NORD CLINIC

4.4

7 omdömen om NORD CLINIC

Lars G
Skrev om NORD CLINIC

Hade stora problem med rygghår. Fick hjälp på Nord Clinic och är supernöjd med hela behandlingen. Personalen är extremt trevliga och och behandlingarna mycket proffsiga och prisvärda.

Julia S
Skrev om NORD CLINIC

Göteborgs bästa klinik! Gjort flera olika injektionsbehandlingar och är alltid lika nöjd!

Helena S
Skrev om NORD CLINIC

En underbar klinik, tack Marie.

Linnéa J
Skrev om NORD CLINIC

Jag har gått hos samma sjuksköterska i flera år och sprutat in flera olika sorters filler och alltid varit supernöjd, dessutom älskar jag Nord Clinic för det är en så snygg och fräsch klinik! återbesök snart!

Julia S gillar detta
Ingrid M
Skrev om NORD CLINIC

Jag har gjort botoxbehandlingar, borttagning av ådernät på benen och hudbehandlingar med IPL på NordClinic. Alla behandlingarna har haft förväntat resultat(dvs bra )och jag är helt nöjd och kommer att upprepa behandlingarna med de mellanrum som behövs. Jag har blivit väl omhändertagen av Marie och Johanna, känt mig lite lyxig och bortskämd och jag har alltid fått svar på alla mina frågor. De är proffs och vet vad de gör och jag känner mig helt trygg och vet att jag kan lita på dem. Miljön är smakfull och fräsch och bidrar till att jag mår bra vid besöken på Nord Clinic.

Maria s
Skrev om NORD CLINIC

Nord Clinic är helt otroligt , vilken miljö värme och kunskap.Personalen Marie och Elenor är otroligt proffsiga, hoppas nu de ej blir för stora så de tappar den personliga känslan.

Gunilla W
Skrev om NORD CLINIC

Bra personal men ingreppet gick rakt åt skogen! Läpp förstoring med "tuppkams spruta"8tömningar på cliniken, 7 ggr sprack läpparna hemma, 6 läkarbesök akut, och skiten sitter kvar i kulor, bulor, breda vita knöliga märken i läpp kanten!Har ont än! Inget skadestånd då dem anser sig INTE ha gjort fel?!? Massa olika mediciner, analyser magont sömnlösa nätter, alla stirrar, grannarna fick handla åt mig, kunde inte gå ut! VARNING= GÖR INGA INGREPP utan att vara HELT säkra på kliniken!Fruktansvärt!! Avstå för Guds skull!!Läs på...