Notar Huddinge

Läs vad 24 kunder tycker om Notar Huddinge

• Susanna H

2020-05-29

Susanna H skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Efter att ha försökt sälja vår lägenhet i över ett halvår så bytte vi mäklare till Eddie Can, och det visade sig vara det bästa beslutet vi tagit. Han lyckades till och med sälja lägenheten innan vi hann ha visning. Han är en väldigt driven och mycket proffsig mäklare som har en säljaranda som vi inte sett hos någon annan mäklare. Han såg till att det gick rätt i varje steg och varje detalj. Dessutom fick vi hjälp med att anlita en stylist som hjälpte oss med inredning. Han var alltid tillgänglig och återkopplade fort till oss. Vi rekommenderar Eddie starkt till alla som letar efter en god och glad mäklare som får jobbet gjort! Läs mer
  • 2020-05-22

Louise L skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Jag har köpt min första lägenhet. Jag upplevde Eddie som glad, trevlig och ambissös. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Chrish F

2020-05-21

Chrish F skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Mycket kompetent och energisk. Jag är mycket nöjd Eddie ansträngde sig verkligen för att det skulle gå så bra som möjligt, och kom också med bra rekommendationer utifrån sina erfarenheter, både kring styling och fotograferingen såväl som när det kom till strategi kring bud och budgivare då det inkom olika sorters bud i olika stadier av säljprocessen. Eddie hjälpte oss verkligen att optimera resultatet av försäljningen. #säljmedEddie Läs mer
  • Nanzaddorj M

2020-05-18

Nanzaddorj M skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Wow vilken mäklare!
    Har hört väldigt mycket om Mithat men hade ej upplevt det.. nu förstår jag vad alla menade. Jag fick min lägenhet såld på 48 h under Corona tider!! +255.000 kr.
    Han är tillgänglig 24/7 och är alltid trevlig för att hjälpa kunden på bästa sätt. Rekommenderar Mithat starkt till alla som vill sälja!! Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Nanzaddorj M
    Fan vad kul o höra! Alltid kul med snabba puckar.
  • 2020-05-14

Ness F skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag behövde hjälp med att sälja min bostadsrätt i Flemingsberg och hittade Mithat genom hittamäklare.se.
    Vi hade ett väldigt bra samarbete och jag kände att allt passade bra. Vi hade lagom mycket kontakt och kommunikation, Mithat hade koll på läget och området så jag kände mig trygg.
    Han lyckades sälja bostaden till ett rimligt pris inom en rimlig tid trots Covid19-situationen. Allt som allt, en väldigt trevlig och driven person. Jag rekommenderar honom! Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Ness F
    Det tog sin lilla tid men vi lyckades få till ett bra pris. Kul!
  • 2020-05-14

Muhamed G skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Vi valde att sälja vårt parhus med Mithat Bircan efter att ha gjort en jämförelse med flera andra mäklare som säljer i området.
    Proffsig och genuin mäklare som hade fullt fokus på oss som kunder under hela affären. Han engagerade sig på ett otroligt fint och personligt vis. Vi är supernöjda och hela säljprocessen gick smidigt till.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Muhamed G
    Tack för förtroendet. Fantastisk kul o hjälpa er. Lycka till!
  • 2020-05-11

Oscar B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Trevlig o ödmjuk! Driven o engagerad genom hela processen av försäljningen av min bostadsrätt! Läs mer
    2020-05-14 Mithat B svarar Oscar B
    Tack Oscar, det var en ära. Lycka till med nya boendet också!
  • DARIUSZ KRZYSZTOF Z

2020-05-07

DARIUSZ KRZYSZTOF Z skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag jämförde flertal mäklare och valet föll tillslut på Mithat. Han var lyhörd, engeregrad och målinriktad. Vilket ledde till att han lyckades sälja till ett slutpris som jag blev väldigt nöjd med. Han uppdaterade mig löpande under försäljningen så jag kände mig trygg hela vägen fram till skrivning. Han är driven och engagerad och jag kan varmt rekommendera Mithat! Tack ännu engång för ett bra slutpris! Läs mer
    2020-05-14 Mithat B svarar DARIUSZ KRZYSZTOF Z
    Tack för förtroendet. Höga slutpriser är alltid något vi strävar efter!
  • 2020-05-07

Daniel H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat hjälpte mig att sälja min lägenhet i rådande situation på enbart ett par dagar före visning till ett toppenpris! Han gav superservice och guidade mig genom hela processen och var alltid väldigt lyhörd och gav goda råd. Mithat var även alltid snabb med att återkoppling och väldigt flexibel. Rekommenderas starkt om ni funderar på att sälja! :) Läs mer
    2020-05-14 Mithat B svarar Daniel H
    Fan vad kul o hjälpa dig Daniel! Riktigt bra försäljning.
  • 2020-05-05

Ihsan B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Wooow, vilken mäklare!!
    Mithat är en högpresterande mäklare som verkligen jobbar för dig som kund. Vi hade ett mål att nå 3,2 miljoner men han lyckades sälja lägenheten för + 200 000 kr , 3,4 miljoner totalt. Inte nog med det lyckades han sälja lägenheten 2 dagar efter han la ut annonsen .
    Vi blev rekommenderade att välja honom o insåg direkt att det var rätt val! Han får 11/10 i betyg." Läs mer
    2020-05-07 Mithat B svarar Ihsan B
    Tackar för förtroendet. Enormt kul o hjälpa er!
  • 2020-05-03

Natalja K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Vi haft en annan mäklare, vi förlurade nästan 2 månader. Det hände ingenting. Efter det anlitade vi Mithat som ordnade visning nästa dag. Inom 2 veckor sålde vi lgh.Han verkligen kämpar på och är duktig! Starkt rekomenderat! Läs mer
    2020-05-05 Mithat B svarar Natalja K
    Alltid kul att ta över uppdrag och kunna leverera! Tack!
  • 2020-04-29

Mehtap Ö skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Vi har anlitat Mithat för att sälja vår lägenhet. Mithat har varit en lyhörd och engagerad mäklare från start och har verkligen brytt sig om att det blir en bra affär. Han är tillgänglig i princip dygnet runt och har en förmåga att förmedla trygghet till både köpare och säljare. Trots coronatider fick han till högsta försäljningspriset i vår förening på länge. Han har överträffat våra förväntningar i både försäljningspris samt hur snabbt processen gick. Vi är nöjda med Mithat och rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Mehtap Ö
    Fan vad kul att slå rekord i området med just eran bostad!!
    Tackar för förtroendet!
  • 2020-04-28

Hassan M skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Proffsig, lyhörd och driven! Efter att ha försökt sälja radhuset med en annan mäklare tidigare, 2 ggr, bestämde vi oss för att kontakta Mithat baserat på rekommendationer från bekanta som tidigare anlitat honom. Inte bara att han lyckades sälja huset innan visning, dessutom till ett rekordpris i området. Han mötte definitivt våra förväntningar och är otroligt serviceinriktad. Tydlig i sin kommunikation och behjälplig genom hela processen. Går du i säljtankar så är Mithat den mäklare du ska kontakta! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Hassan M
    Tackar för förtroendet. Det var en ära.

Inger H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat & Notar Huddinge med kollegor hjälpte på ett professionellt vis sälja bostaden efter redan 2 öppna visningar, till 200.000kr mer än utgångspris.

Snabbt, metodiskt, enkelt och över förväntan. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Inger H
    Alltid super kul att kunna leverera!

Urmi C skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Känner till Notar sedan tidigare. Dock så träffade jag Mithat på en spontan visning och berättade att jag ville köpa en lägenhet. Det gick snabbt och jag fick min drömlägenhet. Mithat är varm, duktig och går den extra milen för sina klienter. Jag är stormnöjd! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Urmi C
    Super kul att vi kunde hitta något som passar dig. Till slut gick det!

Malin C skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt av Mithat.
    Han bemötte oss med mycket hjälpsamhet.
    Det bästa var tillgängligheten att kunna nå honom och få
    svar på frågorna angående lägenheten.
    Min upplevelse var bra med Mithat och jag kan varmt rekommendera honom till vänner som behöver hjälp med antingen sälja eller köpa en ny bostad. Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Malin C
    Super kul att höra. Hoppas att du trivs i din nya bostad.
  • Nelleke H

2020-04-25

Nelleke H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Segeltorp. Han var engagerad, tydlig och ärlig. Han hörde av sig regelbundet under processen och även innan kontraktsskrivning, för att höra hur det kändes och om vi hade frågor. Vi är supernöjda och kan bara rekommendera Mithat! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Nelleke H
    Det var fantastisk kul o hjälpa er med denna affär.
    Gick smidigt och vi fick till ett bra pris!
  • 2020-04-25

Sateesh G skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    The total experience is very good. The entire process from photography to sale agreement completed in less than 3 weeks. The price is very good. Mithat is very knowledgeable. Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Sateesh G
    Thank u so much and I wish u good luck!
  • Aya W

2020-04-23

Aya W skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag köpte min första lägenhet, en 3:a i Flemingsberg och hade turen att få Mithat som mäklare.

Då jag aldrig varit på en visning tidigare var jag orolig över vad som skulle hända, och hur allt skulle gå till. Men Mithat var så avslappnad och lugn, och kunde svara på mina frågor på ett lättsamt sätt.

Jag tror inte att jag kunde fått en bättre mäklare till min första lägenhet! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Aya W
    Tack Aya. Det är fantastiskt kul när en köpare blir så pass nöjd!
    Lycka till!

Shvan N skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mycket driven och aktiv. Alltid tillgänglig och enkel att ha med och göra! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Shvan N
    Tackar för förtroendet och ser framemot fler affärer med dig.
    All lycka!

Gerd Britta Kristina F skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat är engagerad, lyhörd och driven. Han är trevlig och hjälpsam och fanns tillgänglig för oss under hela processen. Mithat är en trygg och förtroendeingivande mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2020-04-23 Mithat B svarar Gerd Britta Kristina F
    Det var en ära att hjälpa dig/familjen i denna process. Jag har lärt känna en fin människa som dig!
    Tack för förtroendet!

Tselmegmaa P skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    - Vi har köpt lägenheten
    - Mycket bra
    2020-04-23 Mithat B svarar Tselmegmaa P
    Vad kul att ni är nöjda!
    Mvh Mithat Bircan

Kajsa M skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har redan beskrivit min erfarenhet av mithat och notar huddinge två gånger tidigare, så nej, jag tänker inte göra det en tredje gång. Redan två är för mycket, och det enda jag därmed vill lägga till mitt omdöme är detta: SLÖSA INTE MED KUNDERNAS TID genom att be om tre recensioner för samma uppdrag! Särskilt inte som en mäklarfirma måste veta att en bostadsförsäljning oftast är kopplad till en flytt med allt vad det innebär. Jag har nu alltså blivit kontaktad tre gånger om detta, två gånger direkt av notar och nu av reco på uppdrag av notar. Jag är mitt i en flytt och har ett heltidsjobb att sköta, på statlig myndighet under corona med allt vad det innebär. Mitt meddelande till notar är: Snälla, visa hänsyn och respekt för era kunders tid genom att låta mig lämna ETT omdöme vid ETT tillfälle, förslagsvis kort efter att hela uppdraget är slutfört. Inte mer! Mitt betyg ovan dras ner av detta, annars hade ni fått en trea eller rentav fyra, för överlag är jag faktiskt nöjd! Men att be mig lämna omdömen tre gånger visar på en brist på respekt för mig och min tid som jag inte uppskattar alls. Läs mer
    2020-04-23 Mithat B svarar Kajsa M
    Tja Kajsa,

Detta omdöme skickas ut per automatik till dig och vi ville gärna höra via Reco hur du upplevde din bostadsförsäljning.
    Kul att höra att du varit nöjd med oss!
  • BokföringsExperten i Farsta

2017-02-09

BokföringsExperten i Farsta skrev om Notar Huddinge
    Mäklaren är usel och inte svarar på varken mail eller telefon.Sedan när jag väl får kontakten på telefon bryts samtalet 5-6 gånger utan att mäklaren ringer tillbaka.
    Till slut så blir jag som intresserade köparen till och med utskälld med ord att jag själv får kolla på hemsidan och ha bättre framförhållning.
    Det vet man själv men jag tyckte så mycket om huset att jag ville ställa några frågor.
    Såg objektet i sista stund under budgivningen och tänkte att det var något för mig men här fick man inte någon hjälp direkt.
    Stackars säljare som betalar dyra pengar till Notar för att få det sålt
    Jag har nu idag (upptäcker dagen efter) även exkluderats från budgivningen Läs mer
    2020-05-08 Mithat B svarar BokföringsExperten i Farsta
    Hej, det är tråkigt att läsa om din upplevelse med Notar Huddinge. Vi har tagit över verksamheten per 2019-10-01 och vi arbetar inte alls på det sättet som du beskriver i ditt omdöme. Välkommen att kontakta oss på 08-746 07 00 bästa hälsningar Eddie och Mithat
Mithat Bircan
Eddie Can