Nettoflytt, sid 2

Norra Bulltoftavägen 65 F, 212 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till Nettoflytt!

Vi har arbetat med flyttjänster och transport sedan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet av branschen. Vi på Nettoflytt hjälper dig med företagsflytt, bohagsflytt, dödsbo, magasinering, flyttstäd, flyttpackning, frakt, bud, källarröjning m.m.

Vi jobbar främst i Skåne med omnejd men har erfarenhet av flytt i hela Sverige. Vår personal är specialister på det de gör och kan flytta allt från piano och konst till till flyglar datorer och mycket mer. Bra service till absolut lägsta pris är vår devis. Kontakta oss gärna för mer information. Varmt välkommen!

Läs vad 112 kunder tycker om Nettoflytt

• Subhi S

2019-12-26

Subhi S skrev om Nettoflytt
    Perfekt...
    Har anlitat er flera gånger då ni kan sista sekunden och man får alltid bra service. Flytten har alltid gått smidigt. Flyttstädningen i sig är 5 av 5. Läs mer
    2019-12-26 Nettoflytt A svarar Subhi S
    Hej Subhi.
  • 2019-12-26

ADEL E skrev om Nettoflytt
    Rekommenderar nettoflytt!
    Trevligt bemötande och allt gick smidigt och bättre än förväntat. Tack! Läs mer
    2019-12-26 Nettoflytt A svarar ADEL E

2019-12-25 Nettoflytt A svarar Kerstin Inga-Stina J
    Hej Kerstin.
  • 2019-12-20

Malin T skrev om Nettoflytt
    Anlitade Netto flytt vid flytt. Mycket bra service och bemötande, snabba och fokuserade. Upplevde att personalen var mycket mån om att flytten skulle genomföras effektivt och smidigt! Kan verkligen rekommendera dem i det fall man är i behov av hjälp i form av exempelvis flytt. Läs mer
    2019-12-20 Nettoflytt A svarar Malin T
    Hej Malin.
  • 2019-12-19

Paulina T skrev om Nettoflytt
    Nettoflytt var igen supertrevliga i sitt bemötande, säkerställde att flytten utfördes inom den förväntade tidsramen och jag rekommenderar varmt dem till dig/er som behöver stöd i flyttprocessen. Läs mer
    2019-12-19 Nettoflytt A svarar Paulina T
    Hej Paulina.
  • 2019-12-19

Peter D skrev om Nettoflytt
    Vi anlitade Nettoflytt, kan varmt rekommendera dem,
    Otroligt bra bemötande, trevlig personal.
    Mycket hjälpsamma. Läs mer
    2019-12-19 Nettoflytt A svarar Peter D
    Hej Peter.
  • 2019-12-13

Karin H skrev om Nettoflytt
    Flytten gick utmärkt. Betyget dras ner pga 1timmes försening. Annars hade de fått en 5:a Läs mer
    2019-12-13 Nettoflytt A svarar Karin H
    Hej Karin.
  • 2019-12-13

Frida K skrev om Nettoflytt
    Flytthjälp! Mkt fint och trevligt bemötande. Proffsigt och jättebra allt som allt! Läs mer
    2019-12-13 Nettoflytt A svarar Frida K
    Hej Frida.
  • Annika D

2019-12-13

Annika D skrev om Nettoflytt
    Alex och grabbarna hjälpte mig med flytten och levererade över förväntan. Snabbt, kompetent och ffa mycket trevligt utförande. Jag rekommenderar varmt och kommer själv att anlita Nettoflytt igen. Läs mer
    2019-12-13 Nettoflytt A svarar Annika D

2019-12-10 Nettoflytt A svarar Jesper S
    Hej Jesper.
  • 2019-12-06

RANYA E skrev om Nettoflytt
    Helt nöjd, bra priser, snabb flytt och jätte bra service och trevlig personal, kan bara rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-12-07 Nettoflytt A svarar RANYA E
    Hej Ranya.
  • 2019-12-06

Lars W skrev om Nettoflytt
    Starka grabbar som flyttade allt snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-12-06 Nettoflytt A svarar Lars W
    Hej Lars.
  • RASMUS J

2019-12-04

RASMUS J skrev om Nettoflytt
    Mycket bra firma och jag vad om få låna lådor och dem la ut det dagen efter. Skulle varmt rekommendera Läs mer
    2019-12-04 Nettoflytt A svarar RASMUS J
    Hej Rasmus.
  • 2019-11-30

Peter R skrev om Nettoflytt
    Bra bemötande hela vägen. Delar av personalen något oerfaren när det gäller hantering av möblerna. Läs mer
    2019-11-30 Nettoflytt A svarar Peter R
    Hej Peter.
    Tack så hemskt mycket.
    Vad gäller personal är vissa nya, alla är vi nya på ny arbetsplats någongång, det skall inte behöva drabba er.

Tack än en gång för att ni dela med er av er upplevelse.
  • 2019-11-29

Katarina H skrev om Nettoflytt
    Trevlig och serviceinriktad personal Läs mer
    2019-11-29 Nettoflytt A svarar Katarina H
    Hej Katarina.
  • 2019-11-29

Hans J skrev om Nettoflytt
    Transport av bokhylla o 2 sängar till tippen.
    Slutpriset blev högre än det ftån början angivna Läs mer
    2019-11-29 Nettoflytt A svarar Hans J
    Hej Hans.
  • 2019-11-19

Mia A skrev om Nettoflytt
    Absolut bästa flyttfirman! Kommer att rekommendera Nettoflytt till alla.

Tack för denna gång! Läs mer
    2019-11-19 Nettoflytt A svarar Mia A
    Hej Mia.
  • 2019-11-19

Claus O skrev om Nettoflytt
    Mycket skickliga killar som har denna flyttfirma, trevliga och inte en repa på några möbler, rekommenderas starkt Läs mer
    2019-11-19 Nettoflytt A svarar Claus O
    Hej Claus.
  • 2019-11-18

Heidi erna L skrev om Nettoflytt
    Jag är evigt tacksam över det fina arbetet personalen hos Nettoflytt utförde åt familjens dödsbo. Fantastiskt bemötande, prisvärt och punktliga Läs mer
    2019-11-18 Nettoflytt A svarar Heidi erna L
    Hej Heidi .
  • 2019-11-18

Ivar S skrev om Nettoflytt
    Punktlig, noggrann och hjärtlig, ett bra företag som vi gärna använder mer av när det behövs Läs mer
    2019-11-18 Nettoflytt A svarar Ivar S
    Hej Ivar .
  • Gunvor Birgitta N

2019-11-17

Gunvor Birgitta N skrev om Nettoflytt
    Vi är jättenöjda. Snabba , positiva och trevliga killar. Inga problem utan allt löstes på bästa sätt ! Läs mer
    2019-11-17 Nettoflytt A svarar Gunvor Birgitta N
    Hej Gunvor Birgitta .
    Gunvor Birgitta N, Nettoflytt A gillar detta
  • 2019-11-16

Rima E skrev om Nettoflytt
    Stans bästa flyttfirma! Efter att ha flyttat så många gånger och anlitat olika flyttfirmor var Nettoflytt utan tvekan den bästa vi haft. Allt görs noggrant och professionellt. Tack nettoflytt. rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-11-17 Nettoflytt A svarar Rima E
    Hej Rima.
  • 2019-11-12

Erika G skrev om Nettoflytt
    Det var proffsigt, trevligt, effektivt, prisvärt och bekvämt på alla sätt. Läs mer
    2019-11-12 Nettoflytt A svarar Erika G
    Hej Erika.
  • 2019-11-11

Malin S skrev om Nettoflytt
    Punktliga, serviceminded, snabba och prisvärda. Vad mer kan man begära hos en flyttfirma?
    Kan varmt rekommenderas!
    /Malin sörbris Läs mer
    2019-11-11 Nettoflytt A svarar Malin S
    Hej Malin.
  • Truls Mats Anders H

2019-11-11

Truls Mats Anders H skrev om Nettoflytt
    Killarna gjorde ett superjobb och höll offererat pris trots "krockar" i trappan med ett annat flyttgäng. Snabba och pålitliga.

Kommer inte flytta utan Nettoflytt framöver! Läs mer
    2019-11-11 Nettoflytt A svarar Truls Mats Anders H
    Hej Mats.
  • 2019-11-11

Ewa E skrev om Nettoflytt
    Flytthjälp
    Blev mycket vänligt och proffsigt bemött
    Kom i tid till flytten och jobbade i högt tempo
    Mycket vänliga och hjälpsamma
    Mycket nöjd och kan rekommendera er varmt Läs mer
    2019-11-11 Nettoflytt A svarar Ewa E

2019-11-06 Nettoflytt A svarar Philip N
    Hej Philip.
  • 2019-11-04

Birgitta L skrev om Nettoflytt
    Flyttjänst. Trevligt bemötande av alla killarna.

Mina förväntningar var stora då jag använt företaget tidigare

Någon blev lite stressad vid en heldagsflytt inte bra dock.

Kan ändå rekommendera företaget som gjorde bra ifrån sig. Läs mer
    2019-11-04 Nettoflytt A svarar Birgitta L
    Hej Birgitta.
  • Jessica K

2019-11-01

Jessica K skrev om Nettoflytt
    Sköna Alex, nära till skratt. Gjorde att flytten gick som en dans. Proffs, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Jessica K
    Hej Jessica.
    Jessica K, Nettoflytt A gillar detta
  • 2019-11-01

Sofija S skrev om Nettoflytt
    Väldigt bra bemötande av proffsiga arbetare. Nettoflytt levde upp till alla förväntningar och jag hade vamt kunnat rekommendera dem till andra. Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Sofija S
    Hej Sofija.
  • 2019-11-01

Tommie A skrev om Nettoflytt
    Lagring av möbler, mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Tommie A
    Hej Tommie.
  • 2019-10-31

Danscentrum S skrev om Nettoflytt
    Det gick lätt att boka transport, men när det sen var dags hade chaufförerna inte alls fått korrekt info. Hur svårt är det att skriva ut ett mejl och ge dem all info?? Nu ringde de och var helt förvirrade. Läs mer
    2019-10-31 Nettoflytt A svarar Danscentrum S
    Hej Danscentrum S.

Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse., vi tar det till oss och jobbar på utvecklas var dag.
  • 2019-10-31

Stefan J skrev om Nettoflytt
    Fungerade bra. Trevlig personal. Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Stefan J
    Hej Stefan.

Maria S skrev om Nettoflytt
    Perfekt flytthjälp ! Trevliga killar som fixar flytten smidigt och snabbt . Läs mer
    2019-10-30 Nettoflytt A svarar Maria S
    Hej Maria.

Tommasz r skrev om Nettoflytt
    Hej.
    Nettoflytt flyttede for os, da vi flyttede fra Sverige til Danmark i slutningen af december 2018. Der var stor fleksibilitet omkring tidspunktet.
    De ydede en god og fin service til en fornuftig pris, så jeg kan anbefale dem til andre, der også skal flytte.
    Med venlig hilsen

God service og hyggelige folk! Anbefales Läs mer
    2019-10-30 Nettoflytt A svarar Camilla R
    Hej Camilla.

Emil T skrev om Nettoflytt
    Extremt serviceinriktat företag, erbjuder allt ifrån att packa ner ett hem och till att både transportera samt magasinera.

Har även besökt mina magasinerade tillgångar och det var rent och snyggt. Imponerades även av att mina möbler och kartonger blivit inplastade av företaget på deras egna initiativ.

Ger företaget högsta betyg och har redan rekommenderat dem till två nöjda kunder, blev själv också tipsad om Nettoflytt. Läs mer
    2019-10-30 Nettoflytt A svarar Emil T
    Hej Emil. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket för att du även väljer att rekommendera oss vidare. :)

Gertrud J skrev om Nettoflytt
    Punktliga, service på topp, noggranna och mycket trevliga, rekommenderar varmt Läs mer
    2019-10-30 Nettoflytt A svarar Gertrud J
    Hej Gertrud. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så mycket.
  • Solberga s

2019-10-30

Solberga s skrev om Nettoflytt
    Vårt samarbete fungerar utmärkt och vi har god kontakt samt bemöts på ett korrekt sätt.
    Nettoflytt lever upp till de förväntningar vi hade från start.

Solberga Städ Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Solberga s
    Hej Solberga & company.
    Tack så hemskt mycket. Även Nettoflytt & Company uppskattar ert fantastiska arbete, det är fantastiskt att samarbeta med er, ser fram emot ett fortsatt samarbete.

Therése S skrev om Nettoflytt
    Professionella
    Jättebra kommunikation
    Väldigt nöjd med flytthjälpen Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Therése S
    Hej Therése.

Jasmine L skrev om Nettoflytt
    Mycket god och snabb service trevliga killar och mycket prisvärt. Rekommenderar Nettoflytt starkt! Läs mer
    2019-10-30 Nettoflytt A svarar Jasmine L
    Hej Jasmine. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så mycket.
  • Ali z

2019-10-29

Ali z skrev om Nettoflytt
    Snabba och grym service, allt bra enligt förväntningar. Generellt sett mycket bra upplevelse och rekommenderas! Läs mer
    2019-10-29 Nettoflytt A svarar Ali z
    Hej Ali. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så mycket.

Åsa K skrev om Nettoflytt
    Flyttade mitt hem till nytt boende och tog hjälp av Nettoflytt. Väldigt vänligt bemötande, snabbe, effektiva, rädd om mina möbler, flexibla och tillmötesgående.
    Har bara bra saker att säga! Läs mer
    2019-10-29 Nettoflytt A svarar Åsa K
    Hej Åsa. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så mycket.

Monica B skrev om Nettoflytt
    Bra bemötande, fin kontakt före vid bokning. Super duktiga killar! Läs mer
    2019-10-29 Nettoflytt A svarar Monica B
    Hej Monica, vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så mycket.

filip h skrev om Nettoflytt
    Väldigt bra service och mycket trevlig personal! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-10-28 Nettoflytt A svarar filip h
    Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så mycket Filip. :)

Mats L skrev om Nettoflytt
    Har använt Nettoflytt för nu 3 flyttningar (inom samma stad). För mig har de varit på plats i tid och hållit god kontakt. Flytten har ung tagit den tid de uppskattat (kanske lite längre). Har inga problem att rekommendera dem för flytt i Lund/Malmö området. Läs mer
    2019-10-28 Nettoflytt A svarar Mats L
    Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hjärtligt.

Lena M skrev om Nettoflytt
    Flyttning av en stor soffa och en furubyrå, till två olika adresser.
    Det fungerade utmärkt och vi blev alla trevligt bemötta.
    Jag kommer att anlita företaget när jag behöver hjälp med att flytta möbler nästa gång. Läs mer
    2019-10-28 Nettoflytt A svarar Lena M

Ann-Louise A skrev om Nettoflytt
    Bra, snabbt och vänligt och rimligt pris. Läs mer
    2019-10-28 Nettoflytt A svarar Ann-Louise A

Marie G skrev om Nettoflytt
    mycket bra bemötande och effektivt arbete.
    bra service att få låna lådor i samband med flytt. Läs mer
    2019-10-28 Nettoflytt A svarar Marie G

Norra Bulltoftavägen 65 F, 212 43 Malmö