Nybrons Trafikskola AB

Nybrons Trafikskola AB

I centrala Uppsala, på Västra Ågatan 16, hittar du Nybrons Trafikskola.
Vi är Uppsalas första helt Fossilfria Trafikskola!

Vi erbjuder utbildning för personbil - både automat och manuellt växlad bil, handledarutbildning samt riskettan.
Våra två automatbilar Renault Zoe är rena elbilar som laddas med ursprungsmärkt vindkraft. De manuella bilarna är Volvo XC40 D3 som tankas med HVO100 som är ett fossilfritt bränsle.
Vi strävar efter att alltid sätt dig och dina behov i centrum oavsett om du väljer att göra hela eller delar av din utbildning hos oss på Nybrons Trafikskola. Du får en utbildning anpassad efter dina förutsättningar med hög kvalitet som hjälper dig att bli en säker förare.

Varmt välkommen till oss på Nybrons Trafikskola, vi hjälper dig på din resa mot körkortet!

Läs vad 288 kunder tycker om Nybrons Trafikskola AB 2

2021-04-30
    Very good! Teachers are excellent. Excellent pedagogic skills and very much cooperative
    2021-04-29
    Bra och tydligt upplägg. Perfekt att kunna ha kurs online. Bra med pauser.
    2021-04-29
    Handledarutbildningen var utmärkt. Läraren var kunnig och pedagogisk.
    2021-04-29
    Mkt bra genomfört, kursledaren kunde hantera det digitala mötet mkt bra. En 20 minuters paus mitt i passet hade varit bra för att hinna tugga i sig hela middagen.
    2021-04-24
    Jag tyckte att det var en väldigt bra lärare, han lyckades med att hålla iallafall mitt fokus uppe hela tiden utan att man blev uttråkad.
    Tack för rekommendationen och kul att du tyckte den var bra! Handledarutbildning
    2021-04-24
    Mycket bra föreläsare. Tycker endast avsnitt 3 var lite väl långt angående "dragläge".
    Tack för bra information!
    Tack för rekommendationen! Förstår att det kan uppfattas som mycket "tjat" om dragläge/koppling men det är viktiga bitar om man ska köra manuell bil. Önskar dig lycka till med körkortet! Handledarutbildning
    2021-04-22
    Jättenöjd. Mycket kunnig och trevlig trafiklärare.
    2021-04-06
    I can highly recommend Nybrons. The service was great, already from the initial moment of seeking contact. Special thanks to Markus, for his kindness, endless patience and great pedagogical skills. The lessons were both very effective and fun - time flew by. I passed at the first try and would like to thank all involved for guiding me along the way!
    Congratulations again! Thank you for the great rewiew and hope you get to driva a lot now! B-körkort
    2021-04-05
    Gått handledarutbildning on-line.
    Bra och engagerad kursledare. Var lite skeptisk till att göra detta via nätet men tycker det var helt ok.
    ”Rasterna” låg bra till i tid i förhållande till kursens längd.
    Ja det blir lite annorlunda online men skönt att höra att det fungerade bra iaf! Handledarutbildning
    2021-04-03
    Fin hjälp med planering och utförande av körlektioner. Bra pedagogiska lärare!
    Tack för rekommendationen och ut och njut av friheten ett körkort ger! B-körkort
    2021-04-01
    Mycket bättre än förväntat!! Bra föreläsning med diskussioner i liten grupp.
    Tack för rekommendationen och kul att vi överraskade positivt! Riskettan
    2021-03-31
    - Ett paket med körlektioner och risketta samt digitalt kursmaterial

- Ett gott bemötande med utrymme för att vara ärlig och fråga mycket

- Jag hade ganska höga förväntningar på att Nybrons skulle bidra till en säker känsla bakom ratten, vilket de gjorde

- Väl värt det och den gjorde mig säkrare än om jag inte upplevt den!
    Grattis igen! Tack för de orden, de värmer. Ut och kör mycket nu! Nybrons Trafikskola AB
    2021-03-31
    Jätte bra, trevlig utbildare, lagom tempo på utbildning gen bra med raster
    2021-03-25
    Hej det har fungerat perfekt är mycket nöjd blev positivt överraskad kram 🥰 🐕‍🦺
    Kul att vi överträffade förväntningarna! Lycka till! Handledarutbildning
    2021-03-25
    Påminde mig om min egen körskoleutbildning och uppfriskande minnet av hur man genomför en körskoleutbildning i kontakt med en trafikskola i kombination med privat körning. Först kurs, sen öva hemma, sen nästa kurs, öva hemma igen på det man fått som övning, lite som skola med hemläxa.
    Ni är välkomna åter när och om ni vill ha mer hjälp. Lycka till med körningen! Handledarutbildning
    2021-03-25
    Det var en bra, informativ och professionell kurs. Jag lärde mig många saker som jag behövde veta och kunde alltid ställa frågor. Den var även interaktiv då utbildaren ställde öppna frågor som man kunde svara på.
    Tack så mycket för rekommendationen och lycka till med körningen nu! Handledarutbildning
    2021-03-25
    Vi gick handledarutbildning och det var en toppenupplevelse.
    Tack för rekommendationen, alltid roligt med nöjda kunder! :) Handledarutbildning
    2021-03-25
    Jonas Jansén höll den digitala utbildningen intressant och levande.

Vi är mer än nöjda.
    Kul och höra! Tack för rekommendationen och lycka till med körningen! Handledarutbildning
    2021-03-11
    Jag köpte silverpaketet men lade till en handfull lektioner efter det.
    Det svåraste var att hitta tider som passade med skolschemat så det blev mucket lektioer i rusningstid. Jag klarade min första uppkörning så de vet ju vad dem gör.
    Tack för rekommendationen Axel! Alltid skönt när man fixar det på första försöket! Nybrons Trafikskola AB
    2021-03-11
    Jag har haft mål att ta körkort, vilket jag klarade på första försöket! Detta hade aldrig gått utan Nybrons trafikskola med tydliga lektioner och anpassade lektioner för just mig och den tiden jag ville ha körkort!
    Tack för de fina orden Elise och ut och kör mycket nu! Nybrons Trafikskola AB
    2021-03-11
    Bra att distansundervisning erbjöds. Mycket nöjd med allt.
    Kul att höra att du är nöjd! Lycka till med körningen nu. Handledarutbildning
    2021-03-11
    Tog 10st dubbel lektioner samt Risk 1 och introduktions utbildning allting var jätte bra, duktig och trevlig personal. Rekommenderar!
    Tack för rekommendationen Oliver! Vi ses i trafiken istället. :) Nybrons Trafikskola AB
    2021-03-03
    Den digitalt ledda Handledarutbildningen var långt över min förväntan! Det gäller både innehåll och utbildaren Jonas. Timmarna flög förbi!
    Tack för rekommendationen och kul att höra att den var långt över förväntan! Lycka till med körningen nu! Handledarutbildning
    2021-03-03
    handledarutbildning, bra bemötande, mycket bra kurs bra upplägg, Fick tips och idéer- superbra
    Jonas utbildaren funkade digitalt. svårt att hålla utbildning då man inte kan få feedback direkt.
    Kul att höra att du tyckte utbildningen var bra! Vi önskar er lycka till med övningskörningen! Handledarutbildning
    2021-02-19
    Fick jättebra tips i min körning och bra bemötande på både körlektioner och risk ettan!
    Grattis till körkortet igen! Vi tackar för rekommendationen så ses vi i trafiken istället! Nybrons Trafikskola AB
    2021-02-18
    Bra upplägg och förmedlat på ett intressant sätt. Handledaren var lätt att lyssna på och var mycket kompetent. De visade stor respekt för situationen med covid-19 och allt sköttes mycket professionellt.
    2021-01-30
    Nybrons is the best traffic school in uppsala.
    They have a fantastic group of teachers who have awesome pedagogical skills. Most unique part of the school is that they support you and stand for you until you get Körkort.
    Thanks and again congratulations to your drivinglecense! B-körkort
    2021-01-29
    Bra och mycket relevanta diskussioner och information. Riskettan är superviktigt och jag är tacksam för att man får tid till att prata om risker som kan förekomma. Konkret blev det när vi fick höra verkliga händelser.
    Tack för rekommendationen och vi håller med om att det är viktiga saker! Riskettan
    2021-01-29
    Bokade Riskettan. Bra anpassat med tanke på pandemin som hägrar. Bra innehåll som gav många diskussioner och tankar. Jonas som höll i kursen fyllde tre timmar som kändes användbara inför bilkörning. Två pauser med fika.
    Tack för rekommendation och kul att kursen verkar ha varit till belåtenhet! Riskettan
    Tydligt, pedagogiskt och personligt
    Tack för din rekommendation och lycka till med körkortet! Riskettan
    2021-01-21
    Mycket bra utbildning! Lärorikt och pedagogiskt. Däremot blev man rätt trött siste timmen.
    2020-12-16
    Mer än nöjd med min intensivkurs på Nybrons trafikskola. Blev läraren sjuk var dom snabba med att fixa en ny. Otroligt nöjd och rekommenderar verkligen Nybrons trafikskola!
    Så skönt att höra att du är nöjd! Vi hoppas att du riktigt njuter av att ha körkort nu! B-körkort
    2020-12-05
    Bra och trevliga lärare!
    Grattis till körkortet och tack för din rekommendation! B-körkort
  • Casco A
    skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-12-05
    Hej
    Det är underbart att ha tagit körkortet. Jag tackar hela teamet i Nybrotrafikskolan och i synnerhet Lill som hade tålamodet och
    pedagogiken att lotsa mig till målet.
    Jag tog en intensiv kurs och allt gick bra!
    Varm tack till alla!
    Återigen Stort Grattis. Vi är alla så glada för din skull. Njut av ditt körkort nu! B-körkort
    2020-12-01
    Började köra i juni i år. Enbart skola. I november hade jag mitt körkort klart! Ett stort plus att de tänker miljövänligt med bilarna, vilket var anledningen till att jag valde dem.
    Grattis till körkortet och tack för rekommendationen! Alltid kul att det är fler som värdesätter miljön. B-körkort
    2020-11-11
    Tog intensivkurs hos Nybrons och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket! Supernöjd, rekommenderar verkligen Nybrons!
    Återigen grattis till körkortet! Vi tackar för rekommendationen och hoppas du kör mycket nu! B-körkort
    2020-10-31
    Handledarutbildning av mycket engagerad personal som förmedlade det viktigaste på ett pedagogiskt sätt.
    Tack för din rekommendation och lycka till med körningen! Handledarutbildning
    2020-10-26
    Körde i körskolan för att ta B-körkort. Jag har kört privat ganska mycket samt även gått i en anna körskola för 12 år sedan.
    Jag var innan jag kom till Nybron ganska rädd för att köra bil och hade en del dåliga erfarenheter med mig i bagaget. Jag hade också begränsad tid hinna köra på då det behövde göras mestadels under min semester, då jag har ett krävande jobb samt familj och små barn.
    Jag blev jättebra bemöt när jag kontaktade Nybrons och fick snabbt hjälp av Jonas.
    Sen har jag kört med Lill Hedlund, fantastisk lärare som hjälp mig på vägen fram till körkortet.
    Jag är väldigt glad att jag valde Nybrons, de är inte de billigaste i stan men helt klart de bästa!
    Grattis igen! Kul att höra, det har varit roligt att få följa dig på resan mot körkortet. Vi önskar dig all lycka i framtiden både med bil, och hus! B-körkort
    2020-10-10
    Kanonbra! Proffsiga och trevliga. Kan inte annat än varmt rekommendera Nybrons Trafikskola!
    Nöjet var på vår sida! Vi tackar för förtroendet och den fina rekommendationen! B-körkort
    2020-10-05
    5 stjärnor till Markus som med oändligt tålamod och god pedagogik hjälpte mig på vägen till körkortet. Varma rekommendationer!
    Tack för de fina orden och lycka till med körningen nu! Markus tackar för stjärnorna! :) B-körkort
    2020-10-05
    Kan inte säga något annat än positivt om Nybrons! Med hjälp av dem fick jag äntligen motivationen att slutföra min körkortsutbildning. Hela tiden har utbildningen anpassats efter exakt vad jag har haft för förutsättningar, vilket enligt mig är något av det viktigaste man kan erbjuda. Priserna är kanske inte de billigaste i stan, men att kunna känna sig trygg med sin lärare och att veta att personalen i receptionen bemöter en schysst väger tyngre än priset. Det känns nästan lite tråkigt att lämna trafikskolan nu när jag har ett eget körkort...
    Grattis igen Anna! Vi önskar dig all lycka med körkortet och nu är det bara ut och njuta av friheten! :) Tack även för den fina recensionen! B-körkort
    2020-08-20
    Jag tyckte att den va väldigt bra
    Kul att höra! Lycka till med körkortet! Handledarutbildning
    2020-08-14
    Proffsig och empatisk personal. Nya och fräscha bilar. Klarade uppkörningen på första försöket, supernöjd!
    Grattis till körkortet igen och tack för de fina orden! Nybrons Trafikskola AB
    2020-08-13
    Bra
    Informativt
    Humor
    Allvar
    2020-07-03
    Jag gick en intensivkurs och blev väldigt trevligt bemött. Jag hade förväntningarna att kunna bli en bra förare och tycker att Nybrons har lärt mig väldigt mycket, alla har varit trevliga och kommit med bra tips och råd.
    Återigen ett stort grattis Elsa! Vi tackar för den fina rekommendationen och önskar dig lycka till i framtiden! B-körkort
    2020-06-16
    Jag har bara gott att säga om Nybrons trafikskola. Både Markus och Jonas är utbildare av absolut toppklass och det känns faktiskt lite bitterljuvt att det är över nu när jag sitter här med mitt körkort i handen. Deras nya Volvo XC40s är en fröjd att köra. Och så klart pluspoäng för bra lokaler och det centrala läget–speciellt innan man hade körkort!
    Grattis igen Marcus! Vi kommer sakna dig också, det var ett nöje att guida dig till ditt körkort. Vi önskar dig en glad sommar så vinkar vi till varandra i trafiken istället! B-körkort
  • Daniela F
    skrev om B-körkort en del av Nybrons Trafikskola AB
    2020-06-15
    Jag har inte ett enda klagomål på Nybrons. De var alla supertrevliga och min körlärare, Jonas, var pedagogisk, lugn och hade väldigt bra sätt att förklara saker för en som aldrig hade kört i sitt liv! På drygt 3 månader gick jag från att inte veta vilken som är bromsen och gasen till att ha körkort!
    De har riktigt bra paket och utnyttjar verkligen körtiden till att göra allt man behöver! Jag kan rekommendera Nybrons till alla som vill ta körkort!
    Grattis igen Daniella! Det har varit roligt att hjälpa dig på vägen till ett körkort och vi fixade ju målet med mer än en vecka till "deadline". :) Lycka till med körningen och familjen så ses vi på vägarna istället! B-körkort
    2020-06-15
    Introduktionsutbildning. Det mesta hade jag som handledare kunnat läsa mig till snabbt, men bra och trevligt genomfört.
    2020-06-06
    Utbildningen gav många viktiga tankeställare om hur man agerar som trafikant och vilket ansvar man har för sin egen och andras säkerhet. Det var också ett bra upplägg med både mycket fakta och diskussioner.
    Kul att höra att du verkar nöjd! Målet är att ni skall få dessa tankeställare och ta med er det ut i trafiken. Tack för rekommendationen och lyckat till med körkortet! Riskettan
    2020-06-04
    Bra och pedagogisk kurs med en lättsamt seriös ton.
    Tack för rekommendationen och lycka till med körningen nu! Handledarutbildning