Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Snittbetyg
4.2
Ring 070-854 81 18 Dela

Om företaget

Vi på Nära & Kära Fastighetsskötsel AB erbjuder professionell städservice till privat- och företagskunder. Behöver ni hjälp med att underlätta er vardag? Då finns vi här för att hjälpa er. Vi erbjuder hemstädning, storstädning, flyttstädning och kontorsstädning, som utförs av våra proffsiga medarbetare. Utöver städtjänster...

110 omdömen om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 110 omdömen med 4.2 i snittbetyg
Sonja N
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Det är jätteskönt att ni kommer 1ggr/mån. Men gillar inte att det blir olika städerskor hela tiden. Dom är duktiga men, det blir ändå tryggare att träffa samma person varje gång!

Mats W
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Jag fick snabbt, engagerat och trevligt svar på mitt mail.

Åsa E
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

De är flexibla och svarar snabbt på sms. Jag har fått uppfattningen att de ger sina anställda drägliga villkor - jag hoppas det är korrekt.

Maria T
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Anlitade många år för städning varannan vecka och då var det bra. För en månad sedan sa vår städerska upp sig. En tillfällig vikarie städade hos oss en gång men hon var långt ifrån lika bra och vi har inte blivit erbjudna någon ny ordinarie städerska. Det har varit dålig återkoppling från Nära&Kära och jag har nu sagt upp min avtal.

Lotta N
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Trevligt bemötande, lätta att få tag i. Väl utförd hemstädning varje gång

Lena R
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Trevliga. Svarar snabbt. Löser problem.

Jenny R
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Vi har 4 timmar städning i vårt hus en gång varannan vecka. Vår upplevelse beror helt på personen som kommer och städar. Vi är nöjda med vår ordinarie städpersonal. Vikarierna börjar alltid med att tala om vilket dåligt jobb vår ordinarie person har gjort - vilket vi inte tycker stämmer. Men vi är sällan helt nöjda när en vikarie varit här. Vi tycker det är lite märkligt att personalen kommer till fots (i ur och skur) - det tar ca 20 min att gå från bussen till oss.

Sven J
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Jag är väldigt nöjd Välstädat och trevlig personal

Eva E
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Har alltid blivit trevligt bemött vid kontakt Förväntningarna har varit till belåtenhet Köpt tjänst var städning var fjortonde dag som vi varit nöjda med. Mvh Eva

Jonas B
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Fungerat jättebra i flera år nu! Städarna är trevliga och arbetar effektivt med ett fint resultat. Kundtjänst är lätt att komma i kontakt med, ger snabba svar och alltid med lika fint bemötande. De löser eventuella ändringar snabbt och smidigt utan problem. Vi har prövat flera städföretag tidigare, men detta har varit bäst 👌

Jan O
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Det funkar friktionsfritt. Bra leverans. Personalkontinuitet och funkar även bra i semesterperioden.

Elisabeth T
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Företaget är bra. Men vi har blivit pensionär och har tid att städa själva. Gällande storstädning behövs anlitar vi det.

Eva N
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

En granne rekommenderade Nära & Kära när vi letade städbolag, så efter ett hembesök valde vi dem. Det har vi inte ångrat. Det har fungerat superbra under alla år. Vi har haft en fantastisk städerska; punktlig, noggrann och trevlig. De enstaka tillfällen hon varit sjuk eller ledig har vi fått en ersättare trots måndag morgon 7.30. Över förväntan. //Eva

Carina H
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Alltid bra bemötande och trevlig personal. Vi fick höra talas om företaget genom grannsamverkan när vi efterfågade ett företag med kollektivavtal vilket var ett krav från vår sida. Vi är nöjda.

Lovisa S
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Professionell och trevlig personal. Lätta att få kontakt med.

Kirsti F
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

jag har alltid blivit väl bemött av företaget, utförarna har varit trevliga och varit flitiga. negativ har varit med kommunikationen men det har alltid fungerat med kroppspråket , jag har visat ..... de har också bemött bra trots vårdpersonal närvarande i vårt hem. jag är nöjd med företaget.MVH Kirsti Feldtman

Björn J
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Var bra I början men det kom olika varje gång. Pratade dålig svenska. Sedan hade vi stambyten. Sedan valde jag en annan.

Erling S
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Vi har under en längre tid haft samma person som städar som vi är mycket nöjda med. Något vi uppskattar då det tidigare kunnat vara mer frekvent med byten av personal. Som helhet är vi nöjda med kvalitén på städningen.

Margareta H
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Jag är nöjd med städningen.. Ingat att anmärka på. Margareta Hedin.

Margita J
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Är nöjd med de tjänster vi fått! Tyvärr tappade vi vår första städhjälp av personliga skäl. Har fått hjälp av olika den senaste tiden, men hoppas på en fast städhjälp!

Mikael L

Flexibla Tillmötesgående Noggranna

Kerstin S
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Svårt att få kontakt men ok utfört arbete

Ulf C
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Företaget har bemött mig på ett bra och tydligt sätt och alltid svarat snabbt tillbaka på all kommunikation. Vi har alltid haft samma städare och det har fungerat jättebra. Alltid punktlig och noggrann. Det som kunde förbättras är, om ordinarie städare inte kan komma och företaget skickar en annan städare, att man i god tid får meddelande om att det kommer en ersättare. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med städtjänsten. Vi har städning var 14:e dag.

Karl Erik B
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Proffsiga, kompetenta och korrekta, en jättetrevlig upplevelse sedan många år tillbaka

Christina Ö
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Bra service, nöjd, kan rekommenderas!

Inger D
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

För det mesta nöjd, men strul då städerskan blivit sjuk, men det har oftast löst sig. Önskar att företaget skulle kontakta kund då man skickat en ny städerska för att följa upp!

Åsa M
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Bra upplevelse. Återfärder infördes efter fråga om vad som ingick i standardstädning. Bra arr det går att variera vad man önskar hjälp med per gång. Minus inget autogiro! Informera om era villkor för arbetarna. Fråga, en standardstädning av villa = 4 timmar. Hinner anställd med två hus per dag? Har anställda rast/lunch?

Anders E
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Trevligt bemötande, flexibla, seriösa, mycket bra personal. Städ en gång i månaden.

Lennart C
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Mycket nöjd med allt. Väldigt duktig och trevlig städerska

Bo L
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Med ordinarie städerska varan vecka fungerar mycket bra. Vid behov av vikarie har det missat, andra tider dålig svenska som tur är inte så ofta.

Mårten H
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Bra service, välstädat o billigt

Ia W
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Oftast väldigt bra varit missnöjd enstaka ggr genom åren troligen pga vikarie.

Jens M
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Bra på alla sätt och vis! Lätt att få kontakt med om man skulle behöva flytta städdatum etc.

Birgit L
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Bra bemötande Trevlig och noggrann dam som kom till oss. Mycket nöjd med med allt.

Susanne Å
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Alltid snyggt och fint utfört arbete! Vi har haft turen att ha en och samma städerska under flera års tid och känt oss väldigt nöjda och bekväma med det.

Britt P
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Jag är supernöjd med min städning som jag får genom Nära och Kära. -Det är lätt att komma i kontakt med kontoret om jag skulle vilja ändra dag eller så .De är alltid tillmötesgående. Rekommenderar dom gärna till mina grannar. Jag har en och samma städerska som kommer och det är nog hennes förtjänst som jag är så nöjd.

Inger J
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Meddelanden till kontoret går inte alltid fram till min städare - dåligt.

Ove S
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Oftast Kontak genom växel som vidarebefordrar till Hemsätäd.= onödig omväg men kanske nödvändigt. " Alltid" samma person, som nu vet precis hur jag vill ha det, toppen Tjej.

Magnus P
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Alltid snabbt och smidigt bemötande och löser det alltid när det blir förändringar. Mycket bra

Ulla-Britt H
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Fin bemötande man får samma städdag trots städ en gång i månad Städning oftas mycket bra

Nils S
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Alltid proffsigt service, lätt att nå och justera ifall man behöver boka om. Vi har haft Nära & Kära i mer än 5 år och kommer absolut fortsätta att rekommendera de.

Anna Z E
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Det största problemet är att de hela tiden kom nya personer som städade. Aldrig samma. Det kändes otryggt och de städade med olika resultat. En av dem hade sönder ett föremål och var väldigt oförsiktig.

ERIC G
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Mycket nöjd med deras städning och deras service!

Anna A
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Lätta att få tag på när man behöver ändra tider eller fråga något, svarar snabbt och vi får alltid vikarie om ordinarie är sjuk. Själva städningen är tyvärr ibland lite slarvigt utförd. Det är givetvis personberoende och kanske inte generellt för företaget.

Annica W
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Mkt nöjd, har samma Irene å hon är trygg å gör ett fint arbete. Så skönt att var annan v njuta av att det är fint hemma Ledningen hör alltid i tid av sig om det är något Mvh Annica Wistedt 💐💐💐

Emil E
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Personligt bemötande. Kompetent personal som städar bra. Flexibla med att kunna byta dag när det behövs.

Christer C

Proffsigt och trevligt kundbemötande

Kristina S
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Duktiga och trevliga städerskor, flexibelt att ändra datum vid tex semester

Per L
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Har hela tiden fungerat som det ska. Jag är oftast inte hemma när städningen utförs men det går lika bra ändå.

Ingrid G
Skrev om Nära&Kära Fastighetsskötsel AB

Städar bra,trevliga och lätta att ha och göra med./,

Filtrera omdömen