Alla kategorier Städhjälp Gävleborg Gävle A Som i Allt AB

A Som i Allt AB

Kryddstigen 14C, 802 92 Gävle — Visa karta

Ibland kan det vara svårt att få tiden att räcka till. A som i Allt hjälper dig att hålla huset fint genom att städa, diska, tvätta och en rad andra hushållsnära tjänster. På så vis hinner du göra allt det där du drömmer om att göra på fritiden. Umgås mer med familjen, vänner, dansa eller spela golf.

Söker du hemstädning en gång i veckan eller i behov av en grovstädning eller flyttstädning? Vi hjälper dig. Vi erhåller både miljöcertifiering och kvalitétscertifiering. Hela vår verksamhet präglas av att vi är personliga och hittar flexibla lösningar som passar just din livsstil.

Sedan 2007 har vi hjälpt till att göra livet lättare för privatpersoner såväl som företag. Idag är vi 8 medarbetare i vårt eminenta team. Tillsammans med dig utformar vi städhjälp på dina villkor och efter dina behov. Vi sätter alltid dig som kund i fokus.

Förutom hemstädning, flyttstädning och diskning kan vi hjälpa till med andra hushållsnära tjänster såsom tvättning, strykning, snöskottning, fönsterputs och barnpassning. Du kan givetvis kombinera exempelvis hemstädning med någon annan extratjänst, det brukar vara en smidigt eftersom vi ändå är på plats.
Varmt välkommen att höra av dig till oss, vi erbjuder gratis offert efter hembesök. Dessutom kan vi ofta ge offert direkt över mail/telefon. Välkommen till A som i Allt!

Läs vad 8 kunder tycker om A Som i Allt AB

• Inger B
    Inger B skrev om A som i allt - Privatstäd en del av A Som i Allt AB
    Bra kommunikation, bra utfört arbete
    2016-05-11 A som i allt svarar Inger B
    Tack så mycket ! Vi hopppas ni får en trevlig sommar !
    Mvh /
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om A som i allt - Privatstäd en del av A Som i Allt AB
    Vi tycker vi har fått den kvalité vi betalat för. Trevliga tjejer o killar som kommit. Unga, och de städar som unga gör, enligt uppgjort protokoll, har svårt att se själva. Inget konstigt med det, så har det varit när vi haft egna unga städare anställda också, äldre städerfarna kvinnor har ett annat öga för städning.
    2016-05-11 A som i allt svarar Yvonne E
    Tack så mycket för de positiva kommentarerna.
    Mvh !
  • Marja L
    Marja L skrev om A som i allt - Privatstäd en del av A Som i Allt AB
    Inland för blöt torkning av golv.
    Mitt tilltalsnamn är inte golv
    Ibland dåligt med att kattmat finns kvar runt matplatsen.
    Sand kvar under och bakom kattsandlådan
    Tjejerna är trevliga som städar
    2016-05-11 A som i allt svarar Marja L
    Vi ska absolut fixa till det med för blött golv.
    Kattmat och sand kan vara svårt att hålla rent när katterna är hemma. Dom är ju som barn.
    Använder sig av det när vi gått igen.
    Men tack för de positiva orden.
  • Sven S
    Sven S skrev om A som i allt - Privatstäd en del av A Som i Allt AB
    Helt ok. Inte hört nåt klagomål från den nyinflyttade.
    2016-05-11 A som i allt svarar Sven S
    Härligt. Det tackar vi så mycket för. Mvh
  • Karin B
    Karin B skrev om A som i allt - Privatstäd en del av A Som i Allt AB
    Inte nöjd då vi fick stända om hela badrummet och köket samt delar av hall, vardagsrum och sovrum.
    2016-05-11 A som i allt svarar Karin B
    Oj det ber vi om ursäkt för. Återkopplade ni så vi fick möjligheten att komma och göra om arbetet?
    Det hade vi självklart gjort isåfall. Vi vill ju att ni ska vara nöjda såklart.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om A som i allt - Privatstäd en del av A Som i Allt AB
    Ojämn städning tror det beror mkt på vem som städar
    2016-05-11 A som i allt svarar Mikael S
    Jag är ledsen om det känns så, självklart kan det bli lite som om vi har en nyanställd som är med ute.
    Men hoppas att ni är nöjda överlag. Mvh
  • Nils H
    Nils H skrev om A som i allt - Privatstäd en del av A Som i Allt AB
    Inte bra alls, dom fick 3 försök på sig innan vi sa upp tjänsten.
    Så rekommenderas inte.
    2016-05-11 A som i allt svarar Nils H
    Det är väldigt tråkigt att det blev så, Hoppas på bättre lycka i framtiden.
  • Erika O
    Erika O skrev om A Som i Allt AB
    Jag rekommenderar inte det här företaget, dom gör inte det dom ska och det slarvas mycket.

Kryddstigen 14C, 802 92 Gävle