Alla kategorier Städhjälp Gävleborg Gävle A Som i Allt AB

A Som i Allt AB

Kryddstigen 14C, 802 92 Gävle — Visa karta

Ibland kan det vara svårt att få tiden att räcka till. A som i Allt hjälper dig att hålla huset fint genom att städa, diska, tvätta och en rad andra hushållsnära tjänster. På så vis hinner du göra allt det där du drömmer om att göra på fritiden. Umgås mer med familjen, vänner, dansa eller spela golf.

Söker du hemstädning en gång i veckan eller i behov av en grovstädning eller flyttstädning? Vi hjälper dig. Vi erhåller både miljöcertifiering och kvalitétscertifiering. Hela vår verksamhet präglas av att vi är personliga och hittar flexibla lösningar som passar just din livsstil.

Sedan 2007 har vi hjälpt till att göra livet lättare för privatpersoner såväl som företag. Idag är vi 8 medarbetare i vårt eminenta team. Tillsammans med dig utformar vi städhjälp på dina villkor och efter dina behov. Vi sätter alltid dig som kund i fokus.

Förutom hemstädning, flyttstädning och diskning kan vi hjälpa till med andra hushållsnära tjänster såsom tvättning, strykning, snöskottning, fönsterputs och barnpassning. Du kan givetvis kombinera exempelvis hemstädning med någon annan extratjänst, det brukar vara en smidigt eftersom vi ändå är på plats.
Varmt välkommen att höra av dig till oss, vi erbjuder gratis offert efter hembesök. Dessutom kan vi ofta ge offert direkt över mail/telefon. Välkommen till A som i Allt!
Bergsbrunna Tegelbruk 23, 75756, UPPSALA
FlyttHarry
Carl-wiktor L:
Smidigt trevligt och snabbt till ett bra pris. Rekommenderar.

Läs vad 1 kund tycker om A Som i Allt AB

Kryddstigen 14C, 802 92 Gävle