Notar Huddinge

Häradsvägen 31, 141 43 Huddinge — Visa karta

Läs vad 54 kunder tycker om Notar Huddinge

• 2020-09-09

Silver K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Sålde lägenheten på 3 dagar. Otroligt effektiv mäklare. Trevlig bemötande och tillgänglig för frågor. Mycket nöjd med samarbetet. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-09-08

Melis Aysegul A skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Mithat och är supernöjd med både hans bemötande och arbete under processen. Läs mer
  • 2020-09-06

Faris K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag hade anlitat Mithat för en försäljningstillfälle. Försäljningen gick så bra och smidig. Kontakten med Mithat har varit mycket god, där han bland annat berättar steg för steg hur försäljningen går till. Han är väldigt lyhörd både mot köpare och säljaren. Han är en mycket god rådgivare och professionell säljare. Så bättre mäklare får man leta efter!!

Vi ger våra varmaste rekommendationer.
    Hälsningar Faris & Libna Läs mer
  • 2020-09-04

PARAMBIR SINGH B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat is a wonderful person with excellent communication skills and very polite. He know his job very well and has helpmed me to sell my apartment.
    He is an excellent broker and I am highly satisfied with hime.

I recomment him very strongely and Thank Mithat for his excellent services! Läs mer
  • 2020-09-04

Amanjot K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat is a very energetic, understanding and efficient person.
    I reccomend him as a broker and I am very satisfied with him. He ensure you get the best service. Thank you Mithat for your best services! Läs mer
  • 2020-08-08

Björn J skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Utmärkt om man vill göra en snabb och bra affär. Läs mer
  • 2020-08-06

Daniel T skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Sålde ett parhus i vistaberg (Huddinge). Eddie gav ett energifyllt och målmedvetet första intryck. Efter att ha pratat med flera mäklare var det självklart att välja Eddie. Hela processen gick stabilt och försäljning gick snabbt och tryckt.
    Jag skulle välja Eddie igen om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • 2020-08-01

Bengt J skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har köpt en lägenhet 4 rok i Huddinge. Genom hela processen fick jag ett mycket bra bemötande av Mithat och han var hela tiden transparent om läget med övriga spekulanter och säljaren. Kontraktsskrivningen genomfördes enkelt och proffsigt.
    Mycket nöjd med Mithat, Notar och kommer att anlita dem till försäljning av min nuvarande biostad. Läs mer
  • 2020-07-31

Lawrence Anthony H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat was very professional during the whole prizesy and has been very helpful. He was easy to work with and very efficient.

Many thanks for all your help on our first home purchase. Läs mer
  • 2020-07-31

Fredrik M skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Fick Mithat rekommenderad av en vän och blev absolut inte besviken.
    Mycket proffsig i sitt sätt och presentera hur han skulle lyckas hjälpa oss sälja vår lägenhet. Bra att ha att göra med och väldigt ärlig kommunikation från start till slut.
    Lägenheten blev såld innan visning och vi är otroligt nöjda!
    Nästa gång vi säljer kommer vi absolut höra av oss igen. Läs mer
  • 2020-07-30

Adam S skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Engagerad och proffsig från början till slut! Mithat lyckades sälja min lägenhet dagen efter visning.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-07-30

Veronica W skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Sålt en lägenhet i Segeltorp, liten 4:a med loft.
    Mäklaren var väldigt trevligt och gemytlig i sitt bemötande.

Sålde min lägenhet för mer än vad jag hoppats på så han överträffade mina förväntningar.

Allt gick fint, från korttagning till visning och slutligen försäljning. Läs mer
  • 2020-07-28

Jennifer G skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Köpt en lägenhet av Mithat Bircan, Notar Huddinge. Otroligt bra bemötande, kompetent mäklare. Väldigt trygg och säker på vad han gör, hjälpsam & pålitlig. Gått på många visningar innan och tänkte att nu blir det samma rutin som vanligt, men Mithat var väldigt driven och hjälpsam vilket gjorde att man kände sig trygg under hela denna affären som jag gjorde. Rekommenderar mäklarfirman Notar i sig men framförallt mäklaren Mithat Bircan om man vill köpa eller sälja bostad. Drivna personer i firman & otroligt trevliga och snälla personer. Läs mer
  • 2020-07-27

Asir A skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Riktig grym mäklare, vi fick lägenheten såld inom några dagar bara innan visning.

Profsigt bemötande av Mithat, alltid tillgänglig oavsett tid.

Rekommenderas starkt!

/Asir Läs mer

Andreas B skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Hjälpsam och mäklaren gör ett tryggt intryck Läs mer

Darko M skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    "Fantastisk mäklare som är oehört målinriktad, lyhörd och engagerad. Eddie hade en plan som jag var väldigt nöjd med sedan dag ett och som vi följde till slutet. Då mitt objekt var svårsåld krävdes det oehörd engagemang från Eddie som jobbade hårt med att ro affären i hamn. Det jag gillade skarpt med hans insats var att han var oehört duktig på att svara när man än ringde och återkopplade alltid med uppdateringar. Jag har bara positiva saker att nämna om min upplevelse med Huddinges bästa mäklare! #säljmededdie "
    säljare på Kallkärrsvägen 72 Läs mer

Eldin K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har inga ord för denna mäklare. Han är riktigt grym på det han gör. Huddinges bästa mäklare?
    Det tror jag absolut, i förhandling med köparna så lyckades han få upp priset med +100.000 kr på bara några minuter.
    Ring Mithat om ni vill ha en mäklare med fingertoppkänsla!! Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Eldin K
    Alltid kul o slå rekord! Lycka till.
  • 2020-07-19

Rasmus V skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Köpt hus. Trevligt bemötande och noggrann med att följa upp och ha dialog under budgivning och efter. Läs mer
  • 2020-07-07

Adam Sebastian B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat var professionell och lösningsorienterad när han förmedlade bostaden och säkerställde att processen flöt på smidigt trots komplicerade incidenter. Han var över mina förväntningar och hade gladeligen anlitat honom igen och rekommenderat honom till andra som ska sälja sina bostäder. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Adam Sebastian B
    Super, känns underbart o hjälpa dig. Lycka till nu.
  • 2020-07-01

Stevan S skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Köpte en bostad som Mithat sålde.

Han var trevlig, ödmjuk och lyhörd. Han var till stor hjälp och medlade bra mellan oss och säljaren. Under hela processen kände jag och min sambo att han var mycket driven och engagerad.

Tack för hjälpen Mithat! Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Stevan S
    Super kul o hjälpa till. Hoppas ni trivs bra i nya boendet.
  • 2020-06-26

Devran B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Efter att ha värderat huset med annan mäklare bestämde vi oss för att testa Mithat. Ganska direkt satte Mithat oss och vårt hus i fokus fyllde oss med god energi och goda förhoppningar. Efter 1 timme med huset på nätet kom samtal direkt om intressanter och hela processen sattes igång. Mithat var ständigt tillgänglig dygnet runt och kunde alltid svara på alla frågetecken vi hade kring försäljningen och hela procssen. I slutändan så såldes huset för rekordsumma i området. Efter att ha haft flertalet olika mäklare så rekommenderar vi Mithat mycket starkt och hoppas att fler gör det smarta valet i att välja honom. Att välja Mithat är som att välja tryggheten själv. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Devran B
    Fan vad kul o få till en bra försäljning!
  • 2020-06-25

Joakim R skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat var mycket duktig och trevlig. Han höll mig uppdaterad om allt relevant.
    Ett minus var att han inte kunde hjälpa till med deklarationen, något som oftast brukar vara vanligt. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Joakim R
    Tja Jocke,

Deklarationen hjälper jag självklart till med. Tror att du missförstod mig.
    Vi hörs längre fram.
  • 2020-06-24

Marcelo C skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag har sålt min lägenhet i Huddinge. Sättet jag blev bemött av Mithat var väldigt proffsig och mina förväntningar blev överträffat tack vare den positiva inställningen som han hade. Jag skulle mer än gärna rekommendera Mithat Bircan. Läs mer
    2020-07-22 Mithat B svarar Marcelo C
    Alltid kul o hjälpa till med en bra försäljning. Tack för de fina orden.
  • 2020-06-21

Dödsboet Efter Arja T skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat upplevs från första mötet som en engagerad och driven säljare och levererar enligt förväntningarna! Läs mer
  • Tuncay A

2020-06-16

Tuncay A skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Grym service hela vägen från start till avslut. Väldigt engagerad mäklare, som kämpade enormt för att få ett bra avslut på affären! Läs mer
  • 2020-06-11

Helena G skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Gott, förtroendeingivande och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-06

Burhan K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Innan vi bestämde oss för att köra med Mithat så jämförde vi honom med flera andra mäklare. Han hade en strategi från första mötet tils att kontraktet var påskrivet. Mithat ger ett förtroende som vi inte fick av dem andra! Han levde upp till allt han sa och lyckades dessutom få 150.000 kr mer än vad vi ville ha!
    Ska ni sälja eran bostad så bör Mithat och Notar Huddinge det självklara valet!! Läs mer
    2020-06-12 Mithat B svarar Burhan K
    Tack för förtroendet och önskar er lycka till!
  • 2020-06-04

Emil D skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Ett jättebra samarbete mellan Eddie och Mithat ledde till att vi fick sälja vår lägenhet inom 2 timmar av annonsering (rekordsnabbt) till rätt bra pris. Stort tack Eddie, Mithat och alla på Notar Huddinge! Läs mer
  • 2020-06-04

Magnus H skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Bostaden är på Sjödalsvägen.

Mäklaren var bra, framåt och transparent med affären. Trevlig i bemötande. Inga konstigheter.

Väldigt flexibel gällande önskemål med visning och annat. Läs mer
  • 2020-06-03

Mohammadreza S skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt och är supernöjd med kontakten med mäklaren Notar Huddinge. Mäklarens bemötande var lugnt och proffsigt (Eddie Can).

Rekommenderar starkt , alla mina förväntningar blev till fullo uppfyllda Läs mer
  • Susanna H

2020-05-29

Susanna H skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Efter att ha försökt sälja vår lägenhet i över ett halvår så bytte vi mäklare till Eddie Can, och det visade sig vara det bästa beslutet vi tagit. Han lyckades till och med sälja lägenheten innan vi hann ha visning. Han är en väldigt driven och mycket proffsig mäklare som har en säljaranda som vi inte sett hos någon annan mäklare. Han såg till att det gick rätt i varje steg och varje detalj. Dessutom fick vi hjälp med att anlita en stylist som hjälpte oss med inredning. Han var alltid tillgänglig och återkopplade fort till oss. Vi rekommenderar Eddie starkt till alla som letar efter en god och glad mäklare som får jobbet gjort! Läs mer
    2020-06-03 Eddie C svarar Susanna H
    Tack för förtroendet, det var jätte kul att få hjälpa er. Hoppas ni kan slappna av nu och njuta av sommaren :)!
  • 2020-05-22

Louise L skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Jag har köpt min första lägenhet. Jag upplevde Eddie som glad, trevlig och ambissös. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Chrish F

2020-05-21

Chrish F skrev om Eddie Can en del av Notar Huddinge
    Mycket kompetent och energisk. Jag är mycket nöjd Eddie ansträngde sig verkligen för att det skulle gå så bra som möjligt, och kom också med bra rekommendationer utifrån sina erfarenheter, både kring styling och fotograferingen såväl som när det kom till strategi kring bud och budgivare då det inkom olika sorters bud i olika stadier av säljprocessen. Eddie hjälpte oss verkligen att optimera resultatet av försäljningen. #säljmedEddie Läs mer
  • Nanzaddorj M

2020-05-18

Nanzaddorj M skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Wow vilken mäklare!
    Har hört väldigt mycket om Mithat men hade ej upplevt det.. nu förstår jag vad alla menade. Jag fick min lägenhet såld på 48 h under Corona tider!! +255.000 kr.
    Han är tillgänglig 24/7 och är alltid trevlig för att hjälpa kunden på bästa sätt. Rekommenderar Mithat starkt till alla som vill sälja!! Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Nanzaddorj M
    Fan vad kul o höra! Alltid kul med snabba puckar.
  • 2020-05-14

Ness F skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag behövde hjälp med att sälja min bostadsrätt i Flemingsberg och hittade Mithat genom hittamäklare.se.
    Vi hade ett väldigt bra samarbete och jag kände att allt passade bra. Vi hade lagom mycket kontakt och kommunikation, Mithat hade koll på läget och området så jag kände mig trygg.
    Han lyckades sälja bostaden till ett rimligt pris inom en rimlig tid trots Covid19-situationen. Allt som allt, en väldigt trevlig och driven person. Jag rekommenderar honom! Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Ness F
    Det tog sin lilla tid men vi lyckades få till ett bra pris. Kul!
  • 2020-05-14

Muhamed G skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Vi valde att sälja vårt parhus med Mithat Bircan efter att ha gjort en jämförelse med flera andra mäklare som säljer i området.
    Proffsig och genuin mäklare som hade fullt fokus på oss som kunder under hela affären. Han engagerade sig på ett otroligt fint och personligt vis. Vi är supernöjda och hela säljprocessen gick smidigt till.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Muhamed G
    Tack för förtroendet. Fantastisk kul o hjälpa er. Lycka till!
  • 2020-05-11

Oscar B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Trevlig o ödmjuk! Driven o engagerad genom hela processen av försäljningen av min bostadsrätt! Läs mer
    2020-05-14 Mithat B svarar Oscar B
    Tack Oscar, det var en ära. Lycka till med nya boendet också!
  • DARIUSZ KRZYSZTOF Z

2020-05-07

DARIUSZ KRZYSZTOF Z skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag jämförde flertal mäklare och valet föll tillslut på Mithat. Han var lyhörd, engeregrad och målinriktad. Vilket ledde till att han lyckades sälja till ett slutpris som jag blev väldigt nöjd med. Han uppdaterade mig löpande under försäljningen så jag kände mig trygg hela vägen fram till skrivning. Han är driven och engagerad och jag kan varmt rekommendera Mithat! Tack ännu engång för ett bra slutpris! Läs mer
    2020-05-14 Mithat B svarar DARIUSZ KRZYSZTOF Z
    Tack för förtroendet. Höga slutpriser är alltid något vi strävar efter!
  • 2020-05-07

Daniel H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat hjälpte mig att sälja min lägenhet i rådande situation på enbart ett par dagar före visning till ett toppenpris! Han gav superservice och guidade mig genom hela processen och var alltid väldigt lyhörd och gav goda råd. Mithat var även alltid snabb med att återkoppling och väldigt flexibel. Rekommenderas starkt om ni funderar på att sälja! :) Läs mer
    2020-05-14 Mithat B svarar Daniel H
    Fan vad kul o hjälpa dig Daniel! Riktigt bra försäljning.
  • 2020-05-05

Ihsan B skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Wooow, vilken mäklare!!
    Mithat är en högpresterande mäklare som verkligen jobbar för dig som kund. Vi hade ett mål att nå 3,2 miljoner men han lyckades sälja lägenheten för + 200 000 kr , 3,4 miljoner totalt. Inte nog med det lyckades han sälja lägenheten 2 dagar efter han la ut annonsen .
    Vi blev rekommenderade att välja honom o insåg direkt att det var rätt val! Han får 11/10 i betyg." Läs mer
    2020-05-07 Mithat B svarar Ihsan B
    Tackar för förtroendet. Enormt kul o hjälpa er!
  • 2020-05-03

Natalja K skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Vi haft en annan mäklare, vi förlurade nästan 2 månader. Det hände ingenting. Efter det anlitade vi Mithat som ordnade visning nästa dag. Inom 2 veckor sålde vi lgh.Han verkligen kämpar på och är duktig! Starkt rekomenderat! Läs mer
    2020-05-05 Mithat B svarar Natalja K
    Alltid kul att ta över uppdrag och kunna leverera! Tack!
  • 2020-04-29

Mehtap Ö skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Vi har anlitat Mithat för att sälja vår lägenhet. Mithat har varit en lyhörd och engagerad mäklare från start och har verkligen brytt sig om att det blir en bra affär. Han är tillgänglig i princip dygnet runt och har en förmåga att förmedla trygghet till både köpare och säljare. Trots coronatider fick han till högsta försäljningspriset i vår förening på länge. Han har överträffat våra förväntningar i både försäljningspris samt hur snabbt processen gick. Vi är nöjda med Mithat och rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Mehtap Ö
    Fan vad kul att slå rekord i området med just eran bostad!!
    Tackar för förtroendet!
  • 2020-04-28

Hassan M skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Proffsig, lyhörd och driven! Efter att ha försökt sälja radhuset med en annan mäklare tidigare, 2 ggr, bestämde vi oss för att kontakta Mithat baserat på rekommendationer från bekanta som tidigare anlitat honom. Inte bara att han lyckades sälja huset innan visning, dessutom till ett rekordpris i området. Han mötte definitivt våra förväntningar och är otroligt serviceinriktad. Tydlig i sin kommunikation och behjälplig genom hela processen. Går du i säljtankar så är Mithat den mäklare du ska kontakta! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Hassan M
    Tackar för förtroendet. Det var en ära.

Inger H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat & Notar Huddinge med kollegor hjälpte på ett professionellt vis sälja bostaden efter redan 2 öppna visningar, till 200.000kr mer än utgångspris.

Snabbt, metodiskt, enkelt och över förväntan. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Inger H
    Alltid super kul att kunna leverera!

Urmi C skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Känner till Notar sedan tidigare. Dock så träffade jag Mithat på en spontan visning och berättade att jag ville köpa en lägenhet. Det gick snabbt och jag fick min drömlägenhet. Mithat är varm, duktig och går den extra milen för sina klienter. Jag är stormnöjd! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Urmi C
    Super kul att vi kunde hitta något som passar dig. Till slut gick det!

Malin C skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt av Mithat.
    Han bemötte oss med mycket hjälpsamhet.
    Det bästa var tillgängligheten att kunna nå honom och få
    svar på frågorna angående lägenheten.
    Min upplevelse var bra med Mithat och jag kan varmt rekommendera honom till vänner som behöver hjälp med antingen sälja eller köpa en ny bostad. Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Malin C
    Super kul att höra. Hoppas att du trivs i din nya bostad.
  • Nelleke H

2020-04-25

Nelleke H skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mithat hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Segeltorp. Han var engagerad, tydlig och ärlig. Han hörde av sig regelbundet under processen och även innan kontraktsskrivning, för att höra hur det kändes och om vi hade frågor. Vi är supernöjda och kan bara rekommendera Mithat! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Nelleke H
    Det var fantastisk kul o hjälpa er med denna affär.
    Gick smidigt och vi fick till ett bra pris!
  • 2020-04-25

Sateesh G skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    The total experience is very good. The entire process from photography to sale agreement completed in less than 3 weeks. The price is very good. Mithat is very knowledgeable. Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Sateesh G
    Thank u so much and I wish u good luck!
  • Aya W

2020-04-23

Aya W skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Jag köpte min första lägenhet, en 3:a i Flemingsberg och hade turen att få Mithat som mäklare.

Då jag aldrig varit på en visning tidigare var jag orolig över vad som skulle hända, och hur allt skulle gå till. Men Mithat var så avslappnad och lugn, och kunde svara på mina frågor på ett lättsamt sätt.

Jag tror inte att jag kunde fått en bättre mäklare till min första lägenhet! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Aya W
    Tack Aya. Det är fantastiskt kul när en köpare blir så pass nöjd!
    Lycka till!
  • 2020-04-23

Shvan N skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
    Mycket driven och aktiv. Alltid tillgänglig och enkel att ha med och göra! Läs mer
    2020-04-30 Mithat B svarar Shvan N
    Tackar för förtroendet och ser framemot fler affärer med dig.
    All lycka!
Mithat Bircan