Notar Huddinge

Ring 08-746 07 00 www.notar.se

100 omdömen om Notar Huddinge

Axel W
Skrev om Notar Huddinge

Massa fifflande med priser och annat som uppdagats först efter lägenheten sålts. Avråder starkt från att anlita detta företag.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Susanne B

”Så mycket mer än bara en mäklare” är vår känsla av att ha fått hjälp av Eddie Can, Notar i Huddinge att sälja vårt hus. Kompetent, lyhörd och omsorgsfull i alla lägen. Han hade hela tiden fokus på att sälja vårt hus. Han finns verkligen med en hela tiden. Vi kan varmt rekommendera Eddie som mäklare. Vi kommer självklart att ta hjälp av honom igen om det blir fler tillfällen att sälja.

Kordian G

Bästa säljare, Eddie! Vi hade svårt att hitta köpare men Eddie gav aldrig upp och han letade och letade efter lösningar och peppade oss. Vi är grymt nöjda med hans insatser och allt han gjort för oss. Han är inte en ytlig mäklare som bara vill sälja och om det inte går så väntar man, utan Eddie är en mäklare som älskar sitt jobb, verkligen brinner för det och gör allt i hans makt för att sälja de objekt som är till salu. Eddie sålde vår bostad och vi är så glada över att det var just han som sålde den. Tack för allt Eddie, vi är otroligt tacksamma över din insats och kämpande! Du är grym!!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Jessica M

Ångrar inte en sekund att vi valde Mithat för att sälja vårt radhus, trots seg marknad och ett hus i ok skick så såg han till att vi fick det sålt för det priset vi ville. Jag kände mig trygg med honom i hela processen.

Edward D

Eddie Can var magisk när han hjälpte oss sälja vårt kära hem. Stockholms utan tvekan bästa säljare. Representativ lyhörd vass kontaktbar och tydlig, allt som krävs för att man ska känna sig trygg som kund med sin mäklare som ofta brister på många punkter. Pratar av erfarenhet där jag inte kan säga detsamma om andra mäklarbyråer. Eloge till Eddie och Notar som som bättre än förväntan hjälpte oss med försäljningen Ska du sälja så tveka inte på att höra av er till Notar Huddinge.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Kristina F
130.0 m²

Jag har haft kontakt med Eddie Can vid två tillfällen. Först på visning till det huset vi köpte och sedan anlitade vi honom som mäklare för att sälja vår lägenhet. Eddie är en närvarande mäklare som tagit sig tid att svara på alla våra frågor, lyssnat på barnens funderingar och framförallt sett säljaren och köparen som individer och inte projekt. Eddie har levt upp till alla våra förväntningar och lite där till. Särskilt imponerade är vi av hans kvickhet för att göra en lysande affär där både säljare och köpare känner...

Johannes D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Notar Huddinge
2:a

Mäklaren jag träffade för att köpa min lägenhet, 2:a var mycket bra! Väldigt trevlig och glad! Bästa mäklaren i Huddinge!!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 934 omdömen 4.9 av 934 omdömen

Henrik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Notar Huddinge
1:a

Sålt en lägenhet och fick bästa möjliga service, lätt att kommunicera med och få ett bra resultat.

Leonardo J
Flemingsberg

Mithat är extremt professionell i hans rådgivning. Vi hade inte riktigt den koll vi trodde på bostadsmarknaden och med hans hjälp kunde vi använda rätt taktiker för att både locka och övertyga intressenter om att lägga bud. Budgivningen gick upp 27% som var över förväntan och mycket av detta är Mithats förtjänst. Kan starkt rekommendera honom till andra!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Anna E
1:a

Köpt en etta tillsammans sonen. Uppskattar möjligheten till snabb affär - visning, budgivning och kontraktsskrivning på ett par timmar. Bemötandet var bra, rollfördelningen mellan de båda mäklarna var otydlig, dokumentationen mejlades kort efter kontraktsskrivningen Däremot vill jag inte utvärdera affären i sin helhet ännu, det är ju två månader kvar till tillträde och det kan hända mycket under den tiden som kan påverka mitt omdöme om affären som helhet.

Linnéa J
Köpte en tomt med hjälp av
Segeltorp

Toppen på alla sätt och vis. Allt har gått smidigt.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Stefan K
Huddinge centralt

Vi har köpt våran bostad genom Eddie Can på Notar. Han var tillgänglig och ordnade visning med kort varsel. Han är trevlig och tillmötesgående. Han är bra på att sälja så jag kan rekommendera honom om man ska sälja sin bostad.

Dragan J
Huddinge Myrstuguberget

Jag har köpt en lägenhet, jag blev bemött på ett bra sätt och han var väldigt trevlig och hjälpsam. Jag hade inte så många förväntningar.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Mats L
Huddinge Myrstuguberget

Mithat hjälpte mig hela vägen i min lägenhetsförsäljning. Gav hela tiden ett proffsigt och lugnt intryck även när jag själv i vissa lägen var väldigt stressad. Han var lätt tillgänglig när jag ville diskutera tankar och ideer, svarade han inte direkt i telefon var han alltid snabb att återkoppla och ringa tillbaka.

Jakob Y
Fullersta

Köpte en villa. Eddie Can var trevlig från första möte till signering av kontrakt. Tyckte han var klok hur vi var överens med priset. Han var inte alls på oss som många mäklare kan vara så det tycker jag är en stor fördel.

Anna Kerstin E
Fullersta

Har sålt vårt hus. Han var proffsig och hade god kännedom om området. Då vi inte riktigt nådde dit vi ville, sänkte han sitt arvode lite vilket uppskattades. Helheten var bra.

Salar M
Sålde sitt hus med hjälp av

Vi både köpte och sålde med Eddie. Han är alltid tillgänglig och vi är mycket nöjda!

Sinem B
Bredäng/Mälarhöjden

Stockholms bästa mäklare! Vår upplevelse med Mithat har varit över förväntan - så proffsig, noggrann och trevlig! Vår pärla såldes före visning och vi kan varmt rekommendera Mithat till alla som går i sälj tankar!

Jeffrey C
Bredäng/Mälarhöjden

Mithat was very responsive and worked hard to answer all questions in a timely manner.

Anatoli K
Flemingsberg

Sålde en trea i Huddinge. Mithat Bircan Bemötte mig på ett oerhört trevligt och proffesionellt sätt. Hade bra förväntningar av Mithat Bircan men även då så översteg han dessa och hjälpte oss få en bättre deal en förväntat. Han sålde lägenheten på rekord tid, skulle nog kunna säga att han definitivt är bästa mäklarn vi nånsin haft.

Yunus Özkan B
Bredäng/Mälarhöjden

Best of the best! Vi fick den hjälp vi behövde och lite till. En grym och professionell mäklare som har säljaren i fokus!

Fatih U
Huddinge Vårby

Allting va toppklass, vill man sälja lägenheten tar det max 2 dagar för Mithat att sälja den.

Linnéa Maria Liselott B
Huddinge centralt

Köpt en bostadsrätt. Väldigt trevligt bemötande av mäklaren. Levde upp till alla förväntningar. Även trevligt kontor med härlig atmosfär på Notar.

Jessica E
Huddinge centralt

Mithat hjälpte mig att sälja min lägenhet i Huddinge. Han var väldigt smidig och proffsig att jobba med och höll mig uppdaterad genom hela processen. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare!

Binyamin C
Botkyrka Hallunda / Norsborg

Hej! Vi har sålt vårt hus med hjälp av Mithat Bircan som finns på Notar i Stuvsta. Mithat är en otroligt kompetent och trevlig kille som också är en bra lyssnare och med det sagt noggrann på vad kunden vill och vilka krav dem har. Är ni på jakt efter en bra och professionell mäklare ska ni absolut kontakta Mithat Bircan så blir ni inte besvikna.

Patrik Magnus Sven-olof N
Nynäshamn Sorunda

En mycket trevlig samt service- och målinriktad mäklare med kunden i fokus. Gjorde mer än vad som normalt åligger en fastighetsmäklares åtaganden, vilket uppskattas oerhört mycket.

Jozef H
Köpte en tomt med hjälp av
Snättringe

Alltid trevligt bemötande och mycket hjälpsam, rekommenderas starkt.

Maria B
Segeltorp

Eddie är otroligt kunnig och jobbar systematiskt framåt. Helt imponerad över hans kunskap och drivkraft bästa mäklaren 😊

Dilara S
Bredäng/Mälarhöjden

Blev bemött utav mäklaren på bästa sätt! Min lägenhet blev sålt snabbare än förväntad Rekommenderar starkt Mäklaren Mithat och Notar!

Petar O
Flemingsberg

Mithat genomförde hela hanteringen på ett mycket bra och professionellt sett. Kan och kommer, varmt att rekommendera Mithat och Notar till vänner och bekanta!

Fredrik Robin Vladimir D
Bredäng/Mälarhöjden

Tålmodig och proffsig. Flexibel med tiden och ett trevligt bemötande.

Kadra Mahumud S
Flemingsberg

Köpte lägenhet. Via min handlägare i nordea banken. Obeskrivet väl bemötande och han är väldigt klokt mäklaren. Ja, jag fick väl bra beverkningar av honom ja gjorde han det. I första möten blev jag bestämde jag att köpa lägenheten för att var nöjd på hans beskrivningar fast var lite för dyrt men det är okej.

Malin Vera Kristine F
Huddinge / Kvarnsbergsplan

Hej jag sålde min bostad på Kansligränd 2, Eddie hjälpte mig genom hela Processen! Han är otroligt ambitiös och är alltid tillgänglig för hjälp och frågor! Han kan sin sak och lyssnade alltid på mina behov som säljare, jag är supernöjd med Eddie och kan rekommendera honom till alla!

Peter Panagiotis I
Sålde sitt hus med hjälp av

Eddie är en väldigt kompetent mäklare som guidar en varje steg i försäljningen, han svarar snabbt på sms och samtal och är väldigt transparent i hur försäljningen går, hur spekulanterna resonerar osv. Från fotograferingen av huset till påskrift av kontrakt är Eddie oerhört noga med detaljer, han piffar och stylar inför fotografering och lämnar ingenting åt slumpen! Han är också en person som skapar relationer med människor och jag tror det är en av hans största framgångsfaktorer! Tack Eddie för en grym försäljning.

Girgis A
Flemingsberg

Jag har sålt lägenhet, Mithat är bästa mäklare

Tim A
Huddinge Kvarnbergsplan

Vi köpte våran första lägenhet av Mithat, han var väldigt duktig med att svara på alla frågor och var väldigt duktig på att hjälpa oss genom hela köpprocessen.

Malin Vera Kristine F
Segeltorp

Jag köpte Visirvägen 24 med hjälp av Mithat Bircan, han var kunnig på sak och väldigt hjälpsam! Han var alltid tillgänglig och försökte tillgodose mina med även säljaren behov! Kan starkt rekommendera Mithat som mäklaren, snäll, hjälpsam och alltid tillgänglig! Det märktes att han tyckte om sitt jobb och ville mitt bästa! Tack Mithat!

Fredrik F
Huddinge centralt

Positiv, hjälpsam, alltid tillgänglig och känns trygg att ha att göra med.

Koray P
Huddinge Vårby gård

Toppklass mäklare är mer än nöjd. Mhitat var alltid tillgänglig vid frågor och funderingar.

Kjell Gunnar B
Sålde en tomt med hjälp av
Stuvsta

Vi har sålt en tomt i Stuvsta och det gick snabbt kanske snabbare än vad vi hade tänkt oss. Eddie borde kanske tänkt på att vi är ett äldre par på 80 respektive 77 år och agerat lite långsammare. Priset blev väl i det lägre nivån vad vi hade tänkt oss. Försäljningen blir inte avslutad förrän i slutet av november.

Karl Stefan L
Huddinge centralt

Vi har sålt en etta i Huddinge på 29 kvm. Vi har följt de försäljningar som varit för att hitta den mäklare som fått bäst betalt. Valet föll på Eddi. Vi ringde honom och fick ett positivt och seriöst intryck, vid ett möte på hans kontor förstärktes det intrycket. Han var lyhörd för våra önskningar och krav. Vi skrev ett avtal med lägsta pris som låg något över vad vi trodde vi skulle få. Det slutade med att Eddi sålde lägenheten före visning för ett ännu högre pris. Vi är mycket nöjda och skulle mer än gärna rekommendera honom.

Sam E
Huddinge centralt

Vi jämförde flera lokala namnkunniga mäklare och valet föll på Eddie utan tvekan. Han kändes bäst, tryggast och hade en bra plan!! Inte nog med att han slog rekordet pris per kvm i vår förening, så guida han oss genom processen med bra tips & info! Vilket löna sig i slutändan Stort tack! Rekommenderas varmt!

Roy O
Stuvsta

Snabba puckar med Eddie. Mycket hjälpsam och duktig mäklare som mäklade vår drömbostad till oss.

Serdal B

Bra service Bra bemötande Ödmjuk trevlig

Anette J
Huddinge centralt

Positiv, hjälpsam, snabba svar. Vi har haft en trevlig dialog.

Elvan B
Kästa

Jätte duktig mäklare , tack vare Eddie fick vi vårt dröm radhus. Huddinges bästa mäklare!.

Silver K
Huddinge Vårby

Sålde lägenheten på 3 dagar. Otroligt effektiv mäklare. Trevlig bemötande och tillgänglig för frågor. Mycket nöjd med samarbetet. Rekommenderar.

Melis Aysegul A
Huddinge Snättringe/Segeltorp

Jag har både köpt och sålt lägenhet av Mithat och är supernöjd med både hans bemötande och arbete under processen.

Faris K
Huddinge Vårby gård

Jag hade anlitat Mithat för en försäljningstillfälle. Försäljningen gick så bra och smidig. Kontakten med Mithat har varit mycket god, där han bland annat berättar steg för steg hur försäljningen går till. Han är väldigt lyhörd både mot köpare och säljaren. Han är en mycket god rådgivare och professionell säljare. Så bättre mäklare får man leta efter!! Vi ger våra varmaste rekommendationer. Hälsningar Faris & Libna

PARAMBIR SINGH B

Mithat is a wonderful person with excellent communication skills and very polite. He know his job very well and has helpmed me to sell my apartment. He is an excellent broker and I am highly satisfied with hime. I recomment him very strongely and Thank Mithat for his excellent services!