Alla kategorier Naprapat Jämtland Åre Nordic Refit Åre

Nordic Refit Åre

Årevägen 80, 837 51 Åre — Visa karta

Smärtar dina muskler eller leder? Eller behöver du kanske hjälp med att utreda, förebygga eller undersöka en funktionsrubbning? Då ska du kontakta oss på Nordic Refit Åre.

Vi är ett gäng hängivna och kunniga naprapater som hjälper både privatpersoner, företag och besöker idrottsevenemang. Oavsett om du har nackspärr, ryggskott, ischias, idrottsskador eller spänningshuvudvärk vill vi vara det självklara valet. Vi jobbar alltid med långsiktigheten i fokus och är självklart med i Svenska Naprapatförbundet.

Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Nordic Refit Åre

• Janne W
    Janne W skrev om Nordic Refit Åre
    Jag har blivit mycket bättre i ryggen sedan jag började hos Nordic Refit. Läs mer
  • Åse B
    Åse B skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket bra bemötande. Professionell personal. Jag är nöjd med den behandling jag fått. Läs mer
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Nordic Refit Åre
    Fantastiskt bemötande och uppföljning sökte hjälp med rygg och nackproblem och jag fick lindring redan efter första besöket Läs mer
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Nordic Refit Åre
    Att gå till Magda och få en behandling är alltid trevligt. Bra bemötande och hög servicenivå i alltifrån bokning av tid till själva behandlingen. Professionell och personlig. Har fått hjälp av henne ett flertal tillfällen för ont i ben, axlar och rygg. Hon vet med sig att jag inte bokar tid själv i första taget så tycker hon att det behövs en uppföljning bokar hon in mig på en tid längre fram så det är klart. Hela familjen går till Magda för olika behandlingar och vi är supernöjda! Läs mer
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Nordic Refit Åre
    Jättebra hjälp vid problem men låsningar i rygg, nacke och bröstrygg. Läs mer
  • Jeanette Å
    Jeanette Å skrev om Nordic Refit Åre
    Mycket bra på alla sätt.
    4 p (fyra p)

Proffsig
    Påläst
    Personlig
    Possitiv Läs mer
  • Stina D
    Stina D skrev om Nordic Refit Åre
    Bra bemötande och bra hjälp vid nackbesvär, uppföljning på bra nivå. Läs mer
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Nordic Refit Åre
    Hej! Jag har fått en ny inspiration på livet, när det går att lösa problemet med en stel åldrande kropp, med ett besök på Nordic-Refit Åre och går därifrån med känslan av att befinna sig i en mycket yngre kropp, kan inte tacka nog för att du finns, och hoppas jag får återkomma många gånger för att bli chusterad när stelheten återkommer i rygg och skulderbladen. mvh Kjell. Läs mer

Årevägen 80, 837 51 Åre