Sophias Städ & Service AB

Välkommen till Sophias Städ & Service Grupp AB!

Vi är er professionella städleverantör -för privat och företags -kunder stort som litet. När ni anlitar oss får ni tid över att focusera på det viktiga i er vardag. Med städtjänster från oss får ni kontinuitet, kvalitet, ansvar, trygghet och gott bemötande.

Våra städtjänster: hemstädning, storstädning, visningsstädning, flyttstädning, byggstädning, kontorsstädning, lokalstädning, trappstädning, fönsterputsning, trädgårdstjänster.

Vi ger er alltid trygg och prisvärd städning med Nöjd kund-garanti. Vi på Sophias Städ & Service Grupp AB står för 100% god service. Varmt välkommen att kontakta oss för er personliga och anpassade städning. För mer information läsa mer om oss på vår hemsida!

Läs vad 51 kunder tycker om Sophias Städ & Service AB 2

2022-12-02 Insamlad av företaget
    Trevlig personal. Utmärkt städning där personalen ser vad som ska göras. Lyhörda för önskemål. Vi är väldigt nöjda. Vi har prövat andra bolag tidigare men dessa är bäst.
    Hej Ninni, stort tack för dina fina ord om oss! Vi är väldigt glad över att få hjälpa till med hemstädning hos er. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2022-11-17 Spontant omdöme
    Väldigt fin städning (rent och snyggt)
    Städningen löpte på precis som vi fått information om i förväg.
    Är väldigt nöjd med eran service.
    Hej Christian, stort tack för ditt fina omdöme! Så roligt att vi har levererat städningen enligt vår information och att du är väldigt nöjd med oss! Vi ser fram emot möjlighet att få fortsätta ge er ett rent och snyggt hem! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Jag anlitade dem för flyttstäd. Enkelt och smidigt i konversationen innan. Avstämning före start. Väldigt fint o rent städat. Inget att anmärka på. Ugnen blev som ny och fönstren har nog aldrig varit så skinande rena.

Helnöjd! Kan varmt rekommendera dem som städleverantör.

Hade jag inte varit nöjd, kände jag ett tydligt stöd och lätt till åter kontakt.
    Men såklart inget som behövdes men var en trygghet och dem följde upp och fullföljde sitt uppdrag, från början till slut.

Tack 💚
    Hej Emma, vi tackar ödmjukast för din tid att skriva ditt fina omdöme! De känns tryggt att du kände dig trygg med oss som städleverantör och så kul att ni som säljare och köpare är nöjda med flyttstädningen. Stort tack för att du rekommenderar oss och varmt välkommen åter! Mvh Sophia! Sophias Städ & Service AB
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och väldigt flexibel angående tider,
    Hej Björn, tack för ditt omdöme! Vi är glada över att få vara behjälpliga med alla våra hushållsnära tjänster. Varmt välkommen åter! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Aldrig haft så rena fönster!! Bra service och trevligt bemötande.
    Hej Anna, tack för ditt fina omdöme! Så roligt att ni är nöjda med vår fönsterputsning. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Utmärkt arbete som utfördes av mycket kunniga och engagerade personal som var service minded och flexibla.
    Vi blev Positivt överraskade från vår första samtal till arbetet var klar, eftersom allt gick mycket smidigt och enkelt till från början till slut.
    Har inte varit med om att få så mycket positiva reaktioner från våra medarbetare på måndagar, alla är nöjda med det arbete som Sophias städ utför.
    Vi är mycket nöjda och ser framemot långvarig samarbete med dom, så jag rekommenderar dom verkligen till alla som behöver städ tjänster .

Soheil Dahlqvist
    Hej Soheil, vi tackar ödmjukast för ert fina omdöme! Vi är mycket glada över att vi kan få leverera god service, med kontinuitet, kvalitet, flexibilitet och gott bemötande till ert företag. Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2022-08-22 Insamlad av företaget
    Vi använder Sophias Städ & Service vid flyttstäd och även vid hemstäd/veckostädning. Vi blir alltid vänligt bemötta. Sophia är mycket serviceminded och proffsig. Vi är mycket nöjda med städningen.
    Hej Katarina, stort tack för ditt omdöme och dem fina orden! Det glädjer oss att vi får leverera våra städtjänster till er som ni är nöjda med och hoppas på en fortsatt fin höst tillsamman med er. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    Vi är jätte nöjda med Sophias Städ. Väldigt trevlig, kompetent och professionell städfirma. Rekommenderas!
    Hej Bozena, tack för era fina ord! Det är glädjande att vi får leverera professionell företagsstädning till er! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2022-08-11 Insamlad av företaget
    Vi köpte fönsterputs och de gjorde ett mycket bra jobb.
    Hej Lars, stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att vi fått möjlighet att leverera fönsterputsning ni är mycket nöjda med. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Jag köpte storstädning. Väldigt skönt att få städat där man själv inte ens tänker att det borde städas
    Hej Git, tack för ditt omdöme! Så roligt att vi kunde leverera en storstädning där vrån och kanter togs också. Varmt välkommen åter! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Storstädning av villa.
    Fint och gick snabbt med tre personer på plats.
    Mycket nöjd, kommer definitivt anlita Sophias igen.
    Hej Susanna, stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är så nöjd med oss. Du är varmt välkommen åter! Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig, kompetent och flexibel städfirma som kan rekommenderas!
    Hej Johan, tack för dina fina ord och att du rekommenderar oss! Vi är glada över att du är nöjd med vår hemstädning som tjänst. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Sophia. serviceinriktad och orienterad person som värnar både anställdas välstånd och kunden.

gediget arbete med detaljarbete och främst enkel att ha göra med.
    kommer bli fler städnings uppdrag med dem. mvh
    Hej Gabriel, stort tack för ditt fina omdöme! Ni är varmt välkomna åter! Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Blev jättebra bemött och exemplarisk flyttstädning!
    Hej Michel, tack för ditt omdöme och kul att du och nya ägaren av bosten är så nöjda med vår flyttstädning! .Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Tillmötesgående och mycket bra utfört arbete!!
    Hej Sara, tack för ditt omdöme! Och stort tack för att ni valde oss som städleverantör för er flyttstädning. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande både i telefon o sedan vid överlämnande av nycklar, ja beställde flytt städ av lgh och ja förväntade mig en ren o fin lgh vilket också blev
    Hej Peter, tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att få leverera gott bemötande och en flyttstädning som levde upp till dina förväntningar. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Vi är jätte nöjda med Sophias Städ. Fint och fräscht när man kommer hem. Kan verkligen rekommendera dem till andra.
    Hej Helene, stort tack för dina fina ord och rekommendation! Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-19 Insamlad av företaget
    Proffsiga, alltid i tid och lämnar så rent och fint.
    Supernöjd.
    Hej Towe, tack för ditt fina omdöme! Vi är glada över att göra er supernöjda med hemstädning. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-18 Insamlad av företaget
    Pålitlig, personlig och noggrann. Rekommenderas!
    Hej Sabina, tack för ditt omdöme och att du rekommenderar oss för hemstädning! Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Flexibla, öppna för feedback och bra resultat! Vi är nöjda med vår hemstädning varannan vecka.
    Hej Ellen, tack för ditt fina omdöme! Vi är glada över att ni är nöjda med hemstädningen från oss. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med Sophias Städ & Service AB. Altid bra service och enkel kommunikation.
    Hej Raimonda, tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att ni är så nöjda med vår service, städning och kommunikation. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Väldigt bra service
    Bra städning
    Hej Kevin, tack för ditt omdöme och för att du hörde av dig till oss för din storstädning! Så kul att du är väldigt nöjd med vår service och städning.
    Mvh Sophia Remmo
    2022-02-02 Insamlad av företaget
    Personligt och familjärt bemötande med mycket bra städning som gör att jag kan ägna mig åt mina olika aktiviteter!
    Gösta 90 år
    Hej Gösta, tack för dem fina orden! Vi tycker alltid det lika trevlig att få hjälpa till hos dig. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2022-01-29 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med den beställda flyttstädningen. Proffsigt utfört och rent i minsta skrymsle. Ett stort plus med checklistan och att Sophia själv var på plats.
    Hej Britt-Marie, stort tack för ditt omdöme! Vi är väldigt glada att fått utföra flyttstädning hos er och att dem nya bostadsägarna har godkänt och är mycket nöjda med utförandet. Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Väldigt Trevlig personal, noggrann städning,
    Bra priser!
    Hade inte förväntat mig att det skulle vara så rent som det var!
    Självklar 10/10!
    Jag kommer garanterat höra av mig till dem igen!
    Hej Rimak, stort tack för ditt fina omdöme! Fantastiskt kul att höra att du är nöjd med bemötandet, städningen och priset. Lycka till med nya boendet och varmt välkommen åter! Mvh Sophia Remmo Sophias Städ & Service AB
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Varmt och trevligt bemötande med snabb återkoppling och bra service.
    Vi anlitade Sophias städ för flyttstädning och allt fungerade smidigt. De levde upp till våra förväntningar och resultatet blev toppen.
    Vi ger er 5 av 5 🌟🌟🌟🌟🌟
    Hej Sara, stort tack för dina fina ord! Jag vill önska er varmt välkomna tillbaka vid behov och lycka till med nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
  • Bengt G
    skrev om Sophias Städ & Service AB
    2021-09-21 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Sophia städ för en flyttstädning efter att ha letat på Reco efter lämpligt företag. Från första kontakten till den sista bemöttes jag mycket trevligt och tillmötesgående av Sophia. Min lägenhet var i ett ganska dåligt skick och det krävdes en stor insats för att få den helt ren. Resultatet var mycket bra och överträffade mina förväntningar! Alla problem inför och i samband med städinsatsen löste Sophia utan vidare. Jag kan varmt rekommendera Sophia städ och service AB.
    Hej Bengt, stort tack för ditt fina omdöme och din rekommendation av oss! Det var en fröjd för oss att få hjälpa till med flyttstädningen så bostaden blev ren och doftad fräscht för den nya bostadsägaren. Hoppas du har hunnit landa och trivs i nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-09-21 Insamlad av företaget
    Flyttstäd av lägenheten.
    Kanon bemötande. Snabba svar.
    Hade egentligen inga förväntningar utom att få det städat. Blev så bra, superproffsigt.
    Hej Veronika, stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med både service och flyttstädning. All lycka till dig med nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-11 Insamlad av företaget
    Storstädning och fönsterputs av Sophias Städ & Service AB

Allt arbete de har utfört hos oss har varit toppen! Noggranna och duktiga vid storstädningen. Dessutom fantastiskt rena fönster! Tillmötesgående, professionellt och trevligt kundbemötande, såväl personalen som administrationen. Riktigt bra priser också! Kan varmt rekommendera Sophias Städ & Service. Vi har även redan rekomenderat de till våra vänner och bekanta.
    Hej Niko, det gör oss så otroligt stolta och glad över att vi levererat i både städningen och servicen! Våra kunder är värda service i världsklass! Stort tack för ett fint omdöme och era rekommendationer! Önskar er en trevlig dag! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-07 Insamlad av företaget
    Sophia är helt fantastisk, bemötandet mycket vänligt och välkomnande.

Förväntningarna överträffades, och alla blev nöjda.

Detta blev tack vare Sophia, en fin flyttstädning och avslutning på min dotters 2 år i denna lägenhet.

Vi kommer att återkomma vid tillfälle.

Vi tackar henne allra varmast.

Lasse & Jennifer
    Hej Lars, vilket fantastiskt omdöme, stort tack! Ni är alltid varmt välkomna tillbaka. Stort lycka till, till Jennifer med nya bostaden. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-04 Insamlad av företaget
    Vi beställde flyttstädning och är mycket nöjda. Trots kort varsel löstes allt mycket smidigt. Fläckfritt i lägenheten!
    Hej Helena, härligt att ni är mycket nöjda! Stort tack för fantastiskt fint omdöme. Önskar er lycka till med nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
  • Fredrik K
    skrev om Sophias Städ & Service AB
    2021-07-02 Insamlad av företaget
    Min villa låg ute till försäljning och oplanerat ville spekulant ha en förhandsvisning. Sophia kunde trots fullbokat schema en månad framåt, åta sig jobbet med kort varsel. Jag är mycket tacksam för det.
    Hej Fredrik, stort tack för ditt omdöme! Hoppas det blev en lyckad visning och att du kommer trivas i din nya bostad i dina gamla trakter. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-01 Insamlad av företaget
    Hörde av mig på rekonmendation för grov städning av kök. Väldigt nöjd med städningen och trevlig personal. Kommer vidare rekommendera dem.
    Hej Tommy, tack för fint omdöme och för dina rekommendationer! Nu får ni njuta av att använda er av ett väl städat kök. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-01 Insamlad av företaget
    Sophias städ har utfört flyttstädning av en 4rums lägenhet. Vi hade en bra kontakt och gick i genom uppdraget däri det fanns specifika delar . Städningen utfördes till belåtenhet både för mig samt den besiktning som senare utfördes.
    Hej Christer, tack för att du tog dig tiden att ge oss ett fint omdöme! Vi är mycket glada över att vi levererat i städningen. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Beställde flyttstäd av Sophias Städ & Service AB. Jag fick väldigt bra bemötande, tydlig och snabb kommunikation via mejl och både vi och köparna av vår lägenhet blev nöjda med städningen. Båda tummarna upp!
    Hej Anders, fantastiskt att ni tycker att vi har levererat i både bemötande, tydlig och snabb kommunikation! Stort plus för att ni och köparen är så nöjda med flyttstädningen. Stort tack för fint omdöme. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-06-02 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Sophias städ för flyttstädning och allting funkade super smidigt, lyhörda och snabba i all kommunikation. Oklanderligt utförd städning till väldigt bra pris, lägenheten har nog aldrig varit så ren! Jätte tack!
    Hej Hana! Stort tack för ditt fantastiskt fina omdöme. Hoppas ni har hunnit landa lite i er flytt och stort lycka till sen med er flytt tillbaka till Stockholm! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-05-18 Insamlad av företaget
    Storstädning av delar av stort hus. Jättebra städat, fantastiskt bemötande och ordentligt gjort.
    Hej Agneta, stort tack för dem fina orden, det var glädjande att kunna få hjälpa er. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-05-05 Insamlad av företaget
    Storstädning.Blev rent o snyggt.Trevlig personal.
    Hej Margareta, stort tack för det fina omdömet. Mvh Sophias StädService Sophias Städ & Service AB
    2021-05-05 Insamlad av företaget
    Fantastisk! Bra service ! Storstädning av vindsvåning
    Bjälkar , väggar , loft ! Mycket nöjd !!
    Hej Sissi, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophias StädService Sophias Städ & Service AB
    2021-05-02 Insamlad av företaget
    Det var en proffsig trevlig och driftig person som kom och hitintills är vi nöjda.har inget att klaga på.Vänligen Elvy Svensson
    Hej Elvy, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophias StädService Sophias Städ & Service AB
    2021-04-19 Insamlad av företaget
    Bästa fönsterputsningen! Rekommenderade grannen som också bokade och är super nöjd. Tack för bästa servicen.
    Hej, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-04-19 Insamlad av företaget
    Beställde fönsterputs och hemstädning och blev väldigt nöjd med resultatet därför valde jag fortsätt med vecko städning. Personal som kan svenska, väldigt bra pris och behjälpliga med annat än städning också vid behov. Bolaget känns tryggt och kan varmt rekommendera de.
    Hej Åsa, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophiaservice Sophias Städ & Service AB
    2021-04-13 Insamlad av företaget
    På rekommendation valde jag att testa Sophias städ & service då framförallt priset var lägre och jag hör bra om dom. Beställde hemstädning samt fönsterputs och måste säga att dom levde upp till mer en mina förväntningar. inget annat en väldigt nöjd. Stort TACK!
    Hej Tina, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-28 Insamlad av företaget
    Provat hemstäd två gånger. Nöjd med både utförandet och servicen. Bra kommunikation kring vem som kommer och ska utföra städningen, och de har svarat snabbt på både Mail och sms.
    Hej Jeanette, tack för ditt omdöme! Önskar dig en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-22 Insamlad av företaget
    Håller vad de lovar... Mycket flexibla pålitliga och tydliga.
    Skönt med personal som vi kan kommunicera med.
    Städning utöver det vanliga..!!
    Kan starkt rekommenderas.
    Hej Linda, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Hemstädning med fönsterputs var enkelt att beställa från företaget. Jag är mycket nöjd med städningen som gjordes!
    Hej Lili, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-19 Insamlad av företaget
    Den mest pålitliga städfirman, trygga och ärliga, håller verkligen vad dem lovar. Personal som gör sitt jobb på riktigt till skillnad från andra städfirmor som varit hos mig. Rekommenderar dem verkligen till alla.
    Hej Inger, tack för det fina omdömet! Önskar dig en fin dag. / Sophiasservic Sophias Städ & Service AB
    2021-03-17 Insamlad av företaget
    Rekommenderas varmt!! Bokat regelbunden hemstädning men känslan är mer av att vi får storstädning. Så otroligt noga och grym service!!
    Hej Sten! Stort tack för den fina rekommendationen. Sophias Städ & Service AB
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande o effektiv noggrann städning!
    Hej Richard, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservic Sophias Städ & Service AB
    2021-03-02 Insamlad av företaget
    Vi har städning en gång i veckan, och jättenöjda! Aldrig några problem, proffesionellt bemötande och klanderfritt utförande. Kan verkligen rekommenderas!!
    Hej Elina, stort tack för den fina rekommendation! Önskar er en fantastisk dag. Sophias Städ & Service AB