utmärkt!
    Tummen upp från en mycket nöjd kund! Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2019
    "Vi beställde flyttstädning och möttes av trevliga Nataliya via mail, hon var flexibel och serviceinriktad. Eftersom vi hade flyttat till en"
  • Victor S

2017-02-06

Victor S skrev om STHLM Service Management
    Jag har anlitat Stockholm Service Management privat och till en hotellverksamhet i Stockholm. Från första möte till genomförande är de professionella och framförallt trovärdiga.

Deras VD satte sig ned med oss för att tillsammans etablera metoder och inköpsscheman för att få ett konkurrenskraftigt pris. Personalen är även dem initiativtagande och lojala.

Privat är de enormt behagliga och flexibla att jobba med.

Har inget annat än lovord för denna verksamhet! Läs mer

Theres L skrev om STHLM Service Management
    Mycket trevliga och serviceinriktade! Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 147 omdömen
    Badge2019
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H
  • 2017-02-01

Axel M skrev om STHLM Service Management
    Otroligt bra service och alltid bra städning! Läs mer

Sofie L skrev om STHLM Service Management
    Det är väldigt bra städat. Vi har kunnat boka av samma dag då vi fått maginfluensa på natten och inte behövt betala.
    Tyvärr är de som arbetar extremt dåliga på larma huset när de går. Och vid flera ggr har det inte kommit någon då de varit sjuka och vi har inte fått något meddelande om att städning ej blivit av. Läs mer
  • Sponsor
    SODIMAX AB
    5.0 / 5 i betyg — 2 omdömen
    "Vi köpte hemstädning. Trevlig personal med gott bemötande. Resultatet var riktigt tillfredställande. Rekommenderas!"

Anders E skrev om STHLM Service Management
    Bra bemötande, bra utfört arbete och klart inom utsatt tid.
    //Anders Läs mer

Emö M skrev om STHLM Service Management
    Professionellt och vänligt bemötande, både vad gäller beställning och utförande. Flexibla, erbjuder hjälp med allt möjligt i hemmet: städning, fönsterputs, trädgård, bortforsling av sopor/trädgårdsavfall, bärhjälp etc. Stort och smått. Pålitliga och prisvärda. Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    Badge2019
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • Lisa N

2017-01-30

Lisa N skrev om STHLM Service Management
    Bästa städföretaget vi någonsin anlitat, både för företaget och privat. Läs mer

Jessica T skrev om STHLM Service Management
    Mycket bra. Väldigt nöjda med städningen och trevlig personal Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"

Bästa kontorsstädarna i Stockholm:

Leif R Leif R tycker:
“Flytt transport o flyttstädni...” Läs mer