Eddie Can

Eddie Can

Eddie Can är mäklare på Notar Huddinge

Eddie Can har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Eddie Can har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Eddie Can har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är nog att man ständigt är uppklädd. Och att man hjälper människor i deras livs största affärer iallafall för dom flesta.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte lämnar din försäljning åt slumpen samt att anlita mig är gynnsamt för ekonomin. Berättar gärna mer när vi ses.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven, effektiv, målmedveten och extremt lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag hjälpte en familj att sälja sin lägenhet på mindre än 6 timmar.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar umgås med mina barn och läser böcker.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjötomt med skandinavisk inredning!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar mitt jobb!

34 omdömen om Eddie Can

Sedan starten hos Reco 2019
Susanne B
Skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge

”Så mycket mer än bara en mäklare” är vår känsla av att ha fått hjälp av Eddie Can, Notar i Huddinge att sälja vårt hus. Kompetent, lyhörd och omsorgsfull i alla lägen. Han hade hela tiden fokus på att sälja vårt hus. Han finns verkligen med en hela tiden. Vi kan varmt rekommendera Eddie som mäklare. Vi kommer självklart att ta hjälp av honom igen om det blir fler tillfällen att sälja.

Kordian G
Skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge

Bästa säljare, Eddie! Vi hade svårt att hitta köpare men Eddie gav aldrig upp och han letade och letade efter lösningar och peppade oss. Vi är grymt nöjda med hans insatser och allt han gjort för oss. Han är inte en ytlig mäklare som bara vill sälja och om det inte går så väntar man, utan Eddie är en mäklare som älskar sitt jobb, verkligen brinner för det och gör allt i hans makt för att sälja de objekt som är till salu. Eddie sålde vår bostad och vi är så glada över att det var just han som sålde den. Tack för allt Eddie, vi är otroligt tacksamma över din insats och kämpande! Du är grym!!

Edward D
Skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge

Eddie Can var magisk när han hjälpte oss sälja vårt kära hem. Stockholms utan tvekan bästa säljare. Representativ lyhörd vass kontaktbar och tydlig, allt som krävs för att man ska känna sig trygg som kund med sin mäklare som ofta brister på många punkter. Pratar av erfarenhet där jag inte kan säga detsamma om andra mäklarbyråer. Eloge till Eddie och Notar som som bättre än förväntan hjälpte oss med försäljningen Ska du sälja så tveka inte på att höra av er till Notar Huddinge.

Kristina F
Köpte sitt hus med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
130.0 m²

Jag har haft kontakt med Eddie Can vid två tillfällen. Först på visning till det huset vi köpte och sedan anlitade vi honom som mäklare för att sälja vår lägenhet. Eddie är en närvarande mäklare som tagit sig tid att svara på alla våra frågor, lyssnat på barnens funderingar och framförallt sett säljaren och köparen som individer och inte projekt. Eddie har levt upp till alla våra förväntningar och lite där till. Särskilt imponerade är vi av hans kvickhet för att göra en lysande affär där både säljare och köpare känner...

Anna E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
1:a

Köpt en etta tillsammans sonen. Uppskattar möjligheten till snabb affär - visning, budgivning och kontraktsskrivning på ett par timmar. Bemötandet var bra, rollfördelningen mellan de båda mäklarna var otydlig, dokumentationen mejlades kort efter kontraktsskrivningen Däremot vill jag inte utvärdera affären i sin helhet ännu, det är ju två månader kvar till tillträde och det kan hända mycket under den tiden som kan påverka mitt omdöme om affären som helhet.

Linnéa J
Köpte en tomt med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
Segeltorp

Toppen på alla sätt och vis. Allt har gått smidigt.

Stefan K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
Huddinge centralt

Vi har köpt våran bostad genom Eddie Can på Notar. Han var tillgänglig och ordnade visning med kort varsel. Han är trevlig och tillmötesgående. Han är bra på att sälja så jag kan rekommendera honom om man ska sälja sin bostad.

Jakob Y
Köpte sitt hus med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
Fullersta

Köpte en villa. Eddie Can var trevlig från första möte till signering av kontrakt. Tyckte han var klok hur vi var överens med priset. Han var inte alls på oss som många mäklare kan vara så det tycker jag är en stor fördel.

Anna Kerstin E
Sålde sitt hus med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
Fullersta

Har sålt vårt hus. Han var proffsig och hade god kännedom om området. Då vi inte riktigt nådde dit vi ville, sänkte han sitt arvode lite vilket uppskattades. Helheten var bra.

Salar M
Sålde sitt hus med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

Vi både köpte och sålde med Eddie. Han är alltid tillgänglig och vi är mycket nöjda!