André Zadeh

André Zadeh

André Zadeh är mäklare på Notar Järfälla

André Zadeh har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. André Zadeh har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.8. André Zadeh har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om André Zadeh

Gabriela A
Jakobsberg

Allt har gått super smidigt! Super proffsig och ger alltid snabba svar på alla ens frågor! Rekommenderar starkt!

Lena F
Jakobsberg

André är trevlig och driven. Han gav sig inte förrän vi fått min otroligt svårsålda lägenhet såld. Priset blev inte vad jag hoppats, men det har inget med hans prestation att göra. Jag har bara gott att säga om André.

Ioannis K
Jakobsberg

Jätte hjälpsam och snäll!!!

URSULA A
Kallhäll

Mycket proffsig och lyhörd. Kämpade på, trots tuffa tider, och lyckades sälja till ett bra pris! Jag är jättenöjd med André Zadeh.

Elika E
Bolinder strand

André agerade professionellt och var alltid tillgänglig, vilket gav mig en trygg känsla genom hela försäljningsprocessen. Han förklarade och guidade mig igenom stegen noggrant och såg till att jag kände mig trygg och nöjd under processens gång. Jag kan verkligen rekommendera André till alla som söker en engagerad och målinriktad mäklare som prioriterar sina kunders behov.

Rafiq N
Skrev om André Zadeh en del av Notar Järfälla

Kan starkt rekommendera André både vid köp och försäljning. En professionell mellanhand mellan köpare och säljare som ser till att båda parter blir nöjda och att allt sker smidigt. Svarar snabbt, tillmötesgående och känner till kommunen in och ut.

André Arman H gillar detta
Saeid A
Kallhäll

bästa mäklaren ever,och stiligt och positivt 😊

Shahab T
Kungsängen - Brunna

I min mening skötte sig André exemplariskt! Han var tillmötesgående och lyhörd på mina önskemål samt krav. André var rak och ärlig från början och följde med och uppdaterade mig som kund kontinuerligt. Det kändes väldigt tryggt. André hjälpte även till med min nya bostad fastän han inte var mäklare för det objektet, det visar på en person som sticker utanför boxen och hjälper till och gör det lilla extra! Rekommenderar honom starkt!

Aida B
Centrala Sundbyberg

Alltid professionell och väl-bemötande och lever upp till förväntningar. Positive och ha tålamod med förändringar osv

MAZDAK H
Centrala Sundbyberg

André har sålt två lägenheter på uppdrag av oss. Han är mycket lyhörd, snabbfotad och strategisk i sitt tänk och i säljförfarandet. En öppen och ärlig mäklare som går att lita på. Han lyckades sälja vår lägenhet till en summa som vi bara kunde drömma om. Vi rekommenderar alltid André till alla våra bekanta. 110% good guy!