STHLM Service Management

STHLM Service Management

Ring 08-600 15 95 www.sthlmservice.com
4.5

Välkommen till ett serviceföretag där allt finns under samma tak! Vi finns till för att underlätta i din vardag, framförallt med olika typer av städning, men också andra hushållsnära tjänster som tvätt, barnpassning, trädgårdsskötsel med mera. Du får alltid en kontaktperson hos oss och vet vem som är ansvarig, det gör att...

13 omdömen om STHLM Service Management

Hannes Å
Skrev om STHLM Service Management

Uselt! Vid första bokade tid lämnade Joakim Radovanovic återbud i sista stund. Vid den andra bokade tiden försökte vi, dagen före avtalad tid, få kontakt med honom för att försäkra oss om att han skulle kunna komma. Vi fick vare sig svar på telefon eller sms. Han dök inte upp på avtalad tid och har inte hört av sig.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Harry N
Skrev om STHLM Service Management

Bra service och positiv personal

Peter E
Skrev om STHLM Service Management

Grymt bra service! Alltid korrekt utfört jobb

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1133 omdömen 4.7 av 1133 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Hale L
Skrev om STHLM Service Management

Beställde flyttstädning i lägenhet och fullständig städning samt fönsterputs i nybyggt hus i samband med flytt. Snabb återkoppling, transparent priskommunikation och ypperlig service.

Johanna C
Skrev om STHLM Service Management

Vill varmt rekommendera S.S.M pga deras professionella sätt att agera både i deras profession men även gentemot oss som kund. Vi får alltid snabba svar, de är tydliga och väldigt flexibla! Vi blir alltid informerade om det blir ändringar, uppskattas stort! Hemstädning, flyttstädning, storstädning och föntersputs är tjänster vi köpt in och det har alltid fungerat utmärkt! Tummen upp från en mycket nöjd kund!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1236 omdömen 4.7 av 1236 omdömen

Victor S
Skrev om STHLM Service Management

Jag har anlitat Stockholm Service Management privat och till en hotellverksamhet i Stockholm. Från första möte till genomförande är de professionella och framförallt trovärdiga. Deras VD satte sig ned med oss för att tillsammans etablera metoder och inköpsscheman för att få ett konkurrenskraftigt pris. Personalen är även dem initiativtagande och lojala. Privat är de enormt behagliga och flexibla att jobba med. Har inget annat än lovord för denna verksamhet!

Theres L
Skrev om STHLM Service Management

Mycket trevliga och serviceinriktade!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Axel M
Skrev om STHLM Service Management

Otroligt bra service och alltid bra städning!

Sofie L
Skrev om STHLM Service Management

Det är väldigt bra städat. Vi har kunnat boka av samma dag då vi fått maginfluensa på natten och inte behövt betala. Tyvärr är de som arbetar extremt dåliga på larma huset när de går. Och vid flera ggr har det inte kommit någon då de varit sjuka och vi har inte fått något meddelande om att städning ej blivit av.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Anders E
Skrev om STHLM Service Management

Bra bemötande, bra utfört arbete och klart inom utsatt tid. //Anders

Emö M
Skrev om STHLM Service Management

Professionellt och vänligt bemötande, både vad gäller beställning och utförande. Flexibla, erbjuder hjälp med allt möjligt i hemmet: städning, fönsterputs, trädgård, bortforsling av sopor/trädgårdsavfall, bärhjälp etc. Stort och smått. Pålitliga och prisvärda.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Lisa N
Skrev om STHLM Service Management

Bästa städföretaget vi någonsin anlitat, både för företaget och privat.

Jessica T
Skrev om STHLM Service Management

Mycket bra. Väldigt nöjda med städningen och trevlig personal

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen