Alla kategorier Trafikskola Uppsala Uppsala Nybrons Trafikskola AB

Nybrons Trafikskola AB

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala — Visa karta

I centrala Uppsala, på Västra Ågatan 16, hittar du Nybrons Trafikskola.

Vi erbjuder utbildning för personbil - både automat och manuellt växlad bil, handledarutbildning samt riskettan. Vi strävar efter att alltid sätt dig och dina behov i centrum oavsett om du väljer att göra hela eller delar av din utbildning hos oss på Nybrons Trafikskola. Du får en utbildning anpassad efter dina förutsättningar med hög kvalitet som hjälper dig att bli en säker förare.

Varmt välkommen till oss på Nybrons Trafikskola, vi hjälper dig på din resa mot körkortet!
Mån-Tor: 10:00-13:30
14:30-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 130 kunder tycker om Nybrons Trafikskola AB

• Adiam Dawit G skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Hejsan! Vi gick på introduktionen och tyckte det var trevligt! Även om det var ca 3h så kändes det inte så. Läs mer
    2018-11-14 Nybrons Trafikskola svarar Adiam Dawit G
  • Christer S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Koncentrerad ,fokuserad mycket bra handledarutbildning.
    Enbart väsentligheter avhandlades och detta på ett utmärkt sätt.Man hölls delaktig hela tiden .
    Så här skulle all utbildning gå till.Jag gick därifrån imponerad. Läs mer
    2018-11-14 Nybrons Trafikskola svarar Christer S
    Tack för rekommendationen Christer!
    Kul att höra att ni är nöjd med utbildningen!
  • Maria L skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag började på Nybron efter att ha varit på en annan körskola tidigare och upplevt att jag kanske inte fått det stöd jag behövt. Jag kände att jag behövde en körskola som höll mig i handen genom hela körkortsprocessen, och Nybron kunde erbjuda uppkörning i skolans bil och därmed direkt uppföljning efter uppkörningen. Jag uppskattade verkligen processen med utbildningskontrollen (provuppkörning) och möjligheten att ha med min lärare i bilen under själva uppkörningen. Det kändes tryggt och som att de tog ansvar för att släppa iväg mig först när jag faktiskt fått mitt körkort. Läs mer
    2018-10-26 Nybrons Trafikskola svarar Maria L
    Hej Maria och Grattis igen till körkortet!
    Vårat mål är att ni elever ska få en bra utbildning och att ni ska känna att ni får det ni vill ha.
    Det känns som du är nöjd och då är vi också nöjda!
    Lycka till med bilkörningen på egen hand!
  • Jessica L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Va på handledarutbildning så jag kan övningsköra med min bror. Tycker han som hade kursen va väldigt lättsam att lyssna på och rolig så då orkade man med 3h. Läs mer
    2018-10-26 Nybrons Trafikskola svarar Jessica L
    Kul att höra! Lycka till med körningen!
  • Peter L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra pedagogisk och intressant utbildning Läs mer
    2018-10-26 Nybrons Trafikskola svarar Peter L
    Tack för rekommendationen och lycka till!
  • Anna S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Valde kursen bara pga att datumet passade. Tycker läraren var fantastiskt bra. Han höll ett högt tempo och man lärde sig mycket. Min man som gick en annan kurs hade inte gått igenom lika mycket information. Trots att det var på kvällen blev man inte trött eftersom det var intressant OCH för att de bjöd på kaffe o fika. Läs mer
    2018-10-24 Nybrons Trafikskola svarar Anna S
    Hej. Tack för din rekommendation.
    Vad roligt att du tyckte det var intressant och att du kände att du fick med dig lite matnyttigt!
  • Alf D skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    . Introduktionsutbildning för handledare
    . Positivt naturligt bemötande på samma nivå
    . Över förväntan, bra pedagogiskt och bra framställning.
    . Sannolikt kommer de flesta att begära Jonas som lärare vid både praktisk & teoretisk utbildning.
    . Tvklöst mycket bra / Affe D. Läs mer
    2018-10-17 Nybrons Trafikskola svarar Alf D
    Tack för rekommendationen!
    Lycka till med körningen nu.
  • Hilda S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Allt funkade väldigt bra, jag förstod allt och körskolläraren var både tydlig och trevlig. Jag såg genast fram emot att ta lektioner på Nybrons Trafikskola. Läs mer
    2018-10-11 Nybrons Trafikskola svarar Hilda S
    Kul att höra att du är nöjd och rekommenderar oss!
    Du är välkommen åter! :)
  • Daniel U skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Nybrons Trafikskola AB - Handledarutbildning
    Vi hade hört mycket negativt om dessa kurser från olika håll och vart positivt förvånade.
    Särskilt uppskattas tipsen om bl.a. upplägg av körning, bra platser för olika övningsmoment m.m.
    Bra och proffsigt upplägg. Kanske en aning långt pass men där vet vi att ni inte kan göra något då tiden är förutbestämd.
    Tack så mycket Läs mer
    2018-10-11 Nybrons Trafikskola svarar Daniel U
    Tack för en utförlig rekommendation!
    Målet är att ni skall få med er en hel del till den privata körningen.
    Lycka till!
  • Igor B skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Intensiv kurs 1 m.
    Website.
    Professional attitude. Läs mer
    2018-10-11 Nybrons Trafikskola svarar Igor B
    Tack för rekommendationen Igor!
    Lycka till med bilköp!
  • Ida U skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Väldigt bra introduktionskurs. Bra kursledare och användbart material. Kursen hade bra upplägg av tiden och vi fick många bra tips. Läs mer
    2018-10-09 Nybrons Trafikskola svarar Ida U
    Tack för rekommendationen! Alltid roligt med nöjda kunder.
  • Ludvig R skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Alltid bra bemött av både lärare och personal. Lite strul med elevcentralen.se men annars bara bra intryck!

Benchade olika körskolor i Uppsala på Google och kom fram till Nybrons efter samtal med Jonas och Monika på telefon. Det beslutet ångrar jag inte nu när jag har körkort en månad senare! Läs mer
    2018-10-09 Nybrons Trafikskola svarar Ludvig R
    Tack för rekommendationen Ludvig och grattis igen till körkortet!
  • Irina K skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Handledarutbildningen var av högsta klass – både vad gäller innehåll som genomförande av läraren. Överträffade alla förväntningar, var inte en sekund tråkig utan matnyttig från början till slut. Helt enkelt föredömlig och i allra högsta grad professionell! Läs mer
    2018-10-08 Nybrons Trafikskola svarar Irina K
    Tack för de värmande orden och lycka till med körningen!
  • Kevin A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Riskettan som ingår i intensivkurs hos er, blev bemött på ett trevligt sätt, ja det vart till och med över förväntan, väldigt trevligt och bra. Läs mer
    2018-10-04 Nybrons Trafikskola svarar Kevin A
    Alltid kul med nöjda kunder, tack för rekommendationen!
  • Eva V skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Introduktions utbildning på Nybrons trafikskola var bra, informationsrik och en bra utbildare. Mindre bra var trång lokal och för många deltagare. Läs mer
    2018-09-28 Nybrons Trafikskola svarar Eva V
    Tack för rekommendationen!
    När det gäller lokalen så är det alltid en avvägning på hur många deltagare man tycker är lämpligt. ´
    Vi tycker att antalet deltagare idag är vad vi kan ha utan att det blir för trångt.
  • Linda M skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    En handledareutb som levererades på ett bra informationsrik sätt.
    Bra upplagt och bra lärare. Läs mer
    2018-09-28 Nybrons Trafikskola svarar Linda M
    Tack för rekommendationen. Lycka till med körningen!
  • Josefin J skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Var på introduktionsutbildning. Blev väldigt väl mött på plats och utbildaren var mycket kunnig och även engagerad i ämnet. Timmarna gick fort eftersom utbildaren var engagerad men även engagerade oss i utbildningen på ett bra sätt. Kommer definitivt gå tillbaka för att ta körlektioner med denna utbildare! Läs mer
    2018-09-28 Nybrons Trafikskola svarar Josefin J
    Tack för rekommendationen och lycka till med körningen.
  • Frida S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bästa introduktionskursen! Bra personal som gav bra information. Trodde de skulle vara långtråkigt men det var faktiskt kul och man lärde sig nya o bra saker. Läs mer
    2018-09-24 Nybrons Trafikskola svarar Frida S
    Tack för rekommendationen och lycka till i din nya roll som handledare!
  • Kristina R skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra föreläsare och genomgång för oss handledare. Tyvärr var pp-visningen inte optimal då datorskärmen fladdrade så det inte gick att titta på projektorduken. Läs mer
    2018-09-20 Nybrons Trafikskola svarar Kristina R
    Tack för rekommendationen!
    Alltid kul med nöjda kunder!
    Ja tyvärr så visade sig vår nyreparerade projektor i själva verket inte vara reparerad och jag kan bara beklaga detta. :(
  • Pia W
    Pia W skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Introduktionsutbildning. Oroligt trevligt informativt. Utmärkt på alla sätt. Inga anmärkningar. Fulländat Läs mer
    2018-09-20 Nybrons Trafikskola svarar Pia W
    Tack för den fina rekommendationen och lycka till med körningen!
  • Tomas E skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra lärare, välorganiserat, 5/5 Läs mer
    2018-08-17 Nybrons Trafikskola svarar Tomas E
    Tack för rekommendationen Tomas och lycka till med körningen!
  • Anna-Lena B
    Anna-Lena B skrev om Nybrons Trafikskola AB
    Jag köpte en provapå lektion på Nybrons Trafikskola AB och fick träffa en fantastisk kvinna som såg min potential direkt. Därefter så köpte jag ett paket med körlektioner och riskettan samt risktvåan då jag upplevde ett bra bemötande från personalen och att jag kände mig trygg direkt. Mina förväntningar var att det skulle gå bra och Nybrons Trafikskola AB levde upp till mina förväntningar med bravur, mycket väl godkänt.
    Jag rekommenderar Nybrons Trafikskola AB varmt då personalen är mycket kompetent, pedagogiska och ser till individens möjligheter och vad den behöver. För mig en toppen trafikskola. Läs mer
    2018-08-17 Nybrons Trafikskola svarar Anna-Lena B
    Tack för rekommendationen och de fina orden Anna-Lena! Det har varit ett sant nöje att följa dig på vägen till ditt körkort! Lycka till med jobb, utbildning och bilkörningen nu.
  • Sanna S skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra och förnuftig utbildning.

Varför måste jag skriva minst 30 tecken i min kommentar, för att få skriva en kommentar? Läs mer
    2018-07-16 Nybrons Trafikskola svarar Sanna S
    Tack Sanna för din rekommendation!

(Jag vet faktiskt inte varför det är satt just 30 tecken som minimum.)
  • Vivek T
    Vivek T skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Hi,

My experience with Nybrons was just awesome. The teachers are highly trained and specialized in there job. The training modules and exercises are scientifically induced to suit different individuals. I have experience learning with one more Trafic school in Uppsala so I can really draw a true comparison, Nybrons is the best in Uppsala. I recommend the school to everyone who wishes to get a expert training. Don’t waste time , join Nybrons for real learning. Teachers can be tuff but believe them as they know your learning areas more than you do. Special thanks to Jonas and Ingrid. Thank you Nybrons. Läs mer
    2018-07-09 Nybrons Trafikskola svarar Vivek T
    Hi Vivek and thanks for the recommendation! We wish you the best of luck in the future!
  • Lisa H skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Super nojd med service och undervisningen. Tydlig och transparent process och trevliga traffiklärare samt alt personal på traffikskolan. Jag har kört semi-intensiv personliganpassat kurs och fick körkort efter 5 vekor. Jag har kört med Markus som jag kan varmt rekommendera till alla. Läs mer
    2018-06-25 Nybrons Trafikskola svarar Lisa H
    Tack för rekommendationen Lisa!
    Markus hälsar och tackar!
  • Sandra D
    Sandra D skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Proffsiga och duktiga körlärare! Jag körde intensivt under en dryg vecka och därefter enstaka körlektioner innan uppkörningen.

De försöker inte pracka på eleven onödiga körlektioner för att tjäna pengar utan känns ärliga i sitt upplägg. Läs mer
    2018-06-14 Nybrons Trafikskola svarar Sandra D
    Tack Sandra för de orden, de värmer!
    Ut och kör mycket nu!
  • Simon L
    Simon L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket bra! Rolig upplevelse. Nu kan jag ta mitt körkort hehe. Läs mer
    2018-05-03 Nybrons Trafikskola svarar Simon L
    Tack Simon för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • Anderas E skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Köpte ett paket med några lektioner, kommer ej ihåg vilket paket. Blev bemött otroligt bra, de gav mej den bästa läraren. En lärare som hade tålamod samt kunde lära mej hur man kör. Mina förväntningar var att jag hoppades att de skulle lära mej utförligt hur man kör, och de gjorde det.

Så min upplevelse var utmärkt. Läs mer
    2018-05-03 Nybrons Trafikskola svarar Anderas E
    Grattis igen Andreas och tack för rekommendationen!
  • Elvir S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är nöjd med min upplevelse hos Nybrons trafikskola. Körkortet är i min ägo nu och tror inte det hade varit möjligt utan deras vägledning. Läs mer
    2018-04-19 Nybrons Trafikskola svarar Elvir S
    Grattis igen Elvir och tack för din rekommendation!
  • Linda O skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Blev mycket väl bemött. Proffsig och engagerad lärare. Utbildningen var seriös, mkt utförlig och vände sig lika mkt till elev som till blivande handledare. Fick mycket bra tips och dessutom gediget utbildningsmaterial. Nybrons Trafikskola har hittills mer än väl levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-11 Nybrons Trafikskola svarar Linda O
    Hej Linda och tack för de fina orden!
    Lycka till med körningen!
  • Lena S
    Lena S skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag köpte körlektioner,Blev bra bemött.Jätte trevlig proffsig personal som alltid välkomnade en.Jag förväntade ju mej ett körkort och det har jag nu.Jag såg alltid fram emot mina lektioner;var höjdpunkterna i veckorna.man kände sig som en i familjen. Jag skulle absolut rekommendera andra att välja Nybrons Trafikskola. Läs mer
    2018-04-09 Nybrons Trafikskola svarar Lena S
    Hej bästa Lena. Tack för dina jättefina recensioner.. Det var så roligt att få följa din väg till körkortet.
    Ha det gott och kör mycket!
  • Wictoria P skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket kompetent och pedagogisk handledare. Viktigt och relevant innehåll. Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Wictoria P
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till med övningskörningen!
  • Lukas K skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra, över förväntan! Både informativ och tankeväckande Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Lukas K
    Tack så mycket för det fina omdömet. Vi jobbar mycket på att våra kurser ska bli något man verkligen minns efteråt.
  • Ann-Sofie R skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tycker att utbildningen tog upp bra saker man ska tänka på när man ska ut och övningsköra med sitt barn. Utbildningen var bra och bemötandet var bra.
    Hade inga direkta förväntningar på kursen så allt var ok. Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Ann-Sofie R
    Tack för det fina omdömet och hoppas ni får nytta av kunskapen när ni börjar övningsköra.
  • Johnny W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Mycket flexibla och hjälpsamma. Hjälpte mig att få till körkort på 57 dagar och endast körning på helger. Passar perfekt då jag jobbar hela veckorna. Läs mer
    2018-04-08 Nybrons Trafikskola svarar Johnny W
    Tack Johnny för det fina betyget och omdömet. Det var en glädje att få följa din snabba utveckling fram till ett körkort. Stort Grattis!
  • Noah P skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Välstrukturerat, intressant och nödvändigt! Rekommenderas. Läs mer
    2018-04-06 Nybrons Trafikskola svarar Noah P
    Tack för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • John Å skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra och kunnig lärare och bra upplägg. Läs mer
    2018-04-06 Nybrons Trafikskola svarar John Å
  • Andreas E skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra genomfört. Har inget att klaga på. Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Andreas E
    Skönt att höra att du är nöjd och lycka till med körningen!
  • Pär F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Allt var toppen. Gott bemötande. Introduktionsutbildning. Bra kursledare. Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Pär F
    Tack för rekommendationen, alltid kul med nöjda kunder!
  • Axel F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var ett bra mottagande med en väl utvecklad ledare som visste vad han pratade om Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Axel F
    Tack för de orden och lycka till!
  • Magnus A skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Handledarutbildning. Bra bemött. Relevant fokus. Bra att förtydliga skillnader på möjligheter för förskollärare och privat handledare, dubbelreglage m.m. Läs mer
    2018-04-05 Nybrons Trafikskola svarar Magnus A
  • Hannes E skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra bemötande med tydlig genomgång - avslappnad stämning som inte var i vägen för det pedagogiska värdet. Läs mer
    2018-03-29 Nybrons Trafikskola svarar Hannes E
    Tack Hannes för rekommendationen och lycka till med körningen!
  • Mathias A skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag fick, jag har gått denna tidigare och tycker detta var väldigt bra.
    Utb var väldigt informativ och pedagogisk, kan varmt rekomendera detta. Läs mer
    2018-03-26 Nybrons Trafikskola svarar Mathias A
    Tack Mathias för rekommendationen och lycka till med övningskörningen!
  • Katariina B skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Det var en bra lärare och det hjälpte att vi var en hyfsat liten grupp elever så vi kunde vara mer delaktiga. En del visste jag redan sedan innan, men jag lärde mig en hel del nytt också som fastnat på minnet. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig utav riskettan, men trots att kursen var över tre timmar så gick tiden ganska snabbt. Många av filmerna som visades tyckte jag beskrev händelser bra och tydligt. Sammanfattningsvis var det lärorikt och bra. Läs mer
    2018-03-26 Nybrons Trafikskola svarar Katariina B
    Tack för de fina orden Katariina och lycka till med körkortet!
  • My L
    My L skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Jag tycker att bemötandet var väldigt bra och att utbildningsnivån var lagom. Det var även bra med pauser varje timme så att man orkade sitta och lyssna Läs mer
    2018-03-16 Nybrons Trafikskola svarar My L
    Tack My för rekommendationen och lycka till med körkortet!
  • Kajsa W skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Har fått pedagogisk och bra utbildning samt vägledning. Tack för all hjälp med körkortet! Läs mer
    2018-03-01 Nybrons Trafikskola svarar Kajsa W
    Grattis igen Kajsa och tack för rekommendationen!
  • Björn H skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Bra kunnig lärare , bra sammanfattning i utbildningen med tid för frågor.
    Bra avägning av rast och bensträckare. Läs mer
    2018-02-21 Nybrons Trafikskola svarar Björn H
  • Carina F skrev om Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB
    Toppen bemötande, kände mig så välkommen. Fick ett bra intryck av er ,mycket tack vare handledaren. Mvh Carina Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Carina F
    Tack för de orden och lycka till med körningen!
  • Sadaf N skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    Toppen bra! Alla lärare är superkunniga och engagerade, och stöttar igenom hela processen :) Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Sadaf N
    Stort grattis igen! Tack för rekommendationen och ta det lugnt i trafiken!
  • Hanna A skrev om Riskettan en del av Nybrons Trafikskola AB
    Var bra, informativ. Dock skulle de va mer gruppaktiviteter Läs mer
    2018-02-08 Nybrons Trafikskola svarar Hanna A
    Tack för rekommendationen och lycka till med körkortet!

Västra Ågatan 16, 753 09 Uppsala