Alla kategorier Webshop Nilou.se

Nilou.se

Nilou säljer leksaker, barnkläder, barnskor, inredning till barninredning med mera. Vi driver vår verksamhet online i vår webshop som heter nilou.se. Vi startade upp vår verksamhet sommaren 2018 och satsar på ett ha ett brett sortiment och gärna premiera ekologiska produkter eller varumärken som inte är så kända för allmänheten. Nilou har sitt lager och kontor i Arlöv utan Malmö.
Mån-Sön: 08:00-17:00

Läs vad 14 kunder tycker om Nilou.se

• 2019-03-27

Lisa S skrev om Nilou.se
    Hade velat ha en leveransbekräftelse när det skickades Läs mer
  • 2019-03-27

Sara S skrev om Nilou.se
    Mycket bra service och bemötande och snabb leverans! Är supernöjd med kläderna jag beställde :) Läs mer
  • Sarah G

2019-03-26

Sarah G skrev om Nilou.se
    Jag köpte babblarna stövlar till båda barnen,Pippi klänning, Emil i Lönneberga tröja, och en ambulans tröja. Det va så väl packat och det va det bästa bemötande jag har någonsin träffat på. Det va super snabb leverans och jag fick en bekräftelse bara ett par minuter efter lagd order. Jag rekommenderar Nilou om man är ute efter snabb leverans och super bra service. Kommer defentivt bli flera köp. Läs mer
  • 2019-03-25

Åsa Maria G skrev om Nilou.se
    Snabb service och enkelt. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-03-22

Kajsa K skrev om Nilou.se
    Köpte en produkt, fick en annan vara. Ni skulle skicka rätt vara skyndade men frankerade inte paketet. Jag har mejlat er post nord frankeringsfaktura. Jag har fått retursedel från er men fortfarande inte fått rätt vara. Jag är inte en nöjd kund och jag kommer välja att handla av andra företag i framtiden. Läs mer

jörgen j skrev om Nilou.se
    Snabba leveranser och bra priser😁 Läs mer

da-Maria H skrev om Nilou.se
    Hela köpet gick smidigt och kvickt! Läs mer

Robert F skrev om Nilou.se
    Köpte en hjälm hos Nilou och fick ett snabbt, trevligt och hjälpsamt bemötande. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Lena T skrev om Nilou.se
    Jag har inte den blankaste aning om vad det är för hemsida eller hur jag hamnade där. Jag har inte köpt något och inte haft några förväntningar öht. Läs mer

daniella K skrev om Nilou.se
    Nöjd med varorna, leveransen och bemöttande. Läs mer
    2019-03-20 Nilou A svarar daniella K
    Tack för ditt omdöme, vi är nöjda om du är nöjd. Välkommen åter!

mvh Nilou

Lena M skrev om Nilou.se
    Snabb hantering, och superfina Pippiklänningar. Läs mer
    2019-03-19 Nilou A svarar Lena M
    Tack så mycket, vad roligt att du blev nöjd med klänningarna och välkommen åter :-)

Mvh Nilou

Ewa H skrev om Nilou.se
    Köpte ett Pippi Långstrump set till mitt barnbarn. Bra pris och snabb leverans.
    Det blev en mycket bra upplevelse Läs mer
    2019-03-19 Nilou A svarar Ewa H
    Tack, underbart att ditt barnbarn blev nöjd. Vi ser fram emot att få ha dig som kund igen :-)

mvh Nilou
  • Emma W

2019-03-11

Emma W skrev om Nilou.se
    Snabb leverans, billigare än andra sidor Läs mer
  • 2019-02-22

Sara S skrev om Nilou.se
    Jag har handlat två gånger på Nilou och är jättenöjd med dem. Framförallt för den snabba leveransen och de fantastiskt fina produkterna de har. Jag köpte underbara babyprodukter och leksaker. Varorna har hög kvalité, precis som jag gillar det. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-03-11 Nilou A svarar Sara S
    Hej Sara. Roligt att höra att du blev nöjd, då är vi också nöjda. Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter.

MVH. NILOU AB

Virvelvägen 3, 232 36 Arlöv