Alla kategorier Naprapat Jämtland Åre Nordic Refit Åre

Nordic Refit Åre

Årevägen 80, 837 51 Åre — Visa karta

Smärtar dina muskler eller leder? Eller behöver du kanske hjälp med att utreda, förebygga eller undersöka en funktionsrubbning? Då ska du kontakta oss på Nordic Refit Åre.

Vi är ett gäng hängivna och kunniga naprapater som hjälper både privatpersoner, företag och besöker idrottsevenemang. Oavsett om du har nackspärr, ryggskott, ischias, idrottsskador eller spänningshuvudvärk vill vi vara det självklara valet. Vi jobbar alltid med långsiktigheten i fokus och är självklart med i Svenska Naprapatförbundet.

Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 45 kunder tycker om Nordic Refit Åre

• Elise K skrev om Nordic Refit Åre
    Bra personla, trevligt bemötande Läs mer
  • Anette P skrev om Nordic Refit Åre
    Jag köpte en naprapatbehandling. Jag är mycket nöjd!
    Utifrån mina besvär blev jag bra omhändertagen. Läs mer
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Nordic Refit Åre
    Var hos naprapat Magdalena i Åre som är superduktig och jättetrevlig! Hade inga förväntningar mer än att bli bra i höften och det hjälpte hon mig med! Kändes tryggt och proffsigt. Läs mer
  • Mats L skrev om Nordic Refit Åre
    Jag behövde hjälp med ryggen och nacken. Mycket trevligt och seriöst bemötande. Hade mest förhoppningar om förändring. Inga förväntningar. Efter några behandlingar har jag upplevt en viss förbättring men problemen kvarstår. Läs mer
  • Sara B skrev om Nordic Refit Åre
    Bemött på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Helen H
    Helen H skrev om Nordic Refit Åre
    Härligt bemötande, raka konkreta svar på mina frågor och en bra dialog. Extra plus för mail med information/påminnelse om de övningar vi diskuterat och gått igenom vid besöket Läs mer
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Nordic Refit Åre
    Trevligt bemötande, proffesionellt och effektivt. Läs mer
  • Ulla W skrev om Nordic Refit Åre
    Har gått på behandling för besvär i en sena i foten och fått bra behandlingar och proffsigt bemötande. Även goda råd när det gäller träning. Läs mer
  • Kaja W skrev om Nordic Refit Åre
    Super proffsigt o fått den hjälp jag behövde! Läs mer
  • Gunilla B skrev om Nordic Refit Åre
    Naprapat
    Jättebra. Hur professionella som helst.
    Förväntningen var att jag skulle bli bra i ryggen och det blev jag. Läs mer
  • Ante S skrev om Nordic Refit Åre
    Magdalena är väldigt kunnig och jag har gått hos henne i flera år för mina ryggproblem. Läs mer
  • Elisabet W skrev om Nordic Refit Åre
    Tillgänglig och resolut behandling.
    Jag kände mig sedd som kund/patient och upplevde att behandlingen var starkt individualiserad. Inte löpande band. Läs mer
  • Rickard A skrev om Nordic Refit Åre
    Hej! Jag var hos en naprapat. Jag blev mycket vänligt bemött och fick en professionell behandling. Därefter lindrades mina besvär så att jag kunde njuta av min skidsemester. Läs mer
  • Miq B skrev om Nordic Refit Åre
    Proffsigt!
    Lyhört för kundens behov!
    Samarbetsvilligt!
    Flexibel tidbokning! Läs mer
  • Crissie E skrev om Nordic Refit Åre
    Stötvåg för rester av en diskop Ett tänk som jag gillade Det finns alltid olika sätt att se problem Me like 👍 Läs mer
  • Ingela E skrev om Nordic Refit Åre
    Bra kompetent personal och bra läge . Läs mer
  • Henrik N skrev om Nordic Refit Åre
    Toppen! Utmärkt! Fin miljö!
    Trevlig naprapat! ☺ Läs mer
  • Annika S skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket bra och professionell behandling. Goda råd och god förståelse för problematiken. Läs mer
  • Johnny F skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket seriöst och bra företag med kompetent personal Läs mer
  • Joseph K skrev om Nordic Refit Åre
    Jag sökte hjälp för ländryggen och bröstryggen.
    Professionell bemödande med mycket goda kunskap som
    naprapat angående dessa problem.
    Jag skulle rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Elin T skrev om Nordic Refit Åre
    Proffsigt bemötande och kunnig. Läs mer
  • Oskar J skrev om Nordic Refit Åre
    Trevlig mottagande och kunnig i yrket Läs mer
  • Roger N skrev om Nordic Refit Åre
    Världens bästa naprapat Magdalena Waller heter hon.
    Jag kom dit ledbruten å klen och blev efter några behandlingar som en balettdansör. Läs mer
  • Li N skrev om Nordic Refit Åre
    Proffsigt och personligt bemötande och behandling. Läs mer
  • Sara skrev om Nordic Refit Åre
    enkelt att boka och bra service Läs mer
  • Peter Å skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket bra! Bokade tid för att få en bedömning av min (onda) rygg med strålningar ned på vänstra sidan. Fick ett intyg som jag använde för att få pengar tillbaka på liftkortet. Som sagt mycket nöjd. Läs mer
  • Per Olof O skrev om Nordic Refit Åre
    Ja de gjorde ont....men de gör gott på lite längre sikt =) Läs mer
  • Lars-göran L skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket proffsigt, Jättebra Trevlig personal Läs mer
  • Mona J skrev om Nordic Refit Åre
    Jag är mycket nöjd, jag fick hjälp med min rygg. Jag har även köpt ett gummiband som jag ska träna med. Bra bemötande och bra behandling. 🙃 🤗 Läs mer
  • Jonas B skrev om Nordic Refit Åre
    Trevligt bemötande och jag fick hjälp med min stela och onda naccke, jag är mycket nöjd Läs mer
  • Åsa P skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket trevligt och personligt bemötande! Läs mer
  • Kajsa C skrev om Nordic Refit Åre
    Jag går hos Magda, hon är grym!!!
    Hon rak och ärlig! Hittar lösningar och fantastisk på att förklara varför si och så. Tack vare hennes envishet har jag också en fungerande rygg.

Jag har gått hos en hel del andra naprapater men ingen är som Magda! Läs mer
  • Martin S skrev om Nordic Refit Åre
    Fick snabb hjälp. Trevligt bemötande. Erbjudande om fortsatt hjälp om jag behövde det. Inte nåt påtvingat efterbesök utan det var upp till mig. Blev fort bättre i ryggen. Läs mer
  • Stina N skrev om Nordic Refit Åre
    Jag har fått proffsig och bra hjälp på Nordic Refit i Åre, med diverse olika besvär i ryggen och till en rimlig peng. Trevlig service dessutom. Läs mer
  • Kerstin W skrev om Nordic Refit Åre
    Bra mottagande av en intresserad och kunnig terapeut. Vilket ledde tillbett bra resultat. Läs mer
  • Cecilia J skrev om Nordic Refit Åre
    Utmärkt bemötande och behandling! Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Nordic Refit Åre
    Alltid ett professionellt, positivt och trevligt bemötande.
    Har fått behandling nacke/rygg och det blir bättre och bättre och håller längre tid för varje gång jag varit på behandling. Underbart!
    Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
  • Janne W skrev om Nordic Refit Åre
    Jag har blivit mycket bättre i ryggen sedan jag började hos Nordic Refit. Läs mer
  • Åse B skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket bra bemötande. Professionell personal. Jag är nöjd med den behandling jag fått. Läs mer
  • Lars Å skrev om Nordic Refit Åre
    Fantastiskt bemötande och uppföljning sökte hjälp med rygg och nackproblem och jag fick lindring redan efter första besöket Läs mer
  • Gunilla L skrev om Nordic Refit Åre
    Att gå till Magda och få en behandling är alltid trevligt. Bra bemötande och hög servicenivå i alltifrån bokning av tid till själva behandlingen. Professionell och personlig. Har fått hjälp av henne ett flertal tillfällen för ont i ben, axlar och rygg. Hon vet med sig att jag inte bokar tid själv i första taget så tycker hon att det behövs en uppföljning bokar hon in mig på en tid längre fram så det är klart. Hela familjen går till Magda för olika behandlingar och vi är supernöjda! Läs mer
  • Ulrika N skrev om Nordic Refit Åre
    Jättebra hjälp vid problem men låsningar i rygg, nacke och bröstrygg. Läs mer
  • Jeanette Å skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket bra på alla sätt.
    4 p (fyra p)

Proffsig
    Påläst
    Personlig
    Possitiv Läs mer
  • Stina D skrev om Nordic Refit Åre
    Bra bemötande och bra hjälp vid nackbesvär, uppföljning på bra nivå. Läs mer
  • Kjell B skrev om Nordic Refit Åre
    Hej! Jag har fått en ny inspiration på livet, när det går att lösa problemet med en stel åldrande kropp, med ett besök på Nordic-Refit Åre och går därifrån med känslan av att befinna sig i en mycket yngre kropp, kan inte tacka nog för att du finns, och hoppas jag får återkomma många gånger för att bli chusterad när stelheten återkommer i rygg och skulderbladen. mvh Kjell. Läs mer

Årevägen 80, 837 51 Åre