Alla kategorier Bokföring Stockholms län Sigtuna New Mission Sweden AB

New Mission Sweden AB

Rosersbergsvägen 47, 195 71 Rosersberg — Visa karta

Vi är en liten bokföringsbyrå i Stockholm som erbjuder våra kunder det stora företagets service men med den lilla bokföringsbyråns varma personlighet.
Du väljer själv vilken nivå du vill ha hjälp på, en del väljer att enbart ta hjälp med bokföring medan andra väljer en helhetslösning där vi gör allt från att svara i telefonen till att göra bokslut, årsredovisning och deklarationer.

Läs vad 10 kunder tycker om New Mission Sweden AB

Nivån ligger helt rätt
    Bästa tänkbara Läs mer
  • David M
    David M skrev om New Mission Sweden AB
    Sorry. It's in Swedish only.
    But I am very happy with them. They have given a lot of advise that our other book keeping people have not done in the past. Läs mer
  • Sverre S
    Sverre S skrev om New Mission Sweden AB
    Vi är mycket nöjda med NM.
    Trevligt bemötande, snabb respons och skickligt utfört arbete.
    De är den bästa redovisningsbyrå vi haft nöjet att samarbeta med under mer än 25 års verksamhet.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om New Mission Sweden AB
    Vi har bara goda erfarenheter av NM. Inga konstigheter och svårare frågor som uppkommer löses på bra sätt, med bra underlag som förklarar hur och varför genomfört visst resultat används. Inga översittarfassoner. Läs mer
  • Erik G
    Erik G skrev om New Mission Sweden AB
    Jag har jobbat med New Mission i några år nu och får alltid ett trevligt bemötande, samt väldigt bra hjälp med min företagsekonomi. Prisvärt och kompetent företag som jag definitivt kommer att fortsätta jobba med. Läs mer
  • Kamal Z
    Kamal Z skrev om New Mission Sweden AB
    vi har jobbat med New Mission nästan 2 år ,vi är på Z M måleri jätte nöjda och glada med New Mission.
    Trevligt bemötande och trevlig personal, kommer med förslag och hittar alltid lösningar på problem, påminner och ser till så att allt blir rätt Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om New Mission Sweden AB
    Väldigt bra bemötande. Företaget har levt upp till alla mina förväntningar på den tjänst dom utfört. Miljöerna var precis som man kan förvänta sig på ett kontor, trevligt. Jag tycker värdet på tjänsten är fantastiskt. Jag skulle rekommendera alla som behöver bra bokföring att anlita NewMission.se. Läs mer
  • Greger S
    Greger S skrev om New Mission Sweden AB
    Hjälpsamt.serviceinriktad.trevlig Läs mer
  • Johannes L
    Johannes L skrev om New Mission Sweden AB
    - Bemötandet var professionellt och öppet. Det utgick ifrån mina önskemål och förväntningar som de hjälpte mig att göra till konkreta och realistiska planer av.
    - Mycket bra. Jag har förverkligat de visioner jag hade tack vare deras konsultation.
    - Bra, snabb kontakt både via mail och telefon och de kunde nås utanför kontorstider när jag behövde råd för akuta beslut.
    - Det var värt beloppet jag betalade.
    - Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om New Mission Sweden AB
    New Mission has helped us with financial and tax advisory in Scandinavia and the Baltic States. We have always received efficient help and will not hesitate to recommend New Mission to other small to medium sized companies. Karin Press / Human Search Läs mer

Pipersgatan 32, 11228, STOCKHOLM