Sebastian Stojanovic

Sebastian Stojanovic

Sebastian Stojanovic är mäklare på Ny vy Mäklare

Sebastian Stojanovic har varit registrerad mäklare sedan 2012-09. Sebastian Stojanovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Stojanovic har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Sebastian Stojanovic

Sedan starten hos Reco 2018
Sabina M
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare

Engagerad,trevligt och kunnig mäklare

Svar från Sebastian Stojanovic

Stort tack Sabina för ditt omdöme. Lycka till med ert nya boende och hör gärna av er när helst jag kan göra något för er.

Anders R
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
Torslanda

Trevlig och kunnig mäklare! Nu för tiden även TV-kändis

Svar från Sebastian Stojanovic

Hej Anders. Stort tack för omdömet. Det är dock en bit kvar till Hollywood :)

Nelli M
Biskopsgården

Sebastian bemötte mig på ett professionellt och vänligt sätt. Jag hade höga förväntningar på en smidig och transparent köpprocess, och mäklaren levde definitivt upp till dem. Min upplevelse av mäklaren vid köpet av min lägenhet var mycket positiv och jag är nöjd med det övergripande samarbetet. Jag rekommenderar honom varmt till andra.

Svar från Sebastian Stojanovic

Stort tack Nelli för dessa fina ord! Uppskattas varmt. Det är av yttersta vikt för mig att såväl ni som säljarna är nöjda med affären, vilket verka vara fallet :) Varmt välkomna att kontakta oss närhelst vi kan göra något för er.

Johanna P
Mölndal

Sebastian återkopplar fort och lever upp till en flexibilitet som är högst tillfredsställande. Vi ville ha en krångelfri process i köpet av bostad och det fick vi.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Johanna. En bostadsaffär är bland de största affärerna man gör under sin livstid. Vikten av snabb och saklig återkoppling är därför en ledstjärna för oss på Ny vy. Tack för visat förtroende. Hör gärna av dig närhelst vi kan göra något för dig.

Wenjie J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
Kvillebäcken

The market was bad, but Seb tried so hard, he sold out my apartment with the target price in the last day which we agreed.

Svar från Sebastian Stojanovic

Thans Wenjie. Oh yes. We tried hard and had to work hard for the result, which came in the end :) Thank you once again and welcome to contact me whenever I and Ny vy can do anything for you.

Jan Owe N
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
Hisings Backa

Hej jag tycker att vi blev väldigt bra bemött av Sebastian, vi hade väl inte så stora förväntningar direkt för vi skulle ju bara se om det var möjligt att sälja, men sen efter att vi hade haft 3 visningar så gick ju allting väldigt fort kanske fortare än vad vi trodde att det skulle gå mycket tack vare att Sebastian var så duktig på sitt jobb, så det blev ju över förväntan så vi är väldigt nöjda.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tusen tack Owe för det fina omdömet! Betyder mycket för mig. Önskar er stort lycka till med ert nya boende och hälsar er varmt välkomna att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er.

Camilla P
Hisings Kärra

Trevlig och ödmjuk person. Tydlig och ärlig mäklare. Lindar inte in saker utan säger som det är. Frågar och ser till att alla har förstått.

Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Camilla för ditt fina omdöme! Hos mig har det aldrig funnit utrymme för otydlighet, då jag är väl införstådd med hur stor en bostadsaffär är för såväl köpare som säljare. Därför värmer omdömen som ditt extra mycket! Stort tack. Välkommen att kontakta oss närhelst vi kan göra något för er.

Nihad B
Skrev om Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare

Har både sålt och köpt av Sebastian. Jordnära bemötande i båda fallen. Man slappnar av i hans sällskap. Väldigt kunnig och påläst om bostäder. Sliter mycket för detta yrke. Kan varmt rekommendera.

Sebastian S gillar detta
Svar från Sebastian Stojanovic

Tack bästa Nihad för ditt omdöme! Önskar dig och Sabina och barnen allt det bästa med er nya och fina boende. Hör gärna av er närhelst vi kan göra något för er!

Konstantin P
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Stojanovic en del av Ny vy Mäklare
Hisings Backa

Kan varmt rekomendera Sebastian Jobbar professionellt ambitiöst och korrekt.

Sebastian S och Alexander C gillar detta
Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Konstantin för ditt fina omdöme. Jag blir mycket glad över att såväl du som köparna är nöjda med in insats. Hör gärna av dig till mig när det är dags att köpa nytt eller närhelst jag kan göra något för dig.

Shenur K
Hammarkullen

Duktig, professionell och vel informerad om marknaden

Sebastian S och Alexander C gillar detta
Svar från Sebastian Stojanovic

Tack Shenur för ditt fina omdöme och grattis till er fina bostad. Hör gärna av er, närhelst jag kan göra något för er.