Nettoflytt

Nettoflytt

nettoflytt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Nettoflytt! Vi har arbetat med flyttjänster och transport sedan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet av branschen. Vi på Nettoflytt hjälper dig med företagsflytt, bohagsflytt, dödsbo, magasinering, flyttstäd, flyttpackning, frakt, bud, källarröjning m.m. Vi jobbar i hela Sverige. Vår personal är...

510 omdömen om Nettoflytt

Sedan starten hos Reco 2019

Frida R
Skrev om Nettoflytt

Wow!!! Jag har flyttat många gånger och detta är utan tvekan den bästa och smidigaste flytten jag varit med om! Så trevliga, effektiva, noggranna, försiktiga. Rekommenderar starkt!!!

Svar från Nettoflytt

Hej Frida. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Elisabeth E
Skrev om Nettoflytt

Bästa personalen, trevliga, jobbar otroligt snabbt och proffsigt! Har använt Nettoflytt ett antal gånger och blir alltid lika nöjd! Rekommenderar dem till alla!

Svar från Nettoflytt

Hej Elisabeth. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Sandra B
Skrev om Nettoflytt

Killarna på Nettoflytt var helt fantastiskt duktiga!! Proffsiga, härliga & så trevliga - flytten blev ett nöje tack vare dem :)

Svar från Nettoflytt

Hej Sandra. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Sunniva R
Skrev om Nettoflytt

Bra service, tydliga, enkla att ha att göra med och skötte jobbet utmärkt!

Svar från Nettoflytt

Hej Sunniva. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Jan J
Skrev om Nettoflytt

Vår upplevelse av Nettoflytt är enbart positiva.Trevliga killar som flyttade vårt bohag effektivt och med gott humör.Plastade in möbler som var ömtåliga.Vi är mycket nöjda!

Svar från Nettoflytt

Hej Jan. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Martin L
Skrev om Nettoflytt

Tredje gången familjen använder sig av Nettoflytt AB. Denna gången användes, förutom flyttjänst, dessutom deras tjänster för möbeltvätt och magasinering. Helhetligt var det god, kvick och tydlig kommunikation tvärsigenom. Samtliga tjänster fungerade exemplariskt och Nettoflytt levererade på ett punktligt, välkommunicerat och effektivt sätt. Jag vill varmt rekommendera deras tjänster och skulle gärna använda dem igen.

Svar från Nettoflytt

Hej Martin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Lizeth B
Skrev om Nettoflytt

Stort tack till Micke och Jan som hjälpte mig att få hem min stora möbel. Killarna var profsiga och mycket trevliga. Jag kommer definitivt att anlita de igen.

Svar från Nettoflytt

Hej Lizeth. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Kent H
Skrev om Nettoflytt

Ett stort tack till flyttkillarna Micke, Jan, Axel samt Alexander och till flyttstädarna för ett utfört arbete av högsta klass. Nettoflytts personal är professionella och mycket trevliga. Kommer att rekommendera Nettoflytt till andra.

Svar från Nettoflytt

Hej Kent. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Lars Joakim L
Skrev om Nettoflytt

Vi skänkte ett piano som hämtades inom några timmar på ett proffsigt sätt, av bara farten blev vi av med en frys oxå. Vänligt bemötande.

Svar från Nettoflytt

Hej Lars. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Frida L
Skrev om Nettoflytt

Jättetrevlig, duktig personal och utmärkt service! Allt flöt på väldigt bra som man önskar under en flytt! Rekommenderar starkt!!!

Einar Hansens B

Vi anlitade Nettoflytt för flytt av en tung säkerhetsmonter, via trappor och trånga passager. Micke och Alexander från Nettoflytt agerade synnerligen professionellt och kreativt och hann med att vara trevliga och positiva under tiden. Jag kommer att anlita Nettoflytt igen nästa gång jag behöver hjälp med något liknande och jag rekommenderar dem gärna till andra.

Svar från Nettoflytt

Hej Einar. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Anna Karolina E

Fantastiskt enkelt, snabbt och total serviceupplevelse. Micke på Nettoflytt är dessutom väldigt snäll och hjälpte mig efter jobbet med ett piano (han tog själv) :) Rekommenderar.

Svar från Nettoflytt

Hej Anna. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Emma S
Skrev om Nettoflytt

Jätte trevliga killar som hjälpte mig få upp ett tungt piano några trappor upp. Billigt och gick väldigt snabbt. Kommer definitivt anlita igen.

Svar från Nettoflytt

Hej Emma. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

First-Name L
Skrev om Nettoflytt

Jag har under många år anlitat Nettoflytt när jag har behövt forsla saker hit eller dit. De har kånkat pianon, drejskivor, ugnar, soffor, tunga ekmöbler och allsköns bråte och bohag för min räkning. Alltid pålitliga, kvicka och prisvärda. De löser alltid allt!

Svar från Nettoflytt

Hej First-Name. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Hanna J
Skrev om Nettoflytt

Nettoflytt var effektiva, duktiga och gav fantastisk flyttservice

Svar från Nettoflytt

Hej Hanna. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Selma L
Skrev om Nettoflytt

Tacksam för bra hjälp, snabba svar och vänligt bemötande. Rekommendera!!!

Svar från Nettoflytt

Hej Selma. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Fredrik H
Skrev om Nettoflytt

Mycket nöjda! Kan verkligen rekommendera.

Svar från Nettoflytt

Hej Fredrik. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Kerstin S

Helt nöjd med utförande och bemötande. Rekommenderas varmt. Kerstin

Svar från Nettoflytt

Hej Kerstin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Anna-Karin Lindblom H

Sällan har jag upplevt bättre service och bemötande! Alexander svarade snabbt på mina frågor och funderingar via mejl och han och hans kollega Jan kom vid utsatt tid på flyttdagen. Men det som stannar kvar hos mig är deras trevliga och personliga bemötande. De var otroligt positiva och glada och inget var något problem. De bar upp mina möbler fyra trappor upp utan hiss utan att klaga det minsta. Tvärtom, de bjöd på skämt och historier och delade med sig av sig själva. Stämningen var rakt igenom god under de 4,5 timmar som...

Svar från Nettoflytt

Hej Anna-Karin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Fatmir O
Skrev om Nettoflytt

Mycket trevligt bemötande, allt från telefonkontakt tills flytten var klar. Trevliga flyttgubbar med entusiasm och hög service:) Jag förväntade mig en svår och bökig flytt som man annars hör folk gnälla om,, ”usch så svårt det var att flytta,, aldrig igen” Men jag har ej fått uppleva det svåra,, Nettoflytt har gjort allting lätt och smidigt, Jag fick hjälp med flytt från lägenhet till hus, och flyttgubbarna gjorde det lilla extra med jobbet och till och med flyttade möblerna inomhus så alla va nöjda. Stort tack...

Svar från Nettoflytt

Hej Fatmir. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Ann-Louise I
Skrev om Nettoflytt

Effektiva, trevliga och väldigt serviceinriktade. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Nettoflytt

Hej Ann-Louise. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Sandra S
Skrev om Nettoflytt

Hyrde tjänsten flytthjälp. Trevlig bemötande och lätta att prata med. Noga och professionella. Arbetade på ett effektivt sätt. Stort tack för all er hjälp! Rekommenderas varmt.

Mai Y
Skrev om Nettoflytt

De var mycket professionella, snälla och gjorde ett bra jobb. Detta var vår andra gång och vi är nöjda igen.

Svar från Nettoflytt

Hej Mai. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

First-Name L
Skrev om Nettoflytt

Professionell flyttningsfirma Smidigt, billigt och trevligt bemötande

Svar från Nettoflytt

Hej Robert. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Lube S
Skrev om Nettoflytt

Mycket professionella och ödmjuka. Aldrig problem om man skulle behöva lite extra hjälp. Kan starkt rekommendera dem då jag använt Nettoflytt i olika sammanhang sedan 2002.

Svar från Nettoflytt

Hej Lube. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Pia A
Skrev om Nettoflytt

Flyttfirman fungerade utmärkt, trevliga o strukturerade o trevligt bemötande både före o efter. Alexander var snabb o svara på Mail o tillmötesgående precis som flyttpersonalen. Som hjälp med flytt rekommenderar jag dem starkt. (Dock ej deras flyttstäd som handahölls av annan personal och annan ansvarig)

Svar från Nettoflytt

Hej Pia. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Vi uppskattar ditt fina bemötande gällande städ, vi har vidtagit åtgärder gällande städ och ändrat i rutiner så att vi blir bättre. Tack så hemskt mycket.

Jeanette J
Skrev om Nettoflytt

Alltid tillgängliga för info samt städningen var bra

Svar från Nettoflytt

Hej Jeanette. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Karl L
Skrev om Nettoflytt

Snabbt och mycket trevligt bemötande. Flexibla och lösningsfokuserade för flytt mellan Malmö och Stockholm. Kan varmt rekommendera Nettoflytt!

Svar från Nettoflytt

Hej Karl. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Tjeerd Van W
Skrev om Nettoflytt

Dem är bäst! Vi har flyttat tre gånger inom Malmö, alltid med Nettoflytt. Dem är trevliga, snabba o professionela. Låna extra lådor, igen? Ingen fara. Frågar om offert eller bokad tid? Snabb o trevlig svar. Ger till o med tips under flytten för att skydd vår ny slipade golv. Jag har rekommenderad dem till alla mina kompisar och alla var nöjda. Allt detta till en jättebra pris. Tack igen Nettoflytt 👍

Svar från Nettoflytt

Hej Tjeerd. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Per-Olof B
Skrev om Nettoflytt

Trevlig, proffsig och snabb personal

Svar från Nettoflytt

Hej Per-Olof. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Paras B
Skrev om Nettoflytt

De kom snabbt efter beställning och fick upp två stora otympliga ventilationsaggregat för en svängd trappa som var knappt bredare än det som skulle upp. Högst rimlig kostnad dessutom.

Svar från Nettoflytt

Hej Paras Bygg AB. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Lennart T
Skrev om Nettoflytt

Jag rekommenderar Nettoflytt för att de är snabba, trevliga och utför flyttningen mycket bra.

Svar från Nettoflytt

Hej Lennart. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Scan C

Bra bemötande, snabb service, bra priser MVH Per

Svar från Nettoflytt

Hej Scan Coin AB. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Subhomoy H
Skrev om Nettoflytt

It was a very good experience.moving my stuffs. Well communicated and timely. Thank you and keep it up.

Svar från Nettoflytt

Hi Subhomoy. We at Nettoflytt AB are very grateful that you took the time to write about your experience. Thank you very much.

Lena H
Skrev om Nettoflytt

Snabb respons på offert och trevliga snabba effektiva killar som kom.

Svar från Nettoflytt

Hej Lena. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Anneli J
Skrev om Nettoflytt

Otroligt snabb och bra. Finns inget att anmärka på. Kan ge de allra bästa rekommendationer.

Svar från Nettoflytt

Hej Anneli. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Ingegärd A
Skrev om Nettoflytt

Har anlitat nettoflytt tidigare och varit mycket nöjd både med flytten och trevligt bemötande. Hjärtligt tack till killarna för gott arbete.

Svar från Nettoflytt

Hej Ingegärd. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Jens-Erik R
Skrev om Nettoflytt

Vi har fick hjälp med att få flyttat ett löpband från övervåningen till garaget. 3 super trevliga och professionella killar från Nettoflytt kom dock lite forsenad och fick flyttat det 140 kg tunga löpband ner av en besvärlig trappa. Vi kan bara rekommendera detta företag.

Svar från Nettoflytt

Hej Jens-Erik. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Pär L
Skrev om Nettoflytt

Mycket trevlig o vänlig personal , snabba o proffsiga . Kommer anlita fler gånger

Svar från Nettoflytt

Hej Pär. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Raksystems D
Skrev om Nettoflytt

Det fungerade precis som det var tänkt!

Svar från Nettoflytt

Hej Raksystem. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Sven-Eric L
Skrev om Nettoflytt

Att flytta är slitsamt – just därför så viktigt att en flyttfirma är professionell och lyhörd med inställningen att allt är möjligt. Nettoflytt = proffsigt, prisvärt och smidigt – rekommenderas!

Svar från Nettoflytt

Hej Sven-Eric. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Madeleine L
Skrev om Nettoflytt

Jag kan verkligen rekommendera Nettoflytt. Jag fick ett snabbt och trevligt bemötande vid första kontakten. Alla frågor (och de var inte få) jag hade fram till flyttdagen besvarades snabbt. Själva flytten var väldigt effektiv och allt gick mycket smidigt. Trevlig personal som tog väl hand om alla mina saker. Jag har inget att klaga på och jag kommer att anlita Nettoflytt igen.

Svar från Nettoflytt

Hej Madeleine. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Lina K
Skrev om Nettoflytt

Kan varmt rekommendera Nettoflytt. Snabba, billiga och professionella. Kommer att anlita dem igen vid nästa flytt.

Svar från Nettoflytt

Hej Lina. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Emma F
Skrev om Nettoflytt

Mycket effektiva och duktiga, vilket gjorde flytten snabb och smidig. Kan varmt rekommendera Nettoflytt!

Amanda B
Skrev om Nettoflytt

NettoFlytt Lund. Den värsta upplevelsen jag någonsin har haft. Fruktansvärd kommunikation, dålig i allmänhet men också oförskämd. Dök inte upp vid den schemalagda tiden (1,5 timmar försenade). Städade inte halva lägenheten så uppenbarligen misslyckades rengöringsinspektionen. I slutändan tog inspektören 39 bilder på saker som behövde rengöras igen och enligt honom kunde han till och med ha tagit fler. Chefen var mycket aggressiv på telefonen om det. I slutändan fixade de det men allt var så stressigt att jag aldrig kommer att anställa dem igen. FRUKTANSVÄRT. Håll dig borta.

Svar från Nettoflytt

Hej Amanda! Vi är alltid tacksamma för feedback. Vi kan inte känna igen den beskrivning du ger. Er flyttstädning var bokad att starta 10:00, detta mailade vi även till er. Personalen var på plats 10:00 helt enligt bokningen. Vid besiktningen var där någon avvikelse varpå ni ringde oss och påpekade detta. Vi såg till att ni hade städpersonal på plats inom 60 minuter. Vi håller mycket hårt på vår Garanti och är väldigt stolta att kunna ha så korta svarstider från samtal till åtgärd. Mannen som besiktigade lägenheten var...

Agneta E
Skrev om Nettoflytt

Anlitade Nettoflytt i samband med min mormors flytt. Fick snabb kontakt. Toppen utfört arbete med trevlig och mycket serviceminded personal. Jag rekommenderar Nettoflytt till andra och kommer själv anlita Nettoflytt igen när behov uppstår!

Svar från Nettoflytt

Hej Agneta. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Peter J
Skrev om Nettoflytt

Snabb och effektiv hjälp. Trevlig personal. Vi är hur nöjda som helst.

Svar från Nettoflytt

Hej Peter. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Sumithra V
Skrev om Nettoflytt

Väldigt trevligt bemötande och väldigt effektivt och väl utfört arbete när vi behövde hjälp med tömning av ett dödsbo.

Svar från Nettoflytt

Hej Sumithra. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Susanne S
Skrev om Nettoflytt

Proffsigt och snabb återkoppling.

Svar från Nettoflytt

Hej Susanne. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

Victoria E
Skrev om Nettoflytt

Bra bemötande, fin återkoppling, bra pris, god kommunikation!

Svar från Nettoflytt

Hej Victoria. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.