Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Non Solo Bar Rörstrandsgatan

Non Solo Bar Rörstrandsgatan

RÖRSTRANDSGATAN 4, 113 40 Vasastan — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Non Solo Bar Rörstrandsgatan:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Non Solo Bar Rörstrandsgatan

• Amanda F
    Amanda F skrev om Non Solo Bar Rörstrandsgatan
    Non Solo Bar Rörstrandsgatan ligger på en av Stockholms mysigaste gator, placeringen tillsammans med att personalen som jobar där är riktigt service-minded gör att den får fyra recos av mig.

Killen som arbetade där var väldigt påläst om tesorterna de serverar, han visste exakt hur de hade odlats och skillnaden på vitt och rött te vilket enligt mig är mycket imponerande och oväntat! Stället har dessutom en mycket god och fräsch frukost som kan rekommenderas för vardagslyx.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Non Solo Bar Rörstrandsgatan
    Det här med att äta frukost någon annanstans än hemma är något helt främmande för mig. Varför skulle jag trött som satan, strunta i mina morgonrutiner, släpa mig iväg till ett fik och äta frukost där?

Ingen aning men eftersom jag tror på att man ska testa nya saker, klädde jag på mig på morgonen och sprang över till Non Solo Bar på Rörstrandsgatan.

Upplägget är rätt kul, för 65 kronor får man välja tre saker och för 80 får man välja fyra. Man kan välja mellan yoghurt, mackor, smothies, kaffe, mm och jag skulle sammanfatta upplevelsen som fräscht och gott. Kommer jag käka frukost ute igen? Ja det kommer jag!

RÖRSTRANDSGATAN 4, 113 40 Vasastan