Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Sollentuna Norrsidans Bygg AB

Norrsidans Bygg AB, sid 2

Domherrevägen 11, 192 55 Sollentuna — Visa karta

Norrsidans Bygg AB är ett byggföretag med mycket kompetens i bolaget. Här arbetar hantverkare som är specialister på sitt område; snickare, elektriker, plattsättare, murare och rörmokare. När vi har mycket att göra eller vi saknar en viss specialistkunskap tar vi även in underentreprenörer för att utföra arbetet på bästa sätt.

Med bred kompetens och gedigen erfarenhet utför vi renovering och nybyggnation både inne och ute, markarbeten och även badrumsrenovering.

Välkommen till oss på Norrsidans Bygg!

Läs vad 54 kunder tycker om Norrsidans Bygg AB

Carl-Johan F skrev om Norrsidans Bygg AB
    Norrsidans Bygg har genomfört en omfattande renovering av vår villa. Arbetet har utgjorts av såväl utvändig som invändig totalrenovering. Vi har varit mycket nöjda med resultatet och i de delar där resultatet inte varit tillfredsställande så har Norrsidans Bygg varit tillmötesgående för att avhjälpa påtalade brister på egen bekostnad. Vi kan sammanfattningsvis inte annat än varmt rekommendera Norrsidans Bygg till andra kunder. Läs mer

Gustav S skrev om Norrsidans Bygg AB
    Mycket bra jobb och trevligt bemötande! Läs mer

Lena B skrev om Norrsidans Bygg AB
    Snyggt, snabbt inget är omöjligt. Rimas är full av ideer. Behöver du hantverkare använd Norrsidans bygg Läs mer
  • Johan S

2013-11-22

Johan S skrev om Norrsidans Bygg AB
    De gjorde vår renovering bättre än vi någonsin kunde hoppats. Om vi hade gjort fel själva i ritningarna kollade de upp och rättade till det. De löste alla problem som dök upp och gjorde allt fruktansvärt snyggt! Proffsigt helt enkelt Läs mer

Domherrevägen 11, 192 55 Sollentuna