Alla kategorier Trafikskola Uppsala Uppsala Nybrons Trafikskola AB

Nybrons Trafikskola AB

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala — Visa karta

I centrala Uppsala, på Västra Ågatan 16, hittar du Nybrons Trafikskola.

Vi erbjuder utbildning för personbil - både automat och manuellt växlad bil, handledarutbildning samt riskettan. Vi strävar efter att alltid sätt dig och dina behov i centrum oavsett om du väljer att göra hela eller delar av din utbildning hos oss på Nybrons Trafikskola. Du får en utbildning anpassad efter dina förutsättningar med hög kvalitet som hjälper dig att bli en säker förare.

Varmt välkommen till oss på Nybrons Trafikskola, vi hjälper dig på din resa mot körkortet!
Mån-Tor: 10:00-13:30
14:30-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 108 kunder tycker om Nybrons Trafikskola AB

• Sanna S
    Sanna S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra och förnuftig utbildning.

Varför måste jag skriva minst 30 tecken i min kommentar, för att få skriva en kommentar? Läs mer
    2018-07-16 Nybrons Trafikskola svarar Sanna S
    Tack Sanna för din rekommendation!

(Jag vet faktiskt inte varför det är satt just 30 tecken som minimum.)
  • Vivek T
    Vivek T skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Hi,

My experience with Nybrons was just awesome. The teachers are highly trained and specialized in there job. The training modules and exercises are scientifically induced to suit different individuals. I have experience learning with one more Trafic school in Uppsala so I can really draw a true comparison, Nybrons is the best in Uppsala. I recommend the school to everyone who wishes to get a expert training. Don’t waste time , join Nybrons for real learning. Teachers can be tuff but believe them as they know your learning areas more than you do. Special thanks to Jonas and Ingrid. Thank you Nybrons. Läs mer
    2018-07-09 Nybrons Trafikskola svarar Vivek T
    Hi Vivek and thanks for the recommendation! We wish you the best of luck in the future!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Super nojd med service och undervisningen. Tydlig och transparent process och trevliga traffiklärare samt alt personal på traffikskolan. Jag har kört semi-intensiv personliganpassat kurs och fick körkort efter 5 vekor. Jag har kört med Markus som jag kan varmt rekommendera till alla. Läs mer
    2018-06-25 Nybrons Trafikskola svarar Lisa H
    Tack för rekommendationen Lisa!
    Markus hälsar och tackar!
  • Sandra D
    Sandra D skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Proffsiga och duktiga körlärare! Jag körde intensivt under en dryg vecka och därefter enstaka körlektioner innan uppkörningen.

De försöker inte pracka på eleven onödiga körlektioner för att tjäna pengar utan känns ärliga i sitt upplägg. Läs mer
    2018-06-14 Nybrons Trafikskola svarar Sandra D
    Tack Sandra för de orden, de värmer!
    Ut och kör mycket nu!
  • Simon L
    Simon L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra! Rolig upplevelse. Nu kan jag ta mitt körkort hehe. Läs mer
    2018-05-03 Nybrons Trafikskola svarar Simon L
    Tack Simon för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • Anderas E
    Anderas E skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Köpte ett paket med några lektioner, kommer ej ihåg vilket paket. Blev bemött otroligt bra, de gav mej den bästa läraren. En lärare som hade tålamod samt kunde lära mej hur man kör. Mina förväntningar var att jag hoppades att de skulle lära mej utförligt hur man kör, och de gjorde det.

Så min upplevelse var utmärkt. Läs mer
    2018-05-03 Nybrons Trafikskola svarar Anderas E
    Grattis igen Andreas och tack för rekommendationen!
  • Elvir S
    Elvir S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är nöjd med min upplevelse hos Nybrons trafikskola. Körkortet är i min ägo nu och tror inte det hade varit möjligt utan deras vägledning. Läs mer
    2018-04-19 Nybrons Trafikskola svarar Elvir S
    Grattis igen Elvir och tack för din rekommendation!
  • Linda O
    Linda O skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Blev mycket väl bemött. Proffsig och engagerad lärare. Utbildningen var seriös, mkt utförlig och vände sig lika mkt till elev som till blivande handledare. Fick mycket bra tips och dessutom gediget utbildningsmaterial. Nybrons Trafikskola har hittills mer än väl levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-11 Nybrons Trafikskola svarar Linda O
    Hej Linda och tack för de fina orden!
    Lycka till med körningen!
  • Lena S
    Lena S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag köpte körlektioner,Blev bra bemött.Jätte trevlig proffsig personal som alltid välkomnade en.Jag förväntade ju mej ett körkort och det har jag nu.Jag såg alltid fram emot mina lektioner;var höjdpunkterna i veckorna.man kände sig som en i familjen. Jag skulle absolut rekommendera andra att välja Nybrons Trafikskola. Läs mer
    2018-04-09 Nybrons Trafikskola svarar Lena S
    Hej bästa Lena. Tack för dina jättefina recensioner.. Det var så roligt att få följa din väg till körkortet.
    Ha det gott och kör mycket!
  • Wictoria P
    Wictoria P skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket kompetent och pedagogisk handledare. Viktigt och relevant innehåll. Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Wictoria P
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till med övningskörningen!
  • Lukas K
    Lukas K skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra, över förväntan! Både informativ och tankeväckande Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Lukas K
    Tack så mycket för det fina omdömet. Vi jobbar mycket på att våra kurser ska bli något man verkligen minns efteråt.
  • Ann-Sofie R
    Ann-Sofie R skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tycker att utbildningen tog upp bra saker man ska tänka på när man ska ut och övningsköra med sitt barn. Utbildningen var bra och bemötandet var bra.
    Hade inga direkta förväntningar på kursen så allt var ok. Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Ann-Sofie R
    Tack för det fina omdömet och hoppas ni får nytta av kunskapen när ni börjar övningsköra.
  • Johnny W
    Johnny W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket flexibla och hjälpsamma. Hjälpte mig att få till körkort på 57 dagar och endast körning på helger. Passar perfekt då jag jobbar hela veckorna. Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Johnny W
    Tack Johnny för det fina betyget och omdömet. Det var en glädje att få följa din snabba utveckling fram till ett körkort. Stort Grattis!
  • Noah P
    Noah P skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Välstrukturerat, intressant och nödvändigt! Rekommenderas. Läs mer
    2018-04-06 Nybrons Trafikskola svarar Noah P
    Tack för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • John Å
    John Å skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra och kunnig lärare och bra upplägg. Läs mer
    2018-04-06 Nybrons Trafikskola svarar John Å
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra genomfört. Har inget att klaga på. Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Andreas E
    Skönt att höra att du är nöjd och lycka till med körningen!
  • Pär F
    Pär F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Allt var toppen. Gott bemötande. Introduktionsutbildning. Bra kursledare. Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Pär F
    Tack för rekommendationen, alltid kul med nöjda kunder!
  • Axel F
    Axel F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var ett bra mottagande med en väl utvecklad ledare som visste vad han pratade om Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Axel F
    Tack för de orden och lycka till!
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Handledarutbildning. Bra bemött. Relevant fokus. Bra att förtydliga skillnader på möjligheter för förskollärare och privat handledare, dubbelreglage m.m. Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Magnus A
  • Hannes E
    Hannes E skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra bemötande med tydlig genomgång - avslappnad stämning som inte var i vägen för det pedagogiska värdet. Läs mer
    2018-03-29 Nybrons Trafikskola svarar Hannes E
    Tack Hannes för rekommendationen och lycka till med körningen!
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag fick, jag har gått denna tidigare och tycker detta var väldigt bra.
    Utb var väldigt informativ och pedagogisk, kan varmt rekomendera detta. Läs mer
    2018-03-26 Nybrons Trafikskola svarar Mathias A
    Tack Mathias för rekommendationen och lycka till med övningskörningen!
  • Katariina B
    Katariina B skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var en bra lärare och det hjälpte att vi var en hyfsat liten grupp elever så vi kunde vara mer delaktiga. En del visste jag redan sedan innan, men jag lärde mig en hel del nytt också som fastnat på minnet. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig utav riskettan, men trots att kursen var över tre timmar så gick tiden ganska snabbt. Många av filmerna som visades tyckte jag beskrev händelser bra och tydligt. Sammanfattningsvis var det lärorikt och bra. Läs mer
    2018-03-26 Nybrons Trafikskola svarar Katariina B
    Tack för de fina orden Katariina och lycka till med körkortet!
  • My L
    My L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tycker att bemötandet var väldigt bra och att utbildningsnivån var lagom. Det var även bra med pauser varje timme så att man orkade sitta och lyssna Läs mer
    2018-03-16 Nybrons Trafikskola svarar My L
    Tack My för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • Kajsa W
    Kajsa W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Har fått pedagogisk och bra utbildning samt vägledning. Tack för all hjälp med körkortet! Läs mer
    2018-03-01 Nybrons Trafikskola svarar Kajsa W
    Grattis igen Kajsa och tack för rekommendationen!
  • Björn H
    Björn H skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra kunnig lärare , bra sammanfattning i utbildningen med tid för frågor.
    Bra avägning av rast och bensträckare. Läs mer
    2018-02-21 Nybrons Trafikskola svarar Björn H
  • Carina F
    Carina F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Toppen bemötande, kände mig så välkommen. Fick ett bra intryck av er ,mycket tack vare handledaren. Mvh Carina Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Carina F
    Tack för de orden och lycka till med körningen!
  • Sadaf N
    Sadaf N skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Toppen bra! Alla lärare är superkunniga och engagerade, och stöttar igenom hela processen :) Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Sadaf N
    Stort grattis igen! Tack för rekommendationen och ta det lugnt i trafiken!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Var bra, informativ. Dock skulle de va mer gruppaktiviteter Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Hanna A
    Tack för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • Isabell P
    Isabell P skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var jättebra har inte så mycket mer att säga! Läs mer
    2018-02-05 Nybrons Trafikskola svarar Isabell P
    Tack för rekommendationen Isabell!
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Då jag redan gjort en utvärdering (för riskettan) skriver jag inget här Läs mer
    2018-02-05 Nybrons Trafikskola svarar Hampus B
    Tack Hampus för rekommendationen!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Vid ankomst blev vi välkomnde och erbjöds fika. Kursen var bra och gav mig som blivande handledare mkt att fundera på. Bra upplägg och bra innehåll men kursen är lite för lång i tid. Tydlig och lyhörd instruktör som pekade på viktiga detaljer i den kommande körutbildningen. Läs mer
    2018-01-30 Nybrons Trafikskola svarar Mikael A
    Kul att ni är nöjda med kursen!
    Lycka till med övningskörningen!
    När det gäller tiden så styr vi tyvärr inte över denna då kravet från myndigheterna är att den är minst 180min utbildning plus eventuella raster.
    Detta gör att den blir närmare 3,5 timme totalt.
  • Karin W
    Karin W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Väldigt bra bemötande o respekt, samtidigt "hårda" med regler o förklara varför saker är på ett visst sätt. Kunniga Läs mer
    2018-01-30 Nybrons Trafikskola svarar Karin W
    Tack för de orden Karin! Lycka till i trafiken!
  • Ellentine S
    Ellentine S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av Nybrons där man blir bemött med respekt och trevlig personal, jag skulle varmt rekommendera dom till alla som vill ta körkort! Läs mer
    2018-01-30 Nybrons Trafikskola svarar Ellentine S
    Tack för rekommendationen Ellentine!
  • Teresa T
    Teresa T skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra bemötande , handledare var tydlig rak ock koncis Läs mer
    2018-01-19 Nybrons Trafikskola svarar Teresa T
    Tack Teresa! Lycka till med körkortet!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mkt bra och tydlig information framförd på ett trevligt sätt. Läs mer
    2018-01-19 Nybrons Trafikskola svarar Åsa L
    Tack Åsa! Lycka till med övningskörningen.
  • Ivar V
    Ivar V skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag gillade verkligen verksamheten och tjänsten dom ger ut. Väldigt bra och kunniga lärare som är pedagogiska. Man lärde sig mycket på lektionerna så länge man försökte och lyssnade. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-01-15 Nybrons Trafikskola svarar Ivar V
    Hej Ivar. Stort Grattis! Så roligt att höra att du är nöjd. Kör nu mycket så syns vi där ute i trafiken!
  • Asker J
    Asker J skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tycker det var ett väldigt bra bemötande jag fick på Nybrons trafikskola. Många kanske tycker jag tog för många körlektioner för att få mitt körkort men jag känner mig väldigt nöjd med detta och att jag blivit en betydligt säkrare förare än vad jag vart om jag stressat till mig till ett körkort. Jag körde med 4 av de 5 körskolelärarna på Nybrons trafikskola med körde mest mell Lill. Han var en väldigt proffsig lärare och jag har henne att tacka för mitt körkort! Läs mer
    2018-01-12 Nybrons Trafikskola svarar Asker J
    Tack för rekommendation Asker! Ut och kör så mycket som möjligt nu.
  • Carl B
    Carl B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Allt var perfekt, fick en schyst bedömning i starten och planeringen för målet var perfekt. Fick detaljerade kunskaper som jag tidigare inte fått på min gamla körskola. Bemötandet och servicen var perfekt. Är så nöjd och glad av att de hjälpte mig så mycket! Läs mer
    2018-01-11 Nybrons Trafikskola svarar Carl B
    Tack för rekommendationen Carl! Nu är det bara ut och njuta av körkortet och förvalta kunskaperna väl!
  • Anders J
    Anders J skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Den var mycket bra och handledaren genomförde utbildningen på ett pedagogiskt sätt Läs mer
    2017-12-16 Nybrons Trafikskola svarar Anders J
    Tack Anders för din rekommendation. Vi passar också på att önska God Jul!
  • Israa M
    Israa M skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Rekommenderas bra föreläsning Läs mer
    2017-12-13 Nybrons Trafikskola svarar Israa M
    Tack Israa! Lycka till med körkortet,
  • Lena S
    Lena S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Fick ett bra bemötande.Kursen var intressant och lärorik.Har bara positivt att säga om Nybrons Trafikskola.Man känner sig trygg och säker och personalen är underbar. Läs mer
    2017-12-12 Nybrons Trafikskola svarar Lena S
    Tack Lena! Vad glada vi blir. Dina ord värmer.
  • Robin S
    Robin S skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Som helhet tyckte jag att riskettan hos Nybrons var utmärkt. Informationen och statistiken som framkom var alarmerande och viktig.

Tyckte utbildningsledare gjorde ett superjobb med att få med hela gruppen i samtal och diskussioner.

10/10 Läs mer
    2017-12-12 Nybrons Trafikskola svarar Robin S
    Robin. Tack så mycket för det fina betyget. Vi jobbar mycket med att våra kurser ska bli något man minns efteråt.
  • Jonna J
    Jonna J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jätte bra och lärorik! Tydlig lärare som lärde ut på ett bra sätt och gjorde hela utbildningen intressant Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Jonna J
    Tack Jonna! Lycka till med körkortet!
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var jättebra. Jag är överhuvudtaget mycket nöjd med Nybrons Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Pernilla H
    Tack för det Pernilla! Alltid skönt att veta att kunderna är nöjda!
  • Julia O
    Julia O skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Gott bemötande och kursen levde upp till mina förväntningar och över det! Superbra info och varierat upplägg. Var väldigt intressant!!
    Som kund hos företaget är jag också väldigt väldigt nöjd! Mycket trevligt och kunnigt personal! Rekommenderas starkt!! Läs mer
    2017-12-11 Nybrons Trafikskola svarar Julia O
    Tack Julia för omdömet! Kul att höra att du är nöjd med oss, lycka till med körkortet!
  • Asker J
    Asker J skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag fick ett väldigt bra bemötande! Kursen levde dock inte upp mina förväntningar utan jag var positivt överraskad! Jag har hört från många att det är en skräpkurs och att de bara säger saker man redan vet. De var också mycket jag redan viste men det presenterades på ett bra sätt och det blev bra diskussioner! Det kan dock vara fler gruppövningar mot slutet då man är som tröttast! Läs mer
    2017-12-08 Nybrons Trafikskola svarar Asker J
    Tack Asker för recensionen och även bra med lite förslag till förbättringar!
  • Patricia W
    Patricia W skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Kursen var såsom jag hade tänkt mig. Allting var välstrukturerat och intressant upplagt. Läs mer
    2017-12-08 Nybrons Trafikskola svarar Patricia W
    Tack för omdömet och lycka till med körkortet!
  • Chanluthin C
    Chanluthin C skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Utbildningen var väl detaljerat på varenda moment som är ett stort plus, bemötandet var bra. Frågor som jag hade tänkt fråga handledaren fick jag svar redan under kursens gång så jag slapp ens fråga. Jag tycker att det var välgjort, väl förbered, allt flöt på bra. Läs mer
    2017-11-28 Nybrons Trafikskola svarar Chanluthin C
    Hej Chanluthin. Vad roligt att höra att du är nöjd. Vi önskar dig lycka till med körningen.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra bemötande och en utbildning som var bra och lärorik! Läs mer
    2017-11-20 Nybrons Trafikskola svarar Fredrik A
    Tack Fredrik och lycka till med körningen!
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var en bra och intressant utbildning.
    Man fick veta vad man behöver veta innan man börjar öva. Läs mer
    2017-11-20 Nybrons Trafikskola svarar Tomas R
    Tack Tomas! Lycka till med körningen.

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala