New Mission Sweden AB

New Mission Sweden AB

Ring 08-590 921 50 newmission.se

Vi är en liten bokföringsbyrå i Stockholm som erbjuder våra kunder det stora företagets service men med den lilla bokföringsbyråns varma personlighet. Du väljer själv vilken nivå du vill ha hjälp på, en del väljer att enbart ta hjälp med bokföring medan andra väljer en helhetslösning där vi gör allt från att svara i telefonen till att göra bokslut, årsredovisning och deklarationer.

10 omdömen om New Mission Sweden AB

Leif A
Skrev om New Mission Sweden AB

Bra på alla sätt Mer än förväntan Mycket hög Nivån ligger helt rätt Bästa tänkbara

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

David M
Skrev om New Mission Sweden AB

Sorry. It's in Swedish only. But I am very happy with them. They have given a lot of advise that our other book keeping people have not done in the past.

Sverre S
Skrev om New Mission Sweden AB

Vi är mycket nöjda med NM. Trevligt bemötande, snabb respons och skickligt utfört arbete. De är den bästa redovisningsbyrå vi haft nöjet att samarbeta med under mer än 25 års verksamhet. Rekommenderas varmt!

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.9/5 i betyg av 37 omdömen 4.9 av 37 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Johan B
Skrev om New Mission Sweden AB

Vi har bara goda erfarenheter av NM. Inga konstigheter och svårare frågor som uppkommer löses på bra sätt, med bra underlag som förklarar hur och varför genomfört visst resultat används. Inga översittarfassoner.

Erik G
Skrev om New Mission Sweden AB

Jag har jobbat med New Mission i några år nu och får alltid ett trevligt bemötande, samt väldigt bra hjälp med min företagsekonomi. Prisvärt och kompetent företag som jag definitivt kommer att fortsätta jobba med.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Kamal Z
Skrev om New Mission Sweden AB

vi har jobbat med New Mission nästan 2 år ,vi är på Z M måleri jätte nöjda och glada med New Mission. Trevligt bemötande och trevlig personal, kommer med förslag och hittar alltid lösningar på problem, påminner och ser till så att allt blir rätt

Hans Christian S
Skrev om New Mission Sweden AB

Väldigt bra bemötande. Företaget har levt upp till alla mina förväntningar på den tjänst dom utfört. Miljöerna var precis som man kan förvänta sig på ett kontor, trevligt. Jag tycker värdet på tjänsten är fantastiskt. Jag skulle rekommendera alla som behöver bra bokföring att anlita NewMission.se.

Greger S

Hjälpsamt.serviceinriktad.trevlig

Johannes L
Skrev om New Mission Sweden AB

- Bemötandet var professionellt och öppet. Det utgick ifrån mina önskemål och förväntningar som de hjälpte mig att göra till konkreta och realistiska planer av. - Mycket bra. Jag har förverkligat de visioner jag hade tack vare deras konsultation. - Bra, snabb kontakt både via mail och telefon och de kunde nås utanför kontorstider när jag behövde råd för akuta beslut. - Det var värt beloppet jag betalade. - Jag är mycket nöjd.

Karin P
Skrev om New Mission Sweden AB

New Mission has helped us with financial and tax advisory in Scandinavia and the Baltic States. We have always received efficient help and will not hesitate to recommend New Mission to other small to medium sized companies. Karin Press / Human Search