Nilou.se

Nilou.se

4.5

Nilou säljer leksaker, barnkläder, barnskor, inredning till barninredning med mera. Vi driver vår verksamhet online i vår webshop som heter nilou.se. Vi startade upp vår verksamhet sommaren 2018 och satsar på ett ha ett brett sortiment och gärna premiera ekologiska produkter eller varumärken som inte är så kända för allmänheten. Nilou har sitt lager och kontor i Arlöv utan Malmö.

26 omdömen om Nilou.se

Emely E
Skrev om Nilou.se

Beställde två säng himlar från er, snabb leverans och det bästa av allt är att dom var helt magiskt fina! 😍❤️

Stina R
Skrev om Nilou.se

Köpte två barnplagg, båda fanns på lager. Det tog två veckor innan jag fick dem, tycker att det var alderles för lång tid. Fick inte heller någon bekräftelse om att varorna skickats, inte heller något svar på det mail jag skickat där jag frågade om min order ens hade kommit till dem

Simon P

Jättebra service via mail. Hälsningar Simon

Helena W
Skrev om Nilou.se

Väldigt nöjd med det jag köpte

Eleonor Anneli S

Jag köpt en badleksak enhörning. Jag fick snabb leverans och bekräftelse på min bokning. Jag hade inga större förväntningar. Men allt fungerade bra och smidigt. Allt kändes bra.

Tove K
Skrev om Nilou.se

Beställde varor från nilou. När jag två veckor efter beställningen hörde av mig till dem eftersom varorna fortfarande inte skickats fick jag inget svar. De kom efter tre veckor. Så bra företag så länge man är medveten om lång leveranstid

Isabel  F
Skrev om Nilou.se

Allt funkade väldigt smidigt! Köpte fina barnkläder och leksaker till barnen.

Angela K
Skrev om Nilou.se

Allt fungerade bra. Inga problem.

Ariel A
Skrev om Nilou.se

Snabb och effektiv leverans. Bra pris för den bok vi köpte som dessutom var slut i många andra butiker.

Malin J
Skrev om Nilou.se

Två pyjamaser och super nöjd. Snabb och fin service

Ingmarie J
Skrev om Nilou.se

fin muminpyjamas till bra pris

Maud Gurli Christine K

Svarar ej på tfn eller mail. Har försökt nå dem i två dagar nu utan att lyckas. Trist, annars är kläderna jättefina. Efter två dagar hörde de av sig via mail och vi löste problemet.

Lisa S
Skrev om Nilou.se

Hade velat ha en leveransbekräftelse när det skickades

Sara S
Skrev om Nilou.se

Mycket bra service och bemötande och snabb leverans! Är supernöjd med kläderna jag beställde :)

Sarah G
Skrev om Nilou.se

Jag köpte babblarna stövlar till båda barnen,Pippi klänning, Emil i Lönneberga tröja, och en ambulans tröja. Det va så väl packat och det va det bästa bemötande jag har någonsin träffat på. Det va super snabb leverans och jag fick en bekräftelse bara ett par minuter efter lagd order. Jag rekommenderar Nilou om man är ute efter snabb leverans och super bra service. Kommer defentivt bli flera köp.

Åsa Maria G

Snabb service och enkelt. Jättenöjd!

Kajsa K
Skrev om Nilou.se

Köpte en produkt, fick en annan vara. Ni skulle skicka rätt vara skyndade men frankerade inte paketet. Jag har mejlat er post nord frankeringsfaktura. Jag har fått retursedel från er men fortfarande inte fått rätt vara. Jag är inte en nöjd kund och jag kommer välja att handla av andra företag i framtiden.

jörgen j
Skrev om Nilou.se

Snabba leveranser och bra priser😁

da-Maria H
Skrev om Nilou.se

Hela köpet gick smidigt och kvickt!

Robert F
Skrev om Nilou.se

Köpte en hjälm hos Nilou och fick ett snabbt, trevligt och hjälpsamt bemötande. Kan varmt rekommendera!

Lena T
Skrev om Nilou.se

Jag har inte den blankaste aning om vad det är för hemsida eller hur jag hamnade där. Jag har inte köpt något och inte haft några förväntningar öht.

daniella K
Skrev om Nilou.se

Nöjd med varorna, leveransen och bemöttande.

Svar från Nilou.se

Tack för ditt omdöme, vi är nöjda om du är nöjd. Välkommen åter! mvh Nilou

Lena M
Skrev om Nilou.se

Snabb hantering, och superfina Pippiklänningar.

Svar från Nilou.se

Tack så mycket, vad roligt att du blev nöjd med klänningarna och välkommen åter :-) Mvh Nilou

Ewa H
Skrev om Nilou.se

Köpte ett Pippi Långstrump set till mitt barnbarn. Bra pris och snabb leverans. Det blev en mycket bra upplevelse

Svar från Nilou.se

Tack, underbart att ditt barnbarn blev nöjd. Vi ser fram emot att få ha dig som kund igen :-) mvh Nilou

Emma W
Skrev om Nilou.se

Snabb leverans, billigare än andra sidor

Sara S
Skrev om Nilou.se

Jag har handlat två gånger på Nilou och är jättenöjd med dem. Framförallt för den snabba leveransen och de fantastiskt fina produkterna de har. Jag köpte underbara babyprodukter och leksaker. Varorna har hög kvalité, precis som jag gillar det. Rekommenderas varmt!

Svar från Nilou.se

Hej Sara. Roligt att höra att du blev nöjd, då är vi också nöjda. Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter. MVH. NILOU AB