Handledarutbildning

Handledarutbildning en del av Nybrons Trafikskola AB

Läs vad 149 Läs vad Handledarutbildning

• 2021-07-28
    Det var bra med information innan utbildningen (hur det funkar med id-handlingar, zoom osv.). Läraren var även trevlig och försökte engagera.
    Mina förväntninhar var att det nog skulle bli lite långt för mig, särskilt pga. att det hölls via zoom, men att det ändå skulle vara bra information. Det stämde bra överens med verkligheten.
    Jag gick en introduktionskurs för körkort på Nybrons trafikskola. Allt gick bra och det var inget konstigt eller annat fel på kursen.
  • 2021-07-27
    Jag blev väldigt trevligt bemött av företaget. Min upplevelse var riktigt bra och jag gick introduktionsutbildningen
  • 2021-07-27
    Bra föreläsare. Bra och informativ utbildning.

Zoom fungerar bra och är ett enkelt och effektivt sätt att ha utbildningen.
  • 2021-07-27
    Bra och informativt innehåll som framfördes på ett väldigt bra sätt av utbildaren. Jag hade förhoppningen att få en bra grund att stå på och handfasta råd hur man lägger upp körutbildningen. Allt detta fick vi så jag är mycket nöjd!
  • 2021-06-10
    Mycket bra utbildning med flera praktiska tips kring hur man kan lägga upp övningskörningen.
    Tack för rekommendationen och lycka till med körningen! Handledarutbildning
  • 2021-04-29
    Bra och tydligt upplägg. Perfekt att kunna ha kurs online. Bra med pauser.
    Visst är det smidigt med kurser online! Vi önskar lycka till med körningen! Handledarutbildning
  • 2021-04-29
    Handledarutbildningen var utmärkt. Läraren var kunnig och pedagogisk.
    Tack för rekommendationen och lycka till med körningen! Handledarutbildning
  • 2021-04-29
    Mkt bra genomfört, kursledaren kunde hantera det digitala mötet mkt bra. En 20 minuters paus mitt i passet hade varit bra för att hinna tugga i sig hela middagen.
    Tack för rekommendationen! Vi tar till oss förslaget om en längre paus så får vi se vad vi landar i där. Handledarutbildning
  • 2021-04-24
    Jag tyckte att det var en väldigt bra lärare, han lyckades med att hålla iallafall mitt fokus uppe hela tiden utan att man blev uttråkad.
    Tack för rekommendationen och kul att du tyckte den var bra! Handledarutbildning
  • 2021-04-24
    Mycket bra föreläsare. Tycker endast avsnitt 3 var lite väl långt angående "dragläge".
    Tack för bra information!
    Tack för rekommendationen! Förstår att det kan uppfattas som mycket "tjat" om dragläge/koppling men det är viktiga bitar om man ska köra manuell bil. Önskar dig lycka till med körkortet! Handledarutbildning