Notar Huddinge

Häradsvägen 31, 141 43 Huddinge — Visa karta

Läs vad 81 kunder tycker om Notar Huddinge

Anatoli K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Sålde en trea i Huddinge.
    Mithat Bircan Bemötte mig på ett oerhört trevligt och proffesionellt sätt. Hade bra förväntningar av Mithat Bircan men även då så översteg han dessa och hjälpte oss få en bättre deal en förväntat.
    Han sålde lägenheten på rekord tid, skulle nog kunna säga att han definitivt är bästa mäklarn vi nånsin haft. Läs mer

Yunus Özkan B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Best of the best! Vi fick den hjälp vi behövde och lite till. En grym och professionell mäklare som har säljaren i fokus! Läs mer

Fatih U skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Allting va toppklass, vill man sälja lägenheten tar det max 2 dagar för
    Mithat att sälja den. Läs mer
  • 2020-11-21

Linnéa Maria Liselott B skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt trevligt bemötande av mäklaren. Levde upp till alla förväntningar. Även trevligt kontor med härlig atmosfär på Notar. Läs mer
  • 2020-11-18

Jessica E skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat hjälpte mig att sälja min lägenhet i Huddinge. Han var väldigt smidig och proffsig att jobba med och höll mig uppdaterad genom hela processen. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare! Läs mer
  • 2020-11-16

Binyamin C skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Hej!

Vi har sålt vårt hus med hjälp av Mithat Bircan som finns på Notar i Stuvsta.
    Mithat är en otroligt kompetent och trevlig kille som också är en bra lyssnare och med det sagt noggrann på vad kunden vill och vilka krav dem har.
    Är ni på jakt efter en bra och professionell mäklare ska ni absolut kontakta Mithat Bircan så blir ni inte besvikna. Läs mer
  • 2020-11-01

Patrik Magnus Sven-olof N skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    En mycket trevlig samt service- och målinriktad mäklare med kunden i fokus. Gjorde mer än vad som normalt åligger en fastighetsmäklares åtaganden, vilket uppskattas oerhört mycket. Läs mer
  • 2020-10-31

Jozef H skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Alltid trevligt bemötande och mycket hjälpsam, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Maria B

2020-10-29

Maria B skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Eddie är otroligt kunnig och jobbar systematiskt framåt.
    Helt imponerad över hans kunskap och drivkraft bästa mäklaren 😊 Läs mer

Dilara S skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Blev bemött utav mäklaren på bästa sätt!
    Min lägenhet blev sålt snabbare än förväntad Rekommenderar starkt Mäklaren Mithat och Notar! Läs mer

Petar O skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat genomförde hela hanteringen på ett mycket bra och professionellt sett. Kan och kommer, varmt att rekommendera Mithat och Notar till vänner och bekanta! Läs mer

Fredrik Robin Vladimir D skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Tålmodig och proffsig. Flexibel med tiden och ett trevligt bemötande. Läs mer

Kadra Mahumud S skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Köpte lägenhet.
    Via min handlägare i nordea banken.
    Obeskrivet väl bemötande och han är väldigt klokt mäklaren.
    Ja, jag fick väl bra beverkningar av honom ja gjorde han det.
    I första möten blev jag bestämde jag att köpa lägenheten för att var nöjd på hans beskrivningar fast var lite för dyrt men det är okej. Läs mer

Malin Vera Kristine F skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Hej jag sålde min bostad på Kansligränd 2, Eddie hjälpte mig genom hela
    Processen! Han är otroligt ambitiös och är alltid tillgänglig för hjälp och frågor! Han kan sin sak och lyssnade alltid på mina behov som säljare, jag är supernöjd med Eddie och kan rekommendera honom till alla! Läs mer

Peter Panagiotis I skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Eddie är en väldigt kompetent mäklare som guidar en varje steg i försäljningen, han svarar snabbt på sms och samtal och är väldigt transparent i hur försäljningen går, hur spekulanterna resonerar osv. Från fotograferingen av huset till påskrift av kontrakt är Eddie oerhört noga med detaljer, han piffar och stylar inför fotografering och lämnar ingenting åt slumpen! Han är också en person som skapar relationer med människor och jag tror det är en av hans största framgångsfaktorer!
    Tack Eddie för en grym försäljning. Läs mer

Girgis A skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har sålt lägenhet, Mithat är bästa mäklare Läs mer
  • 2020-10-20

Tim A skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Vi köpte våran första lägenhet av Mithat, han var väldigt duktig med att svara på alla frågor och var väldigt duktig på att hjälpa oss genom hela köpprocessen. Läs mer
  • 2020-10-19

Malin Vera Kristine F skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag köpte Visirvägen 24 med hjälp av Mithat Bircan, han var kunnig på sak och väldigt hjälpsam! Han var alltid tillgänglig och försökte tillgodose mina med även säljaren behov! Kan starkt rekommendera Mithat som mäklaren, snäll, hjälpsam och alltid tillgänglig! Det märktes att han tyckte om sitt jobb och ville mitt bästa! Tack Mithat! Läs mer
  • 2020-10-15

Fredrik F skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Positiv, hjälpsam, alltid tillgänglig och känns trygg att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-10-13

Koray P skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Toppklass mäklare är mer än nöjd. Mhitat var alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-10-11

Kjell Gunnar B skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Vi har sålt en tomt i Stuvsta och det gick snabbt kanske snabbare än vad vi hade tänkt oss. Eddie borde kanske tänkt på att vi är ett äldre par på 80 respektive 77 år och agerat lite långsammare. Priset blev väl i det lägre nivån vad vi hade tänkt oss. Försäljningen blir inte avslutad förrän i slutet av november. Läs mer
  • 2020-10-09

Karl Stefan L skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Vi har sålt en etta i Huddinge på 29 kvm. Vi har följt de försäljningar som varit för att hitta den mäklare som fått bäst betalt. Valet föll på Eddi. Vi ringde honom och fick ett positivt och seriöst intryck, vid ett möte på hans kontor förstärktes det intrycket. Han var lyhörd för våra önskningar och krav. Vi skrev ett avtal med lägsta pris som låg något över vad vi trodde vi skulle få. Det slutade med att Eddi sålde lägenheten före visning för ett ännu högre pris. Vi är mycket nöjda och skulle mer än gärna rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-10-01

Sam E skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Vi jämförde flera lokala namnkunniga mäklare och valet föll på Eddie utan tvekan. Han kändes bäst, tryggast och hade en bra plan!! Inte nog med att han slog rekordet pris per kvm i vår förening, så guida han oss genom processen med bra tips & info! Vilket löna sig i slutändan
    Stort tack!

Rekommenderas varmt! Läs mer

Roy O skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Snabba puckar med Eddie. Mycket hjälpsam och duktig mäklare som mäklade vår drömbostad till oss. Läs mer

Serdal B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Bra service
    Bra bemötande
    Ödmjuk trevlig Läs mer

Anette J skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Positiv, hjälpsam, snabba svar. Vi har haft en trevlig dialog. Läs mer

Elvan B skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Jätte duktig mäklare , tack vare Eddie fick vi vårt dröm radhus.
    Huddinges bästa mäklare!. Läs mer
  • 2020-09-09

Silver K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Sålde lägenheten på 3 dagar. Otroligt effektiv mäklare. Trevlig bemötande och tillgänglig för frågor. Mycket nöjd med samarbetet. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-09-08

Melis Aysegul A skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Mithat och är supernöjd med både hans bemötande och arbete under processen. Läs mer
  • 2020-09-06

Faris K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag hade anlitat Mithat för en försäljningstillfälle. Försäljningen gick så bra och smidig. Kontakten med Mithat har varit mycket god, där han bland annat berättar steg för steg hur försäljningen går till. Han är väldigt lyhörd både mot köpare och säljaren. Han är en mycket god rådgivare och professionell säljare. Så bättre mäklare får man leta efter!!

Vi ger våra varmaste rekommendationer.
    Hälsningar Faris & Libna Läs mer
  • 2020-09-04

PARAMBIR SINGH B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat is a wonderful person with excellent communication skills and very polite. He know his job very well and has helpmed me to sell my apartment.
    He is an excellent broker and I am highly satisfied with hime.

I recomment him very strongely and Thank Mithat for his excellent services! Läs mer
  • 2020-09-04

Amanjot K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat is a very energetic, understanding and efficient person.
    I reccomend him as a broker and I am very satisfied with him. He ensure you get the best service. Thank you Mithat for your best services! Läs mer
  • 2020-08-08

Björn J skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Utmärkt om man vill göra en snabb och bra affär. Läs mer
  • 2020-08-06

Daniel T skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Sålde ett parhus i vistaberg (Huddinge). Eddie gav ett energifyllt och målmedvetet första intryck. Efter att ha pratat med flera mäklare var det självklart att välja Eddie. Hela processen gick stabilt och försäljning gick snabbt och tryckt.
    Jag skulle välja Eddie igen om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • 2020-08-01

Bengt J skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har köpt en lägenhet 4 rok i Huddinge. Genom hela processen fick jag ett mycket bra bemötande av Mithat och han var hela tiden transparent om läget med övriga spekulanter och säljaren. Kontraktsskrivningen genomfördes enkelt och proffsigt.
    Mycket nöjd med Mithat, Notar och kommer att anlita dem till försäljning av min nuvarande biostad. Läs mer
  • 2020-07-31

Lawrence Anthony H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat was very professional during the whole prizesy and has been very helpful. He was easy to work with and very efficient.

Many thanks for all your help on our first home purchase. Läs mer
  • 2020-07-31

Fredrik M skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Fick Mithat rekommenderad av en vän och blev absolut inte besviken.
    Mycket proffsig i sitt sätt och presentera hur han skulle lyckas hjälpa oss sälja vår lägenhet. Bra att ha att göra med och väldigt ärlig kommunikation från start till slut.
    Lägenheten blev såld innan visning och vi är otroligt nöjda!
    Nästa gång vi säljer kommer vi absolut höra av oss igen. Läs mer
  • 2020-07-30

Adam S skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Engagerad och proffsig från början till slut! Mithat lyckades sälja min lägenhet dagen efter visning.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-07-30

Veronica W skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Sålt en lägenhet i Segeltorp, liten 4:a med loft.
    Mäklaren var väldigt trevligt och gemytlig i sitt bemötande.

Sålde min lägenhet för mer än vad jag hoppats på så han överträffade mina förväntningar.

Allt gick fint, från korttagning till visning och slutligen försäljning. Läs mer
  • 2020-07-28

Jennifer G skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Köpt en lägenhet av Mithat Bircan, Notar Huddinge. Otroligt bra bemötande, kompetent mäklare. Väldigt trygg och säker på vad han gör, hjälpsam & pålitlig. Gått på många visningar innan och tänkte att nu blir det samma rutin som vanligt, men Mithat var väldigt driven och hjälpsam vilket gjorde att man kände sig trygg under hela denna affären som jag gjorde. Rekommenderar mäklarfirman Notar i sig men framförallt mäklaren Mithat Bircan om man vill köpa eller sälja bostad. Drivna personer i firman & otroligt trevliga och snälla personer. Läs mer
  • 2020-07-27

Asir A skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Riktig grym mäklare, vi fick lägenheten såld inom några dagar bara innan visning.

Profsigt bemötande av Mithat, alltid tillgänglig oavsett tid.

Rekommenderas starkt!

/Asir Läs mer

Andreas B skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Hjälpsam och mäklaren gör ett tryggt intryck Läs mer

Darko M skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    "Fantastisk mäklare som är oehört målinriktad, lyhörd och engagerad. Eddie hade en plan som jag var väldigt nöjd med sedan dag ett och som vi följde till slutet. Då mitt objekt var svårsåld krävdes det oehörd engagemang från Eddie som jobbade hårt med att ro affären i hamn. Det jag gillade skarpt med hans insats var att han var oehört duktig på att svara när man än ringde och återkopplade alltid med uppdateringar. Jag har bara positiva saker att nämna om min upplevelse med Huddinges bästa mäklare! #säljmededdie "
    säljare på Kallkärrsvägen 72 Läs mer

Eldin K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har inga ord för denna mäklare. Han är riktigt grym på det han gör. Huddinges bästa mäklare?
    Det tror jag absolut, i förhandling med köparna så lyckades han få upp priset med +100.000 kr på bara några minuter.
    Ring Mithat om ni vill ha en mäklare med fingertoppkänsla!! Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Eldin K
    Alltid kul o slå rekord! Lycka till.
  • 2020-07-19

Rasmus V skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Köpt hus. Trevligt bemötande och noggrann med att följa upp och ha dialog under budgivning och efter. Läs mer
  • 2020-07-07

Adam Sebastian B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat var professionell och lösningsorienterad när han förmedlade bostaden och säkerställde att processen flöt på smidigt trots komplicerade incidenter. Han var över mina förväntningar och hade gladeligen anlitat honom igen och rekommenderat honom till andra som ska sälja sina bostäder. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Adam Sebastian B
    Super, känns underbart o hjälpa dig. Lycka till nu.
  • 2020-07-01

Stevan S skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Köpte en bostad som Mithat sålde.

Han var trevlig, ödmjuk och lyhörd. Han var till stor hjälp och medlade bra mellan oss och säljaren. Under hela processen kände jag och min sambo att han var mycket driven och engagerad.

Tack för hjälpen Mithat! Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Stevan S
    Super kul o hjälpa till. Hoppas ni trivs bra i nya boendet.
  • 2020-06-26

Devran B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Efter att ha värderat huset med annan mäklare bestämde vi oss för att testa Mithat. Ganska direkt satte Mithat oss och vårt hus i fokus fyllde oss med god energi och goda förhoppningar. Efter 1 timme med huset på nätet kom samtal direkt om intressanter och hela processen sattes igång. Mithat var ständigt tillgänglig dygnet runt och kunde alltid svara på alla frågetecken vi hade kring försäljningen och hela procssen. I slutändan så såldes huset för rekordsumma i området. Efter att ha haft flertalet olika mäklare så rekommenderar vi Mithat mycket starkt och hoppas att fler gör det smarta valet i att välja honom. Att välja Mithat är som att välja tryggheten själv. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Devran B
    Fan vad kul o få till en bra försäljning!
  • 2020-06-25

Joakim R skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat var mycket duktig och trevlig. Han höll mig uppdaterad om allt relevant.
    Ett minus var att han inte kunde hjälpa till med deklarationen, något som oftast brukar vara vanligt. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Joakim R
    Tja Jocke,

Deklarationen hjälper jag självklart till med. Tror att du missförstod mig.
    Vi hörs längre fram.
  • 2020-06-24

Marcelo C skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har sålt min lägenhet i Huddinge. Sättet jag blev bemött av Mithat var väldigt proffsig och mina förväntningar blev överträffat tack vare den positiva inställningen som han hade. Jag skulle mer än gärna rekommendera Mithat Bircan. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Marcelo C
    Alltid kul o hjälpa till med en bra försäljning. Tack för de fina orden.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte