Alla kategorier Trafikskola Uppsala Uppsala Nybrons Trafikskola AB

Nybrons Trafikskola AB

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala — Visa karta

I centrala Uppsala, på Västra Ågatan 16, hittar du Nybrons Trafikskola.

Vi erbjuder utbildning för personbil - både automat och manuellt växlad bil, handledarutbildning samt riskettan. Vi strävar efter att alltid sätt dig och dina behov i centrum oavsett om du väljer att göra hela eller delar av din utbildning hos oss på Nybrons Trafikskola. Du får en utbildning anpassad efter dina förutsättningar med hög kvalitet som hjälper dig att bli en säker förare.

Varmt välkommen till oss på Nybrons Trafikskola, vi hjälper dig på din resa mot körkortet!
Mån-Tor: 10:00-13:30
14:30-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 73 kunder tycker om Nybrons Trafikskola AB

• Ivar V
    Ivar V skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag gillade verkligen verksamheten och tjänsten dom ger ut. Väldigt bra och kunniga lärare som är pedagogiska. Man lärde sig mycket på lektionerna så länge man försökte och lyssnade. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-01-15 Nybrons Trafikskola svarar Ivar V
    Hej Ivar. Stort Grattis! Så roligt att höra att du är nöjd. Kör nu mycket så syns vi där ute i trafiken!
  • Asker J
    Asker J skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tycker det var ett väldigt bra bemötande jag fick på Nybrons trafikskola. Många kanske tycker jag tog för många körlektioner för att få mitt körkort men jag känner mig väldigt nöjd med detta och att jag blivit en betydligt säkrare förare än vad jag vart om jag stressat till mig till ett körkort. Jag körde med 4 av de 5 körskolelärarna på Nybrons trafikskola med körde mest mell Lill. Han var en väldigt proffsig lärare och jag har henne att tacka för mitt körkort! Läs mer
    2018-01-12 Nybrons Trafikskola svarar Asker J
    Tack för rekommendation Asker! Ut och kör så mycket som möjligt nu.
  • Carl B
    Carl B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Allt var perfekt, fick en schyst bedömning i starten och planeringen för målet var perfekt. Fick detaljerade kunskaper som jag tidigare inte fått på min gamla körskola. Bemötandet och servicen var perfekt. Är så nöjd och glad av att de hjälpte mig så mycket! Läs mer
    2018-01-11 Nybrons Trafikskola svarar Carl B
    Tack för rekommendationen Carl! Nu är det bara ut och njuta av körkortet och förvalta kunskaperna väl!
  • Anders J
    Anders J skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Den var mycket bra och handledaren genomförde utbildningen på ett pedagogiskt sätt Läs mer
    2017-12-16 Nybrons Trafikskola svarar Anders J
    Tack Anders för din rekommendation. Vi passar också på att önska God Jul!
  • Israa M
    Israa M skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Rekommenderas bra föreläsning Läs mer
    2017-12-13 Nybrons Trafikskola svarar Israa M
    Tack Israa! Lycka till med körkortet,
  • Lena S
    Lena S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Fick ett bra bemötande.Kursen var intressant och lärorik.Har bara positivt att säga om Nybrons Trafikskola.Man känner sig trygg och säker och personalen är underbar. Läs mer
    2017-12-12 Nybrons Trafikskola svarar Lena S
    Tack Lena! Vad glada vi blir. Dina ord värmer.
  • Robin S
    Robin S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Som helhet tyckte jag att riskettan hos Nybrons var utmärkt. Informationen och statistiken som framkom var alarmerande och viktig.

Tyckte utbildningsledare gjorde ett superjobb med att få med hela gruppen i samtal och diskussioner.

10/10 Läs mer
    2017-12-12 Nybrons Trafikskola svarar Robin S
    Robin. Tack så mycket för det fina betyget. Vi jobbar mycket med att våra kurser ska bli något man minns efteråt.
  • Jonna J
    Jonna J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jätte bra och lärorik! Tydlig lärare som lärde ut på ett bra sätt och gjorde hela utbildningen intressant Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Jonna J
    Tack Jonna! Lycka till med körkortet!
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var jättebra. Jag är överhuvudtaget mycket nöjd med Nybrons Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Pernilla H
    Tack för det Pernilla! Alltid skönt att veta att kunderna är nöjda!
  • Julia O
    Julia O skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Gott bemötande och kursen levde upp till mina förväntningar och över det! Superbra info och varierat upplägg. Var väldigt intressant!!
    Som kund hos företaget är jag också väldigt väldigt nöjd! Mycket trevligt och kunnigt personal! Rekommenderas starkt!! Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Julia O
    Tack Julia för omdömet! Kul att höra att du är nöjd med oss, lycka till med körkortet!
  • Asker J
    Asker J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag fick ett väldigt bra bemötande! Kursen levde dock inte upp mina förväntningar utan jag var positivt överraskad! Jag har hört från många att det är en skräpkurs och att de bara säger saker man redan vet. De var också mycket jag redan viste men det presenterades på ett bra sätt och det blev bra diskussioner! Det kan dock vara fler gruppövningar mot slutet då man är som tröttast! Läs mer
    2017-12-08 Nybrons Trafikskola svarar Asker J
    Tack Asker för recensionen och även bra med lite förslag till förbättringar!
  • Patricia W
    Patricia W skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Kursen var såsom jag hade tänkt mig. Allting var välstrukturerat och intressant upplagt. Läs mer
    2017-12-08 Nybrons Trafikskola svarar Patricia W
    Tack för omdömet och lycka till med körkortet!
  • Chanluthin C
    Chanluthin C skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Utbildningen var väl detaljerat på varenda moment som är ett stort plus, bemötandet var bra. Frågor som jag hade tänkt fråga handledaren fick jag svar redan under kursens gång så jag slapp ens fråga. Jag tycker att det var välgjort, väl förbered, allt flöt på bra. Läs mer
    2017-11-28 Nybrons Trafikskola svarar Chanluthin C
    Hej Chanluthin. Vad roligt att höra att du är nöjd. Vi önskar dig lycka till med körningen.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra bemötande och en utbildning som var bra och lärorik! Läs mer
    2017-11-20 Nybrons Trafikskola svarar Fredrik A
    Tack Fredrik och lycka till med körningen!
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var en bra och intressant utbildning.
    Man fick veta vad man behöver veta innan man börjar öva. Läs mer
    2017-11-20 Nybrons Trafikskola svarar Tomas R
    Tack Tomas! Lycka till med körningen.
  • Evelina F
    Evelina F skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag fick hjälp av världens bästa Lill att äntligen ta mitt körkort! Så himla bra på allt. Enkelt att boka tider, jättebra lärare och allting är toppen! Tusen tack för allt! Läs mer
    2017-11-17 Nybrons Trafikskola svarar Evelina F
    Tack för de fina orden Evelina! Nu är det bara njuta av det nytagna körkortet!
  • Marta S
    Marta S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra bemötande, kursen kändes relevant och komursledaren kunnig o trevlig. Bra upplevelse Läs mer
    2017-11-13 Nybrons Trafikskola svarar Marta S
    Tack Marta! Lycka till med körningen.
  • Connu K
    Connu K skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bemötandet var jättebra och läraren hade en bra nivå på utbildningen och mycket tips på vad man ska tänka på Läs mer
    2017-11-10 Nybrons Trafikskola svarar Connu K
    Tack Conny för rekommendationen och lycka till med körningen!
  • Oral I
    Oral I skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    BARA BRA! Kanske lite mer "visual" material... Läs mer
    2017-11-09 Nybrons Trafikskola svarar Oral I
    Tack Oral både för recensionen och förslag. Lycka till med körningen!
  • Carina G
    Carina G skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Kanon bra ! Har varit på Handledarutbildning för 5 år sedan men det var inte ens i närheten så bra som den här var. Läs mer
    2017-10-31 Nybrons Trafikskola svarar Carina G
    Tack Carina. Vad trevligt att höra att du är nöjd. Lycka till med ditt handledande!
  • Frida S
    Frida S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Trevliga lärare. Oklart vart det ligger, men annars bara positivitet Läs mer
    2017-10-25 Nybrons Trafikskola svarar Frida S
    Tack Frida och grattis till körkortet!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bemötande har inte varit något annat god, jag ger dom det högsta betyget som går dom hjälpt mig att komma igenom alla svårigheter som finns med att ta körkortet. Dom har hjälpt mig att bli säker i min körning.
    Rekommenderar Nybrons trafikskola starkt Läs mer
    2017-10-23 Nybrons Trafikskola svarar Daniel H
    Tack Daniel för dina fina rekommendationer.
    Det har varit så roligt att följa dig på vägen till ditt välförtjänta körkort.
    Massa grattiskramar från oss alla!
  • Katja F
    Katja F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra föreläsare. Lite svårt format med två så olika typer av publik - handledare och elev. Läs mer
    2017-10-09 Nybrons Trafikskola svarar Katja F
    Hej Katja. Tack för dina synpunkter. Lycka till med handledningen!
  • Anneli F
    Anneli F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    väldigt bra att man får lite påminnelse från det man själv lärt sig samt lite nytt ang ev nya regler Läs mer
    2017-10-05 Nybrons Trafikskola svarar Anneli F
    Tack för ditt svar Anneli och lycka till med körningen nu!
  • Roger L
    Roger L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra informatiov utbildning ledd av en proffisionell kursledare. Läs mer
    2017-10-05 Nybrons Trafikskola svarar Roger L
    Hej Roger och tack för de fina orden!
    Lycka till med körningen!
  • Anna L
    Anna L skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var bra . Intressant och värdefull information . Läs mer
    2017-10-03 Nybrons Trafikskola svarar Anna L
    Tack och Lycka till med ditt körkort!
  • Svitlana K
    Svitlana K skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mina bästa lovord till Nybrons Trafikskolan!
    - Tillmötesgående bemötande genom hela verksamhet
    - Fantastisk duktiga och engagerade instruktörer
    - Imponerande professionella och personanpassade pedagogiska inlärningsmetoder
    - Hjälpsam och förståelsefull expedition
    - Flexibla och enkla sätt vid bokning av lektioner
    - Senaste modeller av bilar

Allt detta i kombination med köpta paket av dubbla 20-lektioner resulterade i mitt körkort.
    Varmt rekommenderar till alla!

MVH
    Svitlana Läs mer
    2017-10-04 Nybrons Trafikskola svarar Svitlana K
    Oj vilka fina lovord. Det var ett stort nöje att följa din väg till körkort.
    Hälsningar från oss alla!
  • Per Joel Z
    Per Joel Z skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra bemötande, bra kurs och bra lärare. Läs mer
    2017-10-02 Nybrons Trafikskola svarar Per Joel Z
    Tack för ett fint omdöme. Stort lycka till med körkortet!
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Toppen bra utbildning. Bra bemötande, lärde mig mycket Läs mer
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Angelica S
    Hej Angelica!
    Känns bra att du är nöjd med utbildningen, lycka till!
  • Frida F
    Frida F skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra kurs och lärare! Jag har fått annan teori hos nybrons tidigare och även det var bra, förväntningarna uppfylldes även denna gång. Läs mer
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Frida F
    Kul att höra att du är nöjd Frida!
    Lycka till!
  • Sara A
    Sara A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Kursen var bra och informativ, trevlig lärare som var bra på att prata framför grupp och berätta på ett intressant vis. Bra att hon berättade lite personliga historier! Bättre än jag förväntade mig. Trevliga lokaler och gott fika! Läs mer
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Sara A
    Hej Sara, kul att du är nöjd med kursen!
  • Ellentine S
    Ellentine S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bemötandet var jättebra. Kursen var intressantare än jag trott och bra och viktig information gavs ut. Roligt med små grupparbeten där man fick diskutera.
    Är mycket nöjd som kund där man blir väl emottagen. Läs mer
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Ellentine S
    Hej Ellentine!
    Tack för det fina omdömet. Lycka till med körkortet!
  • Erika J
    Erika J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Om effekten för riskettan är att man ska tänka efter för riskerna att köra för fort gav mig riskettan inget. För lite konsekvenstänk Läs mer
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Erika J
    Hej Erika.
    Tack för återkoppling.
    Riskutbildning del 1 handlar om alkohol, andra droger, trötthet och riskfyllda beteenden i övrigt.
    Syftet med utbildningen är att ge eleven kunskap och insikt om hur bl.a alkohol, droger och trötthet kan påverka körförmågan. Eleven ska bli medveten om vilka konsekvenser som kan bli samt vad som ökar riskerna och hur de kan undvikas
    Lycka till med ditt körkort!
  • Albin P
    Albin P skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jättebra! Mycket trevligt och bra start på kursen! Läs mer
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Albin P
    Hej Albin.
    Vad trevligt att du är nöjd.
  • Jan K
    Jan K skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Trevlig och givande utbildning som faktiskt överträffade mina (förvisso låga men ändå) förväntningar. Läs mer
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Jan K
    Hej Jan.
    Tack för de fina orden!
  • Josefin N
    Josefin N skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Min upplevelse av riskettan var ganska oseriös från mitt perspektiv. Jag tycker att föreläsaren fokuserade mer på att förklara för oss om hur man räknar ut stoppsträckan än hur stor del av folket som kör påverkade i trafiken och vilka följer av det.

Hon bemärkte mer att köra full på cykel och få en prickar i registret kändes mer viktigt att undvika än att faktiskt få oss att förstå konsekvenserna av droger.

Eftersom det var en hel del raster som drog ut på tiden så fick hon snabba på igenom den sista delen av utbildningen vilket jag tyckte var mycket dåligt uppstyrt. Läs mer
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Josefin N
    Hej Josefin
    Innehållet och tiden för kursen är styrt enligt transportstyrelsen. Vi tar upp de ämnen som transportstyrelsens kursplan och riktlinjer kräver Vi hoppas att den gett dig några kunskaper som du kan ta med dig i framtiden..
    Förutom de 3 timmars utbildning har vi lagt in 2 raster på vardera ca 10-15 minuter så att man i lugn och ro kan ta sig en fika och eller besöka toaletten. Det brukar normalt sett uppskattas!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Trevligt bemötande. Bra, nyttigt och lättsamt upplägg/innehåll. Läs mer
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Ulrika H
    Hej Ulrika.
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd!
    Lycka till!
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag är så obeskrivligt nöjd! All entusiasm och professionalism jag mött på ett och samma ställe är fantastiskt!! Läs mer
    2017-09-11 Nybrons Trafikskola svarar Lisa A
    Tack för de fina orden Lisa!
    Lycka till i trafiken nu och njut av att få köra själv!
  • Ekaterina L
    Ekaterina L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Vill verkligen rekommendera Nybrons trafikskola för alla som funderar på att ta körkort!
    Skolan erbjuder individuellt anpassade utbildningar med professionella och pedagogiska lärare och tar hänsyn till alla egenheter hos sina elever!

Mitt fall var inte lätt. Jag kommer från ett annat land, har aldrig kört förut och var begränsad i tid för att försöka ta körkort. Nybrons trafikskola blev redo att hjälpa mig i mitt försök, förberedde en detaljerad utbildningsplan för intensivkurs (automat) med körlektioner, några teorilektioner samt riskutbildningen!

Tack till Nybrons trafikskola har jag klarat kunskapsprov och körprov från det första försöket!

Vill säga stor tack till Nybrons trafikskola team som är jättetrevliga och tålmodiga lärare! Jag körde mest med Jonas och några lektioner med Lill och fick feedback efter varje lektion och samt lite förklaring av teori under varje körning!
    Separata teorilektioner på Nybrons hjälpte mycket att förklara svårigheter innan kunskapsprov. Läs mer
    2017-08-30 Nybrons Trafikskola svarar Ekaterina L
    Tack för rekommendationen!
    Vi är glada att vi fick möjligheten att hjälpa dig med ditt körkort! Ett jättestort grattis och ett stort lycka till med nya utmaningar.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Har ej köpt varor men jag tyckte det var intressant att lyssna på andra o se vad de tyckte
    Kursen var bra o trevlig
    Har själv kört lastbil i 30 + år o får se en hel del dåliga förare
    Mvh Kjelle Läs mer
    2017-08-21 Nybrons Trafikskola svarar Kjell J
    Tack för omdömet och lycka till med din "elev"!
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Fantastisk bilskola med en personlig tusch. pedagogisk lärare hade jag. det var super kul att köra samt mkt lärorikt. Läs mer
    2017-08-14 Nybrons Trafikskola svarar Veronica E
    Tack Veronica för dina fina ord, det värmer verkligen. Det har varit ett nöje att ha dig här. Återigen stort Grattis !
  • August Y
    August Y skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag har köpt 12 lektioner hos Nybrons trafikskola och är mycket nöjd med dom och all hjälp jag fått. Jag hade jacob som lärare och han mycket bra lärare vilket gjorde att jag förstod allt snabbare och lättare. Jag skulle mycket sannoligen tipsa en vän om Nybrons trafikskola! Läs mer
    2017-08-13 Nybrons Trafikskola svarar August Y
    Hej August. Trevligt att vi fick följa dig på vägen. Njut nu av ditt körkort!
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Väldigt trevlig trafikskola med bra upplägg och prisvärda körlektioner. Alla körskollärare är väldigt duktiga på det de gör vilket ger resultat hos eleven. Tack så mycket för hjälpen med mitt körkort! Läs mer
    2017-08-08 Nybrons Trafikskola svarar Ellen L
    Hej Ellen!
    Tack så mycket för dina fina ord, det är roligt att höra att du är nöjd. Åter igen stort grattis till körkortet.
  • Cornelia H
    Cornelia H skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mycket nöjd. Hittar bara fördelar och positiva saker då jag bytt från annan körskola som jag var väldigt missnöjd med. Pedagogisk lärare (Lill) och lätt att betala för lektioner med swish. Läs mer
    2017-07-24 Nybrons Trafikskola svarar Cornelia H
    Tack Cornelia! Vi är så glada att du är nöjd och att vi fick hjälpa dig. Ha nu en riktigt härlig sommar!
  • Lydia K
    Lydia K skrev om Nybrons Trafikskola AB
    När jag ville boka en intensivkurs hos Nybrons gick allt väldigt snabbt och smidigt. På bara några dagar hade jag fått genomföra en testlektion och sedan fått ett schema för den kommande kursen. Har inte stött på några krångel utan har alltid fått bra service om jag haft några frågor. Trevlig personal!
    Mycket nöjd! Läs mer
    2017-07-03 Nybrons Trafikskola svarar Lydia K
    Tack för de fina orden Lydia!
    Ut och kör mycket nu i sommar!
  • David L
    David L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Toppklass! Relevant och bra upplägg. Läs mer
    2017-06-30 Nybrons Trafikskola svarar David L
    Tack David för omdömet och lycka till med körkortet!
  • Sara L
    Sara L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Väldigt bra! Utvecklades i min egen takt och blev inte stressad. Bra instruktörer!! Läs mer
    2017-05-02 Nybrons Trafikskola svarar Sara L
    Tack Sara för ditt fina omdöme!
    Nu syns vi på vägarna istället.
  • Lovisa R
    Lovisa R skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jättebra trafikskola som är tydlig och pedagogisk i sin utbildning. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-04-25 Nybrons Trafikskola svarar Lovisa R
    Tack så jättemycket för den fina omdömet Lovisa.
  • Gary H
    Gary H skrev om Nybrons Trafikskola AB
    My experience with Nybrons was a very happy one. From the start when I called to speak with them, I found them very professional. I asked if I could have the lessons in English, so that I was confident in what I was being taught and Nybrons were more than accommodating with this request.
    My instructor was wonderful, friendly and patient and this gave me such confidence whilst learning to drive. I am so happy to of passed my test, but I can honestly say I will miss the Nybrons team and especially my instructor. Läs mer
    2017-03-28 Nybrons Trafikskola svarar Gary H
    We are so happy that you're happy, Gary! Thank you for your nice comment. Drive carefully and take care of you!
  • Ida R
    Ida R skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag är väldigt nöjd med utbildningen!
    De har professionella lärare som man kan lära ut bra men som man ändå kan skämta med. Utbildningen har vart väldigt bra och noggrann. Inget slarv! Jag lyckades få körkortet på första försöket och det visar på att jag fått rätt utbildningen och var mogen för mitt körkort. Vilket som mina lärare såg.
    De har många tider att välja på som dessutom är flexibla, man kan välja vad man själv tycker passar än.

Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2017-03-28 Nybrons Trafikskola svarar Ida R
    Tack Ida! Det har varit så kul att ha dig här hos oss. Njut av körkortet!

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala