Alla kategorier Trafikskola Uppsala Uppsala Nybrons Trafikskola AB

Nybrons Trafikskola AB

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala — Visa karta

I centrala Uppsala, på Västra Ågatan 16, hittar du Nybrons Trafikskola.

Vi erbjuder utbildning för personbil - både automat och manuellt växlad bil, handledarutbildning samt riskettan. Vi strävar efter att alltid sätt dig och dina behov i centrum oavsett om du väljer att göra hela eller delar av din utbildning hos oss på Nybrons Trafikskola. Du får en utbildning anpassad efter dina förutsättningar med hög kvalitet som hjälper dig att bli en säker förare.

Varmt välkommen till oss på Nybrons Trafikskola, vi hjälper dig på din resa mot körkortet!
Mån-Tor: 10:00-13:30
14:30-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 51 kunder tycker om Nybrons Trafikskola AB

• Katja F
    Katja F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra föreläsare. Lite svårt format med två så olika typer av publik - handledare och elev.
    2017-10-09 Nybrons Trafikskola svarar Katja F
    Hej Katja. Tack för dina synpunkter. Lycka till med handledningen!
  • Anneli F
    Anneli F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    väldigt bra att man får lite påminnelse från det man själv lärt sig samt lite nytt ang ev nya regler
    2017-10-05 Nybrons Trafikskola svarar Anneli F
    Tack för ditt svar Anneli och lycka till med körningen nu!
  • Roger L
    Roger L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra informatiov utbildning ledd av en proffisionell kursledare.
    2017-10-05 Nybrons Trafikskola svarar Roger L
    Hej Roger och tack för de fina orden!
    Lycka till med körningen!
  • Anna L
    Anna L skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var bra . Intressant och värdefull information .
    2017-10-03 Nybrons Trafikskola svarar Anna L
    Tack och Lycka till med ditt körkort!
  • Svitlana K
    Svitlana K skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mina bästa lovord till Nybrons Trafikskolan!
    - Tillmötesgående bemötande genom hela verksamhet
    - Fantastisk duktiga och engagerade instruktörer
    - Imponerande professionella och personanpassade pedagogiska inlärningsmetoder
    - Hjälpsam och förståelsefull expedition
    - Flexibla och enkla sätt vid bokning av lektioner
    - Senaste modeller av bilar

Allt detta i kombination med köpta paket av dubbla 20-lektioner resulterade i mitt körkort.
    Varmt rekommenderar till alla!

MVH
    Svitlana
    2017-10-04 Nybrons Trafikskola svarar Svitlana K
    Oj vilka fina lovord. Det var ett stort nöje att följa din väg till körkort.
    Hälsningar från oss alla!
  • Per Joel Z
    Per Joel Z skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra bemötande, bra kurs och bra lärare.
    2017-10-02 Nybrons Trafikskola svarar Per Joel Z
    Tack för ett fint omdöme. Stort lycka till med körkortet!
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Toppen bra utbildning. Bra bemötande, lärde mig mycket
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Angelica S
    Hej Angelica!
    Känns bra att du är nöjd med utbildningen, lycka till!
  • Frida F
    Frida F skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra kurs och lärare! Jag har fått annan teori hos nybrons tidigare och även det var bra, förväntningarna uppfylldes även denna gång.
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Frida F
    Kul att höra att du är nöjd Frida!
    Lycka till!
  • Sara A
    Sara A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Kursen var bra och informativ, trevlig lärare som var bra på att prata framför grupp och berätta på ett intressant vis. Bra att hon berättade lite personliga historier! Bättre än jag förväntade mig. Trevliga lokaler och gott fika!
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Sara A
    Hej Sara, kul att du är nöjd med kursen!
  • Ellentine S
    Ellentine S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bemötandet var jättebra. Kursen var intressantare än jag trott och bra och viktig information gavs ut. Roligt med små grupparbeten där man fick diskutera.
    Är mycket nöjd som kund där man blir väl emottagen.
    2017-10-01 Nybrons Trafikskola svarar Ellentine S
    Hej Ellentine!
    Tack för det fina omdömet. Lycka till med körkortet!
  • Erika J
    Erika J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Om effekten för riskettan är att man ska tänka efter för riskerna att köra för fort gav mig riskettan inget. För lite konsekvenstänk
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Erika J
    Hej Erika.
    Tack för återkoppling.
    Riskutbildning del 1 handlar om alkohol, andra droger, trötthet och riskfyllda beteenden i övrigt.
    Syftet med utbildningen är att ge eleven kunskap och insikt om hur bl.a alkohol, droger och trötthet kan påverka körförmågan. Eleven ska bli medveten om vilka konsekvenser som kan bli samt vad som ökar riskerna och hur de kan undvikas
    Lycka till med ditt körkort!
  • Albin P
    Albin P skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jättebra! Mycket trevligt och bra start på kursen!
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Albin P
    Hej Albin.
    Vad trevligt att du är nöjd.
  • Jan K
    Jan K skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Trevlig och givande utbildning som faktiskt överträffade mina (förvisso låga men ändå) förväntningar.
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Jan K
    Hej Jan.
    Tack för de fina orden!
  • Josefin N
    Josefin N skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Min upplevelse av riskettan var ganska oseriös från mitt perspektiv. Jag tycker att föreläsaren fokuserade mer på att förklara för oss om hur man räknar ut stoppsträckan än hur stor del av folket som kör påverkade i trafiken och vilka följer av det.

Hon bemärkte mer att köra full på cykel och få en prickar i registret kändes mer viktigt att undvika än att faktiskt få oss att förstå konsekvenserna av droger.

Eftersom det var en hel del raster som drog ut på tiden så fick hon snabba på igenom den sista delen av utbildningen vilket jag tyckte var mycket dåligt uppstyrt.
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Josefin N
    Hej Josefin
    Innehållet och tiden för kursen är styrt enligt transportstyrelsen. Vi tar upp de ämnen som transportstyrelsens kursplan och riktlinjer kräver Vi hoppas att den gett dig några kunskaper som du kan ta med dig i framtiden..
    Förutom de 3 timmars utbildning har vi lagt in 2 raster på vardera ca 10-15 minuter så att man i lugn och ro kan ta sig en fika och eller besöka toaletten. Det brukar normalt sett uppskattas!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Trevligt bemötande. Bra, nyttigt och lättsamt upplägg/innehåll.
    2017-09-25 Nybrons Trafikskola svarar Ulrika H
    Hej Ulrika.
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd!
    Lycka till!
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag är så obeskrivligt nöjd! All entusiasm och professionalism jag mött på ett och samma ställe är fantastiskt!!
    2017-09-11 Nybrons Trafikskola svarar Lisa A
    Tack för de fina orden Lisa!
    Lycka till i trafiken nu och njut av att få köra själv!
  • Ekaterina L
    Ekaterina L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Vill verkligen rekommendera Nybrons trafikskola för alla som funderar på att ta körkort!
    Skolan erbjuder individuellt anpassade utbildningar med professionella och pedagogiska lärare och tar hänsyn till alla egenheter hos sina elever!

Mitt fall var inte lätt. Jag kommer från ett annat land, har aldrig kört förut och var begränsad i tid för att försöka ta körkort. Nybrons trafikskola blev redo att hjälpa mig i mitt försök, förberedde en detaljerad utbildningsplan för intensivkurs (automat) med körlektioner, några teorilektioner samt riskutbildningen!

Tack till Nybrons trafikskola har jag klarat kunskapsprov och körprov från det första försöket!

Vill säga stor tack till Nybrons trafikskola team som är jättetrevliga och tålmodiga lärare! Jag körde mest med Jonas och några lektioner med Lill och fick feedback efter varje lektion och samt lite förklaring av teori under varje körning!
    Separata teorilektioner på Nybrons hjälpte mycket att förklara svårigheter innan kunskapsprov.
    2017-08-30 Nybrons Trafikskola svarar Ekaterina L
    Tack för rekommendationen!
    Vi är glada att vi fick möjligheten att hjälpa dig med ditt körkort! Ett jättestort grattis och ett stort lycka till med nya utmaningar.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Har ej köpt varor men jag tyckte det var intressant att lyssna på andra o se vad de tyckte
    Kursen var bra o trevlig
    Har själv kört lastbil i 30 + år o får se en hel del dåliga förare
    Mvh Kjelle
    2017-08-21 Nybrons Trafikskola svarar Kjell J
    Tack för omdömet och lycka till med din "elev"!
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Fantastisk bilskola med en personlig tusch. pedagogisk lärare hade jag. det var super kul att köra samt mkt lärorikt.
    2017-08-14 Nybrons Trafikskola svarar Veronica E
    Tack Veronica för dina fina ord, det värmer verkligen. Det har varit ett nöje att ha dig här. Återigen stort Grattis !
  • August Y
    August Y skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag har köpt 12 lektioner hos Nybrons trafikskola och är mycket nöjd med dom och all hjälp jag fått. Jag hade jacob som lärare och han mycket bra lärare vilket gjorde att jag förstod allt snabbare och lättare. Jag skulle mycket sannoligen tipsa en vän om Nybrons trafikskola!
    2017-08-13 Nybrons Trafikskola svarar August Y
    Hej August. Trevligt att vi fick följa dig på vägen. Njut nu av ditt körkort!
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Väldigt trevlig trafikskola med bra upplägg och prisvärda körlektioner. Alla körskollärare är väldigt duktiga på det de gör vilket ger resultat hos eleven. Tack så mycket för hjälpen med mitt körkort!
    2017-08-08 Nybrons Trafikskola svarar Ellen L
    Hej Ellen!
    Tack så mycket för dina fina ord, det är roligt att höra att du är nöjd. Åter igen stort grattis till körkortet.
  • Cornelia H
    Cornelia H skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mycket nöjd. Hittar bara fördelar och positiva saker då jag bytt från annan körskola som jag var väldigt missnöjd med. Pedagogisk lärare (Lill) och lätt att betala för lektioner med swish.
    2017-07-24 Nybrons Trafikskola svarar Cornelia H
    Tack Cornelia! Vi är så glada att du är nöjd och att vi fick hjälpa dig. Ha nu en riktigt härlig sommar!
  • Lydia K
    Lydia K skrev om Nybrons Trafikskola AB
    När jag ville boka en intensivkurs hos Nybrons gick allt väldigt snabbt och smidigt. På bara några dagar hade jag fått genomföra en testlektion och sedan fått ett schema för den kommande kursen. Har inte stött på några krångel utan har alltid fått bra service om jag haft några frågor. Trevlig personal!
    Mycket nöjd!
    2017-07-03 Nybrons Trafikskola svarar Lydia K
    Tack för de fina orden Lydia!
    Ut och kör mycket nu i sommar!
  • David L
    David L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Toppklass! Relevant och bra upplägg.
    2017-06-30 Nybrons Trafikskola svarar David L
    Tack David för omdömet och lycka till med körkortet!
  • Sara L
    Sara L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Väldigt bra! Utvecklades i min egen takt och blev inte stressad. Bra instruktörer!!
    2017-05-02 Nybrons Trafikskola svarar Sara L
    Tack Sara för ditt fina omdöme!
    Nu syns vi på vägarna istället.
  • Lovisa R
    Lovisa R skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jättebra trafikskola som är tydlig och pedagogisk i sin utbildning. Rekommenderas starkt!
    2017-04-25 Nybrons Trafikskola svarar Lovisa R
    Tack så jättemycket för den fina omdömet Lovisa.
  • Gary H
    Gary H skrev om Nybrons Trafikskola AB
    My experience with Nybrons was a very happy one. From the start when I called to speak with them, I found them very professional. I asked if I could have the lessons in English, so that I was confident in what I was being taught and Nybrons were more than accommodating with this request.
    My instructor was wonderful, friendly and patient and this gave me such confidence whilst learning to drive. I am so happy to of passed my test, but I can honestly say I will miss the Nybrons team and especially my instructor.
    2017-03-28 Nybrons Trafikskola svarar Gary H
    We are so happy that you're happy, Gary! Thank you for your nice comment. Drive carefully and take care of you!
  • Ida R
    Ida R skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag är väldigt nöjd med utbildningen!
    De har professionella lärare som man kan lära ut bra men som man ändå kan skämta med. Utbildningen har vart väldigt bra och noggrann. Inget slarv! Jag lyckades få körkortet på första försöket och det visar på att jag fått rätt utbildningen och var mogen för mitt körkort. Vilket som mina lärare såg.
    De har många tider att välja på som dessutom är flexibla, man kan välja vad man själv tycker passar än.

Jag är väldigt nöjd!
    2017-03-28 Nybrons Trafikskola svarar Ida R
    Tack Ida! Det har varit så kul att ha dig här hos oss. Njut av körkortet!
  • Loic G
    Loic G skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra utbildning, mycket vänlig och kunnig personal
    2017-03-25 Nybrons Trafikskola svarar Loic G
    Tack för recensionen Loic!
    Vi ses i trafiken nu istället!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Nybrons Trafikskola AB
    utmärkt bemötande personligt och professionellt
    2017-03-20 Nybrons Trafikskola svarar Madeleine S
    Tack Madeleine för dom fina orden!
  • Johan S
    Johan S skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag tyckte kursen var bra som grund till att börja köra. Mycket bra övergrippande
    2017-03-09 Nybrons Trafikskola svarar Johan S
    Tack och lycka till med körkortet!
  • Olof S
    Olof S skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag tyckte det var bra och mycket lärorikt
    2017-03-09 Nybrons Trafikskola svarar Olof S
    Tack! Lycka till med övningskörningen!
  • Erik S
    Erik S skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Handledarutbildning. Mycket bra bemötande och kurs.
    2017-03-09 Nybrons Trafikskola svarar Erik S
    Tack för recensionen. Skönt att höra att du är nöjd!
  • Lovisa N
    Lovisa N skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mycket trevlig, hjälpsam och härlig personal. Jag har känt mig sedd och prioriterad som elev på Nybrons trafikskola, skulle absolut rekommendera den till andra!
    2017-01-30 Nybrons Trafikskola svarar Lovisa N
    Tack Lovisa. Vi är så glada att kunna hjälpt dig. Hoppas nu att du får stor glädje av ditt körkort!
  • Lovisa J
    Lovisa J skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jättebra trafikskola med engagerade lärare som peppar en till körkortet. Jättebra att ni har börjat med helglektioner också!
    2017-01-17 Nybrons Trafikskola svarar Lovisa J
    Tack för dom fina orden Lovisa! Se till att njuta av möjligheten att köra bil nu.
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jättebra! Bra trafiklärare som lär ut på ett seriöst och pedagogiskt sätt.
    2016-12-12 Nybrons Trafikskola svarar Viktoria S
    Tack för recensionen Viktoria! Grattis igen och lycka till med körningen!
  • Sara S
    Sara S skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag har fått jätte mycket hjälp och uppmuntran under min tid på Nybro Trafikskola. Alla jag har haft kontakt med har alltid varit väldigt trevliga och vänliga och jag känner att jag har blivit en mycket bättre förare under min tid där. Gick på en annan trafikskola i Stockholmsområdet och blev där väldigt otaggad på att ta fler körlektioner men Nybro trafikskola väclte gnistan till liv igen :)
    2016-11-23 Nybrons Trafikskola svarar Sara S
    Tack Sara!
    Vi är glada att du trivts hos oss och önskar dig lycka till i trafiken!
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Bästa trafikskolan, lärde mig allting där! Bra och tydliga lärare.
    2016-11-07 Nybrons Trafikskola svarar Victoria L
    Tack Viktoria. Vad roligt att du tycker det. Kör försiktigt!
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Engagerade och trevliga lärare.
    2016-11-05 Nybrons Trafikskola svarar Gustav M
    Tack Gustav! Det är enkelt när vi har så trevliga elever.
  • Lina B
    Lina B skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Det var bra service och förstående personal.
    2016-11-05 Nybrons Trafikskola svarar Lina B
    Tack Lina! Vi är glada att du är nöjd. Grattis igen.
  • Peter S
    Peter S skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Körkort. Proffsiga och kunniga lärare, mycket seriösa.
    2016-11-05 Nybrons Trafikskola svarar Peter S
    Tack Peter! Det var ett nöje att ha dig som kund hos oss! Njut av ditt körkort!
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Nybrons Trafikskola AB
    En jättebra, prisvärd och seriös bilskola.
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Jennifer B
    Tack Jennifer! Det var trevligt att kunna hjälpa dig. Lycka till med bilkörningen!
  • Sarah Å
    Sarah Å skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag trivdes bra på Nybrons trafikskola och med min lärare. Han var proffsig och angelägen om att jag verkligen skulle känna mig trygg bakom ratten. Men också med att han och dem skulle kunna vara trygga med mig som förare. Han fick mig aldrig att känna mig dålig och lektionerna kändes vettiga.
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Sarah Å
    Tack för ett fint inlägg Sarah. Vi är så glada att du är nöjd. Njut av körkortet!
  • Petter K
    Petter K skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Det som är bra med Nybrons Trafikskola är att de löser allt åt dig och ser till att du uppnår målet och skaffar körkort. Duktiga trafiklärare och en proffsig administration gör du snabbt och säkert utvecklas till en säker bilförare.
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Petter K
    Tack Petter! Hög Service är något vi eftersträvar dagligen. Roligt att du är nöjd. Lycka till med bilkörningen.
  • Anna N
    Anna N skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mycket trevliga, kompetenta och flexibla lärare! Trygg sätt att ta körkort på!
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Anna N
    Tack Anna! Det glädjer oss att du trivdes och kände dig trygg under din utbildning.
  • Adriana M
    Adriana M skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Bra bemötandet och en högkvalitativ utbildning
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Adriana M
    Tack Adriana, Det var ett nöje att hjälpa dig att ta ditt körkort. Ha det gott!
  • anneli j
    anneli j skrev om Nybrons Trafikskola AB
    otroligt bra kundbemötande. Mycket service inriktade och tillmötesgående
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar anneli j
    Hej Anneli!
    Tusan tack för dina fina ord. Lycka till i trafiken!
  • Janelle W
    Janelle W skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Min lärare Jonas fick mig att varje lektion se exakt vad jag förbättrat. När jag gjorde misstag fick han mig alltid att känns mig bättre. Nybrons var perfekt för mig och jag har rekommenderar det till alla jag känner utan körkort!
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Janelle W
    Grattis igen Janelle!! Tack för ett fint inlägg. Njut av körkortet och ta hand om dig!
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Kanonbra trafikskola med jättebra trafiklärare, rekommenderas!!!
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Cecilia H
    Tack så mycket Cecilia! Grattis igen och kör försiktigt :)
    Sara K gillar detta
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Bra körskola där hela kontoret har en bra sammanhållning. Samtliga lärare är otroligt professionella och väldigt trevliga.

Rekommenderar starkt denna trafikskola
    2016-11-04 Nybrons Trafikskola svarar Mattias E
    Tack Mattias för fin kommentar. Vi är så glada är du är nöjd!
    Sara K gillar detta

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala