Sebastian Stojanovic

Sebastian Stojanovic

Sebastian Stojanovic är mäklare på Ny vy Mäklare

Sebastian Stojanovic har varit registrerad mäklare sedan 2012-09. Sebastian Stojanovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Stojanovic har haft 39 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

79 omdömen om Sebastian Stojanovic

Sedan starten hos Reco 2018
Kristofer L
Kvillebäcken

Rak och ärlig! Följde hans rekommendationer och är jättenöjd med resultat!

Marko K
Kvillebäcken

Professionell, lätt att jobba med , tillgänglig och problemlösare, glad att jag valde honom .

Juliana J
Hisings Backa

Mäklare Sebastian är den bäste: mänsklig & professionell!

Olga P
Centrala Hisingen

Professionell, bra, duktig mäklare.

Mirza S
Söbacken

Enastående! Välbemött av det kunnigga, tidliga och konkreta exemplar roliga möklare. Toppen i betyg !

Fanny W
Sankt Jörgen

Sebastian har varit mycket lyhörd & hjälpsam gällande mitt första köp av bostadsrätt! Alltid fått snabb återkoppling & känt mig väldigt trygg vad det gäller allt som är nytt som man inte har stenkoll på. Allt blev väldigt bra i slutändan & jag rekommenderar Sebastian varmt! :)

Nastaran F
Kviberg

Sebastian Stojanovic är en riktig och tydlig mäklare. Han är serious med alla information som ger från bostaden och kraven osv. Han siktar direkt måt mål.

Juliana J
Länsmansgården

En mänsklig och mkt trevlig mäklare!

Lars K
Västra Frölunda

Proffsig och trevlig mäklare somhjälpervtill med allt vad gäller din bostadsaffär.

Kjell V
Lindholmen

Jättebra bemötande och stöttning genom hela processen från Sebastian och hans samarbetspartners, från värdering, via styling, städning etc. I en tuff marknad hittade Sebastian ändå köpare och vi fick det pris vi förväntade oss! Kan verkligen rekommendera Sebastian Stojanovic och Ny Vy Mäklare!