Eddie Can
Registrerad mäklare sedan 2017-03-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-23
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är nog att man ständigt är uppklädd. Och att man hjälper människor i deras livs största affärer iallafall för dom flesta.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag inte lämnar din försäljning åt slumpen samt att anlita mig är gynnsamt för ekonomin. Berättar gärna mer när vi ses.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Driven, effektiv, målmedveten och extremt lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag hjälpte en familj att sälja sin lägenhet på mindre än 6 timmar.

Vad gör du helst på fritiden?
Fiskar umgås med mina barn och läser böcker.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjötomt med skandinavisk inredning!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag älskar mitt jobb! Läs mer

Läs vad 8 Läs vad Eddie Can

• Tuncay A
    Tuncay A sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-06-16

Skärholmen Vårberg
    Grym service hela vägen från start till avslut. Väldigt engagerad mäklare, som kämpade enormt för att få ett bra avslut på affären! Läs mer
  • Helena G köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-06-11

Liljeholmskajen
    Gott, förtroendeingivande och trevligt bemötande. Läs mer
  • Emil D sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-06-04

Huddinge centrum
    Ett jättebra samarbete mellan Eddie och Mithat ledde till att vi fick sälja vår lägenhet inom 2 timmar av annonsering (rekordsnabbt) till rätt bra pris. Stort tack Eddie, Mithat och alla på Notar Huddinge! Läs mer
  • Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-06-04

Huddinge centrum
    Bostaden är på Sjödalsvägen.

Mäklaren var bra, framåt och transparent med affären. Trevlig i bemötande. Inga konstigheter.

Väldigt flexibel gällande önskemål med visning och annat. Läs mer
  • Mohammadreza S köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-06-03

Solna Järvastaden
    Jag har köpt en bostadsrätt och är supernöjd med kontakten med mäklaren Notar Huddinge. Mäklarens bemötande var lugnt och proffsigt (Eddie Can).

Rekommenderar starkt , alla mina förväntningar blev till fullo uppfyllda Läs mer
  • Susanna H
    Susanna H sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-05-29

Huddinge Centrum
    Efter att ha försökt sälja vår lägenhet i över ett halvår så bytte vi mäklare till Eddie Can, och det visade sig vara det bästa beslutet vi tagit. Han lyckades till och med sälja lägenheten innan vi hann ha visning. Han är en väldigt driven och mycket proffsig mäklare som har en säljaranda som vi inte sett hos någon annan mäklare. Han såg till att det gick rätt i varje steg och varje detalj. Dessutom fick vi hjälp med att anlita en stylist som hjälpte oss med inredning. Han var alltid tillgänglig och återkopplade fort till oss. Vi rekommenderar Eddie starkt till alla som letar efter en god och glad mäklare som får jobbet gjort! Läs mer
    2020-06-03 Eddie C svarar Susanna H
    Tack för förtroendet, det var jätte kul att få hjälpa er. Hoppas ni kan slappna av nu och njuta av sommaren :)!
  • Louise L köpte sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-05-22

1.5:a
    Huddinge / Kvarnsbergsplan
    Jag har köpt min första lägenhet. Jag upplevde Eddie som glad, trevlig och ambissös. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Chrish F
    Chrish F sålde sin lägenhet med hjälp av Eddie Can en del av Notar Huddinge

2020-05-21

Huddinge Centrum
    Mycket kompetent och energisk. Jag är mycket nöjd Eddie ansträngde sig verkligen för att det skulle gå så bra som möjligt, och kom också med bra rekommendationer utifrån sina erfarenheter, både kring styling och fotograferingen såväl som när det kom till strategi kring bud och budgivare då det inkom olika sorters bud i olika stadier av säljprocessen. Eddie hjälpte oss verkligen att optimera resultatet av försäljningen. #säljmedEddie Läs mer

Senaste försäljningarna

Klintvägen