Eddie Can

Eddie Can

Eddie Can är mäklare på Notar Huddinge

Eddie Can har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Eddie Can har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Eddie Can har haft 79 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 65% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är nog att man ständigt är uppklädd. Och att man hjälper människor i deras livs största affärer iallafall för dom flesta.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte lämnar din försäljning åt slumpen samt att anlita mig är gynnsamt för ekonomin. Berättar gärna mer när vi ses.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven, effektiv, målmedveten och extremt lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag hjälpte en familj att sälja sin lägenhet på mindre än 6 timmar.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar umgås med mina barn och läser böcker.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjötomt med skandinavisk inredning!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar mitt jobb!

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 25 Läs vad Eddie Can

• 2020-12-02
    Vi både köpte och sålde med Eddie. Han är alltid tillgänglig och vi är mycket nöjda!
    Salar M
    • 126.0 m²
  • 2020-11-21
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt trevligt bemötande av mäklaren. Levde upp till alla förväntningar. Även trevligt kontor med härlig atmosfär på Notar.
    Linnéa Maria Liselott B
    • 44.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
  • 2020-11-01
    En mycket trevlig samt service- och målinriktad mäklare med kunden i fokus. Gjorde mer än vad som normalt åligger en fastighetsmäklares åtaganden, vilket uppskattas oerhört mycket.
    Patrik Magnus Sven-olof N
    • 178.0 m²
    • Nynäshamn Sorunda
  • 2020-10-31
    Alltid trevligt bemötande och mycket hjälpsam, rekommenderas starkt.
    Jozef H
    • Snättringe
    köpte en tomt med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
  • 2020-10-29
    Eddie är otroligt kunnig och jobbar systematiskt framåt. Helt imponerad över hans kunskap och drivkraft bästa mäklaren 😊
    Maria B
    Maria B
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Segeltorp
  • 2020-10-21
    Hej jag sålde min bostad på Kansligränd 2, Eddie hjälpte mig genom hela Processen! Han är otroligt ambitiös och är alltid tillgänglig för hjälp och frågor! Han kan sin sak och lyssnade alltid på mina behov som säljare, jag är supernöjd med Eddie och kan rekommendera honom till alla!
    Malin Vera Kristine F
    • 46.0 m²
    • Huddinge / Kvarnsbergsplan
  • 2020-10-21
    Eddie är en väldigt kompetent mäklare som guidar en varje steg i försäljningen, han svarar snabbt på sms och samtal och är väldigt transparent i hur försäljningen går, hur spekulanterna resonerar osv. Från fotograferingen av huset till påskrift av kontrakt är Eddie oerhört noga med detaljer, han piffar och stylar inför fotografering och lämnar ingenting åt slumpen! Han är också en person som skapar relationer med människor och jag tror det är en av hans största framgångsfaktorer! Tack Eddie för en grym försäljning.
  • 2020-10-11
    Vi har sålt en tomt i Stuvsta och det gick snabbt kanske snabbare än vad vi hade tänkt oss. Eddie borde kanske tänkt på att vi är ett äldre par på 80 respektive 77 år och agerat lite långsammare. Priset blev väl i det lägre nivån vad vi hade tänkt oss. Försäljningen blir inte avslutad förrän i slutet av november.
    Kjell Gunnar B
    • Stuvsta
    sålde en tomt med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge
  • 2020-10-09
    Vi har sålt en etta i Huddinge på 29 kvm. Vi har följt de försäljningar som varit för att hitta den mäklare som fått bäst betalt. Valet föll på Eddi. Vi ringde honom och fick ett positivt och seriöst intryck, vid ett möte på hans kontor förstärktes det intrycket. Han var lyhörd för våra önskningar och krav. Vi skrev ett avtal med lägsta pris som låg något över vad vi trodde vi skulle få. Det slutade med att Eddi sålde lägenheten före visning för ett ännu högre pris. Vi är mycket nöjda och skulle mer än gärna rekommendera honom.
    Karl Stefan L
    • 1.5:a
    • 29.0 m²
  • 2020-10-01
    Vi jämförde flera lokala namnkunniga mäklare och valet föll på Eddie utan tvekan. Han kändes bäst, tryggast och hade en bra plan!! Inte nog med att han slog rekordet pris per kvm i vår förening, så guida han oss genom processen med bra tips & info! Vilket löna sig i slutändan Stort tack! Rekommenderas varmt!
    Sam E
    • 44.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte