Alla kategorier Barnpassning Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Hässelby Villastad Marisas Städ- och Hemservice

Marisas Städ- och Hemservice

Rädisvägen 27, 165 73 Hässelby — Visa karta

Vårt mål är att avslasta dig så att du kan ägna din tid åt det du vill. Vi sätter en ära i att utföra arbetet med hög kvalitet och respekt för dig, din familj och ditt hem.Vi gör arbetet när det passar dig; dagtid, kvällar eller helger.
Jungfrugatan 35, 11444, STOCKHOLM
Nannynu!
Marianne C:
Trevligt, professionellt bemötande. Snabb handläggning. Trots att vi hade ganska specifika önskemål hittade de snabbt en barnvakt med rätt p...

Läs vad 11 kunder tycker om Marisas Städ- och Hemservice

• Eva-Charlott
    Eva-Charlott skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    När Marissa kommer får man alltid ett stort leende och man känner sig alltid trygg att lämna ens hem i hennes ansvar.
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Jag anlitade Marisas städ till en flyttstädning.
    Mäklaren som kom att se lägenheten var även han mer än nöjd.
    Resultatet var extraordinärt bra.
    Som en föredetta städ ledare både inom hotell och storstädningar kan jag verkligen rekommendera Marisas städ.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Marisa är alltid glad och trevlig. Återkopplar alltid om man har bett henne ringa. Jag är väldigt noggrann själv med städning och blev väldigt nöjd med Marisas städning. Hon är noggrann och effektiv och hon gör mycket mer än vad jag har upplevt med annat städföretag. Under tiden hon städar får jag mycket annat gjort och får mer tid över. Om man uppskattar egna initiativ, exempelvis att ställa pennorna i pennstället, blir man nöjd med Marisas sätt. Sammanfattningsvis kan jag säga att det ger mig energi och glädje.
  • Wladimir N
    Wladimir N skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Använde Marisas städ för en flyttstäd, hon var jätte flexibel med tider och allt gick smidigt, städningen blev superbra och noggrant. Värt varenda krona.
    Kommer garanterat anlita henne igen kan varmt rekommendera henne!
  • Petra S
    Petra S skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Städningen är klander fri, alltid välstädat. Marisa är punkltlig och pålitlig.
  • Vivi-Ann N
    Vivi-Ann N skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Mycket nöjd med både städning och bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Lars-Erik N
    Lars-Erik N skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Marisa är bra! Kommer alltid som bestämt. Ställer upp och löser förfrågningar om extrastädningar. Frågar om det är något som är speciellt viktigt denna gång. Städar noggrant och bra.
  • Shux A
    Shux A skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    jag var mer än nöjd med hennes städning. Bra bemötande och henne skulle rekomandera andar vänner som jag känner.
  • Susann M
    Susann M skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Marissa är väldigt tillmötesgående
  • Teresa A
    Teresa A skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Marisas städ och hemservice, är ett personligt företag med en otroligt ambitiös ägare som inte nöjer sig förrän det är perfekt. Jag kan värmt rekommendera företaget till alla jag känner och till alla som letar efter ett pålitligt och seriöst städföretag.
  • Anna T
    Anna T skrev om Marisas Städ- och Hemservice
    Trevlig, tillmötesgående, inger förtroende, bra service

Rädisvägen 27, 165 73 Hässelby