Sophias Städ & Service AB

Sophias Städ & Service AB

Välkommen till Sophias Städ & Service AB!

Vi är din professionella leverantör när det kommer till hemstädning och kontorsstädning. När du anlitar städhjälp får du tid över att umgås med familj och vänner. Oavsett om det gäller kontoret eller i hemmet så finns det mycket tid att spara in på städning.

Tjänster: Hemstädning, storstädning, byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning, fönsterputsning, trädgårdstjänster, barnpassning och mycket mer.

Som du ser så erbjuder vi en rad olika tjänster inom städ och service. Vi ger dig alltid trygg och prisvärd städning och alltid med Nöjd kund-garanti. Vå på Sophias Städ & Service AB står för trygghet, kvalité, ansvar och gott bemötande. Varmt välkommen att läsa mer om oss på vår hemsida!

Läs vad 26 kunder tycker om Sophias Städ & Service AB 2

2021-12-02
    Varmt och trevligt bemötande med snabb återkoppling och bra service.
    Vi anlitade Sophias städ för flyttstädning och allt fungerade smidigt. De levde upp till våra förväntningar och resultatet blev toppen.
    Vi ger er 5 av 5 🌟🌟🌟🌟🌟
    Hej Sara, stort tack för dina fina ord! Jag vill önska er varmt välkomna tillbaka vid behov och lycka till med nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
  • Bengt G
    skrev om Sophias Städ & Service AB
    2021-09-21
    Jag anlitade Sophia städ för en flyttstädning efter att ha letat på Reco efter lämpligt företag. Från första kontakten till den sista bemöttes jag mycket trevligt och tillmötesgående av Sophia. Min lägenhet var i ett ganska dåligt skick och det krävdes en stor insats för att få den helt ren. Resultatet var mycket bra och överträffade mina förväntningar! Alla problem inför och i samband med städinsatsen löste Sophia utan vidare. Jag kan varmt rekommendera Sophia städ och service AB.
    Hej Bengt, stort tack för ditt fina omdöme och din rekommendation av oss! Det var en fröjd för oss att få hjälpa till med flyttstädningen så bostaden blev ren och doftad fräscht för den nya bostadsägaren. Hoppas du har hunnit landa och trivs i nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-09-21
    Flyttstäd av lägenheten.
    Kanon bemötande. Snabba svar.
    Hade egentligen inga förväntningar utom att få det städat. Blev så bra, superproffsigt.
    Hej Veronika, stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med både service och flyttstädning. All lycka till dig med nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-11
    Storstädning och fönsterputs av Sophias Städ & Service AB

Allt arbete de har utfört hos oss har varit toppen! Noggranna och duktiga vid storstädningen. Dessutom fantastiskt rena fönster! Tillmötesgående, professionellt och trevligt kundbemötande, såväl personalen som administrationen. Riktigt bra priser också! Kan varmt rekommendera Sophias Städ & Service. Vi har även redan rekomenderat de till våra vänner och bekanta.
    Hej Niko, det gör oss så otroligt stolta och glad över att vi levererat i både städningen och servicen! Våra kunder är värda service i världsklass! Stort tack för ett fint omdöme och era rekommendationer! Önskar er en trevlig dag! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-07
    Sophia är helt fantastisk, bemötandet mycket vänligt och välkomnande.

Förväntningarna överträffades, och alla blev nöjda.

Detta blev tack vare Sophia, en fin flyttstädning och avslutning på min dotters 2 år i denna lägenhet.

Vi kommer att återkomma vid tillfälle.

Vi tackar henne allra varmast.

Lasse & Jennifer
    Hej Lars, vilket fantastiskt omdöme, stort tack! Ni är alltid varmt välkomna tillbaka. Stort lycka till, till Jennifer med nya bostaden. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-04
    Vi beställde flyttstädning och är mycket nöjda. Trots kort varsel löstes allt mycket smidigt. Fläckfritt i lägenheten!
    Hej Helena, härligt att ni är mycket nöjda! Stort tack för fantastiskt fint omdöme. Önskar er lycka till med nya bostaden! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
  • Fredrik K
    skrev om Sophias Städ & Service AB
    2021-07-02
    Min villa låg ute till försäljning och oplanerat ville spekulant ha en förhandsvisning. Sophia kunde trots fullbokat schema en månad framåt, åta sig jobbet med kort varsel. Jag är mycket tacksam för det.
    Hej Fredrik, stort tack för ditt omdöme! Hoppas det blev en lyckad visning och att du kommer trivas i din nya bostad i dina gamla trakter. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-01
    Hörde av mig på rekonmendation för grov städning av kök. Väldigt nöjd med städningen och trevlig personal. Kommer vidare rekommendera dem.
    Hej Tommy, tack för fint omdöme och för dina rekommendationer! Nu får ni njuta av att använda er av ett väl städat kök. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-07-01
    Sophias städ har utfört flyttstädning av en 4rums lägenhet. Vi hade en bra kontakt och gick i genom uppdraget däri det fanns specifika delar . Städningen utfördes till belåtenhet både för mig samt den besiktning som senare utfördes.
    Hej Christer, tack för att du tog dig tiden att ge oss ett fint omdöme! Vi är mycket glada över att vi levererat i städningen. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-06-28
    Beställde flyttstäd av Sophias Städ & Service AB. Jag fick väldigt bra bemötande, tydlig och snabb kommunikation via mejl och både vi och köparna av vår lägenhet blev nöjda med städningen. Båda tummarna upp!
    Hej Anders, fantastiskt att ni tycker att vi har levererat i både bemötande, tydlig och snabb kommunikation! Stort plus för att ni och köparen är så nöjda med flyttstädningen. Stort tack för fint omdöme. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-06-02
    Vi anlitade Sophias städ för flyttstädning och allting funkade super smidigt, lyhörda och snabba i all kommunikation. Oklanderligt utförd städning till väldigt bra pris, lägenheten har nog aldrig varit så ren! Jätte tack!
    Hej Hana! Stort tack för ditt fantastiskt fina omdöme. Hoppas ni har hunnit landa lite i er flytt och stort lycka till sen med er flytt tillbaka till Stockholm! Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-05-18
    Storstädning av delar av stort hus. Jättebra städat, fantastiskt bemötande och ordentligt gjort.
    Hej Agneta, stort tack för dem fina orden, det var glädjande att kunna få hjälpa er. Mvh Sophia Sophias Städ & Service AB
    2021-05-05
    Storstädning.Blev rent o snyggt.Trevlig personal.
    Hej Margareta, stort tack för det fina omdömet. Mvh Sophias StädService Sophias Städ & Service AB
    2021-05-05
    Fantastisk! Bra service ! Storstädning av vindsvåning
    Bjälkar , väggar , loft ! Mycket nöjd !!
    Hej Sissi, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophias StädService Sophias Städ & Service AB
    2021-05-02
    Det var en proffsig trevlig och driftig person som kom och hitintills är vi nöjda.har inget att klaga på.Vänligen Elvy Svensson
    Hej Elvy, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophias StädService Sophias Städ & Service AB
    2021-04-19
    Bästa fönsterputsningen! Rekommenderade grannen som också bokade och är super nöjd. Tack för bästa servicen.
    Hej, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-04-19
    Beställde fönsterputs och hemstädning och blev väldigt nöjd med resultatet därför valde jag fortsätt med vecko städning. Personal som kan svenska, väldigt bra pris och behjälpliga med annat än städning också vid behov. Bolaget känns tryggt och kan varmt rekommendera de.
    Hej Åsa, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophiaservice Sophias Städ & Service AB
    2021-04-13
    På rekommendation valde jag att testa Sophias städ & service då framförallt priset var lägre och jag hör bra om dom. Beställde hemstädning samt fönsterputs och måste säga att dom levde upp till mer en mina förväntningar. inget annat en väldigt nöjd. Stort TACK!
    Hej Tina, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-28
    Provat hemstäd två gånger. Nöjd med både utförandet och servicen. Bra kommunikation kring vem som kommer och ska utföra städningen, och de har svarat snabbt på både Mail och sms.
    Hej Jeanette, tack för ditt omdöme! Önskar dig en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-22
    Håller vad de lovar... Mycket flexibla pålitliga och tydliga.
    Skönt med personal som vi kan kommunicera med.
    Städning utöver det vanliga..!!
    Kan starkt rekommenderas.
    Hej Linda, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-19
    Hemstädning med fönsterputs var enkelt att beställa från företaget. Jag är mycket nöjd med städningen som gjordes!
    Hej Lili, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service AB
    2021-03-19
    Den mest pålitliga städfirman, trygga och ärliga, håller verkligen vad dem lovar. Personal som gör sitt jobb på riktigt till skillnad från andra städfirmor som varit hos mig. Rekommenderar dem verkligen till alla.
    Hej Inger, tack för det fina omdömet! Önskar dig en fin dag. / Sophiasservic Sophias Städ & Service AB
    2021-03-17
    Rekommenderas varmt!! Bokat regelbunden hemstädning men känslan är mer av att vi får storstädning. Så otroligt noga och grym service!!
    Hej Sten! Stort tack för den fina rekommendationen. Sophias Städ & Service AB
    2021-03-04
    Trevligt bemötande o effektiv noggrann städning!
    Hej Richard, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservic Sophias Städ & Service AB
    2021-03-02
    Vi har städning en gång i veckan, och jättenöjda! Aldrig några problem, proffesionellt bemötande och klanderfritt utförande. Kan verkligen rekommenderas!!
    Hej Elina, stort tack för den fina rekommendation! Önskar er en fantastisk dag. Sophias Städ & Service AB
    2021-02-24
    Håller vad de lovat, kommer i tid och är noggranna. Luktar fräscht när jag kommer hem.
    Hej Maria, tack för ditt omdöme! Önskar dig en fantastiskt trevlig helg! Sophias Städ & Service AB